Google AdSense

Шановні користувачі!

Починаючи з 22 лютого 2017 року усі хто був зареєстрований на сайті "Депо Гречани" : http://grechany.km.ua та створили тут свій обліковий запис (акаунт) - тепер можуть увійти з цим логіном та паролем на офіційний форум сайту "ХКП Електротранс". При вході потрібно лише ввести адресу електронної пошти для можливості відновлення доступу.

З повагою: Адміністрація сайтів "Депо Гречани" та "Хмельницький тролейбус".

За січень 2017 року залізницею в приміському сполученні перевезено 969,5 тис. пас. пільгових категорій пасажирів на загальну суму 11,11 млн грн., сума компенсації складає 0,04 млн грн. Сума недоотриманих коштів складає – 11,07 млн грн.

Південно-Західна залізниця звернулася до обласних адміністрацій в очікуванні відшкодування витрати на перевезення пільговиків у приміському сполученні від замовників послуги згідно з чинним законодавством. Адже рухомий склад, який курсує у приміському сполученні, постійно потребує ремонту, щоб працювати на маршрутах у належному технічному стані.

По областях розрахунки за перевезення пільговиків становлять:
Область Кількість пасажирів
тис. чол.
Сума наданих послуг
тис. грн.
Компенсовано
органами виконавчої
влади тис. грн.
Київ 317,1 4013,1 0
Київська 420,3 3799,0 0
Вінницька 62,9 825,1 3,0
Житомирська 59,6 885,5 37,5
Чернігівська 61,7 950,9 0
Хмельницька 25,1 326,0 0
Сумська 19,5 268,1 0
Черкаська 2,3 31,4 0
Рівненська 1,0 12,7 0

 

На протязі останніх років фінансування видатків районного бюджету за державними програмами соціального захисту населення, в т.ч. і на компенсаційні виплати за проїзд пільгових категорій громадян залізничним транспортом, проводилось за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом України на відповідний рік. Починаючи з 2016 року в зв’язку зі змінами чинного законодавства, а саме прийняттям Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік», кошти на фінансування транспортних послуг в державному бюджеті не передбачені. Проте місцева влада відмовила залізниці, мотивуючи це тим, що не отримала коштів на відшкодування пільгових перевезень з державного бюджету.

В період поглиблення процесу децентралізації влади та розширення повноважень органів місцевого самоврядування компенсаційні виплати за перевезення пільговиків віднесено до видатків місцевих бюджетів.

Згідно пункту ґ статті 91 Бюджетного кодексу України до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

За оренду земельних ділянок по яких пролягає залізниця, сума нарахованого податку залізниці за 2016 рік та сплачено 259 571,8 млн. гривень. Кошти надходять до місцевих бюджетів відповідної територіальної громади. Територіальні громади не сплачують компенсацію залізниці та відмовляють в укладанні договорів за перевезення пільгових категорій громадян.

Враховуючи соціальний характер приміських залізничних тарифів та відсутність компенсаційних виплат, збитки залізниці збільшуються, що не дає покращити сервіс обслуговування пасажирів.

Відсутність компенсаційних виплат змусить керівництво залізниці приймати заходи щодо зменшення обсягів приміського руху, що в подальшому призведе до припинення приміських перевезень в зв’язку з відсутністю придатного до експлуатації рухомого складу та скорочення зупинок по вашому регіону на шляху прямування поїзда.

Залізничники нагадують, що кошти, які компенсують місцеві адміністрації, спрямовуються саме на ремонт та утримання електро та дизель-поїздів. При цьому на поточний ремонт за 2016 рік витрачено 78,8 млн. грн., на капітальний – 125,5 млн. грн. У разі невиплати коштів місцевою владою залізниця буде змушена оптимізувати курсування приміського рухомого складу.

За січень 2017 року на залізничних переїдах регіональної філії «Південно-Західна залізниця» було скоєно 3 дорожньо-транспортних пригоди. У результаті цих ДТП 2 особи загинуло та інші отримали травми різного ступеню тяжкості.

В ході розслідувань було встановлено, що у всіх випадках винуватцями були водії автомобілів, які порушили правила дорожнього руху, нехтуючи елементарними вимогами безпеки, і поставивши під загрозу не лише своє життя а і життя пасажирів.

Так, 27 січня на перегоні Липовий Ріг-Ніжин, водій легкового автомобіля Нива не зважаючи на світлову та звукову сигналізацію виїхав на залізничний переїзд та допустив наїзд електропоїзда № 6308 сполученням Чернігів – Ніжин. В наслідок ДТП водій та пасажир автотранспорту загинули на місці.

Також 13 січня на перегоні Тетіїв-Денгофівка, з одноколійним рухом, водій легкового Автомобіля ВАЗ-2105, дер. номер АІ80-28АС – Русік В.О., 1979р.н., с.Ненадиха, виїхав на переїзд з лівої сторони поїзда та був збитий вантажним поїздом. Постраждалих нема.

12 січня на перегоні Пояски – Олевськ, водій автомобілю «Укрпошти» УАЗ № АМ 7548ВА – Грищенко С.П. 1974р.н. проживає у м. Коростень. Порушивши правила дорожнього руху п.20.2, не впевнився у відсутності поїзда та знехтувавши показання світлової та звукової сигналізації виїхав на переїзд де був збитий електропоїздом №6481 сполученням Коростень – Олевськ. На щастя пасажири та локомотивна бригада не постраждали а водій отримав легкі ушкодження.

Шановні водії!!! Вкотре наголошуємо, що залізничний переїзд є об’єктом підвищеної небезпеки. Проїзд через залізницю вимагає від водія максимальної уваги і суворого дотримання правил дорожнього руху.

Залізничники звертаються до водіїв з проханням не ставити під загрозу своє життя, своїх пасажирів, людей, що знаходяться в пасажирських поїздах та поблизу залізничного переїзду. Від вас залежить добробут рідних та близьких. Будьте пильними і обережними!

Південно-Західна залізниця закликає водіїв бути обачними та чітко дотримуватися правил дорожнього руху, зокрема у частині перетину залізничних переїздів.

 

 

Упродовж 2016 року регіональна філія «Південно-Західна залізниця» реконструкцією оновила 74,6 км, посиленим капітальним ремонтом – 1,804 км, капітальним 52,17 км, середнім – 200,57 км, комплексно-оздоровчим – 152 км колії. Було замінено 113 стрілочних переводів та відремонтовано середнім ремонтом 183 стрілочних переводи.

Зокрема по ст. Коростень проведено реконструкцію – 5,91 км, укладено 42 стрілочних переводи.

У 2016 році галузевою службою вагонного господарства регіональною філією «Південно-Західної залізниці» плановими видами ремонту відремонтовано 4361 вантажних вагонів. Також поточними видами ремонту відремонтовано та підготовлено до навантаження 22158 вагонів, у тому числі 14923 піввагонів, із них на високотехнологічних вагоноремонтних машинах «Донбас» - 7489 вагонів .

Серед цієї кількості деповським ремонтом оновлено 2990 вагонів, зокрема :

- 638 вагонів інвентарного парку Укрзалізниці;

- 2352 вагонів власності підприємства Укрзалізниці (ЦТС «ЛІСКИ» - 901 вагонів, «Дарницький ВРЗ» – 809 вагонів; «Стрийський ВРЗ» - 642 вагон).

Капітальним ремонтом відремонтовано 58 вагони Дарницький ВРЗ.

Також відремонтовано 888 вагони власності промислових підприємств (деповським ремонтом – 627, капітальним ремонтом – 261 ) та 425 вагони власності підприємств регіональної філії «Південно-Західної залізниці» (капітальним – 75, деповським – 350 ).

Завдяки зусиллям працівників служби вагонного господарства зі збереження рухомого складу, зокрема проведення своєчасного ремонту, покращуються показники роботи регіональної філії «Південно-Західної залізниці» та забезпечуються необхідні обсяги вантажних перевезень.

Сторінка 204 з 270«««200201202203204205206207208»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту