Вчора, 4 квітня 2018 року, о вісімнадцятій годині на станції Славута, що на Хмельниччині, травмувався підліток 2005 року народження. Він усупереч правилам безпеки піднявся на дах вагона-зерновоза та був уражений електричним струмом контактної мережі. Потерпілого машиною швидкої медичної допомоги було доправлено до опікового відділення обласної лікарні Хмельницького.

 

З початку року це перший випадок травмування підлітка елктрострумом та сьомий – травмування на залізницях дітей віком до 16 років, двоє з них загинули. За відповідний період 2017 року було травмовано 5 дітей віком до 16 років, з них двоє смертельно. Внаслідок ураження електричним струмом за 3 місяці минулого року було травмовано 2 дітей, віком до 16 років.

Загалом упродовж 2017 року через власну необачність на залізниці травмувалися 27 дітей віком до 16 років, з них 9 загинули. З постраждалих десятеро отримали ураження електрострумом, у тому числі 2 – смертельно.

Близько 17-ї години бригада колійників Чортківської дистанції колії прямувала дрезиною для виконання господарських робіт, минаючи 2-й км перегону Копичинці–Гусятин, залізничники помітили кількох осіб, які розбирали верхню будову колії. Побачивши дрезину, що наближалася, зловмисники кинулися навтьоки, проте колійники почали переслідувати злодіїв і в підсумку затримали одного з крадіїв. Під час попереднього огляду у нього виявили 10 колійних підкладок.

Про факт учинення крадіжки залізничники оперативно повідомили працівників національної поліції та СБУ, а затриманого доправили на ст. Гусятин та передали співробітникам Гусятинського відділу поліції. Під час ретельного огляду місця події у лісосмузі поблизу колії було виявлено цілий склад викрадених деталей – понад 200 костилів та майже 70 колійних підкладок. Правоохоронці проводять розслідування, встановлюючи особи решти учасників злочинної групи та їхню причетність до інших аналогічних злочинів, зокрема до крадіжки, яка нещодавно призвела до сходу вагонів дизель-поїзда.

Працівників Чортківської дистанції колії, машиністів дрезини Ігоря Франківа та Андрія Казміріва, які професійними та оперативними діями запобігли можливій аварії на залізниці, що могла статися внаслідок крадіжки матеріалів верхньої будови колії та призвести до непередбачуваних наслідків, буде матеріально заохочено.

Зауважимо, що приблизно у той самий час, 4 квітня близько 17-ї год. залізничники виявили крадіжку матеріалів верхньої будови колії на перегоні Хуст–Буштино (Закарпатська обл.) На 99-му км цього перегону невідомі особи викрали 20 підкладок та 80 костилів. Рух перегоном було тимчасово зупинено для проведення аварійно-відновлювальних робіт. Завдяки пильності та оперативним діям залізничників і в цьому випадку вдалося запобігти аварії із непередбачуваними наслідками, адже перегоном, на якому внаслідок крадіжки утворилася технічно несправна ділянка колії, якраз мали прослідувати пасажирські поїзди Королево–Солотвино та Солотвино–Київ.

Констатуючи тривожний факт загострення криміногенної ситуації на території Львівської залізниці, заступник директора регіональної філії «Львівська залізниця» з безпеки Василь Попський зауважив, що залізничники ведуть активний діалог із правоохоронцями з метою нагального вирішення цієї проблеми. Попри позитивні результати такої співпраці, алгоритм чіткої взаємодії та оперативної реакції на правопорушення на території залізниці ще далекий від оптимального. Тому, за словами Василя Попського, нині в питаннях гарантування безпеки руху та дотримання правопорядку на об’єктах інфраструктури доводиться здебільшого покладатися на пильність та професіоналізм залізничників, а також на сумління та активну громадянську позицію суспільства, переважна більшість якого є постійними користувачами послуг залізничного транспорту.

Для забезпечення перевезення пасажирів під час великодніх свят Укрзалізниця призначила 10 додаткових регіональних поїздів.

Для формування цих поїздів було задіяно комфортабельний рухомий склад, що використовується на човникових маршрутах між Києвом і його містами-сателітами та в зазначений період доби не використовуються на цих маршрутах.

Зокрема, на 6 квітня призначено 2 регіональні поїзди, що вирушатимуть зі станції Святошин: № 802 Святошин – Шостка та № 812/811 Святошин – Жмеринка.

На 7 квітня призначено 6 додаткових регіональних поїздів: № 801 Шостка – Київ (з платформи Північна), № 804 Київ (з платформи Північна) – Шостка, № 803 Шостка – Фастів. Також на цей день призначено поїзди, що курсуватимуть через Вінницю: № 812 Жмеринка – Київ, № 825 Київ – Хмельницький і № 826 Хмельницький – Фастів.

На 9 квітня призначено регіональні поїзди № 831 Фастів-1 – Жмеринка, а на 10 квітня № 832 Жмеринка – Святошин. Вони теж курсуватимуть через Вінницю. Раніше повідомлялося, що на великодні свята Укрзалізниця призначила загалом 26 додаткових поїздів.

На черговому засіданні правління ПАТ «Укрзалізниця» схвалили нові оклади ще для низки категорій працівників товариства. Серед них працівники залізниці, які обслуговують пасажирів (оформляють та продають квитки) та оформляють перевізні документи на вантажі (навантаження, приймання, перевезення та видачу)

 Так, з 1 березня 2018 року запроваджуються збільшені місячні оклади таким категоріям працівників: завідувачам кас квиткових – на 17%; старшим касирам квитковим, касирам квитковим – до 24%; старшим касирам та касирам багажних, товарних (вантажних) – на 16-18%, старшим операторам та операторам станційного технологічного центру оброблення поїзної інформації та перевізних документів, з оброблення перевізних документів – на 8-16%

Також будуть збільшені на 16-22% оклади агентам з митного оформлення вантажів та товарів, з передачі вантажу на прикордонній станції (пункті), комерційним; на 20-22% - старшим нарядникам та нарядникам локомотивних (поїзних) бригад; на 17-23% - телеграфістам, телефоністам міжміського телефонного зв’язку та працівникам ще шістдесяти професій. Робота над запровадженням нових (збільшених) посадових окладів залізничників продовжується.

Нагадаємо, що попередні етапи запровадження нової системи оплати праці залізничників було здійснено 1 грудня 2017 року та 1 січня, 1 лютого 2018 року.

Станом на 2 квітня парк вантажних вагонів Укрзалізниці збільшено на 1230 піввагонів, з яких 805 побудовано на власних потужностях, а решту – придбано у виробників. Це в 6 разів більше ніж минулоріч – за цей же період 132 піввагони було збудовано та жодного не було придбано. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

Завдяки будівництву й закупівлі нових піввагонів, а також ремонту наявних Укрзалізниці вдалося з початку року збільшити на понад 700 одиниць робочий парк піввагонів компанії. Ще на початок року він складав 31569 піввагонів, наразі експлуатується 32291 піввагонів власності Укрзалізниці. Це свідчить, що плани щодо оновлення парку вантажних вагонів та ремонтів існуючих на цей рік не лише підтримують його на нинішньому рівні, а й спрямовані на його збільшення.

Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував Панютинський – 435 од., Дарницький виготовив 250 од., Стрийський – 120 од. Крім того, Крюківський вагонобудівний завод виготовив для Укрзалізниці 225 піввагонів та Попаснянський – 200 піввагонів.

Загалом у 2018 році на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, із яких 3 тисячі за залучені кошти. Таким чином, у парку піввагонів з’явиться понад 7 тисяч нових. Також планується оновити 100 фітингових платформ.

Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604 піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» у ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».

Сторінка 205 з 324«««201202203204205206207208209»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту