За тринадцять днів серпня 2019 року Укрзалізниця збільшила середньодобове навантаження зерновозів на 12,5%. Цей позитивний показник свідчить про ефективне використання вагонів, - повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час зустрічі з представниками компаній-стивідорів.

За словами Андрія Рязанцева, у серпні цього року в середньому на добу Укрзалізниця навантажує 1581 зерновоз проти 1405 вагонів за аналогічний період минулого року. «За обсягами навантажень зернових ця цифра більша на 14,6% - у серпні цього року навантажено 105,8 тис. тонн проти 92,3 тис. тонн у серпні 2018 року.  Отже, кожен зерновоз перевозить в середньому більше зерна ніж торік, і це позитивний показник використання вагонного парку», - зазначив Андрій Рязанцев.

Він також додав, що орієнтованість на потреби клієнта та співпраця з ними дозволила Укрзалізниці створити умови, за яких вдалося наростити обсяги перевезень зернових. Зокрема, це суттєве збільшення кількості маршрутних станцій, запровадження перевезень за чітким графіком та збільшення кількості зерновозів, задіяних у перевезеннях. Так, у липні цього року в перевезенні зернових було задіяно на 6,5 тис. вагонів більше ніж у відповідний період минулого року.

«Середньодобова кількість навантажених зерновозів зросла на 13,4% або на 1187 зерновозів щодня. Ми отримали додатково 22 поїзди по 54 вагони, що завантажують інфраструктуру. Це ефект надлишкового парку зерновозів, який утворився останніми роками на ринку перевезень, і він спричиняє низку додаткових ризиків. Серед них - проблема пропускної спроможності станцій, на яких відстоюються зерновози», - зазначив Андрій Рязанцев.

Саме тому Укрзалізниця закликає операторів зернового ринку максимально ефективно використовувати вагонний парк та активно інвестувати кошти в розбудову інфраструктури для зберігання та первинної обробки зернових. «Відсутність розвиненої інфраструктури створює негативну ситуацію, коли вагони перетворюються на склади на колесах. Це перешкоджає Укрзалізниці надалі покращувати свою операційну діяльність, тож сьогодні ми вкотре закликаємо учасників спрямувати зусилля на розбудову інфраструктуру для зберігання зернових», - зазначив  Андрій Рязанцев.

У 2019 році Укрзалізниця планує капітально відремонтувати і закупити близько 50 пасажирських вагонів. Загалом для задоволення попиту пасажирів на перевезення, особливо у пікові періоди, компанії необхідно збільшити парк на 15-20 відсотків, тобто приблизно на п’ятсот вагонів. Про це в інтерв’ю інформаційному агентству УНІАН повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«У минулому році ми оновили близько 120 вагонів, у цьому році плануємо капітально відремонтувати і закупити близько 50 вагонів. Всі вони оснащуються індивідуальними розетками і мають кондиціонери. Сьогодні приблизно половина нашого парку вагонів обладнано кондиціонерами. Розетки є в половині парку купейних вагонів», — повідомив Євген Кравцов.

Він також додав, що при оновленні парку пасажирських вагонів Укрзалізниця віддаватиме перевагу сучасним моделям, які використовуються у провідних країнах. Компанія також планує збільшувати парк швидкісних та приміських поїздів.  

До Дня Незалежності України Укрзалізниця призначила 4 додаткові поїзди.

З розкладом поїздів можна ознайомитися на сайті а квитки придбати у залізничних касах або онлайн.  

 Зокрема, додатковий поїзд № 755/756 Київ — Львів курсуватиме 23, 26 серпня зі Львова та 24, 27 серпня з Києва. Додатковий поїзд № 205 Покровськ — Харків здійснить рейси 24 та 26 серпня в обох напрямках. А поїзди  № 237 Київ —Дніпро та № 779/780 Суми — Вінниця курсуватимуть туди та зворотно 23 та 26 серпня.

Укрзалізниця продовжує аналізувати пасажиропотоки та в разі необхідності і за умови наявності рухомого складу призначатиме додаткові поїзди у найбільш затребуваних напрямках.

 Заяви зернової асоціації щодо занепокоєння ситуацією з перевезенням врожаю – безпідставні. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«У минулому році Укрзалізниця довела, що може впоратися з перевезенням врожаю зернових. Тоді проблема була лише з чергами в портах та неефективною роботою стивідорів. Я абсолютно впевнений, враховуючи збільшення нашого парку локомотивів до 1800 одиниць та парку державних і приватних зерновозів, що з транспортною частиною ми впораємося і цього року», – зазначив він.

Керівник компанії також додав, що з початку нового маркетингового року, який розпочався 1 липня, залізничники перевезли 4,26 млн тонн зернових. Цей показник на 24,6 % перевищує результати аналогічного періоду минуло року. «Збільшити обсяги перевезень нам, зокрема, вдалося за рахунок організації зернових маршрутів. З початку липня Укрзалізниця щодня формує не менше 10 маршрутів з власного вагонного парку і частина відправлень йде чітко за графіком», – розповів Євген Кравцов.  

Крім того, 6 серпня 2019 року Укрзалізниця почала оголошувати у системі Prozorro.Продажі аукціони щодо продажу послуг на перевезення в зерновозах власності компанії за маршрутними відправками.

Нагадаємо, парк зерновозів складає 23,2 тисячі вагонів. У порівнянні з минулим роком його збільшено на 22%. 

АТ «Укрзалізниця» завершила перший етап переговорів з компанією General Electric щодо придбання наступної партії локомотивів. В компанії сподіваються отримати нові тепловози GE вже у 2020 році. Про це, зокрема, йдеться в інтерв’ю голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова  інформагентству УНІАН.

 

«У General Electric завантажене виробництво, нам потрібно підлаштуватися під їхній графік. Зараз обговорюємо поставку від двадцяти до сорока локомотивів», — розповів Євген Кравцов.

Також керівник компанії озвучив плани щодо оновлення парку електровозів. За його словами, в Укрзалізниці визначилися з технічною потребою і з цього питання тривають комунікації з усіма виробниками: «Сам процес — достатньо складний, компанія вкладає в технічну базу на наступні сорок років. Це — період експлуатації електровозів. Тому важливо не просто купити якусь техніку. Мова йде про обслуговування її у наступні десятиліття, що впливає на ціну. Також важливим питання для нас є фінансування. Ми очікуємо отримати його від країн, де знаходяться компанії, у яких будемо закуповувати техніку. Це — широко розповсюджена практика. Зараз найбільшу активність проявляють Alstom і CRRC».

Нагадаємо, що у 2018 році Укрзалізниця підписала меморандуми про співпрацю з компаніями Alstom і CRRC щодо побудови електровозів для Укрзалізниці.

Про ці та інші новини залізничної галузі читайте повну версію інтерв’ю голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова.

Сторінка 205 з 466«««201202203204205206207208209»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту