Google AdSense
За вісім місяців поточного року залізничники відремонтували приміського рухомого складу на 324,2 млн грн. При цьому з місцевих бюджетів не виділяються кошти на придбання рухомого складу для приміського залізничного сполучення, норми закону місцева влада ігнорує.

Так, з метою покращення санітарно-технічного стану, відновлення справної роботи вузлів та агрегатів було виконано майже 4 тис. поточних ремонтів секцій електропоїздів майже на 150 млн грн. Капітальним ремонтом з подовженням терміну служби на заводах та в депо відремонтовано 63 секції електропоїздів (13 складів) майже на 170 млн грн та 2 склади дизель-поїздів на 4,2 млн грн.

У 2015 році Укрзалізниця витратила на планові ремонти та модернізацію парку поїздів приміського сполучення близько 470,8 млн грн. Але, на жаль, цих коштів катастрофічно недостатньо для утримання в належному стані існуючого парку моторвагонного рухомого складу та впровадження нових технічних рішень для покращення обслуговування пасажирів. Крім того, Укрзалізниця у 2015 році придбала сучасний дизель-поїзд вітчизняного виробництва.

Основна проблема приміського господарства – зношеність рухомого складу, – напряму пов’язана з недостатнім фінансуванням сектору приміських перевезень. Зношеність парку електропоїздів складає майже 85%, парку дизель-поїздів – 92,4%. Середній вік електропоїздів вже досяг 32,5 року при встановленому виробниками терміну служби для переважної частини парку – 28 років, середній вік дизель-поїздів та рейкових автобусів – 28,9 року при встановленому виробниками терміні – 20 років.

У цілому стан наявного моторвагонного рухомого складу, основна кількість якого розроблялася і постачалася на залізниці у 1960-1970 роках, підійшов до критичної межі. Загалом на залізницях України невідкладно потребують проведення капітальних ремонтів 479 секцій електропоїздів (96 складів) та 61 склад дизель-поїздів.

Довідка:

Оновлення приміського пасажирського рухомого складу має відбуватися за спільного фінансування місцевими бюджетами та залізницями України – відповідно до статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт» будівництво і реконструкція (у тому числі електрифікація) залізничних ліній, вокзалів, пішохідних мостів і тунелів, пасажирських платформ та інших об'єктів залізничного транспорту, пов'язаних з обслуговуванням населення регіону, придбання електропоїздів та дизель-поїздів для приміського сполучення повинно здійснюватися за рахунок коштів залізниць із залученням коштів місцевих бюджетів, а також інших не заборонених законодавством коштів.
За 8 місяців 2016 року залізницею в приміському сполученні перевезено 10,4 млн. пільгових категорій пасажирів на загальну суму 112,3 млн грн., сума компенсації складає 1,9 млн грн.. Сума недоотриманих коштів складає – 110,4 млн грн.

По областях розрахунки за перевезення пільговиків становлять:
Для задоволення підвищеного попиту пасажирів на перевезення в західному напрямку, на 23 і 30 вересня ПАТ «Укрзалізниця» призначило курсування додаткового поїзда № 249/250 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці, а на 25 вересня – додатковий поїзд № 275/276 Київ – Хмельницький.

Так, додатковий поїзд № 249/250 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці відправлятиметься зі столиці 23 та 30 вересня о 22:34, прибуватиме до Івано-Франківська наступного дня о 12:37 та до Чернівців о 15:24. У зворотному напрямку з Чернівців поїзд відправиться у неділю 25 вересня та 2 жовтня о 20:10 і прибуде на станцію Київ-Пасажирський наступного дня о 12:52. Цим поїздом можуть скористатися також мешканці Козятина, Вінниці, Жмеринки, Хмельницького, Тернополя, Львова, Івано-Франківська та Коломиї.

Додатковий поїзд № 275/276 Київ – Хмельницький курсуватиме у неділю 25 вересня. Відправлення з Києва о 06:10 та прибуття до Хмельницького о 12:23, відправлення з Хмельницького о 14:30 та прибуття до столиці о 20:40. Поїзд зупинятиметься у Козятині, Вінниці та на станції Деражня.
ПАТ «Укрзалізниця» за 8 місяців 2016 року відремонтувала 1250 км колій, у тому числі повністю реконструювала 140 км. Реконструкція колії – найскладніший вид ремонту, який включає в себе комплексну модернізацію колії та дозволяє покращити технічний стан залізничної інфраструктури, забезпечити безпеку руху поїздів і збільшити пропускну спроможність магістралей.

Крім того, капітальним ремонтом оновлено 230 км колій, середній ремонт виконано на 530 км колій, а комплексно-оздоровчий – на 350 км.

Також працівники колійного господарства замінили на нові 152 комплекти стрілочних переводів, 94 стрілочний перевід замінено відремонтованими старопридатними й було оздоровлено середнім ремонтом 466 стрілочних переводів.

З початку року проведено оздоровлення верхньої будови колії в таких напрямках: Київ – Дніпро (на перегоні Пантаївка-Користівка – 10,8 км; Таганча – Сотники – 6,7 км; Воскобійня – Верхньодніпровськ – 5,27 км); напрямок Одеса – Знам’янка (на перегоні Рахівка – Сербка – 18,4 км; Кулиндорове – Кремидівка – 6,7 км); на напрямку Київ – Одеса (на перегоні Мардарівка – Перехрестове – 2,9 км; Попелюхи – Кодима – 8,4 км; Юрківка – Рахни – 16,63 км; Юрківка – Журавлівка – 12,17 км).

Довідка

Експлуатаційна протяжність головних колій українських залізниць – 19 399 км, з яких 75,5 % – це безстикова колія.
ПАТ «Укрзалізниця» своєчасно та в повному обсязі здійснено чергову виплату відсотків в сумі близько 24,7 мільйонів доларів США за облігаціями участі у позиці на загальну основну суму 500 мільйонів доларів США, випущених Шортлайн Пі-Ел-Сі.

ПАТ "Укрзалізниця" завжди докладає максимальних зусиль для належного обслуговування своїх фінансових зобов'язань як перед міжнародними так і перед вітчизняними кредиторами.

З моменту створення компанії Товариством реалізовані і продовжують реалізовуватися активні заходи, направленні як на реформування залізничної інфраструктури, так і на фінансове оздоровлення компанії, які в підсумку дозволять вивести ПАТ "Укрзалізниця" на шлях сталого розвитку.

Довідково. В березні поточного року ПАТ "Укрзалізниця" завершило реструктуризацію заборгованості за облігаціями участі у позиці, випущених Шортлайн Пі-Ел-Сі на загальну основну суму 500 мільйонів доларів США. Погашення боргу згідно нових умов буде здійснюватися в 2019-2021 роках (попередньо погашення припадало на 2018 рік).
Сторінка 222 з 270«««218219220221222223224225226»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту