Google AdSense
Традиційно, 1 жовтня, у День ветерана та Міжнародний день громадян похилого віку Південно-Західна залізниця вшановує досвід та роботу своїх колишніх працівників, а нині – пенсіонерів-залізничників.

Напередодні, 30 вересня, залізниця підготувала для пенсіонерів-залізничників незвичний подарунок – подорож ретропоїздом по залізничному кільцю навколо Києва. Окрім цього, для колишніх працівників Столичної магістралі організовано відвідування виставки історії рухомого складу на 14-й колії станції Київ-Пасажирський. Також усі пенсонери-залізничники отримали продуктові набори.

Загалом Південно-Західна залізниця повсякчас турбується про своїх ветеранів та пенсіонерів. За сприяння керівництва залізниці колишні працівники отримують медичну та соціально-побутову допомогу, зокрема, щороку їм видаються путівки на оздоровлення та лікування у відомчих медичних закладах - у медичному центрі реабілітації залізниці Хмільник та лінійній лікарні Клубівка.
У вільному продажу для пасажирів щодоби з’явиться майже на 3,9 тис. більше місць в поїздах далекого сполучення, які формує ПАТ «Укрзалізниця». Це відбудеться завдяки відміні різних видів бронювання та зміні розподілу місць за видами продажу. Відповідний наказ Укрзалізниці підписано 26 вересня, він почне діяти з 30 жовтня цього року. Таким чином, загалом у вільному продажу щодобово знаходитиметься понад 97 тис. квитків.

Змінити систему бронювання місць у поїздах ініціював голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун. Це один із кроків до покращення сервісу для пасажирів.

Завдяки внесеним змінам до наказу щодо розподілу місць у пасажирських поїздах за бронями та видами продажу вдалося збільшити кількість місць для виїзду соціально вразливих верств населення. Тепер для них у кожному поїзді передбачено для оформлення до 10 місць замість 4, як було раніше. Також розширено перелік таких осіб. Так, цією можливість, окрім інвалідів Великої Вітчизняної війни, мають право скористатися учасники бойових дій, у тому числі АТО, інваліди 1 та 2 груп та діти-інваліди.

Для державних установ та організацій встановлено бронювання місць лише в одному поїзді за наявності інших поїздів одного маршруту.

Також переглянуті та встановлені більш жорсткі умови викупу місць для організованих груп пасажирів – не пізніше 3 діб.

Менеджмент товариства особисто контролюватиме, щоб прийняті зміни в системі бронювання реально працювали, він відкритий до пропозицій та зворотного зв’язку зі споживачами послуг.

Довідка

Скасовані наступні види броні:

– для реалізації місць начальником вокзалу станцій, вокзалів регіональних філій залізниць;

– для реалізації місць начальником Відокремленого підрозділу «Український центр обслуговування пасажирів» регіональної філії Південно-Західна залізниця;

– для реалізації місць начальником регіональної філії.

Відмінено також такі види продажу: для організованого виїзду груп у зворотному напрямку в додаткових поїздах та вагонах і для зворотного виїзду з держав Європи.

Залишилася для бронювання певна кількість місць для службових відряджень працівників залізничного транспорту.
Сьогодні, 28 вересня, на станції Київ-Пасажирський відбулася демонстрація вантажного магістрального тепловоза серії ТЕ33А виробництва General Electric. У заході взяли участь міністр інфраструктури України Володимир Омелян, президент і головний виконавчий директор GE Transportation Джеймі Міллєр, член правління ПАТ «Укрзалізниця» Іренеуш Василевський, віце-президент Казахстанської залізниці Максат Кабашев та заступник голови місії Посольства США в Україні Джордж Кент.

Особливість цього локомотива, як зазначила пані Міллєр, у тому, що він надпотужний та найменш витратний, а ще екологічний та економічний. Таких тепловозів загалом компанія виготовила понад 10 тисяч і сподівається, що після випробувань цього зразка тепловоза в різних умовах на українській залізничній мережі співпраця між компаніями розширюватиметься, зокрема в напрямку модернізації локомотивів. «Локомотиви – ключові для модернізації рухомого складу. Ми хочемо знайти правильні технічні рішення для залізниці», – зазначила Джеймі Міллєр.

За словами члена правління ПАТ «Укрзалізниця» Іренеуша Василевського, для модернізації техніки потрібно чимало коштів, але вона необхідна і буде здійснюватися, щоб в Укрзалізниці настали відчутні зміни вже найближчим часом. Він зазначив, що демонстрація потужного та сучасного локомотива в Україні – це швидкий результат переговорів з GE. Демонстрації тепловоза передувало підписання в липні 2016 року угоди про взаєморозуміння між ПАТ «Укрзалізниця» та GE.

До кінця жовтня, як повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, ПАТ «Укрзалізниця» підготує п’ятирічний план модернізації локомотивів та вагонів, до його розробки будуть залучені також провідні експерти.

Локомотив від GE сподобався українським машиністам не лише відмінними технічними характеристиками, а й комфортністю. У серпні п’ятеро машиністів регіональної філії «Одеська залізниця» їздили на стажування до Казахстану, де знайомилися з особливостями локомотивів GE.

Потужність цього тепловозу серії ТЕ33А складає 3356 кВт, що дозволяє використовувати його замість двосекційних тепловозів. Цей шестивісний односекційний локомотив може розвивати швидкість до 120 км/год. Тепловоз обладнаний V−подібним 12-циліндровим чотириактним двигуном GEVO12 від компанії «GE Transportation Systems». Упродовж вересня цей тепловоз уже здійснив чотири демонстраційні поїздки на дільницях регіональної філії «Одеська залізниця», такі поїздки продовжуватимуться й надалі.

Стан тягового рухомого складу для ПАТ «Укрзалізниця» сьогодні одна з найбільш нагальних проблем, що потребують вирішення. Так, магістральні вантажні тепловози зношені на 99%. За 25 років незалежності України було придбано лише 8 тепловозів, з яких 4 – пасажирські та 4 – маневрові. Жодного магістрального тепловоза придбано не було. Менеджмент акціонерного товариства вивчає можливості світових виробників з метою локалізації виробництва локомотивів в Україні.
Двадцять другого вересня 2016 року о 14:55 на переїзді перегону Воронківці – Красилів Хмельницької області при справно працюючій сигналізації вантажний поїзд зіткнувся з автомобілем ВАЗ. На щастя, цього разу потерпілих немає. Випадок розслідують правоохоронці.

ПАТ «Укрзалізниця» закликає водіїв автотранспорту бути пильними і неухильно дотримуватися правил дорожнього руху при перетині залізничних переїздів, адже ДТП через порушення правил – не перший випадок у поточному місяці.

Так, 20 вересня на переїзді між станціями Кривий Ріг-Головний-Кривий Ріг о 17:25 водій вантажного автомобілю не впорався з керуванням, пошкодив поворотний шлагбаум та втік з місця події. Про випадок повідомлено в поліцію.

Крім цього, 10 вересня о 8:40 на залізничному переїзді перегону Основа-Тернове Харківської області водій автокрану КРАЗ збив шлагбаум. Автомобіль також не зупинився та зник з місця пригоди.

Найчастіше такі події не перешкоджають руху поїздів, але залізничникам доводиться відновлювати роботу шлагбаума, витрачаючи сили та кошти. Найчастіше причинами ДТП є виїзди на переїзди при заборонних показаннях автоматичної сигналізації і закритих шлагбаумах, несправність автотранспортних засобів, які вчинили зіткнення з рухомим складом.

Особливу тривогу викликають випадки зіткнення автотранспорту з поїздами та електровозами, адже несумлінний водій наражає на небезпеку не тільки власне життя, а й життя пасажирів і машиніста поїзда. Дорожньо-транспортні пригоди також шкодять роботі залізничного транспорту, призводять до затримок руху поїздів.

За 8 місяців 2016 року на залізничних переїздах та коліях сталося 48 ДТП, у яких 2 людей загинуло й 8 травмовано.

Раніше повідомлялося, що на залізниці триває місячник безпеки на залізничному транспорті.

Довідка

Витяг з Правил дорожнього руху, пункт 20 «Рух через залізничні переїзди»:

20.1. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

20.4. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.

20.5. Рух через переїзд забороняється, якщо:

а) черговий по переїзду подає сигнал заборони руху - стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;

б) шлагбаум опущений або почав опускатися;

в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;

г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;

ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.6. Рух через переїзд сільськогосподарських, дорожніх, будівельних та інших машин і механізмів дозволяється тільки в транспортному стані.

20.7. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.

20.8. У разі вимушеної зупинки транспортного засобу на переїзді водій зобов'язаний негайно висадити людей і вжити заходів для звільнення переїзду, а якщо це не вдається зробити, він повинен:

а) коли є можливість, послати двох чоловік уздовж колій в обидва боки від переїзду не менш як на 1000 м (якщо одного, то в бік ймовірної появи поїзда, а на одноколійних переїздах - у бік гіршої видимості залізничної колії), пояснивши їм правила подавання сигналу зупинки машиністу поїзда (локомотива, дрезини), що наближається;

б) залишатися біля транспортного засобу і, подаючи сигнали загальної тривоги, вживати всіх заходів для звільнення переїзду;

в) у разі появи поїзда бігти йому назустріч, подаючи сигнал зупинки.

20.9. Сигналом зупинки поїзда (локомотива, дрезини) є круговий рух руки (у світлу пору – із шматком яскравої тканини або будь-яким добре помітним предметом, у темну пору доби і в умовах недостатньої видимості – з факелом або ліхтарем). Сигналом загальної тривоги є серії звукових сигналів транспортного засобу, що складаються з одного довгого і трьох коротких сигналів.
Перевезення вантажів у складі контейнерних поїздів і поїзду комбінованого транспорту «Вікінг» територією України з січня по серпень поточного року зросли на 28% порівняно з обсягами аналогічного періоду минулого року. Загалом у складі контейнерних поїздів перевезено 45945 контейнерів (у 20-футовому еквіваленті – далі ДФЕ).

Зокрема, на 55% збільшилися обсяги контейнерних перевезень у складі поїзда «Дніпровець» (Одеса – Дніпропетровськ–Ліски – Одеса), яким перевезено 3323 ДФЕ-контейнерів; на 51% – Нікополь – Іллічівськ – Нікополь – 20978 ДФЕ-контейнерів; на 5% – «Поділля» (Одеса – Хмельницький – Одеса) – 980 ДФЕ-контейнерів; на 35% - ZUBR – 990 ДФЕ-контейнерів.

Вагомі обсяги (2843 ДФЕ) перевезли в складі поїзда комбінованого транспорту «Вікінг»; маршрутами «Хрещатик» (Одеса – Київ-Ліски – Одеса) – 2304, Румунія – Тольятті – Румунія – 3868.

Наразі територією України курсує 11 контейнерних поїздів. Перевезення контейнерів у складі контейнерних поїздів становлять 26% від загального обсягу перевезених контейнерів територією України.

Враховуючи потенціал ринку транспортних послуг, ПАТ «Укрзалізниця» проводить постійну роботу із залучення додаткових вантажопотоків на територію України та розширення географії міжнародних проектів. Ця робота стосується різних напрямів діяльності залізниць: гнучкої тарифної політики, технічного переоснащення, впровадження нових інформаційних технологій, облаштування прикордонних переходів, удосконалення технології перевізного процесу, сервісу послуг тощо.
Сторінка 220 з 270«««216217218219220221222223224»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту