Понад 432 тис. тонн чавуну навантажила регіональна філія «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» за перший квартал 2018 року. Середнєдобове навантаження склало 4808 тонн або 69 вагонів. Порівняно з відповідним періодом минулого року навантаження збільшилося на 22 вагони щодоби.

Укрзалізниця вкотре доводить, що може в повному обсязі забезпечити потреби промислових підприємств у перевезеннях. Для цього залізничники підвищують якість обслуговування за рахунок покращення перевізного процесу, пришвидшення операцій та збільшення пропускної здатності там, де це потрібно.

Маріупольський напрямок є важливим для економіки України в розрізі організації роботи великих промислових підприємств. Укрзалізниця вже реалізує черговий етап робіт для збільшення пропускної здатності на дільниці Пологи – Комиш-Зоря. Зокрема, раніше повідомлялося , що до 24 квітня передбачено побудувати дві додаткові колії на стиковій станції Комиш-Зоря та роз’їзд на 327-му кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря.

Сьогодні, 27 березня, о 06:14 на станції Водяна на Харківщині машиніст поїзда № 138 Хмельницький – Лисичанськ побачив, що жінка наближається до колії та не реагує на звукові сигнали, і застосував екстрене гальмування. Однак, на жаль, травмування жінки уникнути не вдалося. Швидка допомога, яка прибула на виклик о 07:02, констатувала смерть жінки.

Для проведення оперативних слідчих дій поїзд № 138 Хмельницький – Лисичанськ було затримано працівниками Національної поліції. Затримка поїзда склала понад 3 години.

За попередньою інформацією, жінка 1958 року народження вчинила самогубство, кинувшись під локомотив поїзда.

Розслідування випадку Нацполіцією триває. ПАТ «Укрзалізниця» також проводить службове розслідування.

Просимо вибачення у пасажирів за затримку поїзда.

В.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький здійснив раптову інспекційну поїздку до Козятинського локомотивного депо, щоб перевірити виконання завдань, поставлених перед структурним підрозділом під час свого попереднього візиту.

Оглянувши територію структурного підрозділу та ряд виробничих цехів, очільник залізниці зазначив, що «бачить позитивні зміни, які слід і надалі системно запроваджувати».

Зокрема, очевидний прогрес у ковальському цеху, де оновлюють вентиляцію, білують стіни та стелю, прибирають і впорядковують приміщення. Слід ще довести до ладу освітлення, зосередивши увагу на світлодіодних лампах.

Є зрушення і в упорядкуванні оглядових канав у ремонтних цехах: розпочато пофарбування та очищення підлоги. Необхідно звернути увагу на східці, які гарантують робітникам безпечний спуск до канав. «Канави повинні бути в такому ідеальному стані, щоб кожен із нас без страху дозволив працювати тут найближчим нам людям» , - означив рівень, до якого слід прагнути, Роман Веприцький.

Керівник залізниці оглянув та зробив низку зауважень щодо складських приміщень депо. На його думку, необхідно систематизувати зберігання запчастин та матеріалів, щоб можна було відшукати потрібне за лічені хвилини, оперативно регулювати потребу та дефіцит.

Принагідно Роман Веприцький поцікавився матеріально-технічним забезпеченням депо. Відповідь: дорожня служба матеріально-технічного постачання отримала заявку на відсутні чи дефіцитні позиції, потребу та плани закупівель скориговано, а частину необхідного вже закуплено – отримала його схвалення.

Керівник залізниці нагадав також про необхідність системного та уніфікованого підходу до впорядкування території та будівель, як того вимагають ухвалені регіональною філією фундаментальні завдання.

«Системне наведення порядку – це та мета, яку керівництво ПАТ «Укрзалізниця» і ми самі поставили перед собою на шляху побудови нової залізничної компанії, - зазначив Роман Веприцький. – І ми її неодмінно досягнемо».

За лютий місяць 2018 року регіональна філія Південно-Західна залізниця поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 179,8 млн грн.

Зокрема, до Державного бюджету країни залізниця спрямувала майже 30,6 млн.грн., до місцевих бюджетів – 65,0 млн.грн. , до цільових фондів соцстрахування – майже 84,2 млн.грн.

Для зручних подорожей пасажирів під час великодніх свят Укрзалізниця призначила ще такі додаткові поїзди: 

Поїзд № 235 Ужгород – Харків курсуватиме 4 квітня, відправлення з Ужгорода о 18:00 та прибуття до Харкова наступного дня о 19:30.

Поїзд № 63 Дніпро – Одеса здійснить додаткові рейси 6, 8, 10 квітня, зворотно 7 та 9 квітня. Відправлення з Дніпра о 19:37 та прибуття до Одеси о 06:38. Відправлення з Одеси о 21:54 та прибуття до Дніпра о 08:50.

Поїзд № 92 Костянтинівка – Одеса здійснить додаткові рейси 5, 7, 9 квітня та зворотно 4, 6, 8, 10 квітня. Відправлення з Костянтинівки о 15:30 та прибуття до Одеси о 08:04, з Одеси поїзд вирушить о 13:28 та прибуде до Костянтинівки о 05:40.

Поїзд № 95 Черкаси – Львів здійснить додатковий рейс 8 квітня та зворотно 9 квітня. Відправлення з Черкас о 19:23 та прибуття до Львова о 10:45. Відправлення зі Львова о 12:50 та прибуття до Черкас о 4:16.

Квитки на ці додаткові поїзди вже можна придбати онлайн або в залізничних касах

Сторінка 208 з 323«««204205206207208209210211212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту