Послуга стане доступною вже наприкінці вересня. Оформити єдиний квиток можна буде на транспортному порталі електронних послуг — e-transport.gov.ua. За його допомогою пасажири зможуть подорожувати поїздом, метро, автобусом та літаками. Електронний квиток буде зчитуватися за допомогою QR-коду на мобільному пристрої контролера.

 

«Зручні сервіси для пасажирів – наш пріоритет. Тому з радістю долучаємося до ініціативи Міністерства інфраструктури щодо впровадження єдиного електронного квитка» - зазначив Володимир Жмак.

Модуль, завдяки функціонуванню якого реалізація проєкту стала можливою, було розроблено ІТ-Департаментом УЗ -  дозволить повністю керувати процесом та залучати до платформи якомога більше українських міст. 

За словами очільника компанії, на першому етапі єдиний квиток буде доступний для поїздів внутрішнього сполучення далекого слідування.

«Ми йдемо до автоматизації та інформатизації Укрзалізниці. Єдиний квиток — це крок до сервісності послуг Укрзалізниці, якої так прагнуть всі українці. У світі вже існує багато технічних рішень, які дозволяють значно підвищити рівень комфорту послуг для пасажирів, і ми повинні йти в ногу із часом», — резюмував Володимир Жмак.

Молоді залізничники долучилися до реформування залізничної галузі. Днями, під час чотириденної конференції «Молоді обличчя — важливі рішення», вони проаналізували нагальні проблемні питання залізниці та шляхи їх вирішення. Захід пройшов з 26 по 29 серпня у навчально-методичному центрі Львівської залізниці.

 

Зокрема, серед найгостріших питань, які піднімалися на конференції були: брак міжнародного досвіду, недостатній рівень комунікації між регіональними філіями, а подекуди і факти дискримінації працівників. За результатами дискусій молоді залізничники розробили плани з подолання цих проблем та подальшого розвитку Укрзалізниці. Також учасники конференції домовилися найближчим часом розробити та затвердити спільну стратегію розвитку компанії.

«Це дійсно важлива та організована на найвищому рівні конференція. Саме за молоддю майбутнє залізниці. Наразі галузь потребує рішучих змін, нестандартних рішень та проактивності. Тому ваші напрацювання та бачення майбутнього залізниці дуже важливі», — зазначив в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Іван Синяков.

Крім того, під час заходу обрано нового голову директорату молоді АТ «Укрзалізниця». Ним став начальник відділу земельних ресурсів регіональної філії «Донецька залізниця» Євген Пархоменко.

Укрзалізниця зекономила 29 млн грн завдяки централізованій закупівлі пального через мережі АЗС у рамках стратегії компанії з консолідації за основними категоріями витрат.


Днями Укрзалізниця успішно завершила 13 процедур централізованих закупівель дизельного пального, бензину марок А92 та А95 вроздріб. Результати торгів демонструють ефективність централізованого придбання пального.

Середня вартість придбання пального за результатами проведених аукціонів виявилася майже на 19% нижчою від середніх ринкових цін, що забезпечило загальну економію від ринку в розмірі 29 млн грн. Це перший і водночас успішний приклад централізованої закупівлі пального за талонами в рамках стратегії консолідації за основними категоріями витрат, що реалізує Укрзалізниця.

Переможцями торгів стали ТОВ «ВОГ КАРД», ПП «ОККО КОНТРАКТ» та ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ», з якими Укрзалізниця уклала відповідні договори. Загалом укладено контрактів на суму 146,5 млн грн на постачання 1,6 млн літрів бензину А92, 1,3 млн літрів бензину А95 та 4,9 млн літрів дизельного пального.

Сформувати прозорі та прийнятні тендерні вимоги Укрзалізниці вдалося завдяки відкритому діалогу з ринком. Компанія й надалі організовуватиме закупівлі на засадах плідної співпраці з постачальниками, конкуренції та економічної доцільності.

Нагадаємо, дотепер придбанням пального вроздріб займалися безпосередньо його споживачі, які не мали змоги скористатися перевагами закупівлі у великих обсягах.

Оцифрування послуг  один з пріоритетних напрямків для Укрзалізниці. Вже сьогодні 64% залізничних квитків реалізується через онлайн-сервіси. Це на 8% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.


Загалом з початку 2020 року через електронні канали самообслуговування пасажири купили майже 8,5 млн квитків. Серед переваг, які спонукають користувачів купувати квитки через інтернет, — зручне та зрозуміле користування сервісом, найактуальніша інформація щодо наявності місць і вартості проїзду. Також на сайті booking.uz.gov.ua можна оформити пільгові квитки.

Статистика свідчить, що онлайн-послуги популярні та зручні для пасажирів, тому в компанії продовжать працювати над їх розвитком і вдосконаленням. Зокрема, Укрзалізниця долучається до проєкту Мінінфраструктури та впроваджує єдиний квиток на поїзди та ще три види транспорту: метро, автобус та літак. Уже наприкінці вересня пасажири зможуть оформити єдиний квиток на транспортному порталі електронних послуг — e-transport.gov.ua.

АТ «Укрзалізниця» турбується про працівників товариства, які ведуть дітей до школи вперше. Тому, відповідно до рішення керівництва, до 1 вересня діти-першокласники отримають від магістралі подарункові набори — шкільні ранці, у яких є все необхідне приладдя для навчання та творчості (олівці, зошити, щоденник, альбом, фарби та ін.).

 

Для вручення дітям працівників регіональної філії «Одеська залізниця» цього року було придбано 1 тис. 251 подарунковий набір, у тому числі 620 для дівчаток та 631 для хлопчиків.

Вручення наборів організовується безпосередньо в кожному підрозділі філії.

Нагадаємо, що дарувати до 1 вересня шкільне приладдя першокласникам на залізниці стало традицією. Уже четвертий рік поспіль правління АТ «Укрзалізниця» ухвалює рішення про підтримку своїх працівників у період підготовки дітей до школи для зменшення витрат родин на навчальні потреби.

Сторінка 11 з 466«««789101112131415»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту