У серцях народу України серпнева блакить неба і жовтогарячий зерновий лан зливаються барвами української державності в символ свободи та праці. Творення історії Батьківщини, її сьогодення і майбутнього – обов’язок кожного з нас, усього народу. Нехай потужне джерело вашого таланту і натхнення, незламного оптимізму та творча будівнича енергія будуть прикладом служіння Україні, примножують її славу, наповнюють її криницю добробуту процвітанням та благополуччям. Нехай свято Незалежності духмяним серпневим запахом українського хліба принесе у ваш дім щастя і добро, порозуміння та згуртованість, мир та любов! Міцного здоров’я, бадьорості духу, успіхів у всіх починаннях.

АТ «Укрзалізниця» вважає судовий позов колишнього члена правління компанії про стягнення заборгованості з оплати праці на 48,7 мільйонів гривень безпідставним та законодавчо необґрунтованим. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Олександр Бужор хоче стягнути з Укрзалізниці щоквартальні та щорічні премії, а також бонус за ефективне управління майном… Показово, що Бужора звільнили 3 червня, і вже за кілька тижнів ми повноцінно запустили оренду на ProZorro.Продажі. До цього 3 роки таких операцій не було», - повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Він також нагадав, що питання виплати винагород знаходяться в компетенції Кабінету Міністрів України або наглядової ради Укрзалізниці. «Наскільки мені відомо, рішень щодо подібних виплат пану Бужору не приймалося», - зауважив Євген Кравцов.

Нагадаємо, Олександра Бужора було виведено зі складу правління АТ «Укрзалізниця» Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 456.

За 7 місяців 2019 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 18 млн 456 тис. тонн вантажів, що на 2 млн 146 тис тонн більше, ніж за відповідний період  2018 року. Середньодобове навантаження становить 87 тис. 58 тонн.

 

Так, за січень-липень 2019 року на Південній магістралі навантажено 7 млн 114 тис. тонн зернових, що на 15% більше запланованого і на 61% перевищує минулорічні результати.

Значну частину від загальної кількості вантажів становлять: руда – 6 млн 310 тис. тонн, будівельні вантажі – 2 млн 258 тис. тонн

Також за 7 місяців цього року на регіональній філії «Південна залізниця» було навантажено жмихи - 383 тис. 820 тонн, що на 12 % більше, ніж минулого року, 338 тис тонн продовольчих товарів, що на 20% більше в порівнянні з минулим роком, промислової сировини – 283 тис. 383 тонни.

Південна залізниця оперативно та своєчасно виконує всі зобов’язання щодо забезпечення рухомим складом вантажовідправників відповідно до планів перевезень.

Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік. Про це під час зустрічі з компаніями-стивідорами в Одесі повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Одразу кажу: Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік вже сьогодні. Це цілком реалістичний прогноз. Ми можемо вийти на перевезення 3,8 млн тонн щомісяця, якщо буде ритмічне замовлення і планування 12 місяців на рік. Але якщо говорити стратегічного, ми приготували плацдарм для ефективної логістики і перевезень у 5 млн тонн на місяць зернових. Це ті потужності, які ми здатні забезпечити за ідеальних умов з боку інших учасників ринку», – зазначив Євген Кравцов.

Він також зауважив, що перевезенням зернових притаманна значна сезонність. У пікові місяці перевозиться майже на 2 тисячі вагонів більше, ніж в періоди спаду. Інвестиції у зернові термінали для вирівнювання сезонності дозволять додатково перевозити 9,2 млн тонн зернових на рік – це більше на 25%.

Керівник Укрзалізниці повідомив, що компанія вживатиме запобіжних заходів, аби клієнти не використовували вагони, як склади на колесах. «Ми запровадимо послугу з перенесення наступної вантажної операції для тих, хто не вкладається у нормативні строки. Спочатку для вагонного парку Укрзалізниці, а потім і приватного парку. Ми закликаємо до відповідального та ефективного використання вантажних ресурсів. Через скупчення зерновозів автоматично вводитимемо конвенції», – наголосив Євген Кравцов.

Новий маркетинговий рік Укрзалізниця розпочала зі зростання обсягу перевезень на 32% порівняно з липнем минулого року. Нарощенню обсягів перевезень зернових сприяло зростання кількості локомотивів та вагонів. Зокрема, у липні кількість зерновозів, задіяних до перевезень, зросла на 30% – з 20,5 тис. до 26,5 тис. одиниць. Частка Укрзалізниці в оперуванні зерновозами зменшилася із 52% до 36% через збільшення парку приватних вагонів.

Зростанню обсягів перевезень сприяє і організація зернових маршрутів. Кількість маршрутних станцій зросла на 59 і наразі їх 140. «За нашими оцінками при правильній роботі елеваторів та за умови якісної координації Укрзалізниці з портами ці станції цілком здатні забезпечити вивезення необхідного обсягу зерна з елеваторів. Вантажовласники переходять на маршрутні відправки зернових, оскільки вбачають у цьому переваги», – зазначив Євген Кравцов. За його словами, ефективними є графікові маршрутні перевезення, коли вантажі перевозяться чітко за розкладом у визначений час, як пасажирські поїзди.

У вересні Укрзалізниця планує оголосити рамковий тендер на постачання усього обсягу пального на 2020 рік. Про це повідомив директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко під час круглого столу з нафтотрейдерами. Захід відбувся з ініціативи товариства 16 серпня 2019 року в Києві.

 

«Компанія відкрита до діалогу з надійними постачальниками. Ми закликаємо учасників ринку, більшість з яких вже мають досвід роботи за рамковими угодами з іншими державними компаніями, долучитися до підготовки проекту тендерної документації та надати свої пропозиції. Впевнений, ми зможемо в рамках законодавчого поля врахувати усі доречні зауваження та побажання, які дозволять забезпечити ефективний, прозорий та конкурентний тендерний процес», - зазначив він.

За результатами круглого столу учасники домовилися, що проект рамкової угоди, підготовлений спеціалістами Укрзалізниці, буде передано на розгляд учасникам ринку вже на початку вересня.

До круглого столу були запрошені представники компаній, які брали участь у нещодавній екстреній процедурі закупівлі дизпального, що була пов’язана зі зривом тендерного процесу, а саме: ТОВ «Анвітрейд», ТОВ «Газтрим», ТОВ «Нафтотрейд-Капітал», ПП «Окко Контракт», ТОВ «ТД «Сокар Україна», ТОВ «Торум», ТОВ «Оіл-Трейд 2018», ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ТОВ «Глуско Україна», ТОВ «Енерджі Юніон», ПАТ «Укртатнафта», ТОВ «БНК-Україна».

Нагадаємо, що за результатами зазначеної процедури Укрзалізниці вдалося зекономити 45 млн грн. У подальшому економія збільшилася за рахунок падіння показників Platts.

Як раніше повідомлялося, Укрзалізниця стала першою державною компанією України, яка почала постачати дизпальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts

Сторінка 203 з 466«««199200201202203204205206207»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту