У 2019 році Укрзалізниця придбає у вітчизняного виробника ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" вагони габариту РІЦ для міжнародного сполучення.  Сьогодні під час візиту на завод їх оглянув голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник компанії на своїй сторінці у Facebook повідомив, що ці вагони курсуватимуть на маршруті Київ-Відень-Київ. «Не лише купе, СВ, а й вагони для міжнародного сполучення габариту РІЦ замовили на 2019-й. З відмінностей від класичних вагонів: у кожному купе є окремий умивальник, у вагоні є душ та пеленальний стіл для немовлят», - зазначив він у своєму дописі.

Він також додав, що Укрзалізниця прийме в експлуатацію зазначені вагони після їх сертифікації європейськими колегами. «На черзі - отримання дозвільних документів на курсування до країн ЄС і зустрічі з угорськими та австрійськими залізничниками», - резюмував Євген Кравцов.

В Україні відбудеться перехід із зимового на літній час. У ніч з суботи, 30 березня, на неділю, 31 березня, о 3.00 годині за київським часом необхідно перевести стрілки годинника на годину вперед. Вперше літній і зимовий порядок обчислення часу був запроваджений у Великобританії в 1908 році. Відомо, що режими "зимового" і "літнього" часу використовують за різними даними від 80 до 110 країн світу.

Укрзалізниця зацікавлена у продовженні стратегічного співробітництва з GE Transportation. Про це заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника Укрзалізниці, нові локомотиви General Electric уже позитивно себе зарекомендували, наразі компанія проводить аналіз потреби локомотивів до 2025 року з урахуванням досвіду тих локомотивів, які вже експлуатуються на залізничній мережі України.

«За підсумками 2018 року та першого кварталу 2019 року будуть зроблені висновки, і вже в другому кварталі поточного року разом з нашим стратегічним партнером ми розповімо про наші спільні подальші кроки», — зазначив він.

За словами Євгена Кравцова, наразі триває робота щодо визначення стратегічного партнера з виробництва вантажних електровозів. Також ведеться співпраця з ЄБРР щодо придбання впродовж цього та наступного років загалом 6 тис. вантажних вагонів.

Окрім того, цього року Укрзалізниця планує придбати та модернізувати близько 100 пасажирських вагонів. «Укрзалізниця не збавляє темпів щодо оновлення та модернізації рухомого складу. При цьому до своїх партнерів Укрзалізниця висуває жорстку умову — постачання нової техніки з використанням українських елементів. Це також реалізовано у співробітництві з GE», — резюмував Євген Кравцов.

22 березня Державна регуляторна служба України (ДРС) своїм рішенням погодила індексацію тарифів на вантажні перевезення на рівень минулорічного індексу цін виробників. Після реєстрації відповідного наказу у Міністерстві юстиції України та його публікації в виданні «Урядовий кур’єр» тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України будуть проіндексовані на 14,2 % з 1 квітня цього року.

 

«Ми вітаємо державницьке та виважене рішення, яке прийняла Державна регуляторна служба. Індексація тарифів на вантажні перевезення дозволить реалізувати інвестиційну програму компанії та значно покращить технічний стан галузі, що позитивно позначиться на національній економіці в цілому», - прокоментував голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами Євгена Кравцова якість дискусії з учасниками перевізного процесу перейшла на новий рівень: «Позитивним є те, що зараз з нашими партнерами говоримо мовою цифр, аналітичних даних, а не лише емоцій. Варто зазначити, що усі учасники ринку усвідомлюють, що нагальним питанням є зміна існуючої системи тарифоутворення, яка не відображає економічних реалій сьогодення. Тому Укрзалізниця спільно з представниками ринку та державними органами взяла на себе зобов’язання до 1 липня розробити та представити нову систему, яка відповідатиме сучасній економіці та потребам галузі».

Саме отримані від індексації тарифів кошти та залучені кошти будуть основними джерелами фінансування інвестиційної програми компанії.

Зокрема, фінплан Укрзалізниці на 2019 рік передбачає капітальні інвестиції в сумі 18 млрд грн, що більше виконання 2018 року на 1,4 млрд грн. Заплановано збільшити локомотивний парк на 93 локомотиви: модернізувати – 78, придбати – 15 локомотивів. Цей показник на 16,3% перевищує минулорічний.

Крім того, кошти будуть спрямовані на модернізацію і придбання пасажирських вагонів та дизель-поїздів.

З 31 березня 2019 року, у зв’язку із введенням літнього часу на території України, частково змінюється графік руху трьох швидкісних поїздів: № 711 Костянтинівка – Київ, № 724 Київ – Харків,№ 764 Одеса – Київ. Просимо пасажирів звертати увагу на час відправлення та прибуття поїздів у пункти призначення, що вказаний на проїзних документах.

 

Швидкісні поїзди Інтерсіті+:

v    № 711 відправлятиметься з Костянтинівки о 16:20 та прибуватиме до Києва о 23:05 із зупинками на станціях Дружківка (16:31/16:32), Краматорськ (16:39/16:41), Слов’янськ (16:51/16:53), Лозова (17:50/17:52), Красноград (18:40-18:41), Полтава Київська (19:43/19:45), Миргород (20:44/20:49) та Дарниця (22:49/22:51).

v    № 724 відправлятиметься з Києва о 13:25 та прибуватиме до Харкова о 18:13. На шляху прямування поїзд робитиме зупинку на станціях Дарниця (13:43/13:45), Миргород (15:43/15:45), Полтава Київська (16:35/16:37).

v    № 764 Одеса – Київ відправленням з Одеси о 05:40 та прибуттям до Києва  о 12:46 із зупинками на станціях Подільськ (07:42/07:43), Вапнярка (08:59/09:00), Жмеринка (09:54/09:56), Вінниця (10:30/10:32).

Ознайомитися з відкоригованим графіком руху швидкісних поїздів  буде можливо на сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія»  http://intercity.uz.gov.ua  та АТ «Укрзалізниця»  www.uz.gov.ua. Для отримання необхідної інформації також можливо звернутися до довідкових бюро на залізничних вокзалах.

Сторінка 203 з 419«««199200201202203204205206207»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту