12 лютого ПАТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Анвітрейд» підписали договір на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts. Відповідно до нього Укрзалізниця придбає 40 тисяч тонн дизелю для потреб галузі. У прес-конференції з нагоди підписання договору взяли участь перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов та в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Від ПАТ «Укрзалізниця» договір підписав директор філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталій Цвігун, від компанії ТОВ «Анвітрейд» - заступник директора з адміністративних питань Світлана Ященко.

Під час заходу Максим Нефьодов підкреслив, що сьогодні йдеться не про звичайний успіх компанії в закупівлях, а про якісно новий формат роботи на ринку закупівель, який демонструє Укрзалізниця. «Я сподіваюся, що це буде абсолютно новий стандарт роботи на цьому ринку, і це той приклад, коли Укрзалізниця як один із найбільших і найпрофесійніших замовників зможе показати всьому ринку і всім компаніям новий високий рівень роботи», - зазначив Максим Нефьодов.

В.о. голови правління Євген Кравцов ПАТ «Укрзалізниця» наголосив, що Укрзалізниця є першою компанією в Україні, котра змогла провести закупівлі за формульною ціною. «Символічно, що саме сьогодні нам вдалося зробити те, що спільно з міністерством економічного розвитку і торгівлі, Кабінетом Міністрів України ми намагалися зробити впродовж останніх трьох років. Завдяки проведенню закупівлі дизпального за формульною ціною тільки від моменту котирування і проведення аукціону до сьогоднішнього дня Укрзалізниця вже зекономила понад 70 млн грн. До цього це було зробити неможливо», - зазначив Євген Кравцов.

Він також розповів, що за останні чотири місяці Укрзалізниця провела велику роботу з усіма учасниками нафтового ринку, аби визначити модель та підхід до формули, які влаштують всіх учасників, і які будуть об’єктивно показувати коливання на ринку. За словами очільника Укрзалізниці, обговорення формули і порядку встановлення ціни на дизпальне відбулося навіть з Антимонопольним комітетом України, оскільки компанія «Зеніт склад» з уставним капіталом лише близько 2 тис. грн подала скаргу до АМКУ.

Проте в АМКУ Укрзалізниця довела, що формула є абсолютно прийнятною і дійсно відображає ситуацію на ринку, а також відповідає всім вимогам законодавства. «Фактично ми пройшли всі горнила, щоб підтвердити, що це правильний, прозорий, і абсолютно законний шлях», - зазначив Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці поінформував, що поступово компанія буде повністю переходити на закупівлю дизельного за формульною ціною, й сьогодні Укрзалізниця доводить, що це можливо і це ефективно. «З цим кроком відпаде проблема, де взяти пальне для компанії. Адже Укрзалізниця, на жаль, не раз опинялася в ситуації, коли запасів пального для компанії не вистачало. Сьогодні ми маємо зробити нормальний, прозорий, ефективний і передовий для країни спосіб закупівлі дизельного пального», - наголосив Євген Кравцов.

За словами директора філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталія Цвігуна, 30 січня 2018 року відбулися 8 тендерів, з яких 5 по 10 тис. тонн – за фіксованою ціною та 3 аукціони по 20 тис. тонн – за формульною зміною ціни. За двома тендерами, в яких перемогла компанія ТОВ «Анвітрейд», спочатку цінова пропозиція становила 28 846,8 грн та 28 649,95 грн за метричну тонну. Але на сьогоднішній день, враховуючи те, що ціна на нафту на світовому ринку впала, курс долара знизився, то ціна, за якою Укрзалізниця отримує пальне на сьогодні, складає 27 тис. грн і 26,8 тис. грн за метричну тонну.

«І це за умови, якщо ми захочемо отримати паливо сьогодні, навіть весь запас 40 тис. тонн у цієї компанії, ця ціна буде актуальною. Зміна ціни відбувається автоматично, перед наданням рознарядки на відвантаження. Тому економія станом на сьогодні складає 71,384 млн грн», - зазначив Віталій Цвігун. Він також повідомив, що Укрзалізниця перші два «формульні» контракти підписала з компанією «Анвітрейд», наступний контракт буде підписано з компанією «Август Пром». «Після завершення виконання цих трьох контрактів ми будемо бачити, як працює ця формула, чи все в ній враховано, чи немає якихось недоліків, і якщо вони виявлятимуться, ми вноситимемо певні корективи в договори і оголошуватимемо торги за формулою вже з їх урахуванням», - додав Віталій Цвігун.

Раніше повідомлялося, що 30 січня 2018 року відбулися відкриті торги на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни. У відкритому конкурсі перемогли компанії, які під час конкурсу надали найкращі цінові пропозиції: ТОВ «Анвітрейд» - 20 тис. тонн за ціною 28 846,8 грн за тонну, 20 тис. тонн за ціною 28 649,95 грн за тонну та ТОВ «Август Пром» - 20 тис. тонн за ціною 28 500 грн за тонну.

Відповідно до умов договору ціна може переглядатися при постачанні кожної партії пального та залежатиме від динаміки котирувань Platts та курсу валюти (фактично все пальне на ринку – імпортного походження), ціна за контрактом може збільшуватися або зменшуватися.

ПАТ «Укрзалізниця» продовжує роботу з укладання нових договорів з вантажовласниками та експедиторами щодо надання послуг з перевезення вантажів у вагонах ПАТ «Укрзалізниця» та інших власників. Нові договори діятимуть у зв’язку із запровадженням дерегуляції вагонної складової тарифу та уведенням у дію нового порядку визначення плати за використання власних вагонів ПАТ «Укрзалізниця».

На ранок 12 лютого клієнти вже уклали 1400 нових договорів, з них 1351 – в електронному вигляді. Минулого тижня залізничники провели зустрічі з клієнтами в Києві, а на поточному тижні планується у Харкові та Одесі. Залізничники пропонують клієнтам підписання договорів в електронному вигляді для прискорення реєстрації нового договору в автоматизованих системах. Фахівці Укрзалізниці роз’яснюють клієнтам різні питання організації спільної роботи.

Раніше повідомлялося, що з 19 лютого 2018 встановлюється дерегуляція вагонної складової і ПАТ «Укрзалізниця» матиме право, як і інші власники рухомого складу, формувати плату за користування власними вагонами за ринковими умовами. Створення недискримінаційних умов для усіх операторів вантажних вагонів, однакових принципів ціноутворення сприяє розвитку конкуренції та покращенню якості надання транспортних послуг.

У клієнтів є можливість підписати електронний договір шляхом накладання свого електронного цифрового підпису (ЕЦП). Працює це наступним чином: за замовленням клієнта АС «Клієнт-УЗ» формує в автоматизованому режимі електронний договір в PDF форматі (без можливості внесення коригувань) із наданням нового номера договору та коду платника. Дані про клієнта вносяться із діючого договору, який зареєстрований в Єдиній електронній картотеці клієнта. Після того, як клієнт підпише запропонований електронний договір власним ЕЦП, він автоматично зареєструється в Єдиній електронній картотеці клієнта.

Сам електронний договір буде переслано на зберігання до архіву електронних документів. Клієнт має можливість роздрукувати електронний договір для підписання в паперовому вигляді та відправити його разом із довіреністю підписанта до філії «ЦТЛ» або регіональної філії для підписання з боку ПАТ «Укрзалізниця».

Сьогодні, 12 лютого о 18:00 відбудеться підписання договору на постачання дизельного пального для потреб залізничної галузі.

У заході візьмуть участю в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов та представники компаній-постачальників, які перемогли в конкурсі.

Нагадаємо, 30 січня 2018 року вперше відбулося три аукціони, за якими Укрзалізниця купуватиме дизельне пальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts.

Захід відбудеться в приміщенні ІА «Укрінформ».

Запрошуємо представників ЗМІ взяти участь у заході.

Адреса: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16.

Телефон для акредитації: (044) 465-24-28, 465-39-90,  093-040-27-21.

12 лютого в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький провів у режимі відеоконференції чергову апаратну нараду.

Керівник залізниці заслухав тижневі звіти дирекцій залізничних перевезень щодо експлуатаційної роботи та її матеріально-технічного забезпечення, з безпеки руху та виробничого травматизму, а також роблемні питання, вирішення яких потребує допомоги головного офісу.

Роман Веприцький зупинився на недостатній виконавській дисципліні, зокрема, несвоєчасному наданні запитуваної фотоінформації щодо технічного стану станцій, переліку санітарно-побутових приміщень, які потребують оновлення у структурних підрозділах, тощо. «Я ставлю завдання і хочу бачити результат, - зазначив він, - інакше ми стоятимемо на місці, а не рухатимемось уперед».

Роман Веприцький зупинився на недостатній виконавській дисципліні, зокрема, несвоєчасному наданні запитуваної фотоінформації щодо технічного стану станцій, переліку санітарно-побутових приміщень, які потребують оновлення у структурних підрозділах, тощо. «Я ставлю завдання і хочу бачити результат, - зазначив він, - інакше ми стоятимемо на місці, а не рухатимемось уперед».

Позитивні тенденції, за словами Романа Веприцького, спостерігаються і в питаннях забезпечення безпеки руху – є жорсткий контроль з боку ревізорського апарату та відповідна реакція на місцях. «Необхідно посилити цю взаємодію, - наголосив керівник залізниці, - щоб зменшитикількість порушень та зауважень з боку апарату безпеки руху і, як наслідок, самих транспортних інцидентів».

Було поставлене завдання у відео режимі долучити дирекції та структурні підрозділи залізниці до щотижневого звіту про роботу апарату безпеки руху, щоб досягти випереджального профілактичного результату. На апаратній нараді також порушувалися питання взаємодії з Одеською та Львівською регіональними філіями щодо спільної експлуатації локомотивів та роботи локомотивних бригад; оптимізації діяльності моторвагонного депо Фастів-1 з проведення ТР-3 рухомому складу; перспектив розвитку депо Сновськ та Ворожба.

Так, за словами Романа Веприцького, є плани створити у оборотному депо Ворожба цех пофарбування локомотивів, а в депо Сновськ – бази для виготовлення запчастин та відновлення раритетної залізничної техніки, а також відкриття до Дня залізничника першого «Музею залізничної техніки» на базі діючого депо «Сновськ» який був побудований 1873р. «Наразі готуємо відповідні дорожні програми, - підсумував Роман Веприцький, - і почнемо працювати на той результат, який ми поставили перед собою і який очікує від нас правління ПАТ «Укрзалізниця» та особисто в.о. голови Євген Кравцов. Цей результат буде позитивним, якщо кожен з нас на своєму робочому місці зробить все необхідне для цього».

У рамках реалізації Програми з попередження нещасних випадків невиробничого характеру на залізничному транспорті України, яка затверджена відповідно до Статуту публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» на 2017—2018 рр., та за дорученням в. о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Романа Веприцького для забезпечення безпеки громадян на залізничних колія філії було огороджено небезпечні місця травмування сторонніх осіб на території станцій Київської дирекції залізничних перевезень.

ст. Ірпінь Зокрема, залізничники обладнали ст. Ірпінь: виконано роботи зі встановлення залізобетонних плит загальною довжиною 476 м, металевої огорожі довжиною 277 м та встановлено 6 м металевих воріт. Також на ст. Мотовилівка виконано роботи зі встановлення 600 м металевої огорожі. Окрім цього, по ст. Вишневе встановлено залізобетонних плит загальною довжиною 205 м.

За словами очільника залізниці Романа Веприцького, в 2018 р. таку роботу буде продовжено. Серед завдань, які поставив перед нами в.о. Голови правління ПАТ «Укрзалізниці» Євген Кравцов – облаштування огорож, приведення у відповідність до нових технічних вимог пішохідні переходи через залізничні колії, активізація взаємодії з місцевими органами влади щодо спільного вирішення питань забезпечення безпеки життя громадян на залізничних станціях. «Ми продовжимо виконувати програму і це буде під особистим контролем. Адже вона направлена на покращення умов перебування на залізниці, як пасажирів так і залізничників. Окрім цього буде продовжено організаційно-технічні заходи щодо профілактики невиробничого травматизму на об'єктах залізничної інфраструктури», — підкреслив Роман Сергійович.

Сторінка 204 з 303«««200201202203204205206207208»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту