З 25 жовтня 2019 року в Україні буде введена в обіг банкнота номіналом 1000 грн, чутки про друк якої ходять з 2017 року. Про це під час брифінгу сказав голова Національного банку України (НБУ) Яків Смолій, передає кореспондент сайту "Сьогодні".

Як розповів під час презентації директор департаменту грошового обігу НБУ Віктор Зайвенко, в дизайні банкноти номіналом 1000 гривень домінує блакитний колір. Розмір купюри – 75 на 160 мм.

У центральній частині розміщений портрет українського вченого, мислителя і громадського діяча кінця XIX століття і першої половини XX століття Володимира Вернадського. За словами Смолія, Вернадський був обраний з тієї причини, що зараз в банкнотному ряді гривні немає портретів людей науки. На зворотному боці банкноти 1000 гривень зображено будівлю Національної академії наук України.

"Оптично-змінний елемент SPARK має кінематичний ефект. При зміні кута освітлення банкноти на ділянках зображення проглядаються переходи від золотистого до нефритового", – зазначив Зайвенко.

Крім того, банкнота має флюоресцентний, інфрачервоний та магнітний захист. Детальніше про захист банкноти дізнавайтеся з презентації Національного банку:

Після завершення процесу введення в обіг цієї банкноти, а також вилучення з обігу монет 1, 2, 5 і 25 копійок номінальний ряд гривні скоротиться з 17 до 12, додали в НБУ.

При цьому, як відзначають в Нацбанку, зміна банкнотно-монетного ряду не вплине на інфляцію.

"Оптимізація банкнотно-монетного ряду жодним чином не впливає на інфляцію", – сказав Смолій.

Укрзалізниця розпочинає передачу в оренду нерухомого майна в електронній системі «ProZorro.Продажі». Сьогодні, 24 червня, будуть розміщені лоти на понад 30 об’єктів компанії, проведення аукціонів заплановано на 3 та 8 липня. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

 

«Після завершення всіх необхідних підготовчих процедур для передачі в оренду нерухомого майна та успішної реалізації пілотного проекту в електронній системі «ProZorro.Продажі» в червні цього року розпочинаємо активну кампанію з реалізації об’єктів нерухомого майна на цьому онлайн-майданчику. Сьогодні пропонуємо потенційним орендарям першу велику партію — понад 30 об’єктів, найближчим часом виставимо на торги ще 40 об’єктів», — повідомив Євген Кравцов.

Він також поінформував, що Укрзалізниця планує передати в оренду комерційні та виробничі приміщення — це дозволить максимально ефективно використовувати майно товариства, сприятиме реалізації старих виробничих підрозділів та їх оновленню. В оренду пропонуватимуться, зокрема, частини нежитлових приміщень адміністративних будівель, складів, приміщень вокзалів, локомотивних та вагонних депо й інших об’єктів.

Орендні лоти пропонуватимуться по всій Україні, об’єкти розташовані як у великих містах, так і на маленьких станціях. Усі лоти відображатимуться на офіційному сайті  «ProZorro.Продажі» з можливістю пошуку об’єктів у конкретному місті. Також з лотами можна буде згодом ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

«Ми успішно співпрацюємо з Укрзалізницею в напрямках оренди вагонів, продажу металобрухту, тепер у нашій системі з'явився дуже перспективний напрямок оренди майна. Впевнений, що за допомогою електронної торгової системи «ProZorro.Продажі» буде забезпечено ефективне використання приміщень по всій Україні, а наші прозорі аукціони зацікавлять малий та середний бізнес», — зазначив директор ДП «ProZorro.Продажі» Олексій Соболев.

«Перші лоти наші потенційні орендарі можуть переглянути вже сьогодні. Плануємо звітувати про статистику проведення аукціонів та успішні лоти. А великі лоти будуть опубліковані окремо для привернення уваги всіх зацікавлених. Запрошуємо до співпраці компанії з управління нерухомості», — зауважили в Укрзалізниці.

Заробітна плата працівників залізничної галузі з 1 липня 2019 року зросте на 10 — таке рішення прийняло правління АТ «Укрзалізниця» для вдосконалення оплати праці залізничників. Про це своїй сторінці у Facebookповідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

 

«Практично 1,5 млрд грн виділяємо на підвищення заробітної платні залізничникам. Це рішення прийняли правлінням, і воно вступає в дію вже з 1 липня. На 10% підвищуємо оклади та часові тарифні ставки більше 250 тисячам робітникам», — повідомив керівник Укрзалізниці.

Євген Кравцов також наголосив, що зарплата менеджменту не буде збільшена: «Одразу скажу: збільшення зарплатні не стосується керівництва (менеджменту компанії, керівників напрямів, виробничих підрозділів та їх заступників)».

В Укрзалізниці зауважують, що такий важливий крок дозволить не лише зберегти кваліфіковані кадри, а й повернути залізничників до десятки галузей економіки України, що лідирують за рівнем середньомісячної заробітної плати.

Середня заробітна плата залізничників у квітні складала 11 342 грн, що на 10 % більше рівня середніх зарплат у державі. «Попри втрати значних обсягів перевезень через дії держави-агресора, збитки від пасажирських перевезень, податкові відрахування Укрзалізниця продовжує щороку інвестувати в оновлення компанії та виділяти кошти на підвищення зарплат працівників», — зазначив Євген Кравцов.

Так, з 2014 по 2018 рік зарплата залізничників загалом зросла в 2,5 разу, причому в 2017 році зростання було максимальне — 35%. «До 2014 року такого стрімкого зростання заробітних плат у галузі не було. Наприклад, з 2010 року, ще до російської агресії, підвищення зарплат коливалося щороку від 5% до максимум 15%, але у ті часи були більш сприятливі економічні умови», — зазначив Євген Кравцов.

Він також додав, що фонд оплати праці Укрзалізниці щороку зростає. Так, якщо у 2017 році він становив 26 млрд грн, то у 2018 році — вже 33 млрд грн. На зарплату працівників торік Укрзалізниця спрямувала понад 42% валового доходу компанії, тоді як інші галузі зазвичай на оплату праці витрачають значно менше.

Керівник Укрзалізниці також додав, що рішення топ-менеджменту компанії щодо підвищення заробітної плати працівникам у 2019 році було детально опрацьовано та узгоджено з профспілкою залізничників та транспортних будівельників України.

Нагадаємо, за підсумками 2018 року Укрзалізниця зайняла 12 місце серед галузей економіки України за рівнем середньомісячної заробітної плати.

22 червня о 5:40 на перегоні Сухачівка – Запоріжжя-Кам’янське через обрив контактного проводу та задимлення дахового обладнання другого вагона, приміський поїзд №6005 Дніпро – П’ятихатки зробив вимушену зупинку. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав.

Пасажирів поїзда доправлено до місць призначення підмінним рухомим складом. Наразі триває розслідування інциденту.

Укрзалізниця просить вибачення з незручності.

У січні-травні 2019 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 13 млн 744 тис. тонн вантажів, що на 15% перевищує результати аналогічного періоду 2018 року. Середньодобове навантаження становить 91 тис. 021 тонну.

 

Так, упродовж п’яти місяців 2019 року на Південній магістралі навантажено 5 млн 642 тис. тонн зернових, що на 10% більше запланованого і на 50% перевищує минулорічні результати

Залізничники також навантажили 4 млн 709 тис. тонн залізної руди, що на 4% перевищує цьогорічний план і на 11% – показники аналогічного періоду 2018 року.

Традиційно, третьою та четвертою за обсягами навантажень номенклатурами Південної магістралі є будівельні вантажі (1 млн 387 тис. тонн ) та нафтопродукти (551 тис. тонн).

Суттєве перевищення плану залізничники також фіксують у навантаженні ще двох видів вантажів. Так, за 5 місяців 2019 року навантажено понад 286 тис. тонн шроту, що на 10% перевищує план, та понад 258 тис. тонн продовольчих товарів, що на 24% більше, ніж заплановано.

Сторінка 204 з 447«««200201202203204205206207208»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту