Google AdSense

Управління з питань екології та контролю за благоустроєм міста нагадує, Правила благоустрою території міста Хмельницького є обов’язковими для виконання як органами державної влади та місцевого самоврядування, так і підприємствами, незалежно від їх відомчого підпорядкування та форм власності. Згідно з документом, підприємства, установи, організації усіх форм власності, фізичні особи-підприємці, в тому числі орендарі приміщень зобов’язані забезпечувати своєчасну очистку від снігу та льоду закріпленої за ними території, дотримуючись таких правил:

- роботи з очистки від снігу та льоду розпочинати з настанням снігопаду;

- від снігу та льоду в першу чергу очищати тротуари, дороги до під’їздів житлових будинків, місць зупинок пасажирського транспорту, люки водопровідних і каналізаційних колодязів;
- в період ожеледиці тротуари, переходи через вулиці, місця зупинок пасажирського транспорту, спуски, підйоми посипати фракційними та іншими протиожеледними матеріалами. Посипати протиожеледними засобами сніг та лід на тротуарах.
- регулярно, з додержанням правил безпеки, проводити очистку дахів від снігу та льодових бурульок;
- вивозити зібрані з прилеглих територій сніг та лід власними силами спеціалізованих  підприємств або на умовах договору.
Посадові особи підприємств, установ, організацій усіх форм власності, фізичні особи-підприємці, у тому числі орендарі приміщень, несуть відповідальність за невиконання заходів з благоустрою, а також за дії чи бездіяльність, що призвели до завдання шкоди майну та/або здоров’ю громадян, на власних та закріплених за ними територіях відповідно до закону та цих Правил.
За порушення Правил благоустрою території міста Хмельницького передбачена адміністративна відповідальність (ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення) – штраф для юридичних осіб становить від 850 до 1700 грн., для фізичних – від 340 до 1360 грн.
За повідомленням Хмельницького обласного центру з гідрометеорології 2 грудня, внаслідок переміщення активного циклону з північного заходу, на Хмельниччині очікується ускладнення погодних умов: сніг та мокрий сніг, вночі місцями сильні опади, місцями складні відкладення ожеледі та мокрого снігу, місцями хуртовини, на дорогах ожеледиця, подекуди снігові замети. Вітер південно-західний з переходом на північно-західний 7-12 м/с, пориви 17-22 м/с. Температура повітря протягом доби від 3° морозу до 2° тепла.
У вересні-листопаді 2016 року виробничими підрозділами регіональної філії «Південно-Західна залізниця» було відремонтовано 877 вагонів власності ПАТ «Укрзалізниця», при плановому завдані 863 од., що на 14 вагонів більше встановленого планового завдання, у т.ч. для забезпечення зростаючого обсягу перевезення зернових вантажів при доведеному завданні на вересень-листопад з ремонту вагонів хопер-зерновозів в кількості 100 од., було відремонотовано 237 вагонів, що на 137 вагонів більше доведенного завдання з ремонту.

Крім цього протягом вересня-листопада 2016 року було відремонтовано 209 приватних вагонів інших підприємств.
У жовтні 2016 року галузевою службою вагонного господарства Південно-Західної залізниці плановими видами ремонту відремонтовано 257 вантажних вагонів.
Поточними видами ремонту у жовтні відремонтовано та підготовлено до навантаження 1683 вагонів, у тому числі 1084 піввагонів, із них на високотехнологічних вагоноремонтних машинах «Донбас» - 530 вагон .
Серед цієї кількості деповським ремонтом оновлено 239 вагонів, зокрема 84 вагонів власності підприємства Укрзалізниці (ЦТС «ЛІСКИ» - 54 ; «Дарницький ВРЗ» - 101 ).
Капітальним ремонтом відремонтовано 18 вагонів Дарницьким ВРЗ.
Також відремонтовано 61 вагонів (капітальним – 30, деповським ремонтом - 31) власності промислових підприємств; 43 вагони власності підприємств регіональної філії «Південно-Західної залізниці» (деповським – 35, капітальним - 8).
Завдяки зусиллям працівників служби вагонного господарства зі збереження рухомого складу, зокрема проведення своєчасного ремонту, покращуються показники роботи Південно-Західної залізниці та забезпечуються необхідні обсяги вантажних перевезень.
ПАТ «Укрзалізниця» пропонує клієнтам підписати меморандум із зобов’язаннями спрямувати кошти від запланованої індексації тарифів на інвестиційний прорив для оновлення рухомого складу та інфраструктури. 2017 рік має стати вирішальним для відчутного значного оновлення рухомого складу та залізничної інфраструктури. Для технічного переоснащення галузі розроблений інвестиційний план, і правління ПАТ «Укрзалізниця» затвердило програму оновлення рухомого складу на 5 років. За умови індексації тарифів на вантажні перевезення на 25% наступного року ПАТ «Укрзалізниця» планує збільшити капітальні інвестиції у 2,4 рази – із понад 11 млрд грн до 27,4 млрд грн.

На Дарницькому вагоноремонтному заводі – філії ПАТ «Укрзалізниця – 30 листопада відбулася публічна дискусія щодо необхідності індексації тарифів на вантажні перевезення у 2017 році та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» для оновлення вантажних і пасажирських вагонів, локомотивів, залізничної інфрастуктури. Голова правління товариства Войцех Балчун, члени правління, представники міністерств та відомств, асоціацій, учасники ринку обговорили за круглим столом потреби галузі та аргументи щодо необхідності індексації тарифів.

«Ми зобов’язані покращувати ефективність, скорочувати витрати. Якщо Україні потрібно, щоб єдиний залізничний національний перевізник не скорочував обсяги перевезень і не зменшував кількість вагонів та локомотивів, то необхідно здійснювати значні інвестиції в оновлення парку, для цього необхідно індексувати тарифи. Ми хочемо зробити значний стрибок для відбудови в галузі, а враховуючи значну інфляцію, великий ріст цін виробників промислової продукції без індексації тарифів обійтися неможливо», – зазначив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.

За словами члена правління товариства Марека Залєсного, індексація тарифів на вантажні перевезення матиме незначний плив для виробників промислової продукції – лише 0,4 відсоткові пункти. «У разі індексації тарифів ми гарантуємо небувалу інвестиційну програму. Ми прагнемо, щоб Укрзалізниця виконувала всі замовлення, щоб справедливо розподілялися вагони, щоб їх вистачало і не створювався дефіцит, щоб зміцнювати економіку країни», – зазначив Марек Залєсний.

Станом на жовтень 2016 року ціни виробників промислової продукції зросли на 28,7%, тоді як прогнозувалося їх зростання за весь рік на 10,4%. Марек Залєсний наголосив, що навіть при індексації тарифів їх рівень буде суттєво меншим за ріст цін виробників продукції. Зокрема, пропонується зробити індексацію тарифів на перевезення вантажів у межах України з лютого 2017 року на 25 % (в середньому за рік на 22,7 %). У наступному році прогнозується подальше зростання цін на матеріали, пальне, електроенергію, збільшиться вартість ремонтів основних засобів. За умови запропонованої індексації ціни виробників у 2017-му випереджатимуть тарифи на перевезення вантажів на 20,9%, а якщо індексації тарифів не відбудеться, то індекс цін виробників буде більшим за індекс тарифів аж на 51%.

Наразі тарифи на вантажні перевезення залізничним транспортом України є одними з найнижчих порівняно з тарифами, що діють на залізницях інших країн. Так, у середньому тарифи на перевезення вантажів у межах України нижчі, ніж по території Російської Федерації – в 1,7 разу; Республіки Білорусь – в 1,4 разу; Республіки Польща – у 8,9 разу; Словацької Республіки – 6,3 разу; Угорської Республіки – у 7,3 разу; Румунської Республіки – у 3,1 разу.

Марек Зелєсний також зауважив, що за 10 місяців поточного року спостерігається збільшення обсягів перевезень вантажів залізничним транспортом у внутрішньому сполученні.

Член правління товариства Іренеуш Василевський зазначив, що Укрзалізниця також підвищуватиме ефективність використання вагонів та локомотивів.

«Ми хочемо відкрито говорити про потреби галузі й даємо свої пропозиції Міністерству інфраструктури та іншим міністерствам, а також Кабінету Міністрів України, які приймуть відповідні рішення. Про індексацію тарифів у Міністерстві інфраструктури йшлося ще у квітні, коли в такому складі правління ПАТ «Укрзалізниця» ще не працювало, тоді розглядалося два сценарії: оптимістичний – індексація на 25% та песимістичний – на 44%. Ми – за оптимістичний», – зазначив Войцех Балчун.

Ознайомитися зі змінами тарифної політики на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України на 2017 рік можна на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця».

Переглянути фото з заходу можна на офіційній сторінці ПАТ «Укрзалізниця» у Facebook.

Довідка

Кошти, отримані від індексації тарифів у 2017 році, ПАТ «Укрзалізниця» планує направити на оновлення рухомого складу (локомотивного та вагонного парку) та об’єктів інфраструктури. Так, планується спрямувати 3,5 млрд грн на ремонт основних засобів (колії, рухомого складу) та 7,5 млрд грн на оновлення основних засобів за планом капітальних вкладень, з яких 2 млрд грн – на реконструкцію більше 240 км колії та майже 200 комплектів стрілочних переводів, 0,9 млрд грн – на оновлення об’єктів інфраструктури (контактної мережі, об’єктів СЦБ та ін.), 2,5 млрд грн – на придбання 3100 вантажних вагонів, 1,3 млрд грн – на модернізацію більше 11,5 тис. вантажних вагонів та 0,8 млрд грн – на модернізацію майже 100 локомотивів.
Сторінка 208 з 270«««204205206207208209210211212»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту