Через неритмічну роботу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»Укрзалізниця може ввести конвенційні обмеження на відправлення вантажів на адресу цього підприємства. Несвоєчасне вивантаження вагонів та відсутність контролю за виконанням добового плану прийому вантажів під вивантаження та здачі навантажених і порожніх вагонів з підприємства призвели до накопичення 3409 вагонів в очікуванні подавання під вивантаження. Про це йдеться в листі Укрзалізниці на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».  

Так, станом на 17 березня 2019 року на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» було кинуто 51 поїзд: 28 — на станціях Придніпровської залізниці, 15 — на Південній залізниці, 6 – на Одеській залізниці та 2 – на Південно-Західній залізниці. Це не враховуючи ще близько 1500 завантажених та порожніх вагонів, що слідують на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» і знаходяться на підходах до Криворізького залізничного вузла.

«На нашу думку, основними факторами, що вплинули на роботу Вашого підприємства, можна вважати неякісне планування логістики при організації закупівлі сировини та відправлення готової продукції, зменшення потужності залізничної інфраструктури підприємства, значне зменшення парку локомотивів та штату працівників, що займається обробкою поїздів та вагонів», — зазначають у листі фахівці Укрзалізниці.

Крім того, спостерігаються непоодинокі випадки відмови від уже погоджених для підводу та передачі поїздів, що призводить до повторного «кидання» їх на підходах до станції призначення, неефективного використання локомотивів та локомотивних бригад. Середній час перебування вантажного вагона під вантажними операціями збільшився до 162 годин при нормі 68 годин, що призвело до втрат навантажувальних ресурсів в обсязі 35487 вагонів лише за лютий.

«Неефективний менеджмент та безвідповідальне ставлення Вашого підприємства до використання інфраструктурних та експлуатаційних ресурсів АТ «Укрзалізниця» призвели до паралічу регіональної філії «Придніпровська залізниця», яка, до речі, є найбільшою за обсягами навантаження регіональною філією товариства», — зазначають фахівці Укрзалізниці.

Укрзалізниця закликала генерального директора ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Парамжита Калона вжити дієвих заходів з врегулювання ситуації, що склалася, для забезпечення подальшої стабільної роботи підприємства. В іншому випадку Укрзалізниця буде вимушена ввести відповідні конвенційні обмеження на відправлення вантажів на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

 

З 31 березня 2019 року Укрзалізниця запустить поїзд № 247/248 Житомир — Одеса. Він складатиметься з вагонів різних класів та курсуватиме щоденно.

Поїзд № 247/248 вирушатиме зі станції Житомир о 23:15 та прибуватиме до Одеси о 09:33. У зворотному напрямку відправлення о 12:35, прибуття до Житомира о 22:07. Поїзд зупинятиметься на станціях Бердичів, Козятин-1, Калинівка-1, Вінниця, Гнівань, Жмеринка-Пасажирська, Рахни, Вапнярка, Крижопіль, Кодима та Подільськ.

Завдяки запуску цього поїзда буде значно покращена логістика для мешканців Житомира, які відтепер матимуть пряме залізничне сполучення з південними регіонами. Розклад поїзда складений таким чином, що ним можна дістатися до великого залізничного вузла — станції Жмеринка, а там пересісти на поїзди до Львова, Ужгорода, Кам’янець-Подільського, Хмельницького та ін.

Ціна квитків у плацкартному вагоні — від 175 грн, у купейному — від 380 грн, у вагоні люкс — від 758 грн. Вартість проїзду залежить від дня тижня та календарного періоду. Квитки можна придбати в залізничних касах або системі онлайн-продажу.

 З 31 березня поїзди на території України курсуватимуть за літнім часом. Час відправлення та прибуття поїздів у квитках вказується вже з урахуванням цього переходу.

У зв’язку з переходом на літній час 31 березня 2019 року о 3 годині за київським часом стрілки годинника буде переведено на одну годину вперед.

У квитках на поїзди формування Укрзалізниці вказано вже відкоригований графік руху пасажирських та приміських поїздів. Тому мандрівникам, які запланували поїздки на цей вихідний день, а також тим, хто зустрічатиме на вокзалі друзів або гостей у понеділок 1 квітня, варто бути уважними та вчасно привести у відповідність час свого годинника.

Усі зміни були заздалегідь внесені та узгоджені з адміністраціями залізниць сусідніх країн.

Нагадаємо, перехід на зимовий і літній час відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року № 509 «Про порядок обчислення часу на території України».

З графіком руху пасажирських поїздів можна ознайомитися на офіційному сайті Укрзалізниці

Укрзалізниця надала обґрунтовану позицію щодо необхідності індексувати тарифи на вантажні перевезення цьогоріч до рівня ІЦВ (індекс цін виробника). Про це заявила голова Державної регуляторної служби України (ДРСУ) Ксенія Ляпіна під час чергової дискусії про тарифоутворення між представниками державних установ, Укрзалізниці та її клієнтами 15 березня в Києві.

«Ми почули досить обґрунтовану позицію. Давайте за кілька днів прийдемо до конструктивного рішення. Але це не стратегічне, а тактичне рішення», — прокоментувала Ксенія Ляпіна. Голова ДРСУ погоджується з позицією керівництва Укрзалізниці, що стратегічним наразі є питання базового вантажного тарифу: «Методика, за якою визначається тариф, не відповідає сучасному стану речей, не відповідає потребам галузі та економіки й не враховує стратегію розвитку Укрзалізниці. Впевнена, що треба створити робочу групу з реформування базового тарифу на перевезення за участі МІУ, Укрзалізниці та, звичайно, вантажовласників».

Коментуючи ситуацію зі стратегією розвитку Укрзалізниці та необхідністю перегляду тарифів, голова наглядової ради компанії Шевкі Аджунер зазначив, що нова стратегія розвитку Укрзалізниці має також стати стратегією клієнтів компанії: «Вона дасть відповіді на ваші запитання, ваші потреби, щоб стабілізувати роботу на тривалий час. Наша діяльність зорієнтована на задоволення ваших потреб, ми плануємо зменшити витратну частину нашої діяльності, щоб могли більш ефективно надавати вам послуги. Зараз ми б хотіли, щоб ви нас почули. Ми йдемо на цей нелегкий, але вкрай необхідний для фінансової стабільності Укрзалізниці крок, щоб і надалі ви отримували необхідні вам послуги».

У 2019 році Укрзалізниці доведеться сплатити 4,2 млрд грн податку на землю. Це у 3,5 раза більше сплаченої суми за 2018 рік. Про це в Державній регуляторній службі повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника Укрзалізниці, за умови індексації тарифів на 14,2% компанія прогнозує отримати 5,7 млрд грн доходів, а податок на землю зріс до 4,2 млрд грн. Залишок коштів частково буде витрачено на покриття витрат через зростання цін у першому кварталі 2019 року.

«У 2018 році Укрзалізниця сплатила 20,8 млрд грн податків, у тому числі 1,2 млрд грн податку на землю. У 2019 році розмір податку на землю для нас зріс аж у 3,5 раза. У нас 22 тисячі кілометрів залізничної інфраструктури, розташованої на землі, яку ми ніяк не можемо використовувати, але за утримання землі маємо платити. Цю ситуацію необхідно виправляти. Ми сплачуємо податок на землю на загальних підставах, тоді як в інших країнах залізниці звільнені від земельного податку», — зауважив Євген Кравцов.

Збільшення розміру земельного податку пов’язано з тим, що з 1 січня 2019 року з п. 284.4 ст. 284 Податкового кодексу України виключено слова «надані для залізниць в межах смуг відведення», тому залізнична галузь повністю позбавлена пільги зі сплати земельного податку в розмірі 25 % нарахованого податку, обчисленого відповідно до ст.274 і 277 Кодексу. У ситуацїї, коли Укрзалізниця вже має вищий рівень податкового навантаження, ніж середній по країні, на 20-25 %, на 2019 рік Верховна Рада України додатково навантажила залізницю збільшенням коефіцієнту зі сплати земельного податку з 0,25 до 1. Загалом у користуванні Укрзалізниці знаходиться близько 134 тис. га землі.

Сторінка 204 з 419«««200201202203204205206207208»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту