Укрзалізниця хотіла б прояснити попереднє звернення щодо її фінансових показників у світлі змін нашого суспільного і ділового життя, спричинених коронавірусною кризою.

Тимчасове припинення пасажирських перевезень та помітне зменшення обсягів вантажних перевезень у 2020 році внаслідок зниження економічної активності через пандемію коронавірусу, безсумнівно, призведе до зниження доходів Укрзалізниці. Також зменшаться і витрати.

Загальний чистий вплив цих подій на наш операційний грошовий потік буде негативним. Однак, зважаючи на нашу поточну сильну позицію із залишком грошових коштів, заплановані та вже вжиті керівництвом заходи протидії, такі як: скорочення операційних витрат та відстрочка некритичних інвестиційних витрат, підтримка кредитними лініями від надійних та довіряючих нам фінансових партнерів тощо.

Укрзалізниця здатна зберегти свою фінансову основу впродовж усього періоду обмежувальних заходів, спрямованих на протидію поширенню коронавірусу.

Правління та наглядова рада Укрзалізниці ретельно контролюють ситуацію і продовжуватимуть своєчасно вживати всіх необхідні заходів для адаптації до економічних обставин, що змінюються, у тісній співпраці з Міністерством інфраструктури та у постійній підтримці з боку нашого акціонера.

Залізниці Латвії (Latvijas dzelzceļš, LDz) зупинять роботи по проекту електрифікації напрямку Рига - Крустпілс - Даугавпілс / Резекне. Таке рішення стало наслідком перегляду своїх можливостей LDz в частині реалізації проектів, співфінансованих структурними фондами Євросоюзу, в зв'язку з падінням вантажних перевезень, а також через те, що в 2020 р LDz доведеться обійтися без додаткового фінансування з боку держави.

Спочатку LDz планували приступити до реалізації двох взаємопов'язаних проектів, співфінансованих Євросоюзом і стосуються розвитку парку прийому станції Даугавпілс та автомобільних під'їздів до нього, а також електрифікації ряду ліній мережі. Ці плани приймалися в той час, коли LDz перевозили від 45 до 55 млн т на рік. Але в 2019 року обсяги вантажних залізничних перевезень в Латвії в порівнянні з 2018 року впали на 15,8%. Така тенденція продовжилася і в 2020 р У поточній ситуації держава також відмовляється нести додаткові витрати з утримання залізниць.

 У LDz вважають, що доходів в умовах зниження обсягів вантажних перевезень буде недостатньо для покриття витрат на утримання електрифікованої мережі без державної підтримки.

У LDz намір перерозподілити раніше виділені кошти Фонду згуртування (Cohesion Fund) Євросоюзу для виконання альтернативних проектів з меншим обсягом фінансування, і перш за все націлених на мінімізацію збитку, що завдається навколишньому середовищу, і розвиток мультимодального пасажирського сполучення. Компанія вже почала консультації з таким альтернативним проектам з міністерством транспорту.

У Латвії планували провести електрифікацію ліній на напрямку схід - захід. Вартість робіт оцінювалася в 441 млн євро. У 2019 року в цих цілях з Фонду згуртування було виділено 318,5 млн євро. Даний проект включав такі напрямки, як Рига - Крустпілс, Крустпілс - Даугавпілс та Крустпілс - Резекне (фото: Latvijas dzelzceļš).

У Брюсселі безхатько спричинив на залізниці транспортний колапс. Про це повідомляє видання FranceSoir

У Брюсселі припинили рух поїзди на шести напрямках через те, що безхатько підпалив  електрокабелі залізниці. Безпритульний  влаштував собі укриття поблизу залізничних шляхів. Чоловікові стало холодно, він хотів зігрітися і розвів багаття.  Полум’я швидко перекинувся на кабелі, а потім на електроапаратуру.

У місці, де сталося загоряння, з’єднуються шість залізничних шляхів. За кілька годин оператору залізниць Бельгії Infrabel вдалося відновити рух на чотирьох напрямках, але поїзди встигли накопичитися на околицях міста.

Азійський банк розвитку надасть залізницям Узбекистану кредит в розмірі 170 млн дол. США на оновлення локомотивного парку й модернізацію ремонтних потужностей.

Проект вартістю 218,3 млн дол. США передбачає поставку 16 вантажних і 8 пасажирських електровозів і модернізацію локомотивного депо в Ташкенті. Фінансування решти в розмірі 48,3 млн дол. візьме на себе уряд Узбекистану. Завершення проекту заплановано на 2025 рік.

Крім цього проекту, Азійський банк розвитку вже фінансує роботи з електрифікації залізничних ліній в Узбекистані. У вересні 2011 р. банк виділив кредит у 100 млн дол. на електрифікацію залізниці Мароканд  Карші протяжністю 140 км. Ще один кредит у 80 млн дол. було спрямовано на електрифікацію лінії Пап  Наманган  Андижан довжиною 145 км.

Вантажні залізничні перевезення по Україні та закордон здійснюються в звичайному режимі. "Головний центр та Регіональні центри управління перевезеннями працюють в штатному режимі, вантажні поїзди курсують за графіком, жодних проблем на міжнародних переходах немає», - повідомив директор департаменту управління рухом АТ «Укрзалізниця» Олександр Ткаченко.

За його словами, наразі вирішується питання доправлення залізничників до робочих місць: «Вже сьогодні по регіональних філіях під контролем Міністерства інфраструктури України працюємо над організацією робочих поїздів для підвезення залізничників, які безпосередньо задіяні в організації руху, до робочих місць. Це поїзні диспетчери, чергові по станціях, складачі поїздів та інші».

У робочих поїздах, які перевозитимуть залізничників, буде організований режим посиленої поточної дезінфекції. Обробка буде здійснюватися після кожного рейсу. Поїзні бригади, які обслуговуватимуть ці поїзди, будуть укомплектовані необхідними засобами індивідуального захисту та дезінфектантами.

Сторінка 2 з 383«««123456»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту