За 4 місяці 2019 року залізничним транспортом у приміському сполученні скористалися 34 млн пасажирів. Що на 796,8 тис. осіб більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«З початку року відзначаємо позитивну тенденцію росту пасажиропотоку у приміському секторі. Четвертий місяць поспіль фіксуємо зростання кількості перевезених пасажирів, тоді як попередні два роки в зазначений період констатували спад у діапазоні від півмільйона до понад 3 млн осіб. Так, за перший квартал 2019 року пасажиропотік зріс на або 634 тис. пасажирів, а за 4 місяці цього року – на 796,8 тис. осіб», – зазначив Євген Кравцов.

За його словами, далась взнаки системна робота з пасажирами, котрі почали активніше купувати квитки. Комплекс заходів Укрзалізниці передбачає посилення контролю за безквитковим проїздом та роботою квиткових касирів, проведення інформаційної кампанії щодо запобігання безквитковому проїзду, оптимізацію графіка руху поїздів.

Також за 4 місяці 2019 року, за оперативними даними, перевезено 11,3 млн пасажирів пільгових категорій. За цю послугу Укрзалізниці місцева влада компенсувала на 8 млн грн більше коштів, ніж за відповідний період минулого року, але загалом ця сума незначна і становить лише 16,1%, або 22,3 млн грн від обсягу наданих послуг – 138,5 млн грн. Загалом за останні три роки місцеві органи влади заборгували вже понад 1 млрд грн за перевезення пасажирів-пільговиків. Ці кошти необхідні для покращення якості послуг: придбання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту моторвагонного рухомого складу.

Приміські пасажирські перевезення залишаються збитковими та здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів. Так, лише за 2018 рік збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні склали 6,3 млрд грн. У таких складних умовах Укрзалізниця здійснює ремонт критично зношеного парку для забезпечення приміських перевезень. Зокрема, у 2018 році було відремонтовано та модернізовано 72 секції на суму понад 657 млн грн.

Укрзалізниця враховує інтереси всіх учасників ринку під час продажу металобрухту через систему ProZorro, а не підлаштовується під окремих учасників, що вимагають ексклюзивних вибіркових умов. Таку думку висловив директор з правових питань та майнової політики Укрзалізниці Артур Резнік у відповідь на звинувачення галузевого об’єднання «Укрметалургпром» у нібито ігноруванні позиції ринку з металургійних тендерів на ProZorro.

 

Більшість звинувачень галузевого об’єднання на адресу Укрзалізниці не витримує жодної критики. Зокрема, у компанії спростували заяви, що вартість компанія визначає на свій розсуд, оскільки вона встановлюється незалежним оцінювачем відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 № 1054 «Про затвердження Порядку розпорядження майном публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».

Артур Резнік повідомив, що фактичне відвантаження брухту за березневими контрактами розпочалося в травні 2019 року. «Процес перемовин з покупцем щодо процесу доставки брухту вимагав певного часу, але це є нормальним бізнес-процесом між контрагентами, які починають працювати вперше на нових умовах. Наразі всі домовленості виконуються в робочому порядку», — повідомив Артур Резнік.

За його словами, після перших великих продажів брухту та проведених консультацій з ринком Укрзалізниця розробила механізм, який дозволяє клієнту передбачати свої витрати з навантаження брухту у вагони ще на етапі проведення торгів. До того ж, зауважив Артур Резнік, не всі учасники аукціонів віддають перевагу вагонам у відвантаженні брухту, деякі з них вивозять металобрухт автомобільним транспортом.

Він наголосив, що за результатами проведених торгів Укрзалізниця пропонує укласти з переможцем лише один договір купівлі-продажу брухту, і він завантажений у системі ProZorro. «Після купівлі брухту покупці, які не мають власних ресурсів, щоб забрати цей брухт, звертаються до Укрзалізниці за послугою доставки, а це вже окрема послуга, і тому оформлення її відбувається вже поза системою ProZorro окремими договорами», — роз’яснив Артур Резнік. Він додав, що покупці, які мають свій транспорт або здійснюють доставку власними силами, не залучаючи до цього Укрзалізницю, відповідно, не укладають додаткові договори.

Артур Резнік також звернув увагу, що заклик Укрметалургпрому переглянути умови продажу металолому на умовах FCA дублює ідентичні вимоги одного з учасників ринку, який наполегливо намагається нав’язати Укрзалізниці ці умови вже впродовж кількох місяців. На ці заклики Укрзалізниця, як клієнтоорієнтоване підприємство, розробила механізм поставки брухту, найбільш наближений до побажань усіх зацікавлених учасників ринку. «Ідея ProZorro полягає в тому, що вказані лоти повинні бути запропоновані всьому ринку, а не лише окремим учасникам, які хочуть купувати брухт на особливих умовах. Разом з тим Укрзалізниця узагальнює, аналізує та враховує у своїй роботі всі побажання ринку», — підкреслив директор з правових питань та майнової політики Укрзалізниці.

У 2018 році Укрзалізниця покращила ефективність використання грошових коштів та провела необхідну підготовчу роботу для залучення запозичень з міжнародних ринків капіталу. Про це заявив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

За його словами, у рамках тісної співпраці з міжнародними фінансовими організаціями у 2018 році було підписано кілька стратегічних угод, які в подальшому сприятимуть зменшенню частки зносу основних фондів АТ «Укрзалізниця» та покращенню інфраструктури. «Компанія використовує різноманітні інструменти залучення фінансових ресурсів та є відповідальним позичальником, який тісно співпрацює у тому числі з міжнародними фінансовими організаціями», — зазначив Андрій Рязанцев.

Він розповів, що за підсумками 2018 року темп зростання доходів компанії (+11,2%) перевищує темпи зростання її витрат (+11,1%). Це є свідченням ефективної фінансово-економічної діяльності та збалансованого менеджменту.

«Завдяки ефективній роботі обсяг кредитного портфеля знижено на 3%, що також позитивно позначилося на фінансових витратах, які склали 3463,6 млн грн, що менше, ніж у 2017 році, на 347,3 млн грн або на 9,1%», — розповів Андрій Рязанцев.

Укрзалізниця суттєво збільшила капітальні інвестиції — в 1,6 разу порівняно з 2017 роком — і вони склали 16,9 млрд грн проти 10,9 млрд грн у 2017 році.

Активи АТ «Укрзалізниця» зросли на 1063,8 млн грн (+0,4%) і станом на 31 грудня 2018 року становили 265508,5 млн грн.

Основні засоби у 2018 році збільшилися на 1959,3 млн грн і станом на 31 грудня 2018 склали 237701,2 млн грн, тоді як роком раніше складали 235741,9 млн грн.

Директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» наголосив, що таким чином компанія демонструє позитивний рух і це доводять результати 2018 року: чистий прибуток Укрзалізниці склав 203,9 млн грн, що на 89,3 млн грн (+78%) більше фінансового результату 2017 року.

Здатність компанії продовжувати безперервну діяльність підтвердив незалежний аудитор — компанія Ernst & Young

У пікові години Укрзалізниця планує використовувати здвоєний склад поїзда на маршруті Київ — аеропорт «Бориспіль». Буде здійснено тестовий рейс, а з 10 травня такий поїзд курсує регулярно. Це стало можливим завдяки введенню в експлуатацію після модернізації шостого складу дизель-поїзда Pesa. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Як і обіцяли, з початком сезону відпусток та збільшенням кількості авіарейсів додаємо місць в експресі до аеропорту «Бориспіль». Уже з 17 травня   о 17:00 зі станції Київ-Пасажирський та о 17:41 зворотно, на цьому маршруті курсуватиме здвоєний склад поїзда. Завдяки цьому за один рейс поїзд зможе брати на борт понад 200 пасажирів», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Він також повідомив, що експреси до Борисполя вже зробили 8345 рейсів та перевезли 284 883 пасажири.

Нагадаємо, максимальну модернізацію автобусів польського виробництва Укрзалізниця проводить у власних депо. Під час модернізації оновлюється як ліврея поїзда, так і його салон. Зокрема, встановлюються зручні крісла, обладнуються полиці для перевезення багажу, облаштовуються системи кондиціювання повітря та оповіщення пасажирів. Нагадаємо, що залізничне сполучення станція Київ-Пасажирський — станція Бориспіль-Аеропорт було відкрите 30 листопада 2018 року

Чистий прибуток Укрзалізниці за 2018 рік у розмірі 203,9 млн грн підтверджено незалежним аудитором Ernst & Young. Порівняно з 2017-им компанія свій фінансовий результат покращила вдвічі. Загалом із 17-мільярдних збитків три роки тому останні два роки поспіль товариство виходить на позитивний результат. Вкинута деякими ЗМІ інформація про нібито збитки є фейком і провокацією. Про це заявив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

За його словами, Укрзалізниця більше 5 років співпрацює з Ernst & Young з великої четвірки світового аудиту, котра підтверджує звіти найпотужніших компаній, що котируються на світових біржах.

«Ставити під сумнів цифри, верифіковані Ernst & Young, мало хто наважиться. В Україні, на жаль, є практика, коли вирвані з контексту й довільно інтерпретовані цифри можуть цілеспрямовано використовуватись для дискредитації досягнень компанії та її менеджменту. Вже який рік Укрзалізниця працює за міжнародними стандартами звітності і є значною частиною не тільки економіки України, а й світової. Тому я закликав би довіряти авторитетним світовим компаніям, а не вестись на дешеві інформаційні вкиди», — заявив Андрій Рязанцев.

Він ще раз нагадав, що відповідно до зведеної консолідованої звітності Укрзалізниці за 2018 рік чистий прибуток товариства збільшився на 78 % порівняно з аналогічним показником 2017 року та склав 203,9 млн грн. Темпи зростання доходів Укрзалізниці перевищили темпи зростання витрат. Минулий рік став роком поліпшення якості послуг на головних об’єктах інфраструктури країни та збільшення локомотивного парку.

Андрій Рязанцев також зауважив, що, попри складну економічну та політичну ситуацію в країні, торік Укрзалізниці вдалося збільшити такі ключові показники, як пасажиро- та вантажообіг. Так, вантажообіг у внутрішньодержавному прямому сполученні зріс до звіту минулого року на 2,1 % і склав 53 611 млн тон.-км. Пасажирообіг зріс на 2,2 % до рівня минулого року та склав 28 614,9 млн пас.-км, при цьому пасажирські перевезення залишаються збитковими для компанії

Сторінка 204 з 434«««200201202203204205206207208»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту