Укрзалізниця розпочала реалізацію пілотного проєкту заправки локомотивів у депо за допомогою паливозаправників. Очікується, що ця новація допоможе усунути передумови для розкрадання дизпального в процесі його переміщення та зберігання. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Викорінення корупції у компанії відбувається одразу за декількома напрямками. Перший — реформа закупівель, другий — протидія крадіжкам. Ми маємо отримувати товари за вигідними цінами та не допустити їх розкрадання. Заправка локомотивів «з пістолета» посилить контроль за використанням дизпального та фактично унеможливить його крадіжки на етапі переміщення від станції відвантаження до депо», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Таким чином, за словами Євгена Кравцова, завдяки технології заправки тепловозів «з пістолета» Укрзалізниця зменшить витрати на закупівлю дизпального, а це — найбільша стаття витрат компанії. «Потенційно йдеться про заощаджені сотні мільйонів гривень на рік», — зазначив він.

Для даного експерименту було обрано локомотивне депо Запоріжжя. Саме сюди один із постачальників погодився відвантажувати дизпальне не в цистернах, а на склад в автозаправниках і здійснюватиме заправку локомотивів. «На початковому етапі в такий спосіб ми заправлятимемо 6 локомотивів: три магістральні та три маневрові. Це дасть можливість оцінити ефективність експерименту та проаналізувати його технічний, фінансовий та логістичний аспекти. Після цього приймемо рішення щодо доцільності збільшення кількості рухомого складу, який заправлятиметься у такий спосіб, та переліку депо», — резюмував Євген Кравцов.

Нагадаємо, минулого року Укрзалізниця закупила 330 тис. тонн дизелю загальною вартістю понад 9,5 млрд грн.

Укрзалізниця планує вдвічі збільшити кількість швидкісних поїздів. Зокрема, це рухомий склад, що використовується на маршрутах поїздів класу Інтерсіті+. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Завдання уряду на наступні 5 років — збільшити на 10 одиниць кількість рухомого складу, що використовується на швидкісних маршрутах. Таким чином, ми вдвічі збільшимо парк цих поїздів та зможемо запропонувати нашим клієнтам кращий сервіс», — сказав керівник компанії в ефірі телеканалу «1+1».

Окрім цього, він нагадав, що Укрзалізниця встановила рекорд з виконання капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів. «Ми змогли модернізувати близько 200 пасажирських вагонів, це рекорд за останні 7 років. Цього року ми плануємо таким ремонтом оновити близько 40 вагонів. Крім того, до кінця року ми отримаємо перший вироблений в Україні дизель-поїзд, котрий плануємо поставити на маршрут до аеропорту «Бориспіль», — повідомив Євген Кравцов.

 

Довідково

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Українська залізниця» на сьогоднішній день має на балансі 10 швидкісних міжрегіональних електропоїздів подвійного живлення моделі HRCS2 виробництва компанії «Hyundai Rotem» (Південна Корея); 2 швидкісні міжрегіональні електропоїзди подвійного живлення моделі ЕКр-1 вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»; 2 швидкісні двоповерхові електропоїзди подвійного живлення моделі EJ 675 виробництва компанії «Skoda Vagonka» (Чеська Республіка); 10 пасажирських вагонів поліпшеної конструкції з експлуатаційною швидкістю 160 км/год вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», які використовуються в складі двох міжрегіональних поїздів у п’ятивагонній комплектації.

Укрзалізниця планує призначити 35 додаткових пасажирських поїздів далекого сполучення для перевезення пасажирів під час новорічних та різдвяних свят. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


«Цілорічних поїздів та призначених додаткових вистачить, щоб перевезти майже півмільйона пасажирів, які подорожують залізницею під час зимових свят», — сказав він в ефірі телеканалу «1+1».

За словами Євгена Кравцова, в цілому Укрзалізниця планує за період вказаних свят збільшити обсяг пасажирських перевезень на декілька відсотків порівняно з минулим роком.

Він також додав, що Укрзалізниця продовжує працювати над питанням запуску нових міжнародних залізничних маршрутів. «Одним з головних питань є запуск з наступного року сполучення з Берліном», — уточнив Євген Кравцов.

Керівники Міністерства інфраструктури та Укрзалізниці привітали залізничників  зі святом. Працівників галузі відзначили нагородами за сумлінну працю.

Як зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій, команда Укрзалізниці дуже злагоджена та успішно справляється з тим, щоб максимально задовольняти попит бізнесу, громадян та покращувати якість своїх послуг.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав колег зі святом та нагадав про важливість залізничної професії для країни. «У нас сьогодні є підтримка з боку міністерства, і ми маємо працювати так, щоб вже наступного року, на День залізничника, змогли з гордістю сказати: це був найкращий рік в історії Укрзалізниці», — сказав Євген Кравцов.

Також до привітань приєднався голова наглядової ради Укрзалізниці Шевкі Аджунер та побажав залізничникам і їх родинам усього найкращого. «Вітаю всіх із цим святом. Бути залізничником – це покликання, яке, мабуть, закладене в ДНК», - зазначив він.

З нагоди свята 345 працівників галузі відзначено почесними нагрудними знаками та іншими галузевими нагородами.

Зокрема, за сумлінну працю, вагомий внесок у функціонування залізничного транспорту, виконання виробничих завдань та з нагоди професійного свята нагрудні знаки різних ступенів від АТ «Укрзалізниця» отримали 124 залізничники. Знаком «Залізнична Слава» І–ІІІ ступенів відзначений 81 залізничник.

Укрзалізниці вдалося значно поліпшити свій фінансовий стан. Сьогодні фінансова спроможність Укрзалізниці підтверджується підвищеними кредитними рейтингами від S&P та Fitch.  Про це розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниці».

 

На думку Іван Юрика, останній випуск євробондів Укрзалізницею вирішив питання ліквідності компанії та позначив кілька позитивних трендів. «По-перше, компанія повернулася на ринок капіталу (вперше з 2013 року). Ми стали більш зрозумілими для інвесторів, почався процес комунікації. По-друге, відбувається підвищення прозорості та якості корпоративного управління, адже компанія проходить due diligence (перевірка юридичних ризиків, аудиторська перевірка)», — розповів він.

«Водночас для забезпечення довготривалої стабільності Укрзалізниця потребує радикальних кроків із підвищення операційної ефективності – тобто генерування операційного прибутку від надання основних послуг із перевезень», – впевнений головний фінансист Укрзалізниці. На його думку, операційна ефективність буде забезпечуватися як заходами із підвищення доходів, так і кроками, націленими на скорочення операційних видатків.  Перші кроки в цьому напрямку вже зроблено.

Щодо залучення інвесторів, часткову приватизацію або IPO, то в компанії зазначають, що залучення інвесторів в акціонерний капітал підвищить прозорість компанії. «Сьогодні йдеться не про 100% приватизацію, а радше про продаж міноритарної частки інвесторам, які, у свою чергу, ще більше підвищать привабливість Укрзалізниці»,— йдеться у коментарі Івана Юрика.

Про це та інші важливі аспекти фінансового сектору Укрзалізниці читайте тут.

Сторінка 2 з 293«««123456»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту