Google AdSense

У новому маркетинговому році на аукціонах ProZorro.Продажі ринок пропонує за вагон-зерновоз Укрзалізниці ціну за групові відправки на 51 % більшу від базової ставки та на 6 % вищу  за маршрутні.

 

Так, у ході аукціонів, що відбулися від початку нового маркетингового періоду, що розпочався в липні 2019 року, при стартовій ціні 1117 грн за використання вагона-зерновоза учасники електронних торгів запропонували в середньому ставку в розмірі 2219 грн за групові відправки та ставку в розмірі 1193 грн за маршрутні відправки.

Формування ринкової ціни на послугу з використання рухомого складу компанії в електронній торговій системі ProZorro.Продажі позитивно вплинуло на дохідну частину компанії від продажу послуги. Так, з грудня 2018-го по серпень 2019 року доходи Укрзалізниці від продажу послуг з використання вагонів-зерновозів через ProZorro.Продажі в порівнянні з базовою ставкою зросли на 58 %.

На електронні торги Укрзалізниця виставляє близько 30 % від загального добового навантаження зерновозів компанії. З початку нового маркетингового року Укрзалізниця реалізувала через ProZorro.Продажі послугу з використання понад 2,2 тис. вагонів-зерновозів, а впродовж грудня 2018 року — серпня 2019 року — більш як 16,7 тис. зерновозів.

За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, для перевезення зернових Укрзалізниця і надалі пропонуватиме клієнтам послугу з використання вагонів-зерновозів в електронній системі ProZorro. «Ми встановлюємо додаткову плату за гарантовану графікову відправку в обсязі 20 % від вартості перевезення. Найближчим часом ми не очікуємо значної кількості графікових відправок, у зв’язку з чим щонайменше 10 із 15 маршрутів виставлятимемо на аукціони в ProZorro»», — повідомив Євген Кравцов.

За його словами, це дозволить не лише максимально ефективно забезпечити перевезення нового врожаю, а й прозоро та справедливо розподілити парк рухомого складу Укрзалізниці серед усіх учасників ринку. «Наша мета — максимально налагодити механізм, коли всі продажі, весь розподіл маршрутних відправок Укрзалізниці здійснюватиметься або через графікові відправки, або через ProZorro», — зазначив Євген Кравцов.

Нагадаємо, перші відкриті аукціони з продажу послуг з використання вагонів вантажного парку Укрзалізниці на ProZorro.Продажі відбулися наприкінці 2018 року. Електронні торги формують об’єктивні ціни на послуги з використання рухомого складу Укрзалізниці, дозволяють компанії збільшити дохідну частину від реалізації послуги, а також прозоро розподіляти парк вантажних вагонів між клієнтами.

Укрзалізниця додатково розмістила майже 100 млн дол. США єврооблігацій. Таким чином, цьогорічний загальний випуск євробондів компанії становить близько 600 млн дол. США. Кінцевий термін погашення — до 2024 року з ефективною ставкою 7,292 % річних.

Вчора, 10 вересня, між Укрзалізницею та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) підписано рамкову угоду, відповідно до якої 70 % із залучених 100 млн дол. США буде спрямовано на модернізацію залізничної інфраструктури міжнародних транспортних коридорів TEN-T. Ще 30 % коштів компанія спрямує на оновлення засобів диспетчерської сигналізації і зв’язку, а також на  удосконалення системи контролю залізничного трафіку. «Укрзалізниця впроваджує збалансовано політику модернізації компанії, слідом за вагонами та локомотивами ми інвестуємо у розвиток інфраструктури. З нашими партнерами з ЄБРР прийнято рішення частково оновити залізничне полотно транспортних коридорів TEN-T, якими проходить близько 80 % усіх транзитних вантажів. Крім того, ми беремо на себе зобов’язання також оновити пристрої диспетчеризації та зв’язку», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника товариства, завдяки цим заходам Укрзалізниці вдасться залучити додаткові транзитні вантажі, зменшити час проходження їх територією України і, як наслідок збільшити фінансові надходження компанії. 

Найближчим часом Укрзалізниця та ЄБРР планують погодити план імплементації угоди, яким буде визначено повний перелік проектів модернізації. «Закупівля матеріалів проводитиметься за правилами ЄБРР. Це гарантує, що процес буде максимально прозорим. Учасниками тендеру можуть бути як резиденти України, так і нерезиденти України. Це дасть можливість залучити до закупівлі широке коло учасників. Усі роботи ми плануємо виконати у 2020 році своїми силами, для цього у нас є і людські, і технічні ресурси», — резюмував Євген Кравцов.

Нагадаємо, на початку липня 2019 року Укрзалізниця вперше після шестирічної перерви залучила фінансування з міжнародного ринку капіталу на 500 млн дол. США. Купон за бондами є найнижчим з 2011 року серед квазісуверенних позичальників з України.

Керівництву регіональної філії «Південно-Західна залізниця» поставлене завдання у найкоротші терміни стабілізувати роботу цього структурного підрозділу. Через накопичення вагонів на території Південно-Західної залізниці Укрзалізниця вимушена ввести тимчасову конвенцію щодо відправлення вантажів призначенням на станції цієї регіональної філії.


Як зазначають фахівці Укрзалізниці, ситуація зі скупченням вагонів на території залізниці та збоями в її роботі пов’язана з неефективним плануванням та використанням ресурсів менеджментом зазначеної регіональної філії.

Наразі, зазначена регіональна філія має достатньо ресурсів, зокрема локомотивів та паливно-мастильних матеріалів для відновлення ритмічної роботи, а головне – всі важелі впливу для вирішення та недопущення подібних ситуацій.

Після електрифікації дільниці Потоки — Золотнишине обсяги перевезень вантажів за напрямом зросли на 13,6%, вони склали 176,2 млн тонно-км. Електрифікацію зазначеної дільниці було завершено минулого року, і перший поїзд під електротягою пройшов тут 6 вересня 2018 року.

 

Найбільше на станції Золотнишине навантажується залізорудної сировини, що переробляється на Полтавському гірничозбагачувальному комбінаті та прямує залізницею до морських портів і західних прикордонних переходів.

Зокрема, за останні 12 місяців на станції Золотнишине навантажено понад 11 млн тонн вантажів, що більше показника попереднього аналогічного періоду на понад 277 тис. тонн. Зокрема, руди навантажено 154,5 тис. вагонів або понад 10 млн тонн.

Наразі на дільниці Потоки — Золотнишине працюють електровози ВЛ80к,т. Чотири тепловози, які працювали тут до електрифікації, тепер задіяні в перевезеннях на інших напрямках.

 

Довідково: станція Золотнишине — одна з найбільших станцій України з генерації експортного вантажопотоку залізорудної сировини, за характером роботи віднесена до вантажної станції, за обсягами — до позакласної станції

Фахівці департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» виявили факти, які вказують на можливу корупційну схему під час закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання філією «Центр діагностики залізничної інфраструктури».

 

Зокрема, за даними службової перевірки, низка дій посадовців спричинила збитки Товариству на суму близько 15 млн грн. Перевіркою встановлено, що очікувану вартість закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання визначено на підставі однієї комерційної пропозиції, без залучення інших суб’єктів господарювання. Наслідком цього стало суттєве завищення вартості ремонту вказаного обладнання.

Крім того, до тендерної документації з капітального ремонту дефектоскопного обладнання було внесено дискримінаційні технічні умови, що призвели до обмеження кола учасників та до штучного створення умов для перемоги конкретної компанії. Наслідком таких дій стало не лише завищення вартості ремонту, але й порушення вимог чинного законодавства в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Укрзалізниця неодноразово наголошувала на рішучості боротьби з подібними порушеннями та сподівається на не менш рішучі дії правоохоронних органів у ході розслідування.

Варто зазначити, що фінансування на проведення вищезазначених робіт з розрахунку ремонту 6 вагонів у 2018 році становило 96 480 тис. грн з ПДВ, але фактично відремонтовано лише 5 вагонів. До слова, директор підприємства, яке проводило ремонт дефектоскопного обладнання вагонів-дефектоскопів, є донькою колишнього працівника АТ «Укрзалізниця», який з 1992 по 2017 рік займав керівні посади в головному управлінні колійного господарства (зараз департамент колії та споруд).

Сторінка 1 з 27012345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту