Google AdSense

Від початку ліквідації пожежі на військових складах на Вінничині до восьмої години ранку 29 вересня залізничники підвезли військовим 405 тонн води, здійснивши 45 заправлень. Воду підвозили пожежними поїздами Укрзалізниці й по черзі заправляли нею військову пожежну техніку для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Були задіяні пожежні поїзди станцій Козятин, Жмеринка та Гречани. Залучено також для резерву пожежний поїзд станції Фастів.

 

Нагадаємо, для локалізації пожежі та припинення подальшого розповсюдження вогню у зв’язку з надзвичайною ситуацією на території військової частини поблизу Калинівки залучено 24 працівники особового складу 4 пожежних поїздів ПАТ «Укрзалізниця», а загалом – понад 50 працівників залізничної галузі. Особовий склад пожежних поїздів, які працюють в епіцентрі події, забезпечений бронежилетами та бронесферами.

Твердження про те, що «Укрзалізниця» має намір частково відмовитися від класичної процедури проведення тендерів на закупівлю продукції в системі електронних закупівель ProZorro. Про це під час наради з виробниками продукції для верхньої будови колії та представниками СБУ і НАБУ повідомив в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов, як передає Delo.ua», є довільною інтерпретацією прес-релізу журналістами видання Delo.ua на цю тему. З оригіналом прес-релізу можна ознайомитись на сайті товариства: https://goo.gl/AK8QUZ.

ПАТ «Укрзалізниця» й надалі усі закупівлі товарів та послуг буде здійснювати виключно через систему  ProZorro з дотриманням законодавства України. Укладання прямих договорів за переговорною процедурою також здійснюється через  систему ProZorro.

Закликаємо ЗМІ не поширювати викривлену інформацію та внести відновідні виправлення до матеріалів, що були розміщені.

Укрзалізниця працює над удосконаленням тендерної документації, скороченням термінів розрахунків за поставлену продукцію та розглядає можливість перегляду розміру гарантійного забезпечення торгів. Про це під час наради з виробниками продукції для верхньої будови колії та представниками СБУ і НАБУ повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці закликав виробників продукції для будівництва колії активно брати участь у тендерах, що оголошує товариство. За словами Євгена Кравцова, наразі компанія опинилася в ситуації, коли вона не може в повному обсязі ремонтувати існуючі колії та будувати нові. Це пов’язано з тим, що у тендерах, які проводить Укрзалізниця із закупівлі продукції для залізничної інфраструктури, беруть участь не самі виробники, а посередники, які виходять на торги із цінами, майже удвічі вищими за реальну вартість продукції самих виробників.

Також ситуацію ускладнює і те, що компанії – так звані «прокладки» блокують торги через скарги до АМКУ та затягують терміни їх проведення, тим самим і постачання. Це може негативно впливати на безпеку руху та операційну діяльність перевізника.

«Потрібен механізм, за яким можна задовольнити інтереси українських виробників і забезпечити Укрзалізниці стабільні постачання продукції за справедливими цінами. Ми розглядаємо можливість укладання прямих договорів за переговорною процедурою з використанням ProZorro, а також застосовуватимемо спеціальні процедури закупівель, якщо це дозволяє законодавство. Для нас важливі обґрунтована, не завищена ціна продукції та її бездоганна якість – це ті критерії, які є визначальними», – зазначив Євген Кравцов.

Він також запропонував розглянути можливість укладання довгострокових контрактів з виробниками продукції. Також в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» закликав представників правоохоронних органів перевірити можливість змови учасників торгів.

Правоохоронці підтримали ініціативи Укрзалізниці щодо прямої співпраці з виробниками продукції.

Під час наради залізничники наголосили, що очікують від Мінекономрозвитку розробки порядку укладання рамкових договорів, які могли б стати ефективним інструментом для прямої співпраці з виробниками.

Довідка.

Наразі Укрзалізниця забезпечена матеріалами для верхньої будови колії (рейки, скріплення, стрілочні переводи, підкладки, накладки та ін.) лише на 18% від річної потреби. Це не дозволяє ремонтувати залізничну мережу у запланованих обсягах та відповідно до визначених термінів. До того ж у холодну пору року колійні роботи не ведуться, що загострює необхідність вчасного постачання матеріалів та запчастин для залізничної інфраструктури.

З 16 по 27 жовтня 2017 року, в зв’язку з проведенням робіт з модернізації залізничної лінії на території Польщі, рух поїздів по колії 1520 мм на дільниці Перемишль – Хурко не здійснюватиметься. ПАТ «Укрзалізниця» звертає увагу пасажирів, що в зазначений період швидкісні поїзди Інтерсіті+, які курсують з України до Польщі, обмежуватимуть маршрут прямування до станції Медика (Польща) та до Львова.

Так, швидкісний поїзд Інтерсіті+ №706/705 Київ, Львів – Перемишль у період з 16 по 27 жовтня обмежить маршрут курсування до станції Медика (Польща). Для пасажирів, які прямують до Перемишля, на станції Медика польська залізниця забезпечить пересадку пасажирів на автобуси до Перемишля та в зворотному напрямку. Поїзд прибуватиме на станцію Медика об 11:37, а в зворотному напрямку до Києва відправлятиметься зі станції Медика о 16:22.

Другий поїзд Інтерсіті+ до Польщі - №716/715 Київ – Перемишль – Київ через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль – у період з 16 по 27 жовтня курсуватиме діючим розкладом, але з обмеженням маршруту до ст. Львів.

Також у зв’язку з проведенням модернізації колії на дільниці Перемишль – Хурко відбудуться зміни в курсуванні вагонів у складі поїзда №51/52 Варшава/Вроцлав – Львів. Так, до початку колійних робіт на дільниці Перемишль – Хурко останній раз вагон Варшава – Львів відправиться з Варшави 14 жовтня та прибуде до Львова 15 жовтня, зворотно відправлення вагона зі Львова 15 жовтня та прибуття до Варшави 16 жовтня. Вагон Львів – Вроцлав останній раз відправлятиметься зі Львова 14 жовтня та прибуватиме до Вроцлава 15 жовтня, зворотно відправлення зі Вроцлава 15 жовтня та прибуття до Львова 16 жовтня.

Після завершення робіт із модернізації колії вперше вагон Варшава – Львів відправиться з Варшави 27 жовтня та прибуде до Львова 28 жовтня, а зворотно зі Львова – 28 жовтня та прибуття до Варшави 29 жовтня. Вагон Львів – Вроцлав відправиться зі Львова 27 жовтня та прибуде до Вроцлава 28 жовтня, зворотно відправлення із Вроцлава 28 жовтня та прибуття до Львова 29 жовтня.

ПАТ «Укрзалізниця» просить пасажирів, які з 16 по 27 жовтня 2017 року планують подорожі до Польщі, уточнювати інформацію щодо руху поїздів у залізничних касах або в довідкових службах на вокзалах.

Залізниця зазнає значних втрат через крадіжки спеціального інвентарю, обладнання, засобів зв’язку та елементів верхньої будови колії. Так, впродовж року злочинці викрали 99 гальмівних башмаків і хоча майже третину повернули залізничники та правоохоронці, такі масштаби крадіжок загрожують безпеці руху поїздів. Лише впродовж серпня поточного року несвідомі громадяни поцупили 9 гальмівних башмаків.

 Фахівці зауважують, що башмаки є інвентарем суворого обліку,  їх крадіжки можуть призвести до пошкодження рухомого складу та створюють загрозу життю пасажирів та залізничників.

На превеликий жаль працівники пунктів прийому металолому порушують законодавство, приймаючи залізничний інвентар у несвідомих громадян. Злочинці отримують за поцуплене копійки, завдаючи галузі значних збитків на тисячі та десятки тисяч гривень, руйнують шляхи сполучення.

Залізничники сподіваються на більш тісну взаємодію з правоохоронними органами, щодо виявлення осіб, причетних до крадіжок майна залізниці та запобігання правопорушенням.

 Довідково.

Відповідальність за несанкціоноване втручання в роботу залізничного транспорту встановлюється відповідними нормами Кримінального кодексу України (КК України) та Кодексу України про кримінальні порушення (КУпАП). Так, ст. 277 КК України передбачає відповідальність за пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів, зокрема, за умисне руйнування або пошкодження шляхів сполучення, споруд на них, рухомого складу, засобів зв'язку чи сигналізації, а також інші дії, спрямовані на приведення зазначених предметів у непридатний для експлуатації стан, якщо це спричинило чи могло спричинити аварію поїзда або порушило нормальну роботу транспорту, або створило небезпеку для життя людей чи настання інших тяжких наслідків. У залежності від тяжкості наслідків винні караються штрафом, виправними роботами або позбавленням волі.

 

Сторінка 203 з 280«««199200201202203204205206207»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту