Станом на 26 лютого парк вантажних вагонів збільшився на 907 піввагонів, з яких закуплено 400 одиниць, решта – побудовані на власних вагонобудівних заводах ПАТ «Укрзалізниця».

«Ми вийшли на високий темп оновлення парку вантажних вагонів завдяки злагодженій роботі всіх філій Укрзалізниці. Виробничий ланцюжок працює чітко – від постачання запчастин і організації виробництва до цілком конкретного кінцевого результату. А результат – це 507 піввагонів, що побудували наші заводи. Крім того, у цьому році придбали вже 400 піввагонів, по 200 одиниць виробництва Крюківського та Попаснянського заводів», – прокоментував оновлення парку рухомого складу в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував Панютинський – 272 од., Дарницький виготовив 150 од., а Стрийський – 85 од.

Загалом 2018 року на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, із яких 3 тисячі за залучені кошти. Таким чином, у парку піввагонів з’явиться понад 7 тисяч нових. Також планується оновити 100 фітингових платформ.

Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604  піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» у ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».

Опади та морози впродовж останніх вихідних не вплинули на рух поїздів. Укрзалізниця повністю контролює ситуацію з рухом пасажирських та вантажних поїздів. Затримок поїздів через негоду за останні дні не було.

Упродовж останніх днів залізничники працюють в особливому режимі через погіршення погодних умов. Найбільші снігопади спостерігалися на території Львівської області, де товщина снігового покриву сягала майже 80 см. Залізничники оперативно чистять перони, колії та посадкові платформи.

Просимо пасажирів бути обережними й уважно слухати оголошення на вокзалах. Під час планування поїздок враховуйте труднощі, які можуть виникнути при трансфері до залізничних вокзалів та станцій, особливо якщо ви подорожуєте з дітьми.

Свої зауваження та пропозиції пасажири можуть повідомити на гарячу лінію «Якість та сервіс» за тел. 0800-50-3111.

Укрзалізниця бажає всім приємних подорожей попри негоду.

Укрзалізниця завершує коригування графіка руху поїздів у зв'язку з переходом на літній час і відкриває продаж квитків на дати відправлення починаючи з 25.03.2018 року. Про це повідомив на своїй сторінці уTwitter в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«На даний час відкрито продаж уже на 30 поїздів. Робота триває і буде завершена до початку наступного тижня», - зазначив Євген Кравцов.

Нагадаємо, Укрзалізниця призупинила продаж квитків на дати після 25 березня у зв’язку з коригуванням графіка руху поїздів через перехід на літній час.

Цьогоріч переведення годинника на літній час відбудеться у ніч із суботи на неділю 25 березня.

Сьогодні, 23 лютого 2018 року, у головному офісі Укрзалізниці підписано пакет важливих документів довгострокового партнерства з компанією General Electric. З них розпочинається перший етап співробітництва з GE для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та  GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.

У заході взяли участь Президент України Петро Порошенко, посол США в Україні Марі Йованович, Президент і Головний виконавчий директор GE Transportation Рафаель Сантана та інші поважні гості.

Президент України Петро Порошенко високо оцінив співпрацю з компанією світового рівня та важливість реалізацію проекту з GE. «Впевнений, що покращення інвестиційного клімату в Україні сприятиме створенню нових робочих місць, зростанню ВВП, зміцненню обороноздатності країни. Вітаю ефективну співпрацю з GE. Це велика перемога не тільки для Укрзалізниці, а й для двох країн – України та США»,  - наголосив Петро Порошенко.

У свою чергу посол США в Україні Марі Йованович зазначила, що реалізація цього проекту стала можливою завдяки зусиллям найвищого керівництва двох держав. «Це найбільший проект за усі 8 років роботи компанії GE в Україні, вартістю понад 1 млрд дол. США. Україна запозичить технології, отримає великі переваги від приходу GE. Це потужний сигнал інвесторам, що Україна змінює спосіб ведення бізнесу, що добре для населення і для економіки», - сказала вона.

Президент і Головний виконавчий директор GE Transportation Рафаель Сантана зазначив, що співпраця має великий потенціал. « Це знакова подія, найбільший контракт, що GE коли небуть підписувало в Україні. Ми принесемо в Україну найвищі технології і пишаємося, що працюємо з українським урядом», - зазначив Рафаель Сантана.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов зазначив, що це потужний поштовх для товариства та вітчизняного машинобудування: «Тепловозів Укрзалізниця не купувала рівно десять останніх років. Партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Це дозволить суттєво оновити робочий парк тепловозів Укрзалізниці», – зазначив Євген Кравцов. Він подякував залізничниками, Президенту України, Прем’єр-міністру України та усім, хто зробив співпрацю з GE можливою.

Також Євген Кравцов подякував керівнику Офісу сприяння інвестиціям Данилу Білаку за підтримку  та долучення до переговорів з General Electric. «У нас є спільна мета – щоб Україна асоціювалася з передовими брендами», - підкреслив Євген Кравцов. Окрім цього, керівник Укрзалізниці висловив подяку керівнику Офісу Національної інвестиційної ради Юлії Ковалів та її команді за високий рівень залученості до перемовин зі стратегічними партнерами.

Наприкінці 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10%. Їх виробництво стартує на початку 2018 року в США і перші поставки заплановані вже цієї осені.

Поступово рівень локалізації буде доведений до 40%. Українські підприємства, які  будуть залучені в кооперацію та сертифіковані GE, отримають змогу стати постачальником товарів та послуг для GE та інших виробників під час реалізації аналогічних проектів в інших країнах.

Компанія «General Electric Transportation» має позитивний досвід експлуатації локомотивів власного виробництва серії ТЕ33А, ТЕ33АС на просторі з шириною колії 1520 мм в Казахстані, Монголії, Азербайджані, Таджикистані, Туркменістані та Киргизстані.

Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні і комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними  тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху і радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння.  У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління і діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює і відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання і експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.

Для локомотивної бригади створені безпечні та комфортні умови праці. Кабіна тепловоза оснащена системою клімат-контролю; є холодильник, піч та ергономічний санвузол; пасивна система безпеки захищає локомотивну бригаду при аварійному зіткненні; застосовуються новітні шумоізоляційні і вібродемпфуючі матеріали. В кабіні управління встановлено високоміцне лобове скло з електрообігрівом. Дзеркала заднього виду також обігріваються та за допомогою дистанційного управління можуть змінювати своє положення.

Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 Довідка:

В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби – 20 років.

 

У рамках дорожніх програм з покращення експлуатаційної роботи сортувальних станцій Південно-Західної залізниці та покращення умов праці працівників регіональної філії вперше за останні роки розпочато розвиток підприємств Козятинського залізничного вузла.

Так, пункт комерційного огляду станції Козятин-1 був повністю забезпечений матеріалами для усунення комерційних несправностей. В пункті комерційного огляду товарної системи встановлено бойлер, який дозволить персоналу користуватися гарячою водою. Проведено роботу щодо заповнення кадрових вакансій для станційних підрозділів, а також з раціонального використання будівель та споруд на території станції.

Козятинське вагоноремонтне депо забезпечене квартальним запасом матеріалів для проведення ремонтних робіт та 40-відсотковим обсягом квартальної потреби у запчастинах. На пункті технічного обслуговування ст. Козятин-2 виконано ремонт душової та приміщень обігріву. Для потреб вагонного депо виділено чотири радіостанції, на будівлях та приміщеннях поновлено інформаційні покажчики, а на адміністративному корпусі вивішено Державний прапор. Для ремонту пристроїв електричної централізації та переїздів на Козятинській дистанції сигналізації та зв’язку надійшло понад 21,6 тис. м кабелю.

Козятинська дистанція колії отримала два комплекти нових дерев’яних брусів для стрілочних переводів, які буде вкладено найближчим часом. А проведені колійниками роботи вже дозволили відмінити попередження на стрілочному переводі № 194. Козятинська колійна машинна станція отримала матеріали та запчастини для проведення капітального ремонту колій західного парку станції Козятин-1. Роботи розпочнуться за сприятливої погоди. Силами ЕЧ-2 поліпшено освітлення на залізничному переїзду 1011-й кілометр, де встановлено енергозберігаючі освітлювальні прилади.

У Козятинському локомотивному депо виконано ремонт виробничої їдальні. Її забезпечено необхідною для роботи технікою та інвентарем (новим холодильником, вагами, посудом).

Також, у локомотивному депо з метою проведення якісного та своєчасного технічного обслуговування електровозам серії заплановано будівництво цеху з виконанням у 2018 році проектних робіт. Ремонтні роботи також проведено у приміщеннях Козятинської дирекції залізничних перевезень. Тут на металопластикові замінено близько двох десятків дерев’яних вікон, оновлено низку дверей, радіаторів, світильників, облицювальні матеріали на сходових клітинах, підлогу в окремих приміщеннях. Виконано також ремонтні роботи та роботи з оновлення електричної та опалювальної мережі, придбано нові меблі.

За словами в.о. директора регіональної філії Романа Веприцького, «Побудова європейської компанії, на що націлює нас керівництво ПАТ «Укрзалізниця» та особисто в.о. голови правління Євген Кравцов, тісно пов’язане з високим рівнем організації виробництва та створенням належних умов праці, над чим, власне, ми і працюємо. І роботу цю буде продовжено».

Сторінка 219 з 323«««215216217218219220221222223»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту