Новини » 4 Вересня 2020

Працівники господарства електропостачання регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» спільно з фахівцями Вінницького будівельно-монтажного поїзда філії «Енергоремтранс» згідно плану капітальних інвестицій та відповідно до графіку продовжують реконструкцію контактної мережі на дільниці Нова Баварія – Люботин.


Зокрема, заплановано виконати будівельно-монтажні роботи на чотирьох анкерних дільницях контактної мережі загальною протяжністю 5,5 км. До кінця року заплановано розкатку14,5 кмнесучого тросу,30 кмконтактного проводу,43,5 кмпідсилюючого дроту А-185 тощо.

Реконструкція контактної мережі дасть змогу збільшити швидкість поїздів Інтерсіті + зі 140 до 160 км/год. Також модернізація дільниці Нова Баварія – Люботин необхідна для збільшення пропускної здатності великовагових вантажних складів.

Зараз, в умовах пандемії коронавірусу, залізничники забезпечені засобами індивідуального захисту та дезінфекції і здійснюють роботи у захисних масках. Доставка працівників до місць роботи здійснюється службовим транспортом.

Довідково. До робіт з реконструкції контактної мережі на непарній колії дільниці Нова Баварія – Люботин енергетики приступили в кінці 2017 року і протягом 2018-2019 років провели заміну старого обладнання на нове-сучасне.

Укрзалізниця розглядає можливість скасування додаткової плати при роботі з малодіяльними станціями

Укрзалізниця, ідучи назустріч клієнтам – вантажовідправникам та вантажоотримувачам, розглядає можливість скасування стягнень плати при роботі з малодіяльними станціями. Таким чином, за договором про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом замовник не буде зобов’язаний компенсувати витрати, пов’язані з подачею та забиранням вагонів та контейнерів з малодіяльних станцій.

У разі прийняття відповідного рішення клієнти Укрзалізниці отримають більш вигідні умови роботи з галуззю, особливо актуальні в період економічної турбулентності.

Фахівці компанії наразі проводять детальний аналіз такої можливості, й після його проведення Укрзалізниця поінформує про відповідне рішення.

Із Центрального залізничного вокзалу Києва до Херсона вирушив арт-потяг ГогольTrain. Цей проєкт — унікальний приклад, як сучасне українське мистецтво інтегрується у такі буденні речі, як залізниця. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак.

«Для Укрзалізниці було дуже цікавим приєднатися до проєкту Міністерства інфраструктури, Міністерства культури, Офісу президента та, власне, організаторів заходу. Адже Укрзалізниця — це не лише про колії, шпали і локомотиви, це ще й культура. Вже вдруге ГогольTrain стає візитівкою фестивалю GogolFest», - наголосив він.

По дорозі на фестиваль GogolFest DREAM у Херсоні поїзд робитиме зупинки на станціях Миронівка, ім. Т. Шевченка та Миколаїв.

Для реалізації зазначеного поїзда Укрзалізниця організувала окремий чартерний поїзд, який складається із 7 вагонів: 1 СВ, 2 купейні, 2 плацкартні та 2 вагони-ресторани.

Вагони-ресторани на час поїздки перетворяться на осередки сучасного мистецтва на колесах. На повному ходу на пасажирів чекає музична та електронна сцени, виставка, перформативне мистецтво тощо.

Нагадаємо, що перший арт-потяг ГогольTrain-2019 було відправлено торік на GogolFest за маршрутом Київ — Маріуполь — Київ. Це був перший арт-потяг у Європі.

 

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту