З 25 квітня для покращення обслуговування та забезпечення перевезення пасажирів поїзд «Оберіг» №63/64 Харків-Київ здійснюватиме зупинку у місті Люботин, що на Харківщині. Це стало можливим завдяки вдалій взаємодії Укрзалізниці та громадських активістів, які звернулися з ініціативою встановлення зупинки.

Через збільшення кількості зупинок графіка курсування поїзда не зміниться. З Харкова поїзд вирушатиме о 22:07, із Люботина – о 22:41 і прибуватиме до Києва о 06:23.

У зворотному напрямку з Києва поїзд відправлятиметься о 22:22, прибуватиме до Люботина наступного дня о 05:43, до Харкова – о 06:25.

Залізничники постійно аналізують попит пасажирів на перевезення залізничним транспортом і призначають додаткові поїзди чи додаткові зупинки на найбільш популярних маршрутах.

Інформацію про наявність вільних місць у поїздах, вартість проїзду, час відправлення поїзда та маршрут його курсування можна переглянути у будь-який час за допомогою онлайн-системи.

Вчора, 17 квітня 2018 року, на станції Одеса-Товарна (м. Одеса) було уражено електричним струмом дванадцятирічну дитину, яка знаходилася на даху вагона поїзда № 797 сполученням Одеса – Вінниця, який перебував у відстої.

 За попередніми даними, хлопчик і дівчинка гралися біля пасажирського поїзда на станції Одеса-Товарна, а потім вилізли на дах 4-го штабного пасажирського вагона. Внаслідок переміщення по даху вагона 12-річна дівчинка була травмована електричним струмом контактної мережі.

Злякавшись, хлопчик зістрибнув з вагона та втік з місця події. Потерпіла дівчинка була доставлена в лікарню, в опіковий центр. Дитина жива, у свідомості, але у вкрай тяжкому стані – близько 60 % поверхні тіла уражені опіками.

Укрзалізниця вкотре нагадує батькам, вчителям і вихователям про необхідність частіше говорити з дітьми про правила безпеки при перебуванні поблизу залізниці. З настанням літніх канікул діти матимуть удосталь часу для гри та небезпечних витівок. Давайте разом захистимо їхнє життя та здоров’я.

Зі свого боку залізничники постійно вживають заходів для попередження дитячого травматизму. Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця проводить черговий місячник з профілактично-роз’яснювальної роботи щодо запобігання травматизму на залізничному транспорті серед громадян. Особливу увагу фахівці з безпеки приділяють спілкуванню з учнями шкіл, ліцеїв та коледжів, студентами вищих навчальних закладів, у першу чергу тих, що розташовані в районах, прилеглих до залізничних колій. Залізничники відвідають також дошкільні заклади, щоб в ігровій формі пояснити малюкам правила безпечної поведінки поряд із залізницею.

Маршрут поїзда № 369/370 Баку – Харків подовжено до Києва. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook. У перший рейс за новим маршрутом поїзд Баку – Київ формуванням ЗАТ «Азербайджанська залізниця» відправиться з Баку 21 квітня, а з Києва – 23 квітня.

 Коментуючи подовження маршруту, Євген Кравцов наголосив, що це результат спільних зусиль ЗАТ «Азербайджанська залізниця» та ПАТ «Укрзалізниця». «Саме завдяки спільній роботі стало можливим продовження маршруту поїзда № 369/370 Баку – Харків до Києва Ми аналізуємо пасажиропотік і пропонуємо нові варіанти логістики. Сподіваємось, зручність цього маршруту оцінять пасажири. Будемо відстежувати попит і при його зростанні розглядатимемо можливість збільшити періодичність курсування», - написав Євген Кравцов.

У Київ поїзд прибуватиме о 11:46 та вирушатиме до Баку о 14:37. Він курсуватиме один раз на тиждень, відправлення з Баку по суботах, прибуття до Києва по понеділках. Зворотно відправлення з Києва по понеділках та прибуття до Баку по четвергах. На території України поїзд зупинятиметься в Харкові, Люботині, Полтаві-Київ, Миргороді, Лубнах, Гребінці.

Вартість квитків у купейному вагоні становить близько 3950 грн, у плацкартному – 2810 грн.

Час на шляху прямування становить близько 60 годин. За цей час поїзд долатиме відстань 2757 км.

Оперативними співробітниками Головного управління БКОЗ Служби Безпеки України під час отримання неправомірної вигоди затримано службову особу однієї з регіональних філій Укрзалізниці.

 Правоохоронці встановили, що ця особа вимагала від керівника одного з суб’єктів господарювання 10 % від суми укладеного контракту, що становить 187 тис. грн, за безперешкодне перерахування філією ПАТ «Укрзалізниця» коштів на рахунки юридичної особи згідно з укладеним договором поставки. Наразі вирішується питання щодо оголошення затриманому про підозру та обрання запобіжного заходу в рамках кримінального провадження, відкритого за ч.3 ст. 378 Кримінального кодексу України. Триває досудове розслідування.

Операція з викриття механізму одержання неправомірної вигоди проводилася співробітниками СБУ спільно з департаментом безпеки ПАТ «Укрзалізниця» та під процесуальним керівництвом київської місцевої прокуратури №7.

Керівництво ПАТ «Укрзалізниця» послідовно проводить антикорупційну політику з метою очищення товариства від тих, хто завдає матеріальної та репутаційної шкоди товариству.

Одна з кращих світових аудиторських компаній підтвердила правильний напрямок та реалізацію стратегії реформування ПАТ «Укрзалізниця». «100 млн гривень прибутку у 2017 році. Е&Y заявила про покращення фінансового результату Укрзалізниці та вихід на прибуткову діяльність», - повідомив на своїй сторінці у Фейсбук в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Ми виходимо на новий рівень економічної стабільності. Збиток за 2016-й рахувався мільярдами та становив 7,3 млрд грн, сьогодні маємо показник прибутковості у 100 млн грн за рік. У 2017-му фінансовий результат товариства покращився на 7,4 млрд гривень», - повідомив Євген Кравцов.

За його словами, завдяки започаткованим реформам доходи компанії у 2017 році зростали вищими темпами (+12,9%), ніж витрати (+1,8%). Це дозволило покращити фінансовий результат товариства на 7,4 млрд грн (за 2017 рік отримано прибуток в сумі 0,1 млрд грн, тоді як за 2016 рік збиток становив 7,3 млрд грн).

Також за підсумками діяльності ПАТ «Укрзалізниця» в 2017 році відзначається зростання показника EBITDA на 390 млн грн (+2%), який сягнув 20,06 млрд грн, що позитивно впливає на сприйняття компанії на західних фінансових ринках. Коефіцієнт співвідношення чистих запозичень до показника EBITDA залишається на оптимальному рівні: 1,65 при нормативному не вище 3.

Окрім цього, у 2017 році Укрзалізниця суттєво збільшила капітальні інвестиції – до 10,9 млрд грн (+58%), завдяки чому забезпечила найбільше оновлення основних засобів за останні 4 роки.

«Підкреслю – одна з найбільших державних компаній здатна працювати ефективно!», - зазначив Євген Кравцов.

Детальніше з консолідованою фінансовою звітністю ПАТ  «Укрзалізниця» за 2017 рік можна ознайомитися за посиланням: https://goo.gl/HEkPT1

Сторінка 201 з 323«««197198199200201202203204205»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту