У рамках реалізації Програми поліпшення умов праці та виробничого побуту працівників регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на станції Трипілля-Дніпровське Київської дирекції залізничних перевезень було виконано низку робіт.

Зокрема, впорядковано пост електричної централізації, в будівлі якого пофарбували стіни й двері, в коридорі замінили підвісну стелю та світильники. Освітлення також оновили на сходових маршах.

Окрім того, на станції виконано заміну лінолеуму на робочих місцях прийомоздавальника та ДСП.

Оновлено лампи люмінесцентного освітлення в приміщеннях вантажної каси, ДСП та у коридорах адміністративної будівлі. В адмінбудівлі також пофарбували двері та виконали часткову заміну кахлів.

Охайного вигляду набули і станційні контейнери для сміття. Програма поліпшення умов праці та виробничого побуту залізничників була запровадження після комісійного огляду станцій та інших виробничих підрозділів залізниці, проведеного в.о. регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Романом Веприцьким

«Правління ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. правління Євген Кравцов націлюють нас на побудову сучасної європейської компанії, - говорить керівник залізниці. – Тож і вигляд наших підприємств, умови праці на них, виробничий побут повинні відповідати високим європейським стандартам, чого ми прагнемо і над чим працюємо».

Нагадаємо, що на цей час на Південно-Західній залізниці діє низка інших комплексних програм, покликаних вивести роботу регіональної філії на новий якісний рівень. Це, зокрема, програма розвитку господарства приміських пасажирських перевезень; розвитку залізничної інфраструктури; відновлення локомотивного господарства;покращення результатів закупівель товарі та послуг; житлових умов та забезпечення залізничників житлом; покращення роботи сортувальних станцій.

У січні 2018 року році галузевою службою вагонного господарства регіональної філії «Південно-Західної залізниці» плановими видами ремонту відремонтовано 383 вантажних вагонів. Загалом протягом поточного року орієнтовно заплановано відремонтувати плановими видами ремонту 3865 вагонів.

Також поточними видами ремонту минулого місяця відремонтовано та підготовлено до навантаження 1888 вагонів, у тому числі 922 піввагонів, із них на високотехнологічних вагоноремонтних машинах «Донбас» - 312 вагонів .

Серед цієї кількості деповським ремонтом оновлено 241 вагонів, зокрема : • 2 вагонів інвентарного парку Укрзалізниці; • 239 вагонів власності підприємства Укрзалізниці (ЦТС «ЛІСКИ» - 51; «Дарницький ВРЗ» – 47; «Стрийський ВРЗ» - 103; «Панютинський ВРЗ» - 1, ЦТЛ - 37).

Також відремонтовано 74 вагони (капітальним ремонтом) власності промислових підприємств та 68 вагони власності підприємств регіональної філії «Південно-Західної залізниці» .

Завдяки зусиллям працівників служби вагонного господарства зі збереження рухомого складу, зокрема проведення своєчасного ремонту, покращуються показники роботи регіональної філії «Південно-Західної залізниці» та забезпечуються необхідні обсяги вантажних перевезень.

За 2017 рік регіональна філія Південно-Західна залізниця поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 2 224 953 тис. грн.

Зокрема, до Державного бюджету країни залізниця спрямувала майже 338 410 тис. грн., до місцевих бюджетів – понад 989 706 тис. грн.. , до цільових фондів соцстрахування – майже 896 837 тис.грн.

Кабінет Міністрів України на засіданні 14 лютого затвердив консолідований фінансовий план ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік. Він передбачає прибуткову та інвестиційну діяльність компанії, масштабне оновлення основних засобів, збільшення капітальних вкладень у 2,5 разу, а податків та зборів до бюджету на 19%. Прокоментував головний фінансовий документ компанії в.о. голови правління товариства Євген Кравцов. 

За словами Євгена Кравцова, фінансовим планом Укрзалізниці на 2018-й рік передбачено дохід компанії 92,2 млрд грн, прибуток – 0,7 млрд грн, податки та збори до бюджету – 18 млрд грн, капінвестиції – 26,9 млрд грн, Обсяги вантажних перевезень планується збільшити на 2,7 % до 347,5 млн тонн.

«У рекордно швидкі терміни уряд затвердив фінплан Укрзалізниці. Це відкриває можливості для початку капітальних інвестицій, закупівель, ефективного планування роботи компанії, для старту масштабних проектів, серед яких електрифікація ключових напрямків, закупівля вантажних та пасажирських вагонів, придбання локомотивів. Попереднє обговорення фінплану відбувалося в безпрецедентній відкритості з учасниками ринку, ми врахували їх пропозиції. Філософія цьогорічного фінплану наступна: Укрзалізниця повинна більше заробляти, економно витрачати і масштабно інвестувати в оновлення. Компанія здатна працювати ефективно і розвиватися за законами ринку», – розповів Євген Кравцов.

За його словами, більшість капітальних інвестицій буде спрямовано на оновлення залізничного рухомого складу (придбання нового, модернізацію й капітальний ремонт наявного парку) та підвищенню пропускної здатності вузьких місць в інфраструктурі. Зокрема, планується придбати 30 вантажних тепловозів у лізинг, 60 пасажирських вагонів, оновити 7050 вантажних піввагонів, з яких виготовити 3600 піввагонів на власних заводах, оновити 100 фітингових платформ, модернізувати 265 пасажирських вагонів, 153 локомотиви, 100 секцій моторвагонного рухомого складу та близько 10 тисяч вантажних вагонів. Також фінпланом збільшені обсяги ремонтів рухомого складу для підтримання робочого парку.

«Серед великих інфраструктурних проектів 2018 року – електрифікація ділянок Долинська – Миколаїв, Ковель –– Ізов – Держкордон та Потоки – Золотнишине, розширення припортових ділянок, реконструкція інфраструктури на дільниці Пологи – Комиш-Зоря, а також закінчення робіт на Бескидському тунелі і введення його в експлуатацію», – розповів Євген Кравцов.

Крім того, у 2018-му ефективність праці залізничників зростатиме швидшими темпами від темпу росту оплати праці. Так, продуктивність праці у 2018 році зросте на 26 % та складе 349 тис. грн річного доходу на одного працівника, при цьому зростання витрат на оплату праці складе лише 20 %. Для порівняння у 2017-му дохід на одного працівника зростав на 7 %, а фонд оплати праці – на 28 %. Також з метою мотивації персоналу планується введення нової системи оплати праці, яка визначатиме обсяги виплат залежно від специфіки та результату роботи.

«У наступному році ми продовжимо забезпечувати прибуткову діяльність Укрзалізниці. Зростання прибутковості товариства планується передусім завдяки покращенню операційної ефективності, збільшенню питомої ваги маршрутних перевезень, удосконаленню тарифної політики на перевезення та оптимізації витрат. Від операцій з майном завдяки введенню в дію порядку розпорядження ним плануємо додатково отримати 1,4 млрд грн. Ми реалізуємо механізми покращення внутрішньої ефективності роботи компанії», – розповів Євген Кравцов.

До консолідовано фінплану ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік увійшли показники діяльності також 7 ПрАТів, 100 % акцій яких внесено до статутного капіталу товариства. Нагадаємо, що ПАТ «Укрзалізниця» – основний перевізник вантажів та пасажирів у державі – забезпечує 82,4 % від загального вантажопотоку та 33,4 % пасажиропотоку в Україні.

 

У січні 2018 року зафіксовано 297 випадків незаконних втручань в роботу залізниці, 175 з яких могли вплинути на безпеку руху поїздів. Викрадення деталей на головних магістралях, де курсують вантажні та пасажирські поїзди, становлять загрозу безпеці руху.

ПАТ «Укрзалізниця» звернулася до правоохоронців щодо сприяння у попередженні, виявленні та припиненні диверсійних проявів на  залізничному  транспорті. У зверненні залізничники повідомляють правоохоронцям про  тринадцять осіб, яких неодноразово було затримувано за  розкрадання та пошкодження елементів залізничної інфраструктури, однак їх не було покарано і вони вдалися до повторних злочинів.

Розкрадання та пошкодження елементів залізничних колій можуть призвести до аварій з тяжкими наслідками, зокрема до загибелі пасажирів, техногенних та екологічних катастроф, а також становлять загрозу для населення, яке проживає поруч з залізничними коліями.

З часу ліквідації в системі МВС України підрозділів транспортної міліції кількість випадків незаконних посягань на майно та елементи залізничної інфраструктури збільшилася майже втричі. Працівниками ПАТ «Укрзалізниця» вживаються заходів для запобігання розукомплектування та крадіжкам майна і елементів залізничної інфраструктури. Однак, лише власними силами залізничники не в змозі протистояти таким злочинним проявам і  не мають відповідних повноважень.

Ситуація з несанкціонованими втручаннями сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту залишається критичною, цьому сприяє і той факт, що навіть при повторному затриманні та передачі у відділення поліції одних і тих самих осіб за крадіжки майна та вантажів – їх відпускають з різних причин. Розкрадачі, відчуваючи безкарність, повертаються до своєї кримінальної справи. Так, громадянин О. скоїв 8 розобладнань та крадіжок дросель-трансформаторів на дільниці Синельникове –  Запоріжжя-Ліве. На початку року воєнізована охорона затримала зловмисника, який зізнався в скоєнні цих та інших крадіжок залізничного майна та елементів інфраструктури. Справу було передано правоохоронцям для подальших слідчих дій, однак через деякий час громадянина О. відпустили і він знову вдався до кримінальних справ.

З метою налагодження більш ефективної  протидії злочинності та можливим наслідкам для залізниці і суспільства залізничники наполягають на вжитті більш жорстких заходів стосовно осіб, яких затримують за крадіжки майна та вантажів.

Зокрема, врегулюванню ситуації сприятиме  посилення правового захисту стратегічної інфраструктури держави, визнання кримінальними протиправних посягань у сфері залізничного транспорту.  З метою посилення відповідальності громадян за крадіжки та інші втручання в роботу залізниці мають бути вироблені та закріплені у законі чіткі підстави  для покарань за злочин, що співвідносилася б із шкодою, що завдається залізниці та державі, а також із загрозами безпеці руху, що створюються  такими протиправними діями, та майновими збитками публічному товариству.

Такі зміни в законодавстві захистять пасажирів та залізничників, сприятимуть підвищенню безпеки руху на залізниці дозволять вживати більш ефективні заходи з профілактики правопорушень.

 

 

Сторінка 221 з 321«««217218219220221222223224225»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту