Договори постачання сувенірної продукції – лляних рушників та жіночих і чоловічих сорочок з вишивкою ручної роботи – розірвано за взаємною згодою сторін. Відповідну інформацію про це оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua.

Закупівля цієї сувенірної продукції була визнана недоцільною. За дорученням голови правління Укрзалізниці Євгена Кравцова департамент безпеки спільно із департаментом внутрішнього аудиту здійснюють службову перевірку закупівель Центру сервісного забезпечення АТ «Укрзалізниця», які останнім часом викликали неабиякий резонанс у ЗМІ. Укрзалізниця повідомить громадськість про результати перевірки. Найближчим часом також розпочнеться комплексний аудит усіх процедур закупівель акціонерного товариства.

Укрзалізниця дякує громадськості та ЗМІ за увагу до процесу публічних закупівель акціонерного товариства.

Укрзалізниця виставила на продаж через електронний майданчик Prozorro.Продажі чергову партію брухту чорного металу. Зокрема, компанія пропонує 12 лотів вагою понад 73 тис. тонн.

 

Початкова вартість 12 лотів становить майже 379 млн грн, але в Укрзалізниці  планують отримати не менше 400 млн грн від продажу цієї партії металобрухту. Аукціони за запропонованими лотами відбудуться упродовж серпня.

У компанії зазначають, що пішли назустріч потенційним покупцям — врахували пропозиції  і починають продаж металобрухту за новими умовами. «Відтепер ми реалізуємо металобрухт, який вже завантажено у вагони. Крім того, зменшили до 50 % передплату, після якої будемо починати відвантажувати брухт (раніше була 100%). А за несвоєчасне відвантаження запроваджуємо для компанії  штрафні санкції», — прокоментував директор  з правових питань та майнової політики Укрзалізниці Артур Резнік.

У компанії впевнені, що продаж металобрухту позитивно позначиться як на фінансових результатах Укрзалізниці, так і на стані вітчизняного профільного ринку.

За тринадцять днів серпня 2019 року Укрзалізниця збільшила середньодобове навантаження зерновозів на 12,5%. Цей позитивний показник свідчить про ефективне використання вагонів, - повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час зустрічі з представниками компаній-стивідорів.

За словами Андрія Рязанцева, у серпні цього року в середньому на добу Укрзалізниця навантажує 1581 зерновоз проти 1405 вагонів за аналогічний період минулого року. «За обсягами навантажень зернових ця цифра більша на 14,6% - у серпні цього року навантажено 105,8 тис. тонн проти 92,3 тис. тонн у серпні 2018 року.  Отже, кожен зерновоз перевозить в середньому більше зерна ніж торік, і це позитивний показник використання вагонного парку», - зазначив Андрій Рязанцев.

Він також додав, що орієнтованість на потреби клієнта та співпраця з ними дозволила Укрзалізниці створити умови, за яких вдалося наростити обсяги перевезень зернових. Зокрема, це суттєве збільшення кількості маршрутних станцій, запровадження перевезень за чітким графіком та збільшення кількості зерновозів, задіяних у перевезеннях. Так, у липні цього року в перевезенні зернових було задіяно на 6,5 тис. вагонів більше ніж у відповідний період минулого року.

«Середньодобова кількість навантажених зерновозів зросла на 13,4% або на 1187 зерновозів щодня. Ми отримали додатково 22 поїзди по 54 вагони, що завантажують інфраструктуру. Це ефект надлишкового парку зерновозів, який утворився останніми роками на ринку перевезень, і він спричиняє низку додаткових ризиків. Серед них - проблема пропускної спроможності станцій, на яких відстоюються зерновози», - зазначив Андрій Рязанцев.

Саме тому Укрзалізниця закликає операторів зернового ринку максимально ефективно використовувати вагонний парк та активно інвестувати кошти в розбудову інфраструктури для зберігання та первинної обробки зернових. «Відсутність розвиненої інфраструктури створює негативну ситуацію, коли вагони перетворюються на склади на колесах. Це перешкоджає Укрзалізниці надалі покращувати свою операційну діяльність, тож сьогодні ми вкотре закликаємо учасників спрямувати зусилля на розбудову інфраструктуру для зберігання зернових», - зазначив  Андрій Рязанцев.

У 2019 році Укрзалізниця планує капітально відремонтувати і закупити близько 50 пасажирських вагонів. Загалом для задоволення попиту пасажирів на перевезення, особливо у пікові періоди, компанії необхідно збільшити парк на 15-20 відсотків, тобто приблизно на п’ятсот вагонів. Про це в інтерв’ю інформаційному агентству УНІАН повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«У минулому році ми оновили близько 120 вагонів, у цьому році плануємо капітально відремонтувати і закупити близько 50 вагонів. Всі вони оснащуються індивідуальними розетками і мають кондиціонери. Сьогодні приблизно половина нашого парку вагонів обладнано кондиціонерами. Розетки є в половині парку купейних вагонів», — повідомив Євген Кравцов.

Він також додав, що при оновленні парку пасажирських вагонів Укрзалізниця віддаватиме перевагу сучасним моделям, які використовуються у провідних країнах. Компанія також планує збільшувати парк швидкісних та приміських поїздів.  

До Дня Незалежності України Укрзалізниця призначила 4 додаткові поїзди.

З розкладом поїздів можна ознайомитися на сайті а квитки придбати у залізничних касах або онлайн.  

 Зокрема, додатковий поїзд № 755/756 Київ — Львів курсуватиме 23, 26 серпня зі Львова та 24, 27 серпня з Києва. Додатковий поїзд № 205 Покровськ — Харків здійснить рейси 24 та 26 серпня в обох напрямках. А поїзди  № 237 Київ —Дніпро та № 779/780 Суми — Вінниця курсуватимуть туди та зворотно 23 та 26 серпня.

Укрзалізниця продовжує аналізувати пасажиропотоки та в разі необхідності і за умови наявності рухомого складу призначатиме додаткові поїзди у найбільш затребуваних напрямках.

Сторінка 204 з 466«««200201202203204205206207208»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту