Фінансовим планом ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік передбачена рекордна сума капітальних інвестицій на оновлення основних фондів – 26,5 млрд грн. Причому левова їх частина піде на вирішення нагальних потреб галузі – оновлення рухомого складу. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час прес-конференції в ІА «Укрінформ» 6 лютого 2018 року.

 «Цьогоріч запланували рекордні капітальні інвестиції в потреби галузі. Зазначу, що у 2014 році ця сума склала 4,5 млрд грн, у 2015 році – 6,9 млрд грн, у 2017 році – 10,9 млрд грн. Отже, інвестиції в цьому році будуть у понад два з половиною рази більшими, ніж у минулому році, у майже 4 рази більшими за факт 2015 року та майже в шість разів більшими за факт 2014 року», - розповів Євген Кравцов.

За його словами, перед формуванням фінансового плану на 2018 рік Укрзалізниця вперше за свою історію консультувалася з партнерами та клієнтами, щоб визначити слабкі місця та спрямувати кошти туди, де це найнеобхідніше: «Неодноразово проводили зустрічі з клієнтами, вантажовласниками на різних майданчиках та визначили, куди спрямувати кошти, щоб покращити роботу компанії. Найбільше коштів, а це 18,5 млрд грн, інвестуємо в оновлення рухомого складу, адже його стан – наше слабке місце».

Як стало відомо від очільника галузі, у 2018 році заплановано придбати 60 пасажирських вагонів, 2 секції електропоїздів. Також модернізувати 226 пасажирських вагонів та 100 секцій електропоїздів як власними силами, так і за допомогою інших підприємств. «Якщо брати до уваги результати минулого року та плани 2018 року, то на кінець цього року оновимо 1/6 парку пасажирських вагонів», - зазначив Є. Кравцов.

Як стало відомо від очільника галузі, у 2018 році заплановано придбати 60 пасажирських вагонів, 2 секції електропоїздів. Також модернізувати 226 пасажирських вагонів та 100 секцій електропоїздів як власними силами, так і за допомогою інших підприємств. «Якщо брати до уваги результати минулого року та плани 2018 року, то на кінець цього року оновимо 1/6 парку пасажирських вагонів», - зазначив Є. Кравцов.

Також в.о. голови правління озвучив плани компанії щодо оновлення тягового рухомого складу: «В Укрзалізниці діє масштабна компанія з оновлення та модернізації локомотивів. Усіма видами ремонту оновимо 220 локомотивів. Крім того, модернізуємо 50 вантажних локомотивів, 29 пасажирських електровозів та 18 тепловозів».

Укрзалізниця планує завершити будівництво Бескидського тунелю 25 травня цього року. Крім того, товариство розпочинає масштабні інфраструктурні проекти загальною вартістю понад 10 млрд грн. Про це розповів в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов сьогодні під час прес-конференції Міністерства інфраструктури України в приміщенні ІА «Укрінформ».

«Проект, що мав бути закінчений восени, ми плануємо завершити на півроку раніше. Бескидський тунель має бути відкритий 25 травня 2018 року. Залізничники працюватимуть, щоб це стало можливим раніше запланованого», - розповів Євген Кравцов.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» також повідомив, які саме проекти реалізовуватиме товариство для покращення пропускної спроможності інфраструктури та збільшення ефективності перевезень: «Цього року ми розпочинаємо проекти на загальну вартість більше 10 мільярдів гривень. Вони вже доповідались на рівні Уряду й міністерств».

Серед них, за словами Євгена Кравцова, масштабний проект електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, що стосується виходу до Миколаївського морського торговельного порту та є стратегічними для аграрної галузі України. А проект електрифікації напрямку Потоки – Золотнишине важливий для покращення операцій у металургійному та рудному комплексі України.

«Електрифікація напрямку Ковель – Ізов – Держкордон – вихід українських вантажів до європейських ринків. Сьогодні це є вузьким місцем на нашій транспортній мапі», - наголосив Євген Кравцов.

Завжди в полі зору топ-менеджменту Укрзалізниці й залізничне сполучення з Маріуполем: цьогоріч товариство продовжить покращувати пропускну спроможність напрямку Комиш-Зоря – Волноваха – Маріуполь. «Це розширення пропускної здатності в напрямку Маріуполя. Ми багато зробили за минулий рік: підняли з 14-15 пар вантажних потягів за добу до 22. Це є суттєвим ростом за один рік. Плануємо підняти до 28 до кінця цього року», - розповів в.о. голови правління.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів України Розпорядженням № 47-р31 січня 2018 р. затвердив проект «Реконструкція дільниці залізничного транспорту Долинська — Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка — Долинська — Миколаїв».

Раніше повідомлялося, що залізничники укладають другу колію в середині  Бескидського тунелю. Продовжуються роботи з підготовки до облаштування контактної мережі в тунелі та на підходах до нього. Щодоби на об’єкті працюють близько 100 колійників, енергетиків та будівельників.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов 5 лютого в Американській торговельній палаті в Україні (АСС) закликав учасників транспортного ринку будувати свої плани вантажоперевезень на середньострокову перспективу – на три роки – та надавати пропозиції з урахування конкретних місяців. Така тенденція відповідає політиці уряду України щодо запровадження в Україні середньострокового бюджетного планування.

У ПАТ «Укрзалізниця» вже сформовано помісячний план вантажоперевезень на 2018 рік. Він враховує фактори, що впливають на зміну обсягів у конкретні періоди: рівень ВВП, сезонність перевезень, збільшення імпорту, врожайність сільськогосподарських культур, зміну маршрутів перевезень та ін. Укрзалізниця пропонує на прикладі помісячного плану обсягів перевезень вантажів на 2018 рік сформувати перспективний трирічний план вантажоперевезень залізничним транспортом. За словами Євгена Кравцова, це дозволить покращити забезпечення необхідних обсягів перевезень, зробить їх більш чіткими та прогнозованими, допоможе раціональніше використовувати рухомий склад.

Окрім того, у зв’язку з внесенням змін до Бюджетного кодексу України в частині запровадження в Україні середньострокового бюджетного планування (на 3 роки) на постійній основі ПАТ «Укрзалізниця» ініціює початок спільної підготовки до планування обсягів перевезень вантажів залізничним транспортом на 2018-2020 роки. «Нам необхідне перспективне планування. Від цього виграють і клієнти, і Укрзалізниця, оскільки краще задовольнятимуться їхні заявки, зникне ажіотажний попит, а ми, у свою чергу, зможемо вчасно готувати рухомий склад, планувати зміну маршрутів, мати сітки та економічно-обґрунтований план усіх наших вантажовідправлень. Укрзалізниця може швидко переорієнтуватися, але має хоча б знати, в який бік і на яку кількість вантажів, тому й просимо ринок перейти до нового формату планування», – підкреслив Євген Кравцов.

Очікується, що у 2018 році залізничним транспортом України буде перевезено 347,5 млн тонн вантажів – це на 8 млн тонн (на 2,3%) перевищує минулорічні обсяги. На зростання обсягів перевезень впливає рівень ВВП, особливо в експортному (+3%) та внутрішньодержавному (+1,5%) сполученні, інші чинники.

До 19 лютого Укрзалізниця очікує від клієнтів пропозиції для коригування помісячного плану перевезень на 2018 рік, щоб мати більш повну та об’єктивну загальну картину. Євген Кравцов повідомив, що відповідні пропозиції вже направлені всім галузевим спільнотам, асоціаціям і спілкам. Він також нагадав, що Укрзалізниця неодноразово в ІV кварталі 2017 року та в січні 2018 року надсилала запити до галузевих союзів, асоціацій та спілок щодо надання інформації стосовно обсягів перевезень на 2018 рік, проте зведеної інформації не отримала. Інформації, що вибірково надали окремі підприємства, було недостатньо для підготовки виваженого прогнозу перевезень на 2018 рік. У зв‘язку з чим було вирішено самостійно сформувати план та надати для обговорення асоціаціям.

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця», за дорученням в.о. Голови правління ПАТ «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, планує побудуватив м. Вишневе Київської області сучасний шляхопровід над коліями. Його будівництво зніме багаторічну проблему транспортного сполучення між центром та спальними жилмасивами, які активно розвиваються у місті-супутникові Києва.

«Це буде сучасний шляхопровід: з двома смугами руху в обох напрямках, тротуарами для пішоходів, новітніми технологіями освітлення та дренажу, безперешкодним доступом для людей з обмеженими фізичними можливостями, - говорить керівник регіональної філії «Південно-Західна залізниця»

Роман Веприцький. – Його спорудження дасть містянам можливість швидко та безпечно перетинати залізничні колії, без «пробок» та тривалого очікування перед закритим шлагбаумом, зменшить навантаження на діючий залізничний переїзд з активним залізничним рухом, насамперед приміським». Роман Веприцьким очолив комісію, яка виїхала на місце майбутнього будівництва, щоб визначитися з обсягами попередніх робіт, зокрема перенесенням інженерних комунікацій та залізничних споруд, які потраплять у зону будівництва.

До участі в роботі комісії були залучені і представники міської влади Вишневого, зокрема мер міста Ілля Діков. Передбачається, що місцеві органи влади братимуть участь у фінансуванні цього проекту, допоможуть також у формуванні дорожньої карти будівництва та проведенні низки робіт.

Наразі вже розпочато проектні роботи, якщо все піде за планом, старт будівництва шляхопроводу запланований на цьогорічне літо, а здача об’єкта в експлуатацію – на весну 2019 року.

У період проведення ремонтних робіт на дільниці Харків – Куп’янськ поїзд №138/137 Хмельницький – Лисичанськ з 4 по 18 лютого курсуватиме відкоригованим розкладом. Відповідно до нього поїзд прибуватиме на кінцеву станцію на 1 годину 50 хвилин пізніше – о 15:35. Також поїзд робитиме зупинку на станції Святогірськ, а через станції Чугуїв і Гракове не прямуватиме.

Так, із Хмельницького поїзд № 138/137 прослідує відкоригованим розкладом із зупинками на станціях Жмеринка, Вінниця, Козятин, Фастів, Київ-Пасажирський, Дарниця, Гребінка, Лубни, Ромодан, Миргород, Гоголеве, Решетилівка, Полтава-Київська, Люботин до Харкова о 07:53. Далі поїзд відправлятиметься з Харкова о 08:15 і курсуватиме з зупинками на таких станціях: Святогірськ (10:37-11:07), Куп’янськ – Вузловий (12:17-12:39), Курилівка (12:45-12:47), Кислівка (13:10-13:12), Куземівка (13:30-13:32), Сватове (13:59-14:05), Кабанне (14:28-14:30), Кремінне (14:50-14:52), Рубіжне (15:08-15:13) – та прибуде до Лисичанська о 15:35.

У зворотному напрямку з Лисичанська до Хмельницького поїзд курсуватиме без змін у розкладі руху, відправлення з Лисичанська о 16:50 та прибуття до Києва о 06:30.

Раніше повідомлялося, що на численні звернення пасажирів з 1 лютого Укрзалізниця змінила розклад руху поїздів № 138/137 у сполученні Лисичанськ – Київ – Хмельницький, завдяки чому пасажири поїзда вирушатимуть з Лисичанська та прибуватимуть до столиці в більш зручний час.

Сторінка 225 з 321«««221222223224225226227228229»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту