Google AdSense
З 15 вересня філія «УЗШК» розпочала підготовку рухомого складу до зимових пасажирських перевезень. На пасажирів чекають додаткові маршрути швидкісних поїздів, удосконалення логістики перевезень та нові маршрути. Нині швидкісними поїздами щоденно користується понад 11 тис. пасажирів.

Парк рухомого складу філії «УЗШК» до кінця жовтня поповниться двома швидкісними поїздами Skoda чеського виробництва, які їй передасть філія «Південна залізниця».

Після закінчення планових ремонтів електропоїздів виробництва «Hyundai Rotem» та Екр-1 «Тарпан» виробництва «Крюківський вагонобудівний завод» планується додатково призначити по одній парі швидкісних поїздів до Харкова та Львова. Також із введенням нового графіка руху поїздів на 2016/2017 рр. планується подовжити маршрут швидкісного поїзда № 747/748 Дарниця – Тернопіль до станції Львів для забезпечення швидкісного сполучення вінницького регіону зі Львовом.

Крім того, планується відновити курсування швидкісних поїздів до Кривого Рогу.

На сьогодні дев’яти електропоїздам із десяти виробництва «Hyundai Rotem» ремонт виконано в повному обсязі. Останньому електропоїзду ремонт буде проведено при досягненні ним міжремонтного пробігу. Також завершується ремонт другого електропоїзда ЕКр-1 (виробництва Крюківського заводу), який наприкінці жовтня заплановано ввести в експлуатацію.

За 9 місяців 2016 року перевезено 2,8 млн пасажирів, при цьому заповнюваність швидкісних поїздів склала понад 84%, а в вихідні, передсвяткові та святкові дні досягала 100%. Тільки влітку 2016 року швидкісними поїздами Інтерсіті+ та Інтерсіті перевезено більше 1 млн пасажирів, а в серпні 2016 року заповнюваність швидкісних поїздів сягнула 94% і подорожі швидкісними поїздами здійснили понад 398 тисяч пасажирів. Це рекордний показник з часів започаткування в Україні швидкісного залізничного сполучення. Цьогорічний літній період відзначився перевезенням десятимільйонного пасажира з моменту запровадження швидкісного руху в Україні.


5 вересня 2016 року після тривалої хвороби - пішов з життя колишній начальник Локомотивного депо "Гречани" Бартков Михайло Петрович!
Адміністрація сайту висловлює щирі співчуття рідним та близьким покійного!

У вересні 2016 року регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 161 620 тисяч гривень.

Зокрема до Державного бюджету країни залізниця минулого місяця спрямувала 27 861 тисяч гривень, до місцевих бюджетів – 61 965 тисяч гривень, до цільових фондів соцстрахування – 71 794 тисяч гривень.

Загалом за 9 місяців поточного року Південно-Західна залізниця поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 1 366 686 тисяч гривень. З них, до Державного бюджету країни - 248 022 тисяч гривень, до місцевих бюджетів – 506 693 тисяч гривень, до цільових фондів соцстрахування –611 971 тисяч гривень.
Двоповерхові електропоїзди виробництва компанії Skoda перейдуть на баланс філії «Українська залізнична швидкісна компанія». Таке рішення прийняло правління ПАТ «Укрзалізниця» під час засідання 4 жовтня 2016 року. Раніше обслуговуванням цього рухомого складу займалася регіональна філія «Південна залізниця».

Такі зміни пов’язані з тим, що саме Українська залізнична швидкісна компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал та необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. До того ж це дозволить консолідувати експлуатацію всього швидкісного рухомого складу ПАТ «Укрзалізниця» в одній спеціалізованій філії.

За дорученням голови правління Войцеха Балчуна прискорена підготовка до курсування другого двоповерхового поїзда Skoda EJ675 у Харківській вагонній дільниці № 1. До 15 жовтня планується завершити ремонт за участю представників чеського заводу-виробника. Поїзд прийматиме в експлуатацію спеціальна комісія.

«І от тепер друга «Skoda» виходить з ремонту. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада. Я, правда, хотів би, щоб це сталося вже у двадцятих числах жовтня», – зазначив голова правління.

Інший двоповерховий електропоїзд до 20 вересня був задіяний на маршруті Харків – Генічеськ, а нині визначається напрямок, на якому він курсуватиме в подальшому.

Попередньо, проаналізувавши пасажиропотік, фахівці визначили такі найбільш прийнятні напрямки для двоповерхових поїздів: Київ – Полтава – Харків; Київ – Вінниця – Хмельницький – Тернопіль – Львів. Ці електропоїзди мають технічні обмеження добового пробігу до 700 км.

Курсування електропоїздів на цих маршрутах дозволить вивільнити з обігу 18 пасажирських вагонів і використати їх на напрямку Київ – Херсон, де спостерігається попит пасажирів на перевезення. Також буде розроблено оптимальний графік руху поїздів, що обслуговуватимуться електропоїздами Skoda.

Українська залізнична швидкісна компанія має забезпечити готовність виходу на маршрути поїздів Skoda – локомотивні і поїзні бригади здійснять обкатку, будуть підготовлені ремонтні бригади.

Довідково:

Два електропоїзди Skoda EJ675 City Elephant Укрзалізниця придбала у 2012 році перед проведення чемпіонату з футболу Євро-2012. Ці поїзди – двосистемні (курсують електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі). Електропоїзд складається з 6 двоповерхових вагонів та має 607 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км за годину.
Для зручності пасажирів ПАТ «Укрзалізниця» призначено щоденне курсування додаткового поїзда № 234/233 Хмельницький – Лисичанськ маршрутом через Козятин, Київ, Гребінку, Полтаву, Сватове. Цей поїзд складе альтернативу поїзду № 134/133 Київ – Лисичанськ, який курсує через Суми та Харків. Раніше повідомлялося про призначення додаткового поїзда № 234/233 Київ – Лисичанськ.

Новий поїзд відправлятиметься з 30 жовтня з Хмельницького о 16:06 і прибуватиме до Лисичанська наступного дня о 12:35.

Зворотно з Лисичанська відправлення з 31 жовтня о 14:29 та прибуття до Хмельницького о 10:54. Більше інформації щодо маршруту руху поїзда № 234/233 можна отримати на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця».

Поїзд курсуватиме в складі 18 вагонів.

Впродовж листопада ПАТ «Укрзалізниця» аналізуватиме населеність цього поїзда для прийняття рішення щодо його курсування на постійній основі.
Сторінка 219 з 270«««215216217218219220221222223»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту