Google AdSense
З 5 по 9 жовтня водії автотранспорту спричинили 6 дорожньо-транспортних подій на залізничних переїздах. Загалом з початку року через порушення водіями правил дорожнього руху на залізничних переїздах сталося 55 транспортних подій, у яких травмовано 11 осіб та загинуло дві особи .

Так, 8 жовтня, о 11:50 на перегоні Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг водій вантажного автомобіля Mercedes пошкодив основний шлагбаум та покинув місце події не зупинившись.

7 жовтня о 16:22 на станції Ірпінь через недотримання правил дорожнього руху скутер (без номерних знаків) в’їхав у другий вагон поїзда. Унаслідок події був травмований шістнадцятирічний водій. На місце події викликано швидку допомогу та поліцію.

6 жовтня о 10:47 на Перегоні Колійний пост – Сміла автомобіль FIAT Ducato, незважаючи на заборонне показання звукової та світлової переїзної сигналізації, виїхав на переїзд? де був збитий поїздом. Внаслідок аварії травмовано водія.

Того ж дня о 00:20 на станції Долинська на Кіровоградщині при справно працюючій звуковій та світловій сигналізації водій автомобіля ВАЗ-2101 об'їхав закритий шлагбаум, виїхав на переїзд? де в'їхав у бік поїзда. Водій з місця ДТП зник. Травмованого пасажира доправлено до лікарні з закритою черепно-мозковою травмою.

Причиною всіх подій стало порушення водіями правил перетину залізничних переїздів.

Шановні водії автотранспорту, не випробовуйте долю на залізничному переїзді. Якщо раптом автівка застрягне на рейках чи з технічних причин заглохне мотор, машиніст усе одно буде не в змозі зупинити поїзд миттєво. Навіть при екстреній зупинці гальмівний шлях поїзда складає до 800 метрів.

Довідка

Витяг з Правил дорожнього руху, пункт 20 «Рух через залізничні переїзди»:

20.1. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

20.4. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.

20.5. Рух через переїзд забороняється, якщо:

а) черговий по переїзду подає сигнал заборони руху - стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;

б) шлагбаум опущений або почав опускатися;

в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;

г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;

ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.6. Рух через переїзд сільськогосподарських, дорожніх, будівельних та інших машин і механізмів дозволяється тільки в транспортному стані.

20.7. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.

20.8. У разі вимушеної зупинки транспортного засобу на переїзді водій зобов'язаний негайно висадити людей і вжити заходів для звільнення переїзду, а якщо це не вдається зробити, він повинен:

а) коли є можливість, послати двох чоловік уздовж колій в обидва боки від переїзду не менш як на 1000 м (якщо одного, то в бік ймовірної появи поїзда, а на одноколійних переїздах - у бік гіршої видимості залізничної колії), пояснивши їм правила подавання сигналу зупинки машиністу поїзда (локомотива, дрезини), що наближається;

б) залишатися біля транспортного засобу і, подаючи сигнали загальної тривоги, вживати всіх заходів для звільнення переїзду;

в) у разі появи поїзда бігти йому назустріч, подаючи сигнал зупинки.

20.9. Сигналом зупинки поїзда (локомотива, дрезини) є круговий рух руки (у світлу пору – із шматком яскравої тканини або будь-яким добре помітним предметом, у темну пору доби і в умовах недостатньої видимості – з факелом або ліхтарем). Сигналом загальної тривоги є серії звукових сигналів транспортного засобу, що складаються з одного довгого і трьох коротких сигналів.
Для зручних подорожей під час святкування Покрови Пресвятої Богородиці та Дня захисника України ПАТ «Укрзалізниця» призначено загалом 11 додаткових поїздів у найбільш популярних напрямках.

З 13 по 16 жовтня додатково курсуватимуть такі поїзди:

1. № 191/192 Київ – Львів (із Києва та Львова 14 та 16 жовтня);
2. № 197/198 Київ – Ковель (туди і зворотно 14 та 16 жовтня);
3. № 207/239 Київ – Ужгород (із Києва 13 жовтня та зворотно 16 жовтня);
4. № 217/218 Київ – Івано-Франківськ – Ворохта (із Києва 13 жовтня, із Ворохти – 16 жовтня);
5. № 249/250 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці (із Києва 13 жовтня, з Чернівців 16 жовтня);
6. № 275/276 Київ –Хмельницький (туди та зворотно 14 та 16 жовтня);
7. № 223/224 Київ – Одеса (туди і зворотно 14 та 16 жовтня);
8. № 180/179 Київ – Дніпро (туди і зворотно 14 та 16 жовтня);
9. № 258/228 Одеса – Львів (із Києва 13 жовтня та зворотно 16 жовтня);
10. № 232/231 Запоріжжя – Івано Франківськ (з Києва 13 жовтня);
11. № 728/727 Київ – Харків (із Києва 13 та 14 жовтня та зворотно 16 жовтня).


Ознайомитися з графіком руху поїздів та придбати квитки можна на сайті booking.uz.gov.ua або в залізничних касах.
З 15 вересня філія «УЗШК» розпочала підготовку рухомого складу до зимових пасажирських перевезень. На пасажирів чекають додаткові маршрути швидкісних поїздів, удосконалення логістики перевезень та нові маршрути. Нині швидкісними поїздами щоденно користується понад 11 тис. пасажирів.

Парк рухомого складу філії «УЗШК» до кінця жовтня поповниться двома швидкісними поїздами Skoda чеського виробництва, які їй передасть філія «Південна залізниця».

Після закінчення планових ремонтів електропоїздів виробництва «Hyundai Rotem» та Екр-1 «Тарпан» виробництва «Крюківський вагонобудівний завод» планується додатково призначити по одній парі швидкісних поїздів до Харкова та Львова. Також із введенням нового графіка руху поїздів на 2016/2017 рр. планується подовжити маршрут швидкісного поїзда № 747/748 Дарниця – Тернопіль до станції Львів для забезпечення швидкісного сполучення вінницького регіону зі Львовом.

Крім того, планується відновити курсування швидкісних поїздів до Кривого Рогу.

На сьогодні дев’яти електропоїздам із десяти виробництва «Hyundai Rotem» ремонт виконано в повному обсязі. Останньому електропоїзду ремонт буде проведено при досягненні ним міжремонтного пробігу. Також завершується ремонт другого електропоїзда ЕКр-1 (виробництва Крюківського заводу), який наприкінці жовтня заплановано ввести в експлуатацію.

За 9 місяців 2016 року перевезено 2,8 млн пасажирів, при цьому заповнюваність швидкісних поїздів склала понад 84%, а в вихідні, передсвяткові та святкові дні досягала 100%. Тільки влітку 2016 року швидкісними поїздами Інтерсіті+ та Інтерсіті перевезено більше 1 млн пасажирів, а в серпні 2016 року заповнюваність швидкісних поїздів сягнула 94% і подорожі швидкісними поїздами здійснили понад 398 тисяч пасажирів. Це рекордний показник з часів започаткування в Україні швидкісного залізничного сполучення. Цьогорічний літній період відзначився перевезенням десятимільйонного пасажира з моменту запровадження швидкісного руху в Україні.


5 вересня 2016 року після тривалої хвороби - пішов з життя колишній начальник Локомотивного депо "Гречани" Бартков Михайло Петрович!
Адміністрація сайту висловлює щирі співчуття рідним та близьким покійного!

У вересні 2016 року регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 161 620 тисяч гривень.

Зокрема до Державного бюджету країни залізниця минулого місяця спрямувала 27 861 тисяч гривень, до місцевих бюджетів – 61 965 тисяч гривень, до цільових фондів соцстрахування – 71 794 тисяч гривень.

Загалом за 9 місяців поточного року Південно-Західна залізниця поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 1 366 686 тисяч гривень. З них, до Державного бюджету країни - 248 022 тисяч гривень, до місцевих бюджетів – 506 693 тисяч гривень, до цільових фондів соцстрахування –611 971 тисяч гривень.
Сторінка 183 з 234«««179180181182183184185186187»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту