З початку маркетингового року Укрзалізниця перевезла 6,6 млн тонн зернових. Це на 1 млн тонн більше показника аналогічного періоду минулого року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Не словом, а ділом доводимо, що Укрзалізниця готова до перевезення цьогорічного врожаю зернових. Маємо достатньо зерновозів та локомотивів, а формула успіху проста — ритмічність перевезень. Тож очікуємо від наших партнерів-зернотрейдерів подальшої злагодженої роботи, коли перевезення рівномірно розподілені впродовж усього року», — наголосив керівник компанії.

Євген Кравцов зазначив, що з початку року Укрзалізниця з власного вагонного парку щодня формує 10-12 маршрутів, що значно поліпшує логістику зернових вантажів. «Наразі поставлене завдання до кінця вересня збільшити кількість маршрутів до 15 одиниць. Частина їх піде за чітким графіком», — додав він.

Крім того, 6 серпня 2019 року Укрзалізниця відновила аукціони в системі Prozorro.Продажі щодо реалізації послуг на перевезення в зерновозах власності компанії за маршрутними відправками.

Нагадаємо, загальний робочий парк зерновозів в Україні складає 23,8 тисячі вагонів. У порівнянні з минулим роком його збільшено на 13%.

Упродовж цього літа пасажири Укрзалізниці придбали через електронні сервіси понад 8,6 млн проїзних документів. Загалом з початку запровадження послуги онлайн оформлено понад 112 млн залізничних квитків. Частка оформлених через електронні сервіси проїзних документів постійно зростає: у 2019 році — 56% квитків, тоді як за 2018 рік — 50 % від загального продажу.

 

Квитки через інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення. Ця послуга також доступна для пасажирів поїздів міжнародного сполучення з Польщею, а також поїзда «Чотири столиці» Київ — Мінськ — Вільнюс — Рига. Нагадаємо, онлайн можна оформити й пільгові проїзні документи — насамперед ця послуга є актуальною для студентів і осіб з інвалідністю.

Для придбання та повернення квитків онлайн пасажири можуть скористатися офіційним сервісом Укрзалізниці booking.uz.gov.ua, який має і мобільну версію, а також мобільним додатком, який працює на платформах Аndroid та iOS.

Укрзалізниця звернеться до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити оприлюднену в ЗМІ інформацію стосовно можливої змови двох національних виробників рухомого складу під час участі в тендері компанії із закупівлі пасажирських вагонів. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ  «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

Нагадаємо, у тендері Укрзалізниці із закупівлі пасажирських вагонів взяли участь два виробники — ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» і ТОВ «Харківський вагонобудівний завод». Їхня тендерна документація була практично ідентичною, а цінові пропозиції майже не відрізнялися.  

«Є промовисте визначення для таких ситуацій — картельна змова. 2 учасники ставлять космічну ціну на вагон — у районі 1 млн дол. Цінові пропозиції відрізняються на десятитисячні долі відсотка (тендер у 1,5 млрд грн нагадаю), і ціну ніхто не перебиває. Документація обох «конкурентів» дуже схожа, а головне — схоже бажання заробити на Укрзалізниці», — зауважив Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця в жодному разі не поступиться тим, хто замислив змову проти стратегічного підприємства країни.  

Євген Кравцов також повідомив, що відповідальні структурні підрозділи компанії вже отримали доручення розібратися в ситуації, що склалася. Матеріали за результатами цієї перевірки Укрзалізниця направить на розгляд до АМКУ.

План реструктуризації Укрзалізниця, який передбачає розділення компанії на трьох операторів: інфраструктурного, вантажного і пасажирського плюс виробничий блок, буде готовий до кінця року. Доручення Президента України Володимира Зеленського буде виконано вчасно. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Цей покроковий план стане частиною реалізації стратегії Укрзалізниці, погодженої Кабінетом Міністрів та затвердженої наглядовою радою ще у червні 2019 року. Після доопрацювання та затвердження цього плану наглядовою радою, компанія почне конкретні кроки з його реалізації під контролем уряду.

Як зауважив керівник Укрзалізниці, саме європейську модель підтримують прем’єр-міністр України Олексій Гончарук та міністр інфраструктури Владислав Криклій. «Головне в ній, що інфраструктура залишається в державному регулюванні, а пасажирські та вантажні перевезення здійснюються на ринкових умовах», – розповів Євген Кравцов.

За його словам, всі ці базові елементи є частиною стратегії Укрзалізниці, але вона неможлива без дотримання декількох передумов. По-перше, потрібне державне фінансування пасажирських перевезень та розвитку інфраструктури. Друге – забезпечення недискримінаційних умов (в першу чергу, тарифних) між підприємствами приватного та державного сектору. І останнє – сприяння у вирішенні соціальних проблем у процесі оптимізації діяльності

Укрзалізниця сприяє проведенню необхідних слідчих дій щодо посадових осіб Одеської залізниці, яких вчора було викрито на отриманні неправомірної вигоди. Нечисті на руку працівники не будуть далі працювати в компанії.

Як повідомляє військова прокуратура Південного регіону України, встановлено, що працівники залізниці, перебуваючи в Одесі, одержали від директора приватного товариства неправомірну вигоду в розмірі 200 тис. грн. Вказані кошти, за інформацією слідчих, призначалися для організації підписання та видачу акту прийому, а також введення в експлуатацію збудованої селищним фермерським господарством під’їзної залізничної колії.

Після одержання вказаної суми хабаря посадових осіб залізниці затримали правоохоронці в порядку ст. 208 КПК України.

Наразі тривають першочергові слідчі дії. Військова прокуратура готує затриманим повідомлення про підозру у вчиненні корупційного кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, та клопотання до суду про обрання запобіжного заходу.

Досудове розслідування триває.

 

Сторінка 200 з 466«««196197198199200201202203204»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту