15 лютого, у головному офісі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» пройшла балансова комісії за підсумками роботи залізниці в 2017 році.

Як зазначив в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький, який головував на заході, за останній квартал 2017 року спільними зусиллями менеджменту та трудового колективу вдалося стабілізувати ситуацію в усіх сферах життєдіяльності залізниці і за вийти на прибутковий річний результат роботи.

У порівнянні з 2016 роком зросли показники загального вантажо- та пасажирообігу - на 11,4 % та 2 % відповідно. Залізниці торік удалося отримати прибуток від вантажних перевезень та зменшити збитки від пасажирських. Є позитивні тенденції у сфері безпеки руху, матеріально-технічного забезпечення, мотивації праці, у вирішенні питань відтоку кваліфікованих кадрів, створенні належних умов на робочих місцях та виробничого побуту.

«Разом із цим, - зазначив Роман Веприцький, - залишається чимало проблем, які негативно впливають на фінансово-господарський стан залізниці. Їх треба вирішити, щоб 2018-й став роком значного комплексного покращення роботи регіональної філії, її виходу на новий рівень розвитку».

Зокрема, за словами очільника регіональної філії, у 2018 році належить суттєво покращити якісні показники використання рухомого складу – як локомотивного, так і вагонного парку; добитися зменшення експлуатаційних витрат, у тому числі, шляхом мінімізації непродуктивних витрат, оптимізації режиму праці та відпочинку залізничників, приведення штатної чисельності персоналу до обсягів виконуваних робіт, тощо. Потребуватимуть посиленої уваги питання скорочення понаднормативних запасів ТМЦ та незавершених капітальних інвестицій, виробничого травматизму, охорони праці та інші.

Залізниця вже зробила кроки до вирішення цих питань, до покращення ситуації, - розповів Роман Веприцький. – Ми добре розуміємо ті завдання, що стоять перед нами, чітко бачимо шляхи їх реалізації, а також кінцевий результат змін, яких прагнемо ми і на які нас націлює керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов. Нам украй потрібне таке ж розуміння і підтримка наших дій від кожного залізничника на його робочому місці. Лише разом ми досягнемо успіху. Певен, що саме 2018 рік зробить наше життя іншим, стане для залізниці і всієї залізничної галузі вирішальним».

У ході балансової комісії керівник регіональної філії також заслухав звіти про роботу в 2017 році всіх дирекцій залізничних перевезень та служб, поставив структурним підрозділам низку завдань, реалізація яких працюватиме на позитивний результат діяльності всієї залізниці.

Від 17 лютого цього року поїзд № 29 Київ – Ужгород курсуватиме щоденно замість через день. Укрзалізниця збільшила кількість рейсів за цим маршрутом через його популярність. «З Укрзалізницею все зручніше подорожувати на відпочинок та в справах. Попит на пасажирські перевезення в напрямку Ужгорода впевнено зростає, тому ми вирішили збільшити періодичність курсування двадцять дев’ятого поїзда й подивитися, як він буде заповнюватися», - прокоментував в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Поїзд № 29 Київ – Ужгород вирушає з Києва о 21:08 та прибуває до Ужгорода о 09:20. У зворотному напрямку відправлення о 22:03 та прибуття до столиці о 10:16. Зупинки передбачені на станціях Бердичів, Чуднів-Волинське, Шепетівка-1, Львів та Мукачеве.

Укрзалізниця просить пасажирів заздалегідь планувати подорожі – купити квитки можна в залізничних касах таонлайн. Нагадуємо, нещодавно Укрзалізниця запровадила нову зручну послугу – онлайн-пошук квитків з пересадкою.

Сьогодні, 16 лютого 2018 року, перед ПАТ «Укрзалізниця» Прем’єр-міністром поставлене важливе завдання – до кінця року побудувати лінію швидкого залізничного сполучення з аеропортом «Бориспіль». «Терміни стислі, але реальні – будівництво маємо розпочати не пізніше 1 червня, завершити – у грудні 2018 року», – прокоментував на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами Євгена Кравцова, Укрзалізниця підходить прагматично до втілення цього проекту, щоб він був життєздатним та реалістичним. «Вже сьогодні розпочинаємо підготовку необхідної технічної документації. Маємо чітке бачення, який рухомий склад буде задіяний та що необхідно зробити для підготовки інфраструктури. Компанія зробить все необхідне, щоб запустити перший поїзд уже в цьому році. Укрзалізниця зарекомендувала себе як надійний та ефективний державний партнер з реалізації важливих транспортних проектів», – зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця».

Згідно з попереднім проектом будівництва, маршрут буде прокладений від вокзалу станції Київ-Пасажирський через станції Видубичі та Дарниця до терміналу D аеропорту «Бориспіль». Час у дорозі складатиме 35 хвилин, а попередня вартість квитка – 80-120 грн. Для реалізації проекту необхідно буде добудувати до існуючої залізничної інфраструктури шляхопровід, 4 км колії та платформу біля терміналу.

«Платформа знаходитиметься біля терміналу аеропорту. Експрес двічі зупинятиметься на шляху до «Борисполя». Фактично добудувати потрібно лише 4 км шляху», – зазначив на своїй сторінці у Facebook Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Попередні інвестиції в проект – 600-800 млн грн, з яких 450 млн грн – будівництво шляхопроводу, 100 млн грн – будівництво залізничної інфраструктури, 170 млн – відновлення рейкових автобусів та будівництво боксу депо для їх обслуговування.

Рухомий склад, який планується використовувати, це 11 поїздів PESA 620 м на 91 місце та 2 поїзди PESA 630 м на 192 місця. Усі поїзди за 6 місяців будуть підготовлені до експлуатації. Заплановано, що із запуском поїзда понад 2,67 млн осіб або 35 % загального пасажиропотоку на напрямку користуватиметься залізничним транспортом, що принесе залізничній галузі більше 300 млн грн надходжень за рік. Дисконтований термін окупності проекту складе 10,5 років.

Також завдяки залізничному сполученню з аеропортом «Бориспіль» зменшиться завантаженість автошляхів на 1000 автомобільних та 30 автобусних поїздок на день, що позитивно позначиться на екологічній ситуації в регіоні.

За перший місяць 2018 року регіональна філія « Південно-Західна залізниця» відправила 2960,9 тис. тонн вантажів.

У внутрішньому сполученні минулого місяця регіональна філія «Південно -Західна залізниця» відправила 1695,52 тис. тонн: будівельних вантажів – 801,71 тис. тонн, промислової сировини – 180,68 тис. тонн, лісових вантажів – 77,66 тис. тонн, флюсів – 130,04 тис. тонн, хімічних і мінеральних добрив – 30,74 тис. тонн, цементу – 49,11 тис. тонн, зернових вантажів – 186,26 тис. тонн, вогнетривів – 42,53 тис. тонн, брухту чорних металів – 51,7 тис. тонн, кольорової руди – 3,57 тис. тонн, нафти та нафтопродуктів – 85,05 тис. тонн, решти та збірних вантажів – 37,69 тис.тонн, цукру – 10,49 тис.тонн, продовольчих товарів – 8,29 ти.тонн.

На експорт залізницею у січні було відправлено 1265,38 тис. тонн: зернових – 806,0 тис. тонн, будівельних – 216,54 тис. тонн, решти продовольчих товарів – 35,15 тис. тонн, вогнетривів – 12,95 тис. тонн, промислової сировини – 36,67 тис. тонн, лісових вантажів – 51,87 тис.тонн, решти та збірних вантажів – 36,17 тис.тонн, жмихів – 30,76 тис.тонн, кольорової руди – 20,76 тис.тонн, цукру – 18,51 тис.тонн

Сьогодні дано старт зворотному відліку до введення Бескидського тунелю в експлуатацію, що буде відкритий через 100 днів. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час інспекційної поїздки на об’єкт 15 лютого.

За словами Євгена Кравцова, спорудження двоколійного залізничного Бескидського тунелю на перегоні Бескид – Скотарське, – це єдиний проект з будівництва залізничних тунелів часів незалежної України. «Це епохальне та символічне будівництво загалом для української транспортної галузі»,  розповів в.о. голови правління товариства.

За словами Євгена Кравцова, за останній рік відбулося збільшення перевезень вантажів до країн ЄС на понад 3%, зворотно – на понад 30%. У 2017 році через старий Бескидський тунель залізничним транспортом перевезено більш ніж 20 млн тонн вантажів. Ці обсяги свідчать, що попит і необхідність перевезень в бік Європи та зворотно існує. «За останні три роки металурги, аграрії, хіміки збільшили експорт вантажів до країн ЄС сухопутними прикордонними переходами. Тому відчутна необхідність відкриття нового тунелю, що ліквідує вузьке місце залізничної інфраструктури п’ятого європейського транспортного коридору Італія — Словенія — Угорщина — Словаччина — Україна», – зазначив Євген Кравцов.

За його словами, після введення нового тунелю в експлуатацію пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів через тунель з 40 до 60 км/год.

Він зазначив, що Прем’єр-міністр України на засіданні уряду поставив завдання у 100 денний термін завершити  роботи та підготувати Бескидський тунель до уведення в експлуатацію. Тому відкриття об’єкту заплановане на 25 травня.

«Поставлені завдання усім службам Львівської залізниці, щоб чітко вкластися у графік робіт, адже попереду технічно складне переключення руху поїздів між тунелями. Ми очікуємо, що завдяки Бескидському тунелю покращимо і пасажирське сполучення із Закарпаттям. У перспективі плануємо запустити поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям»,  розповів в.о. голови правління товариства.

Він подякував працівникам регіональної філії «Львівська залізниця», підряднику-компанії «Інтербудмонтаж» та місцевій владі за співпрацю в реалізації проекту.

Двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, автоматизованою системою управління технологічними процесами тунелю, засобами пожежної безпеки.

Наразі залізничники виконують роботи другого етапу — переоблаштування інфраструктури станції Бескид. Цей етап триває з 26 вересня 2017 року й передбачає закінчення робіт у тунелі та на підходах до нього, зокрема, електрифікацію, укладання колій, влаштування пристроїв централізації та блокування, а також зв’язку, будівництво припортальних будівель і споруд та освітлення припортальних ділянок. Щодоби на об’єкті працюють близько 140 колійників, енергетиків та будівельників, задіяно 17 одиниць колійної та будівельної техніки.

На станції Бескид змонтовано обладнання новітніх систем мікропроцесорної централізації керування рухом поїздів. У тунелі укладено парну та непарну колії. Триває влаштування кабельних мереж електроосвітлення та електроживлення тунелю, прокладено мережі зв’язку та СЦБ в тунелі, тривають роботи з їх прокладання на підходах. Розпочато влаштування просторової ромбовидної автокомпенсованої контактної мережі в тунелі. Завершується монтаж протипожежного водопроводу в тунелі, влаштування водовідвідних лотків. Здійснюється монтаж обладнання систем відеонагляду, пожежогасіння, електроживлення, вентиляції та автоматизованої системи управління технологічними процесами в тунелі.

Довідка

Будівництво Бескидського тунелю, що знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей, фінансується за рахунок коштів ПАТ «Укрзалізниця» із залученням кредитних коштів МФО, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту «Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України» та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Бескидський залізничний тунель». З початку реалізації проекту профінансовано 2,2 млрд грн з ПДВ, із яких кошти ЄБРР – 526,8 млн грн, ЄІБ – понад 1 млрд грн, власні кошти Укрзалізниці – 666,5 млн грн. Вартість виконаних робіт 2 394 221 тис. грн з ПДВ.

Новий тунель зводиться на відстані 30 метрів від старого одноколійного. За проектом, повністю закінчити комплекс робіт планується в другому кварталі 2018 року.

26 вересня 2017 року підрядник ПрАТ «Інтербудмонтаж» завершив основні роботи зі спорудження двоколійного Бескидського тунелю: його проходку, постійне оздоблення склепіння та стін тунелю. Роботи тривали з 29 жовтня 2013 року.

 

Сторінка 220 з 321«««216217218219220221222223224»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту