Google AdSense
ПАТ «Укрзалізниця» продовжує поповнювати запаси дизельного пального. Вже найближчим часом філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» має намір укласти договори на поставку 60 тисяч тонн пального. Про це під час міжнародного форуму Petroleum Ukraine 2016 повідомив заступник начальника філії Сергій Іванча.

За його словами, 15 листопада відбулося розкриття пропозицій учасників двох тендерів, кожний з яких передбачає закупівлю 10 тисяч тонн пального. Протягом наступних двох днів, 16 і 17 листопада, відбудеться розкриття пропозицій учасників ще двох тендерів, обсяг закупівлі кожного з яких становить 20 тисяч тонн. «Укрзалізниця має намір укласти договори на закупівлю 60 тисяч тонн дизпалива. Цього обсягу вистачить на понад 70 днів стабільної роботи залізничної галузі. Пальне буде використане для пасажирських та вантажних перевезень в поточному році, а частина направлена на формування стратегічного запасу», - зазначив він.

Тендери відбуваються за новими правилами. Укрзалізниця значно спростила вимоги до учасників. Компанії достатньо надати цінову пропозицію, а також гарантію, що документи, які підтверджують відповідність пального технічним вимогам будуть надані при поставці товару у разі перемоги. Ця новація вже позитивно вплинула на збільшення кількості учасників: в одному тендері подано шість пропозицій, в іншому – вісім.

Крім того, зараз в системі ProZorro вже оголошені тендери на закупівлю дизпалива для потреб залізниці на перший квартал 2017 року.

Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» - відокремлений підрозділ, що здійснює делеговані йому функції від імені та в інтересах ПАТ «Укрзалізниця». Метою діяльності філії є забезпечення потреб Укрзалізниці матеріально-технічними ресурсами, надання послуг, забезпечення ефективного функціонування та розвитку виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту України.
У січні – жовтні 2016 року залізничним транспортом перевезено 27,6 млн тонн зернових вантажів, що більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 3,1 млн тонн (на 12,6%). Для забезпечення перевезення всіх заявлених вантажів залізничники покращують експлуатаційні показники використання вагонів, збільшують парк зерновозів. Також постійно закликають вантажовідправників більш ефективно планувати свою перевізну роботу і не затримувати дефіцитні вагони під вантажними операціями.

Так, завдяки зусиллям залізничників у січні – жовтні 2016 року в середньому за добу було навантажено зерном і продуктами його переробки 1404 зерновози, що більше 2015 року на 141 вагон. Безпосередньо зерном навантажено 370,1 тис. зерновозів (24,2 млн тонн), що на 29,1 тис. вагонів (2 млн тонн) більше ніж торік.

Збільшити обсяги перевезення зернових вантажів Укрзалізниці дозволило, зокрема, покращення експлуатаційних показників. Так, загальний обіг зерновозів за 10 місяців 2016 року зменшено на 0,8 доби – до 9,6 доби проти 10,4 доби в 2015 році.

Також для задоволення потреб відправників у перевезеннях зерна у поточному році Укрзалізниця відремонтувала понад 4,3 тис. зерновозів. У жовтні 2016 року робочий парк зерновозів збільшився на 535 до минулорічного показника і становив 13476 одиниць.

Крім того, залізничники проводять роботу щодо скорочення простоїв зерновозів на під’їзних коліях елеваторів під час їх навантаження. Серед проблем, які перешкоджають ефективному використанню зерновозів, зокрема, несвоєчасне надання заявок на вагони, порушення клієнтами норм часу на навантаження та вивантаження, тривале оформлення супровідних документів, використання застарілого технічного обладнання на більшості зернонавантажувальних підприємствах, а також режим роботи більшості елеваторів, який не передбачає роботу в нічний час, вихідні й святкові дні. У разі несвоєчасного вивантаження вагонів через відсутність у клієнтів вільних ємностей та накопичення значної кількості вагонів в очікуванні вивантаження, Укрзалізниця змушена вводити обмеження на перевезення зернових вантажів призначенням на порти України.
Залізничники закінчують ліквідовувати наслідки снігопаду. Так, зі станцій та колій вивезено більше 17 тис. куб. м снігу. Цієї ночі понад 4200 залізничників та більш ніж 10 одиниць техніки очищали від снігу та криги залізничну інфраструктуру.

Залізничники очистили від снігових заметів 6652 стрілочні переводи та майже 400 пасажирських платформ. Наразі пасажирські поїзди, як у далекому, так і у приміському сполученнях відправляються за графіком. Незначне відставання від графіка руху окремих поїздів не перевищує півгодини.

Для оперативного реагування на залізницях працюють штаби для боротьбі з негодою. Встановлено цілодобове чергування керівників служб, відділень і структурних підрозділів підприємств. Нагадаємо, внаслідок снігопаду, який тривав з 13 по 14 листопада сніговий покрив у Тернополі сягнув 50 см, Шепетівці – 50 см, Сянках – 45 см, Жмеринці – 20 см.

Раніше повідомлялося, що залізничники підготували до зимової негоди 2883 пасажирські вагони та закупила 5,7 тис. тонн вугілля для обігріву пасажирських поїздів.
Попри негоду 14 листопада на маршрути вийшли усі пасажирські поїзди. Залізничники сформували достатній запас вугілля для опалення вагонів. Тривають роботи з очищення колій та стрілочних переводів від снігу, щоб забезпечити рух поїздів.

Член правління ПАТ «Укрзалізниця» зазначив, що рух поїздів забезпечується в усіх напрямках. «Ми повністю контролюємо ситуацію з рухом поїздів, який ускладнився у зв’язку з несприятливими погодними умовами. Завдяки зусиллям понад 5 тисяч залізничників у цілодобовому режимі здійснюється прибирання снігу на вокзалах, станціях, коліях. Так, вже повністю очищені від снігу пасажирські станції та вокзали», – зазначив Іренеуш Василевський.

За його словами, особлива увага приділяється дотриманню графіка руху пасажирських поїздів. «Незважаючи на негоду, жоден поїзд не відмінено. Усі поїзди прибувають до кінцевих станцій, хоча деякі із затримками. Це стосується і приміських поїздів, які є надважливими для мешканців Івано-Франківської, Тернопільської, Чернівецької та Львівської областей, де ускладнений автобусний рух. Швидкісні поїзди наразі курсують без затримок», – повідомив Іренеуш Василевський.

Крім того, залізничники забезпечують безпечний доступ до поїздів, звільняючи мости і платформи від снігу та криги. Для цього підготовлені до роботи 195 одиниць техніки – 83 снігоочищувачі та 111 одиниць снігоприбиральної техніки. Так, наразі вона працює на станціях Львів, Стрий, Тернопіль, Хмельницький, Шепетівка та Козятин, де великий сніговий покрив.

На всіх станціях ПАТ "Укрзалізниця" перевірена освітлювальна апаратура, компресорні установки, пристрої пневмообдуву стрілочних переводів та системи зв'язку. Так, на залізничній мережі України 2433 стрілочні переводи обладнані системою електрообігріву та 10601– системою пневмообдуву.

Також, приділяється увага дотриманню температурного режиму, станом на 14 листопада закуплено 5,7 тис. тонн вугілля – це майже 140 % місячного запасу палива для обігріву пасажирських вагонів, а щомісяця для обігріву пасажирів у поїздах витрачається понад 4 тис. тонн вугілля.

Довідково:

У 2016 році до зимової негоди залізничники підготували 2883 пасажирські вагони, з них 2313 – з електрообігрівом.
Станом на 9:00 14.11.2016


Станом на ранок 14 листопада через складні погодні умови сталися затримки в русі близько 30 поїздів, половина з них вибилися із графіка більш ніж на півгодини. Наслідки негоди ліквідовують понад 4,7 тисяч колійників, близько 300 енергетиків та 13 снігоочисних і снігоприбиральних машин. Енергетики ліквідовують знеструмлення двох ділянок на території регіональних філій: «Львівська залізниця» та Південно-Західна залізниця».

Наразі відстають від графіка руху наступні поїзди: №42 Трускавець-Дніпропетровськ – запізнення на 3 год., № 110 Львів-Херсон – на 2 год.24 хв., №358 Рахів-Київ на 2 год.41 хв., №135 Одеса – Чернівці – на 1год.31 хв, №228 Львів – Одеса – на 1 год.12 хв., №114 Мукачеве-Харків – на 1 год.03 хв., № 49 Київ-Трускавець – на 52 хв., №136 Чернівці – Одеса – на 53 хв., №75 Кривий Ріг-Київ – на 58 хв., №86 Львів-Новоолексіївка та №114 Івано-Франківськ – Київ – на 46 хв., №76 Київ-Кривий Ріг – на 35 хв., №357 Київ-Рахів та №81 Київ-Ужгород – на 34 хв., №43 Київ-Івано-Франківськ – на 27 хв.

Сніговий покрив у Тернополі сягає 60 см, Шепетівці – 50 см, Жмеринці – 30 см, Львові та Івано-Франківську – 35 см.

Станом на 22:00 13.11.2016


Рясний снігопад 13 листопада вніс корективи в графік руху поїздів, особливо львівського напрямку. Наразі затримуються в дорозі близько 10 поїздів, відставання від графіка становлять від півгодини до понад трьох годин. Залізничники розчищають колії та стрілочні переводи від снігу і ліквідовують знеструмлення на трьох ділянках.

Сніговий покрив у Львові, Івано-Франківську, Тернополі та Сянках сягає 30 см, у Хмельницькому – 38 см, Житомирі- 20 см, Шепетівці- 50 см. На Півдні України йде дощ, температура навколишнього повітря наближається до нуля градусів, що несе загрозу обледеніння контактної мережі. На трьох ділянках регіональної філії «Львівська залізниця» сталося знеструмлення, так на ділянці Коломия-Отинія енергетики вже подали напругу, але Отинія-Снятин та Козова-Денихів через погодні умови залишаються знеструмленими. Понад дві тисячі залізничників усувають наслідки негоди. Задіяна снігоочисна техніка.

Наразі істотно вибилися із графіка руху близько 10 поїздів, які нині в дорозі: №42 Трускавець-Дніпропетровськ – запізнення на 3 год. 20 хв., №742 Трускавець-Дарниця – на 1 год.26 хв., №743 Дарниця-Львів – на 38 хв., №745 Київ-Львів – на 31 хв., №748 Тернопіль-Дарниця – на 1 год.57 хв., №86 Львів-Новоолексіївка – на 1 год. 05 хв., №74 Львів-Москва та №78 Ковель-Москва – на 1 год.20 хв.
Сторінка 204 з 263«««200201202203204205206207208»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту