У зв’язку з проведенням футбольного матчу Динамо – Маріуполь, скореговано графік руху поїзда № 84/83 Маріуполь – Київ. Це зроблено на прохання футбольного клубу «Маріуполь», а також Президента України, у зв’язку зі зміною часу початку футбольного матчу.

Через перенесення часу початку футбольного матчу з незалежних від Глави Держави та Адміністрації Президента причин, Петро Порошенко просив сприяти внесенню змін до розкладу руху поїзда Маріуполь – Київ. "Це дозволить уникнути спекуляцій стосовно перенесення матчу, уболівальники зможуть безперешкодно повернутися додому, а вся країна насолоджуватиметься цим футбольним святом", - пояснив свою позицію Глава Держави.

Так, 1 квітня 2018 року, у день футбольного матчу між «Маріуполем» і «Динамо», відправлення поїзда перенесено на годину пізніше. З Маріуполя він вирушить о 19:47 (замість 18:47) та прибуде до Києва о 14:23 (замість 13:05). Поїзд прослідує із збереженням усіх проміжних зупинок: Комиш-Зоря, Федорівка, Дніпро, П’ятихатки, Миронівка. Надалі поїзд курсуватиме діючим графіком.

Як повідомляв офіційний сайт ФК «Динамо Київ», дирекція УПЛ змінила час початку матчу 25-го туру чемпіонату УПЛ, у якому зіграють «Динамо» з «Маріуполем». Спочатку планувалося, що матч розпочнеться о 14:00, однак час його початку було перенесено на 17:00.

Укрзалізниця просить пасажирів із розумінням поставитися до корегування графіка руху поїзда № 84/83 Маріуполь – Київ.

Сьогодні, 30 березня, на залізничному вокзалі ст. Одеса-Головна відбулися урочистості з нагоди початку курсування сучасного модернізованого пасажирського поїзда  № 642/641 Кишинів – Одеса.

У заході взяли участь голова Місії ЄС з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUBAM) Славомір Піхор, віце-міністр економіки та інфраструктури Республіки Молдова Юліанна Дрегелін, голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов, член правління ПАТ «Укрзалізниця» Желько Марчек, Генеральний директор ДП «Залізниця Молдови» Юрій Топала та в.о. директора регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Мякішев.

Як зазначили учасники, усі складності щодо запуску цього поїзда робочій групі на чолі із одеським губернатором вдалося усунути та напередодні літніх пасажирських перевезень надати можливість пасажирам комфортно подорожувати між Молдовою та Україною. «Коли я в липні 2017 року вперше почув про існування труднощів у запуску цього поїзда, я вже тоді був упевнений, що ми зможемо домовитися, піти назустріч одне одному. Нам це вдалося – результат ми побачили сьогодні! На літній період ми разом із залізничниками плануємо подовжити маршрут курсування цього поїзда до Затоки, щоб гостям нашого міста було зручніше діставатися на відпочинок до Чорноморського узбережжя», - підкреслив голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов.

Член правління ПАТ «Укрзалізниця» Желько Марчек привітав усіх присутніх з початком курсування модернізованого поїзда. «Щиро бажаю залізничникам, щоб цей поїзд користувався великим попитом серед пасажирів, курсував щоденно та своєю бездоганною роботою тільки зміцнював стосунки між Україною та Молдовою», - зазначив Желько Марчек.

Роль своєрідного каталізатора у проекті запуску модернізованого поїзда між Україною та Молдовою належала Місії ЄС з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUBAM) – саме так зазначив її голова Славомір Піхор. Він також додав, що запуск цього поїзда – це яскраве свідчення того, що всього можна досягти, об’єднавши зусилля та маючи зацікавленість у позитивному результаті.

Генеральний директор ДП «Залізниця Молдови» Юрій Топала нагадав про спільне минуле Одеської та Молдавської магістралей: «Колись ми були єдиним цілим – Одесько-Кишинівською залізницею, і цей поїзд є ніби історичним символом цього». Також керівник залізниці Молдови пообіцяв опрацювати питання зменшення тривалості подорожі поїздом з Кишинева до Одеси до трьох годин

Нагадаємо, щопочинаючи з червня 2016 року, Місія ЄС з прикордонної допомоги Молдові та Україні активно виступала за скорочення часу та покращення поїзда Кишинів – Одеса, що перетинає кордон. Тепер модернізований пасажирський поїзд замінив застарілий. Рухомий склад є комфортнішим і швидшим, тривалість подорожі за зазначеним маршрутом становитиме 3 год. 50 хв. Завдяки спільним зусиллям сторін залізничне пасажирське сполучення між Кишиневом і Одесою стає привабливішим. Очікується, що більш зручний міжнародний зв’язок залізницею сприятиме туристичному потенціалу обох країн.

З 30 березня поїзд №642/641 Кишинів – Одеса складом модернізованого дизель-поїзда курсуватиме тричі на тиждень (п’ятниця, субота, неділя) за наступним графіком: відправлення з Кишинева о 06:57 та прибуття до Одеси о 10:46, відправлення з Одеси о 18:45 та прибуття до Кишинева о 22:27.

Передбачається, що в літній період пасажирський поїзд №642/641 Кишинів – Одеса курсуватиме щоденно.

Довідка.

На залізниці Республіки Молдова проведені роботи з реконструкції і модернізації п’яти дизель-поїздів серії Д1 на SC “ELECTROPUTERE VFU” S. A. в місті Пашкань (Румунія). Модернізація проведена відповідно до вимог правил капітальних ремонтів, згідно з технічними завданнями, вимогами нормативних документів Міжнародної спілки залізниць (UIC) і європейських стандартів, що використовуються для пасажирських вагонів міжрегіональних перевезень.

Модернізовані дизель-поїзди Д1М (до модернізації – серії Д1) обладнані кондиціонерами, автоматичною системою інформування пасажирів, доступом до Інтернету, є можливість перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, вагонами з трьома класами комфортабельності та іншим, що дозволяє значно покращити якість обслуговування пасажирів. Також було замінено гідромеханічну коробку передач на гідродинамічну, а дизель 12VFE17/24 на дизель шведського виробництва VOLVO, що відповідає європейським стандартам екології. Більш того, термін служби модернізованих дизель-поїздів збільшується на 18 років, а витрати дизельного пального зменшені до 20%.

Через виконання запланованих ремонтно-колійних робіт на дільницях Козятин – Фастів та Шепетівка – Здолбунів змінено графік руху приміських електропоїздів на території регіональної філії «Південно-Західна залізниця».

У зв’язку із цим на зазначених дільницях буде тимчасово змінено розклад руху поїздів. На дільниці Козятин – Фастів з 26 березня по 5 квітня та з 10 квітня по 20 квітня: - встановлено курсування електропоїзда № 6207 Київ – Козятин до станції Фастів, замість станції Козятин. До станції Фастів буде курсувати згідно з діючим графіком; скасовано електропоїзди: •№841/842 Київ – Шепетівка-Київ відправленням із Києва та Шепетівки 31 березня, 1, 14 та 15 квітня; •№ 819 Київ – Шепетівка відправленням з Києва 30 березня, 13, 20 квітня. На дільниці Шепетівка – Здолбунів скасовано приміський поїзд: •№ 6284/6285 Рівне – Могиляни – Рівне відправленням зі станції Рівне та станції Могиляни з 26-31 березня, 2-5 квітня та 10 квітня.

Залізничники просять пасажирів із розумінням поставитися до тимчасових незручностей та уважно стежити за змінами в розкладі руху поїздів.

З початку 2018 року зафіксовано 916 випадків незаконних втручань в роботу залізниці. Зокрема, це розкрадання елементів інфраструктури, деталей рухомого складу та вантажів. Такі дії зловмисників завдали не лише 7,4 млн грн збитків залізниці, а й ставили під загрозу життя пасажирів та залізничників.

 Зокрема, викрадення деталей на головних магістралях, де курсують вантажні та пасажирські поїзди, можуть призвести до аварій з тяжкими наслідками, техногенних та екологічних катастроф, а також загрожують населенню, яке проживає поруч із залізничними коліями. Так, 27 березня 2018 року в Тернопільській області саме через викрадення злодіями деталей верхньої будови колії зійшли з рейок два вагони приміського дизель-поїзда Гусятин – Чортків.

Для уникнення таких випадків лише оперативні групи Укрзалізниці провели 4 тис. рейдів та затримали 1238 злочинців. На жаль, більшість затриманих та переданих злодіїв до правоохоронних органів залишаються безкарними та знову повертаються до своїх злочинних діянь. Так, упродовж 2017 року та з початку 2018  року було повторно затримано 13 осіб.

Окрім цього, в березні поточного року залізничники провели наради з представниками Головних управлінь Національної поліції в Донецькій, Луганській, Харківській, Полтавській, Сумській та Дніпропетровській областях з метою організації боротьби зі злочинними посяганнями на вантажі та залізничну інфраструктуру. У результаті в Головному управлінні Національної поліції в Дніпропетровській області створено спеціальний відділ; на станціях Дніпро-Головний, Нижньодніпровськ-Вузол та Кривий Ріг – Головний діють лінійні відділення поліції, а в кожному територіальному відділені поліції призначено оперативних співробітників кримінальної поліції, які відповідають за даний напрямок роботи.

Врегулюванню ситуації, на думку фахівців, сприятиме посилення правового захисту стратегічної інфраструктури держави, визнання кримінальними протиправних посягань у сфері залізничного транспорту. З метою посилення відповідальності громадян за крадіжки та інші втручання в роботу залізниці мають бути вироблені та закріплені у законі норми  для покарань за злочин, що співвідносилися б із шкодою, що завдається залізниці та державі, а також із загрозами безпеці руху поїздів.

ПАТ «Укрзалізниця» разом з причетними міністерствами опрацьовує питання щодо можливості внесення змін до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за втручання в роботу залізничного транспорту, звернувши особливу увагу на діяльність пунктів прийому металобрухту для виявлення осіб, причетних до таких випадків, та притягнення їх до адміністративної та кримінальної відповідальності. Такі зміни в законодавстві захистять пасажирів та залізничників, сприятимуть підвищенню безпеки руху на залізниці, дозволять вживати більш ефективні заходи з профілактики правопорушень.

На всіх регіональних філіях ПАТ «Укрзалізниця» відбулися огляди-інспекції готовності колійних машин до початку весняно-літніх колійних робіт. У філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» в м. Києві були продемонстровані комплекси колійних машин, а саме: щебенеочисні машини, машини для виправки, підбивки та рихтування колії безперервної дії, вакуумні навантажувачі та інші.

 За словами директора Департаменту колії та споруд ПАТ «Укрзалізниця» Олексія Віннічука, залізничники виконали усі необхідні роботи та підготували техніку до весни. «Все, що планувалося, зробили. Наразі є проблеми з закупівлею окремих іноземних запчастин, але ці проблеми вирішуємо також. Паралельно з цим вже багато деталей – до 85 % навчилися виготовляти в Україні. Техніка, яку ми сьогодні перевірили, готова до роботи. Але найкраща перевірка відбудеться на колії. Незважаючи на несприятливі природні умови, сезон колійних робіт розпочали», – повідомив Олексій Віннічук.

Всього з метою підготовки до виконання ремонтно-колійних робіт у 2018 році відремонтовано 451 колійну машину, 2752 од. рухомого складу та 240 од. землерийної техніки. Вся техніка відновлювалася силами залізничників на потужностей структурних підрозділів Укрзалізниці: Тернопільського; Житомирського; Черкаського; Білопільського; Синельниковського ремонтно-механічних заводів та Самбірської колійно дорожньої ремонтно-механічної майстерні (СКДМ). Також на регіональних філіях ПАТ «Укрзалізниця» проведено ремонт 232 колійних машини та підготовлено 240 одиниць землерийної техніки.

Крім того, залізничники провели деповський, капітальний та поточний ремонти 2384 платформ для перевезення рейок. Для перевезення та проживання ремонтних бригад підготовлено до роботи 368 вагонів для працівників.

Сторінка 206 з 323«««202203204205206207208209210»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту