Google AdSense

30 серпня о 18:40, на ст. Київ-Дніпровський залізничники зняли з даху вантажного вагона (автомобілевоза) травмованого електрострумом хлопчика 15 років. Потерпілий отримав  85 % опіків тіла та знаходиться у важкому стані.

Раніше 29 серпня о 20:30 також на станції Київ-Дніпровський на вагоні знайшли вражену струмом людину. Працівники ДСНС, після відключення напруги по станції, зняли постраждалого та швидкою допомогою відправили до лікарні.

Залізничники нагадують, що правила безпеки громадян на залізничному транспорті України забороняють залазити на дах вагонів, підніматися на опори електрифікованих ліній, торкатися до металевих проводів заземлення, які йдуть від опори до рейки, наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів. А перебувати на території підрозділів і підприємств залізниць стороннім особам взагалі суворо заборонено.

Загалом за 8 місяців 2017 року на залізницях України внаслідок порушення правил безпеки громадян на залізничному транспорті травмувалися 365 громадян, з них 242 – зі смертельними наслідками. Незважаючи на зусилля залізничників щодо попередження травматизму, люди продовжують гинути через безвідповідальне ставлення до власного життя та здоров’я.

З початку навчального року ПАТ «Укрзалізниця» запроваджує місячник профілактично-роз’яснювальної роботи з попередження випадків травматизму на залізничному транспорті. Основні заходи, а це лекції та навчання, проводитимуться для учнів шкіл, ліцеїв і коледжів та студентів вищих навчальних закладів. Також залізничники завітають до малечі у дошкільні навчальні заклади і до дорослих – на  підприємства, що розташовані в районах, прилеглих до залізничних колій. Основна тема лекцій – правила безпеки громадян на залізничному транспорті України та необхідність їх чіткого виконання.

 «Маємо сумну статистику – у цьому році травмовано 17 дітей віком до 16 років, з них 6 – смертельно.  Залізничники реагують на велику кількість випадків травмування, особливо – дітей та шукають шляхи зменшення трагедій. Саме тому я доручив організувати місячник профілактики травмування на залізничному транспорті. Будемо шукати таку форму подачі інформації, щоб підлітки і діти нас почули та зрозуміли, що залізниця – це зона підвищеної небезпеки, а порушення правил може призвести до трагічних наслідків», - прокоментував в.о. голови правління ПАТ  «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Загалом навчальні заходи з пропаганди правильного поводження на залізничних об’єктах відбудуться по всій Україні. Зокрема, залізничники планують провести понад 5000 лекцій у більше 2000 навчальних закладах та підприємствах. Під час лекцій слухачі отримають не лише інформацію про правила поведінки на залізничних об’єктах, а й отримають  інформаційно-роз’яснювальні матеріали, будуть показані відео фільми та відео ролики, які були зняті спеціально для цих цілей.

Крім публічних заходів, залізничники проаналізують обставини та причини нещасних випадків, визначать місця, де трагедії відбуваються найчастіше та вживатимуть заходів  щодо недопущення подібних нещасних випадків. Працівники залізниць забезпечать якісне утримання та достатнє освітлення пасажирських платформ, переїздів та пішохідних переходів, покажчиків місць проходу, надійну роботу загороджувальних пристроїв, звукової та світлової сигналізації. 

Також частіше звучатиме сповіщення пасажирів по гучномовному зв’язку в поїздах, електро- та дизель-поїздах, на вокзалах, станціях щодо Правил безпеки громадян на залізничному транспорті.

Станом на 29 серпня 2017 року на об’єктах Укрзалізниці травми різного ступеню тяжкості отримали 364 особи, з яких 242 – із смертельним наслідком. За відповідний період минулого року травмувалося 407 особи, з яких 261 - смертельно. Унаслідок наближення до пристроїв електропостачання електрострумом травмовано 35 осіб, з них 8 дітей віком до 16 років, з яких одна дитина - смертельно. Причини більшості таких випадків - порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України. Найпоширеніші порушення: перехід залізничних колій у невстановлених місцях, ходіння по залізничних коліях, посадка та висадка на ходу поїзда та знаходження в стані алкогольного сп’яніння на залізничних об’єктах.

У 2017 році в регіональній філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» зафіксовано 122 вантажні вагони, які пошкодили промислові підприємства під час вантажно-розвантажувальних та маневрових робіт. Неналежне використання клієнтами рухомого складу завдало збитків товариству на суму близько 900 тис. грн.

 Зокрема, під час перевірок інспекція зі збереження парку вантажних вагонів регіональної філії «Донецька залізниця» виявила 28 пошкоджених вагонів на суму 278 тис. грн на ПРАТ ММК «Азовсталь», 17 вагонів на суму 508 тис. грн – на ПРАТ ММК «Ілліча», 11 вагонів на 6 тис. грн – на ДП «Маріупольський морський торговий порт», 8 вагонів на 5 тис. грн – на ТОВ «Веско».

Також у ході перевірок зафіксовано низку порушень щодо утримання технічних засобів, зокрема, кранів, ваг, маневрових лебідок, грейфера, вагоноштовхачів, що використовуються для проведення вантажно-розвантажувальних та маневрових робіт. За результатами перевірок загалом вжито 180 заходів щодо заборони експлуатації техніки, яка не відповідала вимогам нормативно-технічної документації на її утримання та використання, а відтак могла призвести до пошкодження вагонів. 

Регіональна філія «Донецька залізниця» закликає своїх клієнтів належним чином, дбайливо та відповідально використовувати вантажні вагони ПАТ «Укрзалізниця» під час вантажно-розвантажувальних та маневрових робіт.

Подарунок пасажирам у перший день осені зробили ПАТ «Укрзалізниця» та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Сьогодні, 1 вересня, до Києва прибули перші три нові вдосконалені пасажирські вагони з 38, які за контрактом поставить завод до кінця 2017 року. Їх оглянули в.о. голови правління Євген Кравцов та член правління Сергій Михальчук.

Як зазначив член правління Сергій Михальчук, ці вагони більш досконалі, ніж ті, які цей завод виготовив для Укрзалізниці наприкінці минулого – на початку цього року. З виробником залізничники опрацьовували кожну деталь, враховували побажання пасажирів, проводили чимало зустрічей – усе для того, щоб вагони були сучасні й комфортні для пасажирів. «Ми змінили дев’ять позицій у конструкції вагона. Це далося нелегко, адже завод останніми роками не вдавався до кардинальних змін вагонів. До того ж головний наш акцент був на тому, щоб усі важливі елементи, 70 % обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які раніше використовувалися іноземного виробництва. Такі конструктивні особливості – це справді перемога і для нас, і для заводу-виробника», – зауважив Сергій Михальчук.

Цікава новація вдосконалених пасажирських вагонів – сучасний кавовий апарат, який дає пасажирам великий вибір напоїв. Як зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, такого апарату немає в жодному поїзді в європейських країнах чи країнах СНД. За словами члена правління, виробника знайти було складно, адже техніка працюватиме на ходу поїзда.

«Щоб встановити кавові апарати, ми внесли зміни до технічного завдання на виготовлення вагонів, але в них є й інші новації, такі як розетки на рівні верхніх полиць, збільшено кількість розеток у проходах. Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки; вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гаряча вже при посадці. Сподіваємося, пасажири оцінять новий рівень комфорту й відповідно ставитимуться до залізничного майна, щоб нові вагони якомога довше мали привабливий вигляд», – розповів Сергій Михальчук.

За його словами, загалом парк поповнять 27 таких класичних купейних вагонів та ще 11 СВ. «Ці три купейні вагони курсуватимуть у складі поїздів до Ужгорода, Трускавця та Новоолексіївки», – повідомив член правління товариства.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, менеджмент компанії продовжить роботу з удосконалення технічного стану рухомого складу та закупівлі нового, зокрема збільшення кількості швидкісних денних поїздів і придбання пасажирських вагонів для нічних поїздів.

«Швидкісні поїзди користуються попитом в Україні – поїздки ними зручні та економлять час, тому спільно з Парламентом та Урядом працюватимемо над реалізацією програми закупівлі їх у 2018 році за державні кошти», - розповів Євген Кравцов. Керівник Укрзалізниці також наголосив на необхідності збільшення фінансування для розвитку сегменту пасажирських перевезень залізничним транспортом.  

 Довідка

Пасажирський вагон призначений для перевезення 40 пасажирів зі швидкістю руху до 160 км/годину та може експлуатуватися як на електрифікованих, так і на неелектрифікованих залізницях. Вагон обладнаний кліматичною системою, двома вакуумними туалетами замкнутого типу.

У вагоні передбачена установка додаткових фільтрів у систему опалення та системи водяного пожежогасіння. Також удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для мікрохвильової печі.

Сьогодні, 24 серпня, у свій перший рейс вирушив поїзд Інтерсіті+ №715/716 Київ – Перемишль,  що курсує до Польщі  через Вінницю, Хмельницький  та Тернопіль. Усі квитки на цей поїзд викуплені, причому майже половина пасажирів їдуть до кінцевої зупинки.  Ці факти свідчать про популярність міжнародних швидкісних поїздів Укрзалізниці.

«Квитки на перший рейс другого швидкісного поїзда до Польщі реалізовані на 100%. Для Укрзалізниці розвиток міжнародних маршрутів до країн-членів Євросоюзу – це одне з пріоритетних завдань. Ми прагнемо максимально задовольнити попит громадян, які для подорожей до європейських країн обирають саме залізничний транспорт», - зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Завдяки новому маршруту майже 4 млн мешканців Вінницької, Хмельницької та Тернопільської областей зможуть зручно подорожувати до Європейського Союзу. Вартість проїзду в поїзді №715/716 до Перемишля складе: з Києва: 676 грн – у першому класі, 478 грн – у другому; з Вінниці: 526 грн – у першому класі, 370 грн – у другому; з Хмельницького: 451 грн – у першому класі, 322 грн – у другому; з Тернополя: 370 грн - у першому класі та 265 грн – у другому класі.

Поїзд Інтерсіті+ №715 щоденно відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 06:52 та прибуватиме до ст. Перемишль о 15:05. Поїзд зупинятиметься на ст. Вінниця (09:09-09:11), Хмельницький (10:45-10:47), Тернопіль (12:12-12:14) та Львів (13:42- 13:55).

Поїзд Інтерсіті+ №716 відправлятиметься зі станції Перемишль (Польща) о 13:07 та прибуватиме до ст. Київ-Пасажирський о 23:10. Зупинки передбачені по ст. Львів (16:02-16:12), Тернопіль (17:38-17:40), Хмельницький (19:09-19:11) та Вінниця (20:47-20:49).

Нагадаємо, що перший поїзд Інтерсіті+ №705/705 Київ-Львів-Перемишль розпочав курсувати з 23 грудня 2016 року. За період курсування цим поїздом між Україною і Республікою Польща перевезено більше 146 тис. пасажирів.

Сторінка 204 з 280«««200201202203204205206207208»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту