Google AdSense

За рік закупівель дизельного пального із застосуванням принципів формульної зміни ціни та врахуванням цінових котирувань Platts Укрзалізниця закупила 257 тисяч тонн дизпального. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook. За його словами, Укрзалізниця стала першою державною компанією в Україні, яка відважилась на цей крок і вже повністю перейшла на закупівлю дизелю за формульною ціною.

 

Як зазначив Євген Кравцов, з часу укладення першого контракту із застосуванням принципів формульної зміни ціни, з 12 лютого 2018 року до сьогодні, Укрзалізниця провела 20 електронних торгів на придбання загалом 257 тисяч тонн дизпального. Наразі відвантажено для потреб регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця», за укладеними контрактами, 255 935,46 тонн.

«Сьогодні формула дає чітку відповідь, скільки платити за 1 тонну на дату відвантаження, і захищає від маніпуляцій та спекуляцій. Сумнівна практика раптового збільшення ціни, що складалась за результатами торгів, точно в минулому. Якщо казати у цифрах – то ми залишаємось найбільшим споживачем пального в країні. 257 тисяч тонн дизелю закупили у 2018-му. Формульні закупівлі дали фантастичну багатомільйонну економію. Укрзалізниця стала першою державною компанією в Україні, яка відважилась на цей крок. За рік ми переконались у результативності та ефективності такого підходу», – розповів Євген Кравцов.

Він також зауважив, що коло контрагентів теж збільшилося. Це свідчить про готовність нафтотрейдерів прийняти якісно новий формат роботи Укрзалізниці на ринку закупівель. Для впровадження формульного підходу Укрзалізниця попередньо провела велику роботу з усіма учасниками ринку нафтопродуктів, аби визначити модель та підхід до формули, які влаштують всіх учасників, і які об’єктивно відображатимуть коливання на ринку.

Серед постачальників дизпального, з якими у 2018 році укладені договори, ТОВ «Августпром», ТОВ «Фірма Фідея», ТОВ «ТД «Сокар – Україна», ТОВ «Анвітрейд» та ПП «ОККО КОНТРАКТ».

 

Довідка

Першою компанією, із якою ПАТ «Укрзалізниця» підписала договір на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts, є ТОВ «Анвітрейд». Контракт укладено 12 лютого 2018 року.

Наглядова рада АТ «Укрзалізниці» та менеджмент компанії завершують роботу над розробкою стратегії розвитку Укрзалізниці. Наразі вже існує цілісна стратегія, яку одностайно схвалила наглядова рада компанії та яка незабаром буде представлений уряду. Про це в інтерв’юрозповів голова наглядової ради товариства Шевкі Аджунер ІА «Укрінформ».

За словами Шевкі Аджунера, питання затвердження стратегії має бути підтримане не тільки Урядом, а й іншими стейкхолдерами: «Рушійною силою нашої стратегії є орієнтованість на клієнтів як у вантажних перевезеннях, так і в пасажирській сфері».

«Серед першочергових завдань – реформування системи прийняття рішень у компанії. Коли ключові процеси, такі як закупівлі, капітальні інвестиції, планування утримання та ремонтів, проходитимуть на рівні головного виконавчого офісу, а не на різних регіональних рівнях, як було раніше, тоді вони стануть більш організованими, фінансово ефективнішими та контролюватимуться належним чином», – зазначив голова наглядової ради Укрзалізниці.

Також, на думку Шевкі Аджунера, фундаментальним для розвитку компанії є створення фінансово-економічної стабільності: «Проблема у тому, що в минулому Укрзалізницю змушували надавати послуги за якомога нижчими цінами, а часом навіть нижче собівартості. І наслідком цього стали брак фінансових ресурсів, поганий стан наших активів, особливо в локомотивному секторі. Наша стратегія дозволить Укрзалізниці робити необхідні інвестиції, щоб забезпечувати конкурентоспроможність української економіки і працювати для громадян України».

Загалом, як зазначається в інтерв’ю, стратегія розрахована на 5 років, однак основні завдання мають бути реалізовані впродовж року-двох. Це не статичний, а динамічний документ, який доводитиме свою дієвість на ринку.

Шановні друзі!! Повідомляємо, що сайт тимчасово припинить свою роботу (18.02.2019 року з 00.00 до 08.00) в зв'язку з плановими роботами щодо переїзду в новий датацентр. На час переїзду буде недоступний протягом 2 годин сервер,на якому знаходиться наш сайт.

Просимо вибачення за тимчасові незручності. 

У лютому поточного року наглядова рада Укрзалізниці узгодить кваліфікаційні критерії для членів правління компанії та до закінчення першого півріччя визначиться з його новим складом. Про це в інтерв’ю ІА «Укрінформ»повідомив голова наглядової ради товариства Шевкі Аджунер.

«Голова правління Євген Кравцов уже затверджений. Він повністю відповідає нашим вимогам, але цей процес повинен продовжуватися і з іншими представниками команди через прозору, об’єктивну оцінку сильних та слабких сторін кожного менеджера та забезпечити компетентну, гідну, цілісну команду лідерів компанії, яка зможе та прагнутиме до реалізації наших стратегічних планів», – зазначив Шевкі Аджунер.

За його словами, зараз проходить процес визначення та ідентифікації й узгодження профілю: людських, професійних компетенцій, необхідних для кожної ключової посади, функції. «Ми визначаємо і фіналізуємо вимоги, кваліфікації кожної посади. Потім на цій основі будемо оцінювати кожного, чи відповідають вони цим вимогам, чи потребують поліпшення. Як я вже казав, дуже важливим є, щоб команда була цілісною, щоб працювала разом. Команда повинна мати єдине бачення цілей та завдань під головуванням голови правління», – розповів голова наглядової ради.

Він також додав, що кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду членів правління Укрзалізниці будуть узгоджені вже в кінці лютого на засіданні наглядової ради. «Тоді ми завершимо й узгодимо ці кваліфікаційні критерії, і сподіваюсь, що дуже швидко перейдемо до наступного етапу оцінки відповідності критеріям. Ми намагатимемось пришвидшити цей процес, але дедлайн – кінець першого півріччя. До закінчення першого півріччя 2019 року все визначиться», – резюмував Шевкі Аджунер.

12 лютого 2019 року у Варшаві відбулися переговори між АТ «Укрзалізниця» та польськими колегами з АТ «ПКП ЛХС». За їх результатами було підписано протокол щодо актуалізації ставки плати за послуги, пов’язані з передачею вантажів на кордоні.

 

За словами директора операційного АТ «Укрзалізниця» Вячеслава Єрьоміна, сьогодні був підписаний важливий документ, яким розпочато роботу над встановленням єдиного рівня ставок для європейських перевізників. «З метою лібералізації доступу до ринку перевезень вантажів через державний кордон з Україною сьогодні переглянуто ставки плати за послуги, пов’язані з передачею вантажів на кордоні. Надалі приведемо до єдиного рівня оплати за послуги для європейських перевізників, зокрема Румунії, Словаччини та Угорщини», – зазначив Вячеслав Єрьомін.

Перелік ставок і пролонгацію договорів з європейськими країнами було затверджено правлінням АТ «Укрзалізниця» та заздалегідь поінформовано перевізників-партнерів.

Окрім цього, під час зустрічі в Польщі обговорювалися питання двостороннього співробітництва та взаємодії при організації міжнародних залізничних перевезень вантажів між Україною та Польщею. Сторони також дійшли згоди щодо необхідності актуалізації існуючих міжнародних міжурядових, міжвідомчих та двосторонніх угод.

Сторінка 2 з 206«««123456»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту