Новини » 9 Вересня 2020

Укрзалізниця розпочала дві процедури закупівлі річної потреби моторних олив М-14В2 та М14-Г2ЦС на загальну суму близько 150 млн грн. Наразі компанія проводить відбір постачальників для укладання рамкової угоди.

Перед початком офіційного оголошення відбору постачальників було проведено діалог з ринком та погоджено усі терміни. Зазначимо, що ефективність «рамки» вже була доведена при закупівлі дизпального впродовж останніх чотирьох місяців. Наразі цей механізм поширюється на закупівлю моторних олив. У результаті компанія очікує отримати вигідні ціни та високу конкуренцію.

За вказаними процедурами закупівель тендерні пропозиції мають бути подані до 1 вересня, після чого буде проведено етап кваліфікації та аукціон. Загалом Укрзалізниця планує укласти рамкові угоди з широким колом постачальників мастил – до 12 компаній.

Крім того, такий механізм закупівель дозволяє організувати регулярні відбори із закупівлі олив на кількатижневу чи місячну потребу, замість закупівлі великих партій у одного постачальника. Також така процедура фактично не може бути оскаржена «компаніями-тролями» у судах або АМКУ.

Таким чином Укрзалізниця отримує гарантію ритмічного постачання для компанії продукції, яка конче необхідна для організації стабільних перевезень вантажів та пасажирів. Невдовзі планується поширити механізм рамкових угод і на закупівлю інших критичних та висококонкурентних категорій продукції.

За 8 місяців 2020 року в регіональній філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відремонтувала 153,7 км колії та 76 стрілочних переводів.


Так, за 8 місяців колійники замінили на нові 18 комплектів стрілочних переводів на станціях Шебелинка, Баси, Заоскілля, Гребінка та інших. Провели середній ремонт 76 стрілочних переводів, здійснили вкладання 18 нових стрілочних переводів.

В 2020 році на Південній магістралі заплановано здійснити реконструкцію та ремонт 201,1 км колії та 125 стрілочних переводів.

У ремонтних роботах задіяні фахівці й техніка філій «Центр з ремонту експлуатації колійних машин», «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця», а також колійники регіональної філії «Південна залізниця».

У січні-березні 2020 року регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» в приміському сполученні перевезла майже 648 тис. пасажирів пільгових категорій на загальну суму понад 14 млн 917 тис. грн. Місцеві органи виконавчої влади, що є замовниками перевезень за соціальними тарифами, відшкодували перевізникові лише 12,4 % цієї суми.

 

Так, за три місяці з місцевих бюджетів надійшло майже 1 млн 851 тис. грн компенсації за пільгові пасажирські перевезення  у приміському сполученні.

Найбільшу суму компенсаційних виплат отримано по Криворізькій дирекції залізничних перевезень – майже 764 тис. грн, що становить 24,5 % суми, нарахованої за перевезення пільговиків приміськими поїздами.

По Запорізькій дирекції залізничних перевезень за цей період було відшкодовано 11,4 % коштів із необхідних 5 млн 979 тис. грн.

Найгірша ситуація – по Дніпровській дирекції залізничних перевезень, де отримано тільки 7 % компенсації з нарахованих 5 млн 821 тис. грн.

Хронічна недокомпенсація Придніпровській залізниці її фактичних витрат на соціальні перевезення у приміському пасажирському сегменті ускладнює можливості оновлювати рухомий склад та інфраструктуру, утримувати їх в справному стані, поліпшувати якість обслуговування пасажирів та асортимент послуг.

Придніпровська залізниця вкотре закликає органи місцевої влади знайти кошти для компенсації в повному обсязі її витрат на соціальні перевезення пасажирів приміськими поїздами.

Запорукою партнерських відносин, які гарантують стабільні пасажирські перевезення в приміському сполученні, повинні бути двосторонні договори між замовниками пільгових перевезень та перевізником і сумлінне виконання сторонами своїх зобов’язань.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту