Працівники господарства електропостачання регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» спільно з фахівцями Вінницького будівельно-монтажного поїзда філії «Енергоремтранс» згідно плану капітальних інвестицій та відповідно до графіку продовжують реконструкцію контактної мережі на дільниці Нова Баварія – Люботин.


Зокрема, заплановано виконати будівельно-монтажні роботи на чотирьох анкерних дільницях контактної мережі загальною протяжністю 5,5 км. До кінця року заплановано розкатку14,5 кмнесучого тросу,30 кмконтактного проводу,43,5 кмпідсилюючого дроту А-185 тощо.

Реконструкція контактної мережі дасть змогу збільшити швидкість поїздів Інтерсіті + зі 140 до 160 км/год. Також модернізація дільниці Нова Баварія – Люботин необхідна для збільшення пропускної здатності великовагових вантажних складів.

Зараз, в умовах пандемії коронавірусу, залізничники забезпечені засобами індивідуального захисту та дезінфекції і здійснюють роботи у захисних масках. Доставка працівників до місць роботи здійснюється службовим транспортом.

Довідково. До робіт з реконструкції контактної мережі на непарній колії дільниці Нова Баварія – Люботин енергетики приступили в кінці 2017 року і протягом 2018-2019 років провели заміну старого обладнання на нове-сучасне.

Укрзалізниця розглядає можливість скасування додаткової плати при роботі з малодіяльними станціями

Укрзалізниця, ідучи назустріч клієнтам – вантажовідправникам та вантажоотримувачам, розглядає можливість скасування стягнень плати при роботі з малодіяльними станціями. Таким чином, за договором про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом замовник не буде зобов’язаний компенсувати витрати, пов’язані з подачею та забиранням вагонів та контейнерів з малодіяльних станцій.

У разі прийняття відповідного рішення клієнти Укрзалізниці отримають більш вигідні умови роботи з галуззю, особливо актуальні в період економічної турбулентності.

Фахівці компанії наразі проводять детальний аналіз такої можливості, й після його проведення Укрзалізниця поінформує про відповідне рішення.

Із Центрального залізничного вокзалу Києва до Херсона вирушив арт-потяг ГогольTrain. Цей проєкт — унікальний приклад, як сучасне українське мистецтво інтегрується у такі буденні речі, як залізниця. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак.

«Для Укрзалізниці було дуже цікавим приєднатися до проєкту Міністерства інфраструктури, Міністерства культури, Офісу президента та, власне, організаторів заходу. Адже Укрзалізниця — це не лише про колії, шпали і локомотиви, це ще й культура. Вже вдруге ГогольTrain стає візитівкою фестивалю GogolFest», - наголосив він.

По дорозі на фестиваль GogolFest DREAM у Херсоні поїзд робитиме зупинки на станціях Миронівка, ім. Т. Шевченка та Миколаїв.

Для реалізації зазначеного поїзда Укрзалізниця організувала окремий чартерний поїзд, який складається із 7 вагонів: 1 СВ, 2 купейні, 2 плацкартні та 2 вагони-ресторани.

Вагони-ресторани на час поїздки перетворяться на осередки сучасного мистецтва на колесах. На повному ходу на пасажирів чекає музична та електронна сцени, виставка, перформативне мистецтво тощо.

Нагадаємо, що перший арт-потяг ГогольTrain-2019 було відправлено торік на GogolFest за маршрутом Київ — Маріуполь — Київ. Це був перший арт-потяг у Європі.

 

Упродовж І кварталу 2020 року поїздами регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у приміському сполученні Західного регіону скористалося 1 млн. 218 тис. пасажирів пільгових категорій. Сума коштів, скерованих залізницею на забезпечення цієї послуги за звітний період становить 30 млн. 694 тис. грн. Втім, органи виконавчої влади у семи областях, які об’єднує Львівська регіональна філія, компенсували лише 1 млн. 895 тис. грн., що становить приблизно 6,1 % від фактично витраченої суми коштів.

 

У приміському сполученні на Львівщині із початку року магістраль надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій на суму 13 млн. 996 тис. грн. У першому кварталі 2020 року було компенсовано лише 643 тис. 500 грн., що становить близько 4,6 % від фактичної суми.

За підсумками січня-березня цього року у Рівненській дирекції залізничних перевезень (Волинська та Рівненська обл.) Львівській магістралі компенсовано за перевезення пільговиків заледве 678 тис. грн. Це приблизно 11,2 % від фактичної суми витрат магістралі за ці послуги, що становить понад 6 млн. грн. На Тернопільщині за звітний період компенсовано близько 334 тис. грн., що становить 5,3% від фактичних витрат (майже 6,3 млн. грн.). Майже 1,4 млн. грн. у 2020 році залізниця витратила на забезпечення пільгових приміських перевезень у Закарпатті. При цьому, за звітний період отримала лише 165 тис. грн. компенсації (12 %).

В Івано-Франківській дирекції залізничних перевезень (Чернівецька та Івано-Франківська обл.), де магістраль у І кварталі цього року сумарно надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій на понад 3 млн. грн., компенсували лише близько 2,5 % (74,5 тис. грн.).

Регіональна філія «Львівська залізниця» продовжує діалог із органами виконавчої влади в областях Західного регіону для налагодження конструктивної співпраці у цьому аспекті, адже відсутність належних компенсаційних виплат за перевезення пасажирів пільгових категорій ускладнює фінансову та матеріально-технічну ситуацію у господарстві приміських пасажирських перевезень магістралі і суттєво обмежує можливості для стабільного та повноцінного забезпечення цієї важливої соціальної послуги.

Довідково. Впродовж минулого року приміськими поїздами регіональної філії «Львівська залізниця» загалом подорожувало 12 млн. 944 тис. пасажирів. Із них правом пільгового проїзду скористалося 5 млн. 778 тис. осіб, що на 771,3 тис. пільговиків більше, ніж у 2018 році.

У 2019-му Львівська регіональна філія надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміських поїздах на загальну суму 124 млн. 862 тис. грн. Але сума компенсацій за забезпечення перевезень пільговиків за підсумками минулого року становить 15 млн. 778 тис. грн., або 12,6 % від фактичних витрат магістралі.

За рішенням Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на залізничних станціях Івано-Франківськ, Ізмаїл та Новоселиця з 00:01 31 серпня закрито продаж квитків.


З 31 серпня цього року на станціях Івано-Франківськ, Ізмаїл та Новоселиця можна буде робити лише висадку пасажирів. Із зазначених станцій не продаватимуться проїзні документи на наступні поїзди:

№136/135 сполученням Чернівці — Одеса;

№8/7 Чернівці — Київ;

№702/701 Львів — Чернівці;

№749/750 Київ — Івано-Франківськ;

№15/16 Харків — Рахів;

№43/44 Івано-Франківськ — Київ;

№217/218 Київ — Рахів;

№1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка;

№118/117 Чернівці — Київ;

№145/146 Київ — Ізмаїл;

№231/232 Генічеськ — Івано-Франківськ.

Також через епідемічні обмеження зміниться маршрут слідування поїздів з Івано-Франківська, Новоселиці та Ізмаїла в одному напрямку:

№749/750 Галич — Київ (замість Івано-Франківськ — Київ);

№1/2 Галич — Костянтинівка (замість Івано-Франківськ — Костянтинівка);

№43/44 Галич — Київ (замість Івано-Франківськ — Київ);

№232/231 Галич — Генічеськ (замість Івано-Франківськ — Генічеськ);

№118/117 Ларга — Київ (замість Новоселиця — Київ);

№146/145 Котлабух-Київ (замість Ізмаїл — Київ).

Зауважимо, що пасажири, які відмовляться від поїздки через закриття цих станцій для посадки, зможуть повернути квитки в залізничні каси або через інтернет і отримати 100% відшкодування їх вартості.

 

Сторінка 10 з 466«««67891011121314»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту