Google AdSense

Залізничники проводять профілактичний огляд та ремонт плітей безстикової колії. Станом на 25 березня улаштовано 89 плітей довжиною по 800 метрів кожна. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства.

Всього до початку літніх перевезень планується улаштувати 1869 плітей, в тому числі 398 – на напрямках швидкісного руху. Найбільше – 417 та 414 плітей безстикової колії, – відремонтують, відповідно, Придніпровська та Південно-Західна залізниці; Одеська залізниця планує улаштувати 337 плітей; Південна – 316; Донецька – 195; Львівська – 190 плітей.

«Для кожної місцевості існує своя оптимальна температура закріплення пліті, в залежності від максимальної та мінімальної зафіксованих температур. В Україні ці температури визначені для кожної залізниці. Колійні роботи по улаштуванню, укладанню, ремонту і утриманню безстикової колії на залізницях України ведуться згідно Технічних вказівок, затверджених наказом Укрзалізниці», – уточнив начальник відділу поточного утримання колії головного управління колійного господарства Володимир Яковенко.

До проведення масштабних робіт готова колійна техніка. Залізниці вже відремонтували 351 колійну машину (63%) з  парку у 554 одиниці. Зокрема, Донецька залізниця оновила 60 од. колійної техніки з 82, що становить 76% від запланованої кількості; Львівська – 48 од. з 79 (61%); Одеська – 53 од. з 68 (78%); Придніпровська – 74 од. з 103 (72%); Південно-Західна – 61 зі 100 (61%); Південна – 53 од. з 76 (70%). Як розповіли фахівці колійного господарства, вся техніка буде готова до роботи вже за тиждень – до першого квітня.

Довідково.

Експлуатаційна протяжність головних залізничних колій  України становить 21640,4 км, з яких 74%  – це безстикові колії.

Загалом на залізницях України знаходиться 19407 інженерних споруд, із яких 7813 мостів, 101 автошляхопровід, 44 залізничні тунелі, 10948 водопропускних труб.

У зв’язку з переходом на літній час Укрзалізниця відкоригувала графік руху пасажирських поїздів. Усі зміни були завчасно внесені до графіку руху та узгоджені з адміністраціями сусідніх країн. Таким чином, у квитках вказано час відправлення та прибуття з урахуванням коригувань графіка руху поїздів. 

 У ніч з 29 на 30 березня пасажирські поїзди в дальньому сполученні, які на момент переведення стрілки годинника знаходитимуться в дорозі, до кінцевого пункту прибудуть за скоригованим часом, а поїзди приміського сполучення курсуватимуть уже згідно з «літнім» часом.

У поїздах та на вокзалах забезпечується своєчасне інформування пасажирів про зміни руху поїздів на період переведення годинникової стрілки.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути уважними та планувати свої поїздки з урахуванням переходу на «літній» час.

Нагадаємо, перехід на зимовий і літній час відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року № 509 «Про порядок обчислення часу на території України».

З графіком руху пасажирських поїздів можна ознайомитися на офіційному сайті Укрзалізниці у Розкладі руху поїздів.

Детальніше отримати довідку щодо руху поїздів можна за номером: (044) 503-70-05.

Укрзалізниця відкрила попередній продаж квитків на усі поїзди, що тимчасово був призупинений на період з 31 березня по 17 квітня. Це було викликано необхідністю коригування графіку руху у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на ділянці Миронівка – Тараса Шевченка – Знам’янка.

Сьогодні, 20 березня, Укрзалізниця відновила попередній продаж квитків на усі поїзди, що було призупинено з 31 березня по 17 квітня. Зокрема, це поїзди, що курсують із Києва до Сімферополя та Севастополя, Херсону, Дніпропетровська, Запоріжжя, Кривого Рогу, Миколаєва, Донецька та зворотно. А також у сполученні між Одесою та Луганськом, Одесою та Дніпропетровськом, між Львовом та Маріуполем, Львовом та Дніпропетровськом, Львовом та Запоріжжям. 

Зокрема, це наступні поїзди:    

-         № 28/27 Київ – Севастополь – Київ;

-         № 40/39 Севастополь – Київ – Севастополь;

-         № 12/11 Сімферополь – Київ – Сімферополь;

-         № 80/79 Київ – Дніпропетровськ – Київ;

-         № 168/167  Київ – Запоріжжя – Київ;

-         № 72/71 Київ – Запоріжжя – Київ;

-         № 76/75 Київ – Кривий Ріг – Київ;

-         № 38/37 Київ – Донецьк – Київ;

-         № 122/121 Миколаїв – Київ – Миколаїв;

-         № 101/102 Херсон – Київ – Херсон;

-         № 92/91 Одеса – Луганськ – Одеса;

-         № 63/64 Дніпропетровськ – Одеса – Дніпропетровськ;

-         № 70/69 Львів – Маріуполь – Львів;

-         № 41/42 Дніпропетровськ – Львів – Дніпропетровськ;

-         № 119/120 Запоріжжя – Львів – Запоріжжя.

Загалом відкрито попередній продаж квитків на 15 пар поїздів та на поїзд № 166 Київ – Дніпропетровськ. На поїзд № 165 Дніпропетровськ – Київ попередній продаж квитків на період з 31 березня по 17 квітня буде відкрито незабаром. 

Просимо пасажирів уточнювати наявність місць у вільному продажу і час відправлення поїздів за номером (044) 503-70-05, а також за допомогою офіційної онлайн-системи booking.uz.gov.ua.

Як повідомлялося раніше, з 31 березня по 17 квітня на напрямку Тараса Шевченка – Знам’янка залізничники планують здійснити ремонт контактної мережі, а на дільниці Миронівка – Тараса Шевченка – колійні роботи у зв’язку з чим було тимчасово призупинено продаж квитків для коригування графіку руху поїздів з урахуванням «вікон» для проведення усіх запланованих робіт.

Перш ніж зайти на платформу, пасажиру потрібно подолати пристрій, який автоматично зчитує штрих-код на квитку. Таким чином турнікетні системи унеможливлюють прохід безквиткового пасажира на посадку в поїзд приміського сполучення. Для зручності людей, крім пасажирських турнікетів, передбачені також і багажні, які призначені для проходу на платформу пасажирів з візками.

Як розповіли в Головному управлінні приміських пасажирських перевезень, про доцільність встановлення турнікетів залізниці вирішують, враховуючи запланований пасажиропотік, очікуване збільшенням доходів та враховуючи фінансові можливості залізниці. Адже впровадження турнікетних систем потребує значних капітальних вкладень. Але, незважаючи на це, вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні збільшувати не планується.

Приміські електрички залишаються популярним видом транспорту серед пасажирів, адже вартість проїзду у них на 15-20% менша, ніж, приміром, в автотранспорті. А особливо вигідно подорожувати на дальні відстані, оскільки вартість квитків у таких випадках істотно відрізняється від альтернативних видів перевезення.

«Наші тарифи на приміські перевезення суттєво нижчі від економічно обґрунтованого рівня. Проте ми усвідомлюємо соціальну роль перевезення пасажирів: адже платоспроможність нашого населення доволі низька. Останній раз тарифи збільшувалися на Придніпровській залізниці у 2012 р.: на 9% — на перших семи зонах, тобто на відстань до 60 км», — зазначив начальник відділу тарифів Головного управління приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Олег Боков.

На інших 5 магістралях тарифи на приміські перевезення не змінювалися ще з 2011 р.



Довідково:

Турнікетні системи на встановлені на 43 вокзалах України, станціях та зупинних платформах. Найбільше таких систем — на Південно-Західній залізниці: на 27 вокзалах — 185 пасажирських та багажних турнікетів; на Південній ними облаштовано 7 вокзалів і станцій; на Придніпровській — 4, на Донецькій — 3.
У 2013 році Південно-Західна залізниця знизила рівень виробничого травматизму порівняно з 2012 роком. Загальна кількість травмованих у 2013 році – 14 осіб (проти 19 у 2012му). Протягом 12 місяців минулого року в структурних підрозділах залізниці проведено понад 24,8 тис. перевірок з питань охорони праці, видано понад 2,6 тис. приписів, зупинялась робота 2254 механізмів. Аби покращити ситуацію з охороною праці на підприємстві та підвищити рівень знань з цього питання на залізниці розроблені «Комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів з охорони праці на Південно-Західній залізниці на 2013 рік». В цілому на охорону праці, з урахуванням комплексних заходів, було спрямовано 66,3 млн. грн.. Наслідком цього стало покращення умов праці 26722 працівникам, у тому числі 7699 жінкам. На попередження нещасних випадків внаслідок наїзду рухомого складу, падіння з висоти та ураження електрострумом Південно-Західна магістраль витратила 3,4 млн. грн., на усунення впливу небезпечних і шкідливих факторів - 21,6 млн. грн., на заходи щодо попередження профзахворюваності - 19,6 млн. грн. Впродовж 2013 за порушення нормативних актів з охорони праці року було притягнуто до відповідальності 480 працівників, у тому числі 245 посадових осіб. Крім того, відбулася позачергова перевірка знань для 983 працівників, 117 з яких було відсторонено від роботи.
Сторінка 183 з 185«««179180181182183184185»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту