За 7 місяців 2019 року надійшло 96 анонімних повідомлень про замінування залізничних вокзалів та станцій. У ході перевірки жодного вибухового пристрою не виявлено.

Один з останніх таких випадків трапився 10 серпня, коли невідомий чоловік  зателефонував на телефон спецлінії «102» та повідомив про замінування Центрального залізничного вокзалу в Києві.

У ході перевірки інформації жодних вибухових пристроїв чи вибухонебезпечних речовин не було знайдено. При цьому правоохоронці евакуювали 2300 пасажирів та 100 осіб персоналу.

За інформацією Київської місцевої прокуратури, особистість «мінера» встановлено. 

На даний час правопорушник затриманий. Йому повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 259 КК України. У разі доведення вини горе-мінувальнику загрожує до 6 років позбавлення волі.

У порівняні з аналогічним періодом минулого року кількість повідомлень про замінування об’єктів залізниці зросла у 4,8 раза. Найчастіше зловмисники повідомляли неправдиву інформацію про замінування залізничних станцій Київ-Пасажирський, Харків-Пасажирський, Львів, Чоп та Одеса.

Уряд делегував до складу наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Адомаса Аудіцкаса. Рішення про його призначення прийнято 14 серпня 2019 року Кабінетом Міністрів України.

Новообраний член наглядової ради здобував знання у провідних країнах світу: Франції, Великобританії, Сінгапурі та Литві. Має не одну освіту та склав іспит CFA level II з корпоративного управління в Балтійському інституті.

Адомас Аудіцкас має неабиякий досвід роботи у сферах корпоративного управління. Він є радником Прем’єр-міністра України з питань корпоративного управління, комунікацій та енергетичної політики. До того ж займає посаду члена наглядової ради Maritech Group та Магістральні газопроводи України. Крім того, Адомас був головою наглядової ради UAB VAE (Литва) та членом наглядових рад Фонду державного майна та AB Giraites ginkluotes gamykla (Литва).

Нагадаємо, Укрзалізниця — перша державна компанія, наглядову раду якої сформовано за новою процедурою відбору її незалежних членів. До її складу в якості незалежних експертів входять Шевкі Аджунер (голова наглядової ради), Крістіан Кун, Андерс Ослунд та Андреас Матьє. У якості членів наглядової ради — представників держави — Даніель Білак (заступник голови наглядової ради) та Костянтин Мар'євич.

Укрзалізниця розширює кількість маршрутних зернових станцій до 138 одиниць — окрім існуючих 81, перелік збільшиться на 57 станцій, узгоджених вантажовідправниками з регіональними філіями акціонерного товариства. Про це стало відомо під час спільної наради з оптимізації роботи станцій та формування зернових маршрутів, на яку були запрошені бізнес-асоціації: Європейська бізнес асоціація, Українська зернова асоціація та Американська торговельна палата в Україні.

 

Залізничний транспорт — основний перевізник аграрних вантажів. Керівництво Укрзалізниці вважає цей ринок одним з найперспективніших, адже, за оцінками аграріїв, врожай зернових, а також загальний обсяг їх експорту буде збільшуватися і надалі.

Усі маршрутні станції будуть поділені на 3 групи за потужністю та швидкістю відвантаження. Наприклад, станції першої групи зможуть формувати маршрут упродовж 2 діб; станції другої групи мають формувати маршрутну відправку впродовж 2-3 діб; станції третьої групи знаходяться на ділянках з меншою ваговою нормою поїзда, ніж передбачена на основних магістральних лініях. Залежно від групи маршрутні станції будуть обмежені в можливості планування відвантаження. Так, перша група станцій має можливість планувати 15 маршрутів на місяць. Друга й третя групи будуть обмежені 10 маршрутами на місяць. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки — 44 вагони. Щодня формуватиметься не менше 15 маршрутів з власного вагонного парку АТ «Укрзалізниця». З них до 10 — для графікових відправлень. Ще п‘ять продаватимуться на Prozorro.Продажі. Час від оголошення торгів до дати навантаження скорочується до 7 днів. Керівництво Укрзалізниці переконане, що відповідальність за невиконання має бути двостороння.

Наразі Укрзалізниця відпрацювала пілотний проект з графіковими відправками разом з аграрною компанією «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» — це вигідно для вантажовласників, адже зерно їхатиме до портів удвічі швидше нормативного показника. Відповідно зростають і обсяги перевезень. Загалом в Укрзалізниці зараз впроваджується багато новацій (Prozorro, графікові відправки, збільшення переліку маршрутних станцій) і рухатися покроково — це спроба відродити взаємну відповідальність, вважають залізничники.

Також на нараді йшлося про те, що список маршрутних станцій може бути доповнений. Для цього в Укрзалізниці буде створена постійно діюча робоча група з розгляду звернень аграріїв та змін у списку маршрутних станцій.

«Інформація була позитивно сприйнята представниками зернового ринку. Дискусія точилась у продуктивному руслі. Сподіваємось, що такі кроки Укрзалізниці поступово змінюватимуть уявлення про компанію щодо покращення клієнтоорієнтованості та сприяння іншим видам бізнесу, — наголосив на своїй сторінці у Facebook директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев. — Особливу увагу приділили необхідності чіткого завчасного планування вантажовідправниками перевезень та збільшення потужностей вивантаження вагонів у портах, щоб уникати у майбутньому конвенцій на зернові вантажі, як це сталось наприкінці липня».

Упродовж останніх двох місяців Укрзалізниця завершила пілотний проект з графікових відправок зернових вантажів. Швидкість таких перевезень збільшено вдвічі від нормативного для маршрутних відправлень 320 км/добу до 600-700 км/добу. Вантажоперевезення відбуватимуться за принципом пасажирського руху: чітка дата й година виїзду та прибуття з пункту А до пункту Б. Укрзалізниця фіксуватиме попередні заявки на такі перевезення за 12 місяців до його планованої дати. Вартість графікової відправки розраховуватиметься відповідно до діючого Збірника тарифів, як перевезення вантажів з погодженим скороченим терміном доставки.

Раніше повідомлялося, що в липні поточного року Укрзалізниця змушена вводити конвенції для вантажовласників, які користуються зерновозами замість складів на колесах.

Для забезпечення перевезення пасажирів у період святкування Дня Незалежності України Укрзалізниця призначила додатковий швидкісний поїзд № 755/756 Київ — Львів — Київ. Він курсуватиме 23 та 26 серпня зі Львова, 24 та 27 серпня з Києва.

 

Так, 23 та 26 серпня додатковий поїзд «Інтерсіті» № 756 відправиться зі Львова о 23:00 та прибуде до Києва о 05:50 із зупинкою на станції Коростень (03:56-03:57).

А 24 та 27 серпня швидкісний поїзд «Інтерсіті+» № 755 вирушить з Києва о 00:15 та прибуде у Львів о 05:47. На шляху прямування поїзд зупиниться на станції Коростень о 01:47-01:48.

Квитки можна придбати в залізничних касах та онлайн.

Раніше повідомлялося, що на серпень Укрзалізниця призначила додатковий поїзд № 242/241 Одеса — Дніпро

В Укрзалізниці запроваджено систему дистанційного навчання співробітників — портал розвитку знань. Він буде корисний не лише для залізничників, а й для тих, хто хоче долучитися до командної роботи в Укрзалізниці. Про це повідомив на своїй сторінці голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Коли слово «діджиталізація» врешті-решт і про Укрзалізницю. Нас називають «державою у державі», більше 250 тисяч працівників — то як мінімум цілий регіон. І, підтримуючи тенденцію «держава у смартфоні», ми запускаємо освітній портал для залізничників», — написав Євген Кравцов.

Загалом на порталі зареєстровано понад 48 тис. користувачів системи, з яких понад 13 тис. уже підписалися на освітні програми, а 7 тис. залізничників є регулярними користувачами інших сервісів.

За словами Євгена Кравцова, компанія не витратила додаткових коштів на запуск проекту, і він буде корисний не лише для залізничників, а й для тих, хто хоче долучитися до командної роботи в Укрзалізниці: «Грошей на розробку порталу не витрачали, тільки оплата працівникам-програмістам. Це абсолютно безкоштовна, досконала, ліцензійна система… Що особисто дуже чекав я: є чат-бот для новачків. Підказки, як якнайшвидше подолати етап оформлення на роботу (а ми приймаємо на роботу в середньому 24 тисячі залізничників на рік). Ще є курси з англійської мови, школа провідника, профільні відеоуроки роботи з GE».

Доступ до порталу розвитку знань повністю можливий як із корпоративної мережі Укрзалізниці, так і з інтернету. Система дозволяє керувати віртуальним навчальним середовищем, здійснювати контроль навчального процесу, надавати електронну площадку для курсів дистанційного навчання, накопичувати, структурувати, керувати доступом, поповнювати освітню базу та інше.

Наразі для користувачів доступні курси: кодекс етики АТ «Укрзалізниця», бізнес-англійська, охорона праці та інші. Серед інших можливостей порталу — залізнична Вікіпедія, відповіді на поширені запитання, добірка нормативно-правових документів відкритого доступу, цікава фото- та відеогалерея, відзнаки та сертифікати за проходження навчання, новини та анонси майбутніх навчальних заходів, звіти очних семінарів та нарад тощо.

Крім того, активно ведеться розробка електронних курсів, що реалізують технології ігрової механіки (Game Mechanics) та віртуальної реальності (VR).

Сторінка 206 з 466«««202203204205206207208209210»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту