З Одеси поїзд вирушатиме з 9 по 31 серпня через день по непарних числах о 21:35, прибуватиме до Дніпра о 06:50.

З Дніпра поїзд вирушатиме з 10 серпня по 1 вересня через день по парних числах о 22:30, прибуватиме до Одеси о 08:00.

Квитки можна придбати в залізничних касах та через онлайн-систему booking.uz.gov.ua.

Компанія закупить партію пального із застосуванням переговорної процедури, як виняткової процедури закупівлі, задля запобігання надзвичайним наслідкам. До такого екстраординарного виходу з штучно створеної кризової ситуації Укрзалізниця вимушена вдаватись через блокування закупівлі дизельного пального в АМКУ. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«На сьогодні в Укрзалізниці заблоковані всі тендери на закупівлю дизельного палива. Наскільки я розумію, окремі гравці ринку знову хочуть спробувати диктувати нам умови і змусити брати позики. Одразу скажу - на це не підемо. І маніпуляції та погрози на нас не діють. В такій екстраординарній і критичній ситуації ми йдемо на виняткову і термінову закупівлю партії пального за переговорною процедурою. 2 роки тому ми вже мали подібний досвід. До процедури залучаємо СБУ та НАБУ як спостерігачів. І для розуміння ситуації: 2 перехресні скарги компанія отримала в ніч перед аукціонами. Останню – о 23:53», — зазначив Євген Кравцов.

Нагадаємо, що Укрзалізниця наприкінці травня цього року оголосила 8 чергових тендерів на закупівлю дизельного пального загальним обсягом 100 тисяч тонн. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 23 липня 2019 року. Участь у тендерах взяли від 4 до 7 учасників, що свідчить про конкурентне середовище та довіру ринку до закупівельних процедур Укрзалізниці. 25 липня Укрзалізниця провела оцінку пропозицій учасників по шести процедурах і всіх учасників допустила до подальших аукціонів, які мали відбутися 31 липня. Але напередодні аукціонів тендери були зупинені через скарги.

У компанії прогнозують ризик того, що й наступні дві процедури будуть призупинені в аналогічний спосіб.

В Укрзалізниці підкреслюють, що проводять політику максимальної прозорості закупівель дизельного пального. З початку 2018 року Укрзалізниця є першим та єдиним замовником, який купує дизель із застосуванням формули перерахунку ціни з прив’язкою до міжнародних індексів Platts. Ця формула була створена разом з учасниками ринку та визнається дуже ефективним і прозорим інструментом.

Відсутність довгострокового та середньострокового планування, створення складів на колесах та недостатня потужність фронтів навантаження-вивантаження у портах  ось причини зернового колапсу, який щороку відбувається під час сезону збору врожаю. Як наслідок, залізничникам довелося ввести три конвенції на подальше навантаження для ряду вантажоодержувачів: станція Чорноморськ-Порт — отримувач ТБТ (заборона навантаження з 31 липня по 1 серпня); станція Жовтнева — отримувач Ника-Тера (з 31 липня по 4 серпня); станція Жовтнева — отримувач Аскет Шиппинг (з 31 липня по 3 серпня).

 

У жодній країні залізниця не може працювати в авральному режимі, сьогодні на сьогодні. Планування зазвичай відбувається на початку року, однак Укрзалізниця надає можливість своїм партнерам планувати перевезення щомісячно за допомогою системи Месплан. Проте для більшості планування неможливе — посередник не знає, де і коли закупить зерно, кому продасть.

«Найбільша проблема навіть не в тязі, не у вагонах, а в тому, що ми хаотично тягнемо 11 тисяч вагонів до портів, щодня плюс 400 вагонів, які не вивантажуються. Завтра їх під портами буде вдвічі, а післязавтра — втричі більше, — наголосив Андрій Рязанцев. — Має бути чітке, зрозуміле планування за прикладом маршрутних відправлень, однак вантажовласники у більшості — це посередники, не виробники сільгосппродукції — стоять під портами та очікують корабель із хорошою ціною! Це забиває колії перед портами, звужує наші коридори. У цій ситуації введення конвенцій — єдиний вихід. Нічого особистого — лише бізнес! Ми й надалі будемо інформувати ринок про тих, хто заважає працювати та заробляти іншим».

Ситуація, що склалася, вимагає якісного оперативного діалогу між усіма учасниками процесу. Так, сьогодні, 2 серпня в Укрзалізниці запланована спільна нарада між транспортниками та бізнес-асоціаціями з метою вирішення питань, пов’язаних з оптимізацією роботи станцій та формуванням зернових маршрутів. До обговорення запрошені три бізнес-асоціації: Європейська бізнес асоціація, Українська зернова асоціація та Американська торговельна палата в Україні.

Пожежні поїзди регіональної філії «Південна залізниця» 4 рази виїздили для проведення спільних пожежно-тактичних навчань з підрозділами ДСНС пожежних поїздів станцій Куп’янськ, Основа, Ромни, Кагамлицька.


Також залізничні вогнеборці тричі допомагали пожежним підрозділам ДСНС України при гасінні пожеж та 17 разів проводили практичні заняття з відпрацювання нормативів виїздів пожежних поїздів з місця дислокації.

За 6 місяців 2019 року пожежні автомобілі Південної залізниці здійснили 75 виїздів, у тому числі:

8 — для забезпечення пожежної безпеки під час проведення заходів в місцях з масовим перебуванням людей;

8 — надання допомоги пожежним підрозділам ДСНС при гасінні пожеж;

59 — проведення занять з особовим складом і членами добровільної пожежної охорони виробничих підрозділів філії.

         Нагадаємо, служба воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» ініціювала та першою в Укрзалізниці створила в якості пілотного проєкта на власній базі виробничих підрозділів аварійно-рятувальну службу відомчої пожежної охорони. Мета нововведення- підвищити професійний кваліфікаційний рівень особистого складу пожежних підрозділів та уникнути витрат на оплату аналогічних послуг ДСНС України.

 

Поліція Донеччини спрямувала до суду кримінальне провадження відносно організованої злочинної групи, яка вчиняла крадіжки вугілля з вантажних потягів на станції в Маріуполі. Зокрема, йдеться про шістьох злочинців,  які викрали вантажі на суму близько мільйона гривень.

 

Співробітники обласного управління поліції Донеччини у взаємодії зі службою безпеки регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» та за процесуального керівництва прокуратури Донецької області викрили організовану злочинну групу, яка вчинила низку крадіжок зі станції на території маріупольського підприємства. Підозрювані викрадали кокс з вагонів та вивозили його вантажівками.

 До складу ОЗГ входили п’ятеро жителів Волноваського району та керівник підрозділу із забезпечення збереження майна підприємства. За даними головного управління національної поліції у Донецькій області,  фігурантам інкримінується ч.5 ст. 185 (крадіжка) та ч.2 ст.364 (зловживання владою або службовим становищем, яке спричинило тяжкі наслідки) Кримінального кодексу України.

31 липня цього року кримінальне провадження з обвинувальними актами направлено до суду. На квартиру 27-річного організатора незаконного бізнесу накладений арешт.

Сторінка 208 з 466«««204205206207208209210211212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту