Станом на початок серпня 2019 року АТ «Укрзалізниця» залучило понад 580 тис. грн додаткових надходжень від надання нерухомого майна компанії в оренду. Причому всі об’єкти виставлялися в системі ProZorro.Продажі, що зробило процес максимально відкритим. Загалом було проведено 36 аукціонів. Але наразі головна мета компанії — зрозуміти, що ринку є найцікавішим, та запропонувати саме ці об’єкти.

 

Станом на початок серпня 2019 року вже укладено 11 договорів оренди та ще 18 — на стадії укладання. Найбільшим та найдорожчим лотом стала частина будівлі цеху в місті Кам'янське Дніпропетровської області, яку Укрзалізниця надасть в оренду за майже за 176 тис. грн на місяць. Ще сім об’єктів компанія виставить на наступні торги, які відбудуться 9 серпня цього року.

Загалом 2019 року правління АТ «Укрзалізниця» погодило майже 80 об’єктів нерухомого майна для надання його в оренду. Передбачено віддати частини нежитлових приміщень, адміністративних будівель, складів, приміщень вокзалів, локомотивних та вагонних депо й інших об’єктів, які не використовуються компанією. Загалом в Укрзалізниці нарахували понад 1300 таких об’єктів.

Орендні лоти пропонуються по всій Україні, об’єкти розташовані і у великих містах, і на маленьких станціях. Усі лоти відображаються на офіційному сайті ProZorro.Продажі з можливістю пошуку об’єктів у конкретному місті. Також із лотами можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

Одне з найвпливовіших міжнародних рейтингових агентств Standard & Poor's (S&P) підвищило кредитний рейтинг АТ «Укрзалізниця» до суверенного рівня — «B-». Рейтинг підвищено після нещодавнього успішного випуску євробондів на 500 млн дол. США. Прогноз розвитку – стабільний.

 

«Ми підвищуємо кредитний рейтинг Укрзалізниці  до «В-» з «CCC+» та вилучаємо його з «CreditWatch – у розвитку», — йдеться у повідомленні агентства.

У прес-релізі агентства повідомляється, що покращення рейтингу відображає підвищення рівня ліквідності Укрзалізниці, пов’язане з залученням позики на міжнародного ринку капіталу через випуску євробондів.

«Рейтинг «В-» — це найяскравіше підтвердження фінансової стійкості Укрзалізниці й ефективних системних реформ. Ще 2 роки тому, коли я тільки прийшов у компанію, залізниця знаходилась на порозі дефолту. Сьогодні ми маємо найуспішніше розміщення євробондів за останні 8 років серед українських квазісуверенів. Запит у 5 разів перевищував нашу пропозицію і був на рівні 2,5 мільярдів доларів. Це показник і підтвердження впевненості в стабільності Укрзалізниці від гравців з міжнародного ринку. І це підняття рейтингу компанії — ще одне тому підтвердження», — зазначає голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

В обґрунтуванні рейтингових рішень мова йде про те, що після останнього випуску євробондів у розмірі 500 млн дол. Укрзалізниця покращила свої позиції ліквідності та збільшила строки погашення фінансової заборгованості. Кошти, залучені від євробондів, дозволять компанії забезпечити амортизацію кредитного портфеля впродовж наступних 12 місяців.

Укрзалізниця вже погасила частину тіла євробондів від 2013 року в 150 млн дол. США у березні цього року. Другу частину тіла в розмірі 150 млн дол. має бути виплачено у вересні 2019 року, після чого у березні та вересні наступних двох років мають бути здійснені чергові виплати в розмірі по 50 млн дол. США.

Як результат, S&P очікує, що Укрзалізниця згенерує достатній грошовий потік від операційної діяльності та сукупно із заходами з підвищення ефективності витрат і управління оборотним капіталом для фінансування подальших виплат у 2020 році.

«Підвищення кредитного рейтингу S&P демонструє професійним учасникам ринку, що надійність компанії перебуває на рівні суверену, а це наразі топ-рівень, що може отримати компанія державної форми власності», — сказав Євген Кравцов.

Сьогодні вночі у Жмеринці на території локомотивного депо на гарячому викрито машиніста насосних установок та екіпірувального. Вони намагалися викрасти 2 тисячі літрів дизпального на суму 54 тис. грн.


Правопорушників затримали співробітники воєнізованої охорони та відділу майнової безпеки Укрзалізниці. На місце події негайно викликали правоохоронців. Слідчі дії тривають.

Загалом, упродовж першого півріччя 2019 року за крадіжки паливно-мастильних матеріалів затримано 63 особи, з них 51 — залізничник.

Керівництво Укрзалізниці має нульову толерантність до правопорушень з боку залізничників. Нечистих на руку працівників передають до поліції для порушення кримінальних проваджень та звільнюють з роботи.

10 серпня на Івано-Франківщині тракторист виїхав на колію в необладнаному для переїзду місці та спричинив зіткнення з поїздом № 968 Чернівці – Сокиряни. Внаслідок ДТП ніхто не постраждав. Локомотив отримав незначні пошкодження. Випадок розслідується правоохоронцями.

 

Аналогічний випадок трапився 7 серпня у Чернівецькій області, коли водій легкового автомобіля SEAT намагався перетнути колії у не встановленому місці та зіткнувся з поїздом. Тоді, на щастя, теж обійшлося без травмованих.

Водії автотранспорту продовжують порушувати правила перетину залізничних колій, збільшуючи статистику дорожньо-транспортних пригод. Загалом за 7 місяців 2019 року на залізничних переїздах і коліях поза переїздами Укрзалізниці сталося 36 випадків ДТП. На превеликий жаль, внаслідок цього загинуло 7 осіб  і 13 травмовано.

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року кількість випадків і травмованих дещо зменшилася: ДТП – на 16%, а кількість загиблих – на 30%, кількість травмованих також майже на 60% менше. Усі випадки ДТП сталися з вини водіїв автотранспорту через порушення ними правил проїзду залізничних переїздів.

Укрзалізниця вкотре звертає увагу всіх учасників дорожнього руху на необхідність суворо дотримуватися правил, не піддавати невиправданому ризику своє життя, життя пасажирів і працівників залізничного транспорту.

 

9 серпня АТ "Укрзалізниця" підписало перші договори постачання дизельного палива, укладені за підсумками переговорної процедури, яка відбулася 3 серпня.

Нагадаємо, що вдатися до цієї екстреної процедури Укрзалізниця була змушена через штучне блокування тендерів окремими гравцями ринку.

Голова Правління Укрзалізниці Євген Кравцов заявив, що товариство не піддасться такому тиску та буде й надалі проводити прозору політику щодо закупівель дизельного палива.

Як вже повідомлялося, за підсумками переговорів вдалося не тільки залучити нових постачальників, але й одержати дуже привабливу ціну, яка склала від 25 250 до 25 550 грн за тонну. Тоді розрахункова економія склала близько 45 млн у порівнянні із плановим бюджетом закупівлі.

Оскільки ціни договорів прив’язані до показників Platts, коливання цін на ринку знаходить своє відображення й у ціні постачання. Через падіння показників Platts, яке відбулося за останній тиждень, Укрзалізниця одночасно із підписанням договорів також уклала додаткові угоди на зниження ціни.

Таким чином, станом на 9 серпня Укрзалізниця закуповуватиме дизельне паливо за цінами від 24 910 до 25 163 грн за тонну. Укрзалізниця закуповує дизельне паливо на умовах 5-денної відстрочки платежу.

Сторінка 207 з 466«««203204205206207208209210211»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту