Google AdSense

В Укрзалізниці триває підготовка до електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон. Залізничники вже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. 

 

За словами керівника компанії, зазначена ділянка завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі. «Через відсутність електрифікації на зазначеній ділянці ми вимушені перевозити вантажі на дизельтязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпалива. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — зазначив Євген Кравцов.

Наразі на дільниці курсують 14 вантажних, 2 пасажирські та 6 приміських поїздів, після електрифікації її пропускну спроможність буде збільшено вдвічі. У ході електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон залізничники переобладнають 6 проміжних станцій, 5 зупиночних пунктів та 1 роз’їзд. Буде змонтовано 154 км контактної мережі на перегонах та станціях, а також перевлаштують електропостачання та освітлення 26 станцій та переїздів.

Загалом з квітня до червня 2019 року залізничники відремонтували 492 км колії. З них реконструйовано 93 км, а капітальний і середній ремонт проведено на 399 км. Зокрема, з початку року оновлено інфраструктуру на таких дільницях: Хлібодарівка — Роз’їзд 393 км (8 км); Гракове — Шевченкове (15,6 км); Цвіткове — Володимирівка (4,7 км), Фундукліївка — Цибулеве (6 км), Спартак — Бородянка (11 км), Сухоліси — Рокитне (4,3 км), Озеряни — Здолбунів (5,5 км), Мардарівка — Перехрестове (7 км), Канатове — Кропивницький (7,6 км).

 

Довідково

У залізниці в планах на 2019 рік — реконструкція 271,6 км колії, капітальний ремонт 140,9 км колії та середній ремонт 949 км колії. Найбільші обсяги ремонтно-колійних робіт виконуватимуться на дільницях Жмеринка — Вапнярка — Одеса, Київ — Жмеринка — Підволочиськ, Козятин — Здолбунів, Київ — Коростень — Шепетівка — Здолбунів — Красне — Львів, Львів — Стрий — Чоп, Фастів — Миронівка — П’ятихатки — Чаплине, Лозова — Запоріжжя — Кривий Ріг — Тимкове, Київ — Гребінка — Харків — Основа — Куп’янськ, Київ — Ніжин — Горностаївка та Комиш-Зоря — Волноваха.

З початку 2019 року за сприяння відомчої охорони й департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» за крадіжки паливно-мастильних матеріалів було затримано 45 залізничників, які намагалися вкрасти загалом 9 тис. літрів пального. Усіх зловмисників передано до правоохоронних органів. 

 

В Укрзалізниці з’ясували, що двадцять дев’ять із сорока п’яти затриманих зловмисників — члени локомотивних бригад. По кожному випадку в компанії провели службові розбори, за результатами яких звільнено 23 крадіїв, 14 з яких — члени локомотивних бригад. Окрім цього, 60 керівників різних рівнів притягнуто до дисциплінарної відповідальності за неналежну організацію профілактичної роботи: чотирьох — звільнено з транспорту, одного — звільнено з посади, п’ятдесяти п’ятьом оголошено догану.

Резонансний випадок зухвалого та заздалегідь спланованого викрадення дизельного пального стався 16 травня на перегоні Миколаїв — Мішкове в Миколаївській областіПрацівники воєнізованої охорони регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» спільно з працівниками департаменту економічної та інформаційної безпеки затримали машиніста тепловоза, складача поїздів станції Миколаїв та їх спільників при спробі викрадення за допомогою шлангу та помпи з баку тепловозу дизельного палива. У ході перевірки встановлено, що у кузові автомобіля знаходилася заповнена дизельним пальним ємність на 1500 л. Зловмисників та їх автомобіль з викраденим пальним передано представникам правоохоронних органів.

14 травня працівники Укрзалізниці на станції Бехи регіональної філії «Південно-Західна залізниця» затримали машиніста та помічника машиніста, які під час руху вкрали з тепловоза близько 400 літрів дизельного пального — 12 каністр ємністю приблизно 30 л та 12 пластикових пляшок загальною ємністю 25 л. Крадіжка здійснювалась шляхом втручання в паливну систему двигуна тепловоза. Зловмисників разом із вилученим пальним було передано правоохоронцям.

Працівникам Укрзалізниці також вдалося попередити крадіжку 300 л дизельного пального 11 червня на території вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський. Зловмисником виявився машиніст тепловоза локомотивного депо «Дарниця».

В Укрзалізниці зазначають, що знищення «схем» із розкрадання пального є пріоритетним завданням у боротьбі з корупцією в галузі, тому суворо каратимуть викрадачів пального. Такі протиправні дії не лише завдають матеріальних збитків, а й завдають великої репутаційної шкоди компанії.

У першому півріччі 2019 року зареєстровано 30 випадків несанкціонованого втручання в діяльність регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Загалом унаслідок дій сторонніх осіб було затримано 28 поїздів на 20 годин.

Так, упродовж шести місяців залізничники зафіксували:

  • 2 випадки розкрадання вантажів з вагонів;
  • 6 випадків перекриття руху поїздів сторонніми особами;
  • 10 випадків повідомлення про встановлення вибухових пристроїв на вокзалах та інших об’єктах;
  • 1 випадок виявлення вибухових пристроїв у рухомому складі чи на об’єктах інфраструктури;
  • 4 випадки розкрадання і пошкодження елементів інфраструктури із затримкою поїздів на понад 30 хвилин;
  • 4 випадки накладання на колію сторонніх предметів з наїздом на них.

Залізничники Південної магістралі закликають громадян дотримуватися правил поведінки на залізниці, бути пильними й повідомляти правоохоронні органи про виявлення підозрілих предметів чи перебування та дії сторонніх осіб на об’єктах залізничної інфраструктури.

Перший контейнерний поїзд «Containerships Train», який 9 липня 2019 року відправився з литовської станції Драугісте, прибув до місця призначення на станцію Бровари 11 липня о 22:20. Шістдесят п’ять контейнерів, що курсували в складі поїзда, чітко за графіком доставлені з Литви в Україну за 50 годин. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 «Вітаємо всіх учасників проекту та наших клієнтів з першим успішним рейсом поїзда «Containerships Train», який курсуватиме на регулярній основі. Маємо надію, що чіткий графік руху, конкурентна швидкість доставки вантажів, можливість заощаджувати на логістичних витратах та екологічність — ті ключові моменти, які спонукатимуть клієнтів обирати саме залізничний транспорт для транспортування своїх вантажів, і зокрема цей сервіс», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, передбачається, що технічні операції з обробки контейнерів на станції Бровари триватимуть упродовж 36 годин.

«Containerships Train» став 22-им контейнерним поїздом, що курсує територією України. У перший рейс поїзд відправився 9 липня за маршрутом Драугісте (Литва) — Бровари (Україна), він курсуватиме двічі на тиждень. Також у серпні передбачається організувати контейнерні перевезення зі станції Драугісте, що знаходиться поруч із портом Клайпеда, до Одеського морського порту. «Це важливий момент, з огляду на переорієнтацію вітчизняного експорту до країн ЄС», — зауважують в Укрзалізниці.

Нагадаємо, Угоду щодо організації перевезень контейнерів у складі контейнерного поїзда «Containerships Train» було підписано 28 травня 2019 року в Одесі в рамках проведення наради представників АТ «Укрзалізниця», Білоруської залізниці, АТ «LG CARGO» і компаній ТОВ «Containerships» та ЗАТ «Intermodal Container Service». Ініціаторами та операторами поїзда виступатимуть ТОВ «Сontainerships» та ЗАТ «Intermodal Container Service».

АТ «Укрзалізниця» вже цього року планує запустити пілотний проект з оновлення приміського сектору. Наразі є попередні домовленості з місцевими владами Запорізької, Дніпропетровської областей та Європейським інвестиційним банком. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час робочої поїздки до Харкова.


«Щодо приміських поїздів, то для Укрзалізниці суттєвим є питання не так званого латання дір, чим ми займаємося, а пошук оптимального рішення, яке дозволить вирішити проблеми приміського сектору. Ні для кого не секрет, що ступінь зношеності приміського парку — найбільший порівняно з іншими нашими поїздами — далекого сполучення або вантажними. Саме тому плануємо цього року розпочати пілотний проект у Запорізькій та Дніпропетровській областях спільно з Європейським інвестиційним банком з придбання нових поїздів», — повідомив Євген Кравцов.

За його словами, близько 110 млн доларів США буде спрямовано на придбання приміських поїздів для цих областей. Схожа програма вже успішно реалізується для оновлення міського громадського транспорту, і в Укрзалізниці впевнені, що розширення практики на приміський сектор також принесе позитивні результати для розвитку пасажирської логістики в Україні.

«В умовах децентралізації нам конче необхідно включення місцевих влад у питання розвитку приміських перевезень. Рівень дохідності від приміських поїздів на сьогодні є дуже низьким — 25-30% від операційних витрат на організацію перевезень. Паралельно із цим, згідно з Програмою розвитку пасажирських перевезень в Україні, стратегією Міністерства інфраструктури України та європейськими директивами, партнерами Укрзалізниці з розвитку приміських перевезень повинні виступати органи місцевих влад. Лише така кооперація може стати поштовхом до оновлення приміських поїздів по всій Україні», — зазначив Євген Кравцов.

Також керівник компанії розповів, що Укрзалізниця не припиняє роботу з підтримання приміського рухомого складу в справному стані, зокрема, вже третій рік реалізовується програма з проведення капітально-відновлювальних ремонтів електричок. Цього року заплановано повністю відновити більше ста поїздів.

Сторінка 2 з 251«««123456»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту