Новини » 7 Вересня 2020

За вісім місяців 2020 року в смузі відведення регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» було затримано 54 «чорних» лісорубів, які своїми діями завдали залізниці шкоду понад 917 тис. грн.

 

Зокрема, працівники воєнізованої охорони регіональної філії припинили 35 спроб незаконної вирубки лісонасаджень, вилучили майже 94 кубометрів деревини.

Найактивніше зловмисники, озброєні пилами, у цей період діяли у лісосмугах між станціями  П’ятихатки – Ерастівка; Запоріжжя-Ліве – Вільнянськ, Пологи – Кирилівка; Верхньодніпровськ – Воскобійня, Зайцеве – Синельникове-1, а також на станції Батуринська. У двох із трьох випадків мали при собі автотранспорт, за допомогою якого намагалися вивезти вирубану деревину.

Наразі за зверненнями залізничників порушено 18 кримінальних проваджень, ще у 5 випадках тривають слідчі дії.

Щоб не допустити знищення зелених насаджень у смузі відведення залізниці працівниками ВОХОР систематично відпрацьовують найбільш криміногенні ділянки, оперативно реагують на повідомлення про «чорних» лісорубів, активно співпрацюють із Національною поліцією.

Укрзалізниця підписала меморандуми про співробітництво з компаніями Visa та Mastercard. У рамках співпраці планується впровадити низку інноваційних проєктів, які покращать та осучаснять сервіси компанії.

Співробітництво з компаніями, які є найбільшими у світі міжнародними платіжними системами та є драйверами впроваджень у країні сучасних інноваційних сервісів та технологій, дозволить швидко провести діджиталізацію залізниці та впровадити зручні сервіси. Серед них мобільний додаток для пасажирів із новітніми сервісами для оплати та безпеки, можливість сплатити за проїзд безконтактною карткою та іншими електронними носіями, у тому числі в приміському сполученні, та розширення дії електронних квитків на всі види сполучення.

Так, партнери нададуть експертні консультації та допомогу Укрзалізниці, зокрема, з питань вибору архітектури та розробки технічних рішень, сприятимуть впровадженню проєктів електронного квитка на основі банківських безконтактних карток, наприклад таких, як проїзні документи та квитки для пільгових категорій.

Велику увагу буде приділено приміським пасажирським перевезенням, оскільки наші партнери мають велику експертизу в розробці та впровадженні транспортних рішень у містах України та світу. Також є ідея створити зони самообслуговування наших пасажирів. Це дасть змогу впровадити ще один канал продажу квитків та надання інших послуг залізниці, а також оптимізувати операційні витрати компанії.

Крім того, клієнти, які сплачуватимуть за проїзд і послуги, що надає Укрзалізниця, платіжними системами Visa та Mastercard, зможуть брати участь у програмах лояльності цих компаній, а також програмах , що будуть розроблені спеціально для пасажирів Укрзалізниці.

5 вересня, на станцію Київ-Ліски прибув дев’ятий контейнерний поїзд із китайського міста Нанчанг. Ще три поїзди очікуються впродовж вересня.

 У складі поїзда з КНР 41 контейнер з мінеральними добривами, товарами легкої промисловості, світильниками, лампочками, хімічними компонентами для фільтрації води та збірними вантажами. Також важливо, що поїзд доставив в Україну медичні вантажі, зокрема маски та інші засоби захисту.

З червня Укрзалізниця приймає вже дев’ятий контейнерний поїзд з Китаю. У вересні прибуде ще три, що свідчить про стабільний попит на такі перевезення з боку вантажовідправників. Також спостерігається розширення номенклатури вантажів. В компанії усвідомлюють перспективність контейнерних перевезень залізничним транспортом, саме тому в планах поглиблювати співпрацю з імпортерами та експортерами, створювати для них зручний та зрозумілий транспортний продукт і, найважливіше, встановлювати виважені тарифи.

Відстань перевезення, що становить понад 9 тис. км територіями чотирьох країн, поїзди з КНР долають у середньому за 15 діб.

Нагадаємо, що прямі контейнерні перевезення з КНР в Україну розпочалися 8 червня 2020 року. Поїзди привезли до України добрива, обладнання, вироби з кольорових металів, медичне та фармацевтичне обладнання, взуття та інші товари народного вжитку. Для реалізації проєкту на регулярній основі попередні пів року проводилася робота з посольством Китайської Народної Республіки, митними та іншими державними контролюючими органами, а також провідними представниками бізнес-кіл України.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту