Вже сьогодні, 30 березня, в Одесі зустрічатимуть модернізований дизель-поїзд, що прибуде зі  столиці Молдови. Відтепер дістатися з Кишинева до Одеси можна буде у вагонах з місцями для сидіння менш ніж за 4 години. Про це у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Пасажири отримають кращий сервіс та заощадять час у дорозі.

«Завдяки домовленостям з прикордонниками, економиться час проходження кордону – у порівнянні з попереднім розкладом поїзд прискорено на півгодини. Пасажири отримають кращий сервіс і демократичні ціни на квитки. Маємо надію, що пасажиропотік на маршруті зросте», – зазначив Євген Кравцов.

За його словами, курсування поїзда Кишинів – Одеса сприятиме розвитку туристичного потенціалу Одеси та курортів регіону. Тож залізничники опрацьовують ідею продовження цього маршруту в літній період до Білгород-Дністровського через  Затоку та  варіант двох пар цього поїзда щоденно під час курортного сезону.

В Укрзалізниці зауважують, що поїзд Кишинів – Одеса також відкриває мешканцям одеського регіону нові перспективи та можливості для подорожей до європейських країн, які з безвізовим режимом стали доступнішими. А у перспективі, у разі масового заходу лоукост-компаній в аеропорт Одеси, в товаристві розраховують залучити на залізницю великий потік мандрівників із сусідньої Молдови.

Відповідно до графіка руху, прибуття поїзда № 642/641 Кишинів – Одеса в Одесу о 10:46, а відправлення з Одеси до Кишинева – о 18:45.

Співробітниками Департаменту захисту економіки Національної поліції України спільно з працівниками Головного слідчого управління НПУ під час передачі неправомірної вигоди у розмірі 85 тисяч гривень за сприяння у подовженні терміну дії строкового трудового договору, затримано одного із заступників директора філії «Центр сервісного забезпечення» ПАТ «Укрзалізниця». Про це у четвер, 29 березня, на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Пізніше було затримано ще одного фігуранта цієї справи – помічника директора одного з напрямків роботи підприємства. «Посадовці запропонували директору одного з департаментів 85 тисяч гривень неправомірної вигоди, про що останній одразу повідомив керівництво. Під час проведення заходів по викриттю посадових осіб правоохоронці задокументували причетність до вчинення злочину заступника директора філії та помічника директора одного з напрямків роботи підприємства», – йдеться у повідомленні Нацполіції.

«Це ще один сигнал тим у компанії, хто звик до безкарності, був чи є частиною системи, де з рук сходять будь-які зловживання. Наша боротьба з корупцією – це не імітація», – зауважив Євген Кравцов.

За словами керівника Укрзалізниці, ці затримання демонструють, що сьогодні у компанії побудована та діє ефективна система внутрішньої протидії зловживанням та корупції, котра поширюється на кожного, незалежно від посади та рангу керівника.

Щодо затриманих, як повідомляє Національна поліція України, наразі проводяться слідчі дії. Вони затримані у порядку ст. 208 КПК України. Кримінальне провадження відкрито за ч. 3 ст. 369 (Пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі) КК України.

Залізничники готуються до весняного водопілля, щоб забезпечити в цей період стабільний рух поїздів, уникнути підтоплень залізничної інфраструктури під час танення снігу та льодоходу, повені чи паводку. За попередньою домовленістю підрозділи залізниці разом із територіальними підрозділами управління ДСНС України та Державної спеціальної служби транспорту проведуть вибухові роботи з розділення льоду на об’єктах, де це необхідно. Під пильною увагою залізничників 441 об’єкт, де вода може перешкодити руху поїздів.

Для забезпечення стабільної та безпечної роботи залізничного транспорту та збереження інженерних споруд у період льодоходу та весняної повені діє спеціальне розпорядження керівництва щодо підготовки залізничних мостів, пішохідних переходів та трубопроводів до пропуску льодоходу та весняного паводка 2018 року. На сьогодні сформовано 52 протирозмивні поїзди зі щебнем, камінням та старими шпалами, що в разі потреби будуть залучені до ліквідації наслідків повені разом з особовим складом та іншою інженерною технікою. При пошкодженні залізничної інфраструктури будуть задіяні також відновлювальні поїзди.

Залізничники взяли на облік водоймища та ставки, розташовані на відстані до 10 км від колій, переповнення яких може спричинити розмив залізничного полотна. Залізничники визначили місця дислокації та створили запаси інертних матеріалів: щебню, бутового каменю.

На всіх регіональних філіях створені оперативні штаби, встановлено чергування працівників та керівництва, проводяться інструктажі та інші заходи щодо підготовки штучних споруд, земляного полотна та об’єктів водопостачання до весняної повені.

Крім того, проводяться заміри річкових гирл біля мостів, очищуються отвори малих мостів і водопропускних труб від снігу, а також від залишків деревини та сміття для запобігання можливим заторам під час танення снігу та льодоходу.

Після початку паводку залізничники розпочнуть спеціальні обходи та чергування на небезпечних ділянках колій, біля гребель, мостів і стічних труб.

За підсумками роботи ПАТ «Укрзалізниця» у 2017 році на виконання норм та положень Галузевої угоди з профспілками спрямовано майже 9,1 млрд грн та збільшено фінансування на 27% до попереднього року. Широкий спектр напрямків угоди охоплює забезпечення належного рівня оплати праці, виплати на оздоровлення, медичне страхування залізничників, стимулювання та систему пільг, допомогу пенсіонерам і ветеранам галузі.

За словами члена правління ПАТ «Укрзалізниця» Желька Марчека, Укрзалізниця продовжує реалізовувати політику відповідального ставлення до своїх співробітників та їх соціального захисту. «Витрати на соціальні програми галузевої угоди в розмірі понад 9 млрд грн, збільшення середньої заробітної плати залізничників із січня 2017 року до січня 2018 року на 58,9 % - до 9427 грн – факти, що однозначно вказують на ґрунтовну політику товариства з удосконалення системи трудових відносин, підвищення мотивації для залізничників та збереження кадрового потенціалу. Керівництво компанії спрямовує багато зусиль на те, щоб не лише зберегти кращі традиції профспілкових галузевих угод із захисту залізничників, а й покращувати їх», - розповів Желько Марчек.

Найбільше коштів у 2017 році було виділено на виплату щомісячної надбавки за вислугу років – майже 2,6 млрд грн, що становить 28,6% від загальної суми витрат та більше аналогічного показника 2016 року на 31,7%.

Доплати й надбавки працівникам галузі, які встановлені згідно з Переліком доплат і надбавок до тарифних ставок і посадових окладів працівників підприємств і організацій залізничного транспорту (додаток № 1 до Галузевої угоди), склали 2,5 млрд грн, що в 2,1 разу більше аналогічних витрат у 2016 році.

Крім того, у 2017 році працівникам Товариства було надано:

-       матеріальної допомоги на оздоровлення - майже на 654 млн грн.;

-       на додаткові відпустки (у тому числі за вислугу років на залізничному транспорті; за роботу з важкими та шкідливими умовами праці; за особливий характер праці; за ненормований робочий день тривалістю до 7 календарних днів; інші додаткові відпустки, передбачені законодавством та колективними договорами) – майже 428 млн грн.

Також, минулого року на фінансування заходів з охорони праці (у тому числі на забезпечення працівників спецодягом, спецвзуттям й іншими засобами індивідуального захисту, а також мийними та знешкоджувальними засобами; на комплексні заходи, спрямовані на усунення шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища та на приведення умов праці на робочих місцях у відповідність із вимогами санітарно-гігієнічних норм тощо) спрямовано майже 502 млн грн.

Разом із тим у 2017 році здійснено виплат одноразової матеріальної допомоги працівникам при звільненні вперше з роботи у зв'язку з виходом на пенсію в сумі 253,5 млн грн, а також надано фінансової допомоги пенсіонерам галузі понад 109 млн грн.

Фінансування інших соціальних пільг та гарантій збережено на рівні не нижче попереднього року.

27 березня цього року о 15:20 на 20 км перегону Гусятин – Копичинці (Тернопільська обл.) зійшли з рейок два вагони приміського дизель-поїзда №6285 Гусятин – Чортків. За висновками експертів, причиною аварії стало втручання сторонніх осіб у роботу залізниці.

Вагони зазначеного поїзда зійшли з рейок унаслідок викрадення злодіями матеріалів верхньої будови колії. Про факт незаконного втручання в роботу залізниці повідомили прокуратуру та Службу безпеки України. За даним фактом відкрито кримінальне провадження.

Внаслідок інциденту ніхто з пасажирів та працівників залізниці не постраждав. Пасажирів поїзда було доставлено за місцем призначення. Спецпідрозділи Львівської залізниці оперативно провели аварійно-відновлювальні роботи. Близько 21-ї год. 27 березня рух дільницею було відновлено.

Загалом з початку 2018 року зафіксовано 916 випадків незаконних втручань у роботу залізниці, затримано 286 осіб.

Сторінка 207 з 323«««203204205206207208209210211»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту