За 2019 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 31 млн 215 тис. тонн вантажів, що на 2 млн 97 тис тонн більше, ніж за відповідний період 2018 року. Середньодобове навантаження становило 85 тис. 521 т.

 

За 2019 рік на Південній магістралі навантажено 12 млн 60 тис. 395 т зернових, що на 11% більше запланованого і на 37 % перевищує результати 2018 року.

Значну частину від загальної кількості вантажів становлять: руда – 10 млн 441 тис. 721 т, будівельні вантажі – 3 млн 897 тис. 274 т.

Також за 2019 рік на регіональній філії «Південна залізниця» було навантажено1 млн 295 тис. тонн нафтопродуктів.

Перевищення плану зафіксовано з таких видів вантажу: 647 тис.  511 тонн жмихів, що на 17 % перевищує план і показники 2018 року, 567 тис. тонн продовольчих товарів, що на 20% більше в порівнянні з минулим роком і на 27 % - до плану.

Південна залізниця оперативно та своєчасно виконує всі зобов’язання щодо забезпечення рухомим складом вантажовідправників відповідно до планів перевезень.

Департамент економічної та інформаційної безпеки в грудні минулого року розпочав службове розслідування факту закупівлі структурним підрозділом компанії природного газу на підставі рахунків без жодних тендерних процедур та укладених договорів. Досліджуються обставини проведення цих платежів, причини, встановлюються відповідальні особи.

 

Про результати перевірки буде поінформовано громадськість, а винних — притягнуто до відповідальності. Крім того, буде проведено перевірку законності всіх закупівель природного газу компанією впродовж усього минулого року.

Позиція правління та наглядової ради: усі закупівлі компанії мають бути виключно публічними та проводитися відповідно до чинного законодавства.

У 2019 році на Південній залізниці пройшли професійне навчання 7810 залізничників, у тому числі 7225 робітників і 585 керівників та фахівців.

 

Підвищення кваліфікації 585 керівників та фахівців було організовано на базі вищих навчальних закладах залізничного спрямування.

Перепідготовку на нові робітничі професії пройшли 1001 особа, у тому числі в навчальних закладах АТ «Укрзалізниця» — 473 особи, безпосередньо на виробництві — 526 залізничників.

За звітний період пройшли підвищення кваліфікації 6224 особи, у тому числі на виробничо-технічних курсах — 1105 осіб, на курсах цільового призначення — 2645 осіб, на професійних курсах — 1923 особи, у школах передових методів і прийомів праці — 551 залізничник.

Перепідготовка та підвищення кваліфікації робітничих кадрів із відривом від виробництва здійснювалася в Харківському та Лубенському центрах професійної освіти регіональної філії «Південна залізниця», філії «Центр професійного розвитку персоналу» АТ «Укрзалізниця», центрах професійного розвитку персоналу інших регіональних філій та інших навчальних закладах. 

Територією України 3-5 січня 2020 року пройшов контейнерний поїзд з Китаю до Євросоюзу, а саме до польського Славкува. Він проїхав через прикордонні переходи Зернове — Ізов за 39 годин і 54 хвилини. Вперше поїзд їхав широкою колією ЛХС без перевантаження на кордоні. Про цеповідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.


У складі поїзда 45 сорокафутових контейнерів. Контейнерний поїзд виїхав з китайського Сіаню до Славкува 12 днів тому. У Сіані, що є колишньою столицею Китаю, розпочинався історичний Шовковий шлях. Це один із найбільш розвинутих сухих портів і логістичних центрів Нового шовкового шляху.

Керівник Укрзалізниці наголосив на важливості проєктів з Китаєм та Середньою Азією. «Маршрут «Китай — ЄС» транзитом Україною є надійним, дешевшим та зручнішим для всіх учасників цього логістичного ланцюга. А цей поїзд — гарний знак і перша важлива ластівка в організації масштабних проєктів з Китаєм та Середньою Азією для Укрзалізниці. Широка колія, яка експлуатується Укрзалізницею, найбільш протяжна на заході», — зазначив Євген Кравцов.

Він також наголосив на перспективах розвитку таких маршрутів. «Укрзалізниця може бути частиною сухопутного маршруту, морського та маршруту ТМТМ (Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту). Укрзалізниця є максимально надійним партнером для транзиту, оскільки пропонує альтернативні і вигідні маршрути», — підкреслив голова правління АТ «Укрзалізниця».

Загалом територією України контейнерні поїзди перевозять вантажі з КНР до Словаччини, Угорщини та Німеччини.

Наразі територією України курсують 33 контейнерні поїзди, з яких 9 — у міжнародному сполученні. У них за 11 місяців 2019 року перевезено 140,6 тис. TEU контейнерів. Це на 65 % більше, ніж за відповідний період 2018 року.

Упродовж минулого року Укрзалізниця перевезла рекордний за роки незалежності  України обсяг зернових вантажів — 40,5 млн тонн. Це, зокрема, на 20,1 % більше показника 2018 року. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


За словами керівника компанії, наразі в Україні спостерігається щорічне збільшення врожаю зернових і тому Укрзалізниця та учасники ринку вдосконалили їх логістику. Зокрема, впроваджено графікові маршрути та збільшено власниками елеваторів інвестиції у свою інфраструктуру. «Минулого року ми перейшли до системної маршрутної роботи. Близько 180 станцій переорієнтувалися на маршрутні відправки. Окрім того, впровадили ефективну модель графікових маршрутів, коли вантажний поїзд відправляємо чітко за розкладом. У грудні, наприклад, запропонували ринку понад 500 графікових маршрутів. Це дозволило удвічі пришвидшити обіг вагона, до 6-7 діб, і, відповідно, збільшити швидкість доставки зерна на експорт», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Загалом впродовж минулого року на експорт перевезено 35,3 млн тонн, що на 30 % більше, ніж у 2018 році.

Також, за словами керівника компанії, такий підхід дозволив покращити планування перевезень — Укрзалізниця вчасно отримує інформацію, коли вантаж зайде в порт та вивантажиться зерно. «Впродовж цієї зими Укрзалізниця навантажила близько 1,8 тис. вагонів-зерновозів на добу — це досить високі показники. Проте Укрзалізниця планує і надалі збільшувати обсяги перевезень, шляхом кращої координації дій з аграріями, портовиками та всіма учасниками ринку щодо прискорення технологічних процесів розвантаження вагонів», – наголосив Євген Кравцов.

Ще один важливий та дієвий механізм збільшення ефективності реалізації послуги на перевезення в зерновозах власності Укрзалізниці за маршрутними відправками — аукціони в системі ProZorro.Продажі.

Наразі робочий парк вагонів-зерновозів  налічує близько 28 тисяч одиниць.

Сторінка 2 з 321«««123456»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту