За 3 місяці 2018 року на залізничних переїздах і коліях ПАТ «Укрзалізниця» через необережність і порушення водіями автотранспорту правил дорожнього руху сталося 19 випадків ДТП, у тому числі 17 – на переїздах і 2 – на коліях поза переїздом. Внаслідок ДТП травмовано 5 осіб. Порівняно з відповідним періодом 2017 року кількість ДТП збільшилася на 4 випадки, на 4 особи менше загинуло, а кількість травмованих збільшилася на 1 особу.

 

Крім того, впродовж 3 місяців 2018 року зафіксовано 115 випадок незаконних втручань у роботу залізниці проти 110 за аналогічний період минулого року. Залізничники ведуть активний діалог із правоохоронцями з метою нагального вирішення цієї проблеми. Несанкціоновані втручання в роботу транспорту створюють загрозу безпеці руху, пасажирів та персоналу, а також тягнуть за собою кримінальну та адміністративну відповідальність для зловмисників.

ПАТ «Укрзалізниця» вкотре звертає увагу всіх учасників дорожнього руху на необхідність суворо дотримуватися правил, не піддавати невиправданому ризику своє життя, життя пасажирів і працівників залізничного транспорту, не завдавати матеріальних збитків галузі й самим собі власними легковажними вчинками.

Раніше повідомлялося, що у 2017 році на залізничних переїздах і коліях ПАТ «Укрзалізниця» сталося 86 дорожньо-транспортних пригод, у тому числі 80 випадків на переїздах і 6 – на коліях поза переїздами. Внаслідок цих ДТП загинуло 20 осіб і 30 травмовано. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року кількість ДТП збільшилася на 6 випадків (з 80 до 86), збільшилася на 13 осіб кількість загиблих (з 7 до 20) і на 1 особу зросла кількість травмованих (з 29 до 30).

10 квітня 2018 року о 9-й годині відновлено для руху колії по станції Задвір’я. Рух вантажних та пасажирських поїздів дільницею Львів–Красне головного ходу магістралі здійснюється в штатному режимі. Фахова комісія продовжує роботу зі встановлення причин сходу вантажних вагонів.


Нагадаємо, 9 квітня 2018 року близько дев’ятої години ранку на станції Задвір’я Львівської дирекції залізничних перевезень стався схід 10 порожніх вагонів вантажного поїзда. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав, однак схід вагонів спричинив незручності для пасажирів пасажирських і приміських поїздів, які не змогли вчасно виконати свої рейси. Оскільки на час виконання аварійно-відновлювальних робіт на зазначеній ділянці було призупинено рух парною колією, Львівська залізниця організувала пропуск цих поїздів вільними для руху коліями, зокрема по непарній колії Красне–Задвір’я–Борщовичі та по боковій колії станції Задвір’я.

Тим часом спеціалізовані підрозділи Львівської залізниці оперативно прибули на місце події для виконання відновлювальних робіт. Близько третьої години ночі відбудовні поїзди Львів та Здолбунів підняли всі вагони, що зійшли з колії, а колійники, енергетики та зв’язківці продовжили комплекс робіт із відновлення інфраструктури.

Сьогодні, 9 квітня 2018 року, близько 9-ї години на станції Задвір’я Львівської дирекції залізничних перевезень стався схід 10 вагонів вантажного поїзда. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав.

Наразі на зазначеній ділянці призупинено рух парною колією, що призвело до затримки низки пасажирських поїздів. Залізничники організували резервні маршрути для пропуску поїздів, зокрема рух організовано по непарній колії Красне-Задвір’я-Борщовичі і по боковій колії станції Задвір’я. Час затримки пасажирських поїздів становить від 30 хв. до 2 год.

На місце події для ліквідації наслідків сходу та відновлення руху поїздів оперативно виїхали аварійно-відновлювальні підрозділи та спеціальна техніка Львівської залізниці. На місці працює експертна комісія, що встановлює причини сходу вагонів.

Укрзалізниця просить у пасажирів вибачення за тимчасові незручності та закликає уважно слухати оголошення на вокзалах та станціях.

Днями завдяки залученню протирозмивного поїзда Укрзалізниці на Харківщині було ліквідовано перелив води через колію. Розмив колії було зафіксовано та оперативно ліквідовано на дільниці Занки – Скрипаї. Залізничники цілодобово контролюють цілісність земляного полотна під коліями у зв’язку з весняним водопіллям – це необхідно для забезпечення безпеки руху поїздів.

За останні три дні на станціях Полтава-Київська та Суми з метою стабільної роботи станції були задіяні водопоїзди зі спеціальними цистернами. Крім того, колійникам для відведення води на станції Смородине довелося облаштувати додаткові водовідвідні споруди.

З початку паводку колійники постійно проводять спеціальні обходи та чергування на небезпечних ділянках колій, біля гребель, мостів і стічних труб. Також проводяться заміри річкових гирл біля мостів, очищуються отвори малих мостів і водопропускних труб від снігу, від залишків деревини та сміття для запобігання можливим заторам під час танення снігу.

На сьогодні сформовано 10 водопоїздів та 52 протирозмивні поїзди зі щебнем, камінням та старими шпалами, що в разі потреби будуть залучені до ліквідації наслідків повені разом з особовим складом та іншою інженерною технікою. В усіх регіональних філіях створені оперативні штаби, встановлено чергування працівників та керівництва, проводяться інструктажі та інші заходи щодо підготовки штучних споруд, земляного полотна та об’єктів водопостачання до весняної повені.

Довідка

Загалом контроль за пропуском повеневої води встановлено по всій території України – під пильною увагою залізничників 441 об’єкт, де вода може перешкодити руху поїздів.

На поліпшення житлових умов залізничників упродовж 2018 року Укрзалізниця планує спрямувати близько 200 млн грн. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook. Відповідну програму заходів з житлового будівництва схвалило правління товариства на черговому засіданні.

 

За словами керівника Укрзалізниці, за ці кошти передбачається добудувати багатоквартирні житлові будинки у містах Харків та Синельникове Дніпропетровської області, а також реконструювати низку будівель товариства у різних регіонах України. Завдяки запланованим заходам дві з половиною 250 сімей залізничників покращать свої умови проживання.

«У цьому році в рамках реалізації житлової програми ми визначили пріоритетні завдання – завершити будівництво 16-поверхового житлового будинку на 110 квартир у Харкові та здати другу чергу на 56 квартир 100-квартирного житлового комплексу в Синельниковому, будівництво першої черги якого на 44 квартири ми завершили наприкінці минулого року. Інший напрямок роботи – переобладнання під житло та реконструкція службових приміщень та будівель, не задіяних в основній діяльності. Найбільше таких об’єктів буде реконструйовано на Львівській та Південно-Західній залізницях», - повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Зокрема, по регіональній філії «Львівська залізниця» вже завершено реконструкцію восьмиквартирного житлового будинку під одинадцятиквартирний у селі Хриплин на Івано-Франківщині. Завершуються роботи з реконструкції будівлі під  3-квартирний житловий будинок у місті Івано-Франківськ. У Здолбунові триває реконструкція комплексу з трьох будівель під гуртожиток сімейного типу, яку було розпочато торік. Готується проект реконструкції під житло частини нежитлового приміщення у Рівному та проект реконструкції нежитлового приміщення в житловому будинку в Ужгороді, розробляється проектно-кошторисна документація для реконструкції адмінбудівлі будинку ветеранів у м. Чоп.

По регіональній філії «Південно-Західна залізниця» у поточному році будівельні роботи триватимуть на чотирьох об’єктах у Вінницькій і Чернігівській областях, а також у Києві. Зокрема, в Козятині планується добудувати чотириквартирний житловий будинок, у Києві – відремонтувати будівлі виробничої дільниці Пуща Водиця та переобладнати будівлю колишнього відділення міліції ст. Дарниця в бригадний будинок для тимчасового проживання працівників, а у Ніжині – переобладнати під житло двоповерхову будівлю їдальні.

Окрім цього, в с. Усатове на Одещині програмою передбачається зведення 18-квартирного житлового будинку, а в м. Слов’янськ Донецької області – завершити ремонт гуртожитку на 32 квартири.

«Загалом у планах заходів з житлового будівництва Укрзалізниці на 2018 рік – 14 об’єктів, а потреба у фінансуванні робіт становить близько 200 млн грн. Будівельні роботи залізничники виконуватимуть переважно своїми силами, на об’єктах будуть задіяні працівники структурних підрозділів філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель та споруд», - повідомив Євген Кравцов.

З інтерактивною картою об’єктів житлового будівництва ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік можна ознайомитися за посиланням: https://goo.gl/LgJPCr

Сторінка 204 з 324«««200201202203204205206207208»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту