Колектив господарської служби регіональної філії «Південно-Західна залізниця» звертається до всіх небайдужих. Наша колега провідний бухгалтер Ольга Василівна КУЗЬМЕНКО потребує значних коштів на довготривале лікування. Діагноз лікарів – лімфома (онкологічне захворювання крові).

Просимо усіх, хто має чуйне серце і може надати фінансову допомогу, відгукнутися. Родині самостійно не впоратися з цією бідою.

Номер картки ПриватБанку 4149 4996 4539 4964 Кузьменко Ольга Василівна.
24-25 листопада у м. Баку (Азербайджан) відбудеться міжнародний залізничний бізнес-форум «Стратегічне партнерство 1520: Каспійський регіон», у якому візьмуть участь голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун та член правління Марек Залєсний.

«Стратегічне партнерство 1520» – найбільший спеціалізований міжнародний форум із залізничної проблематики, де проходять ділові зустрічі лідерів залізничного бізнесу на просторі «широкої» колії.

Ключова ідея форуму – сприяти виробленню скоординованих підходів до розвитку залізничної галузі на просторі 1520 на користь забезпечення його лідируючих позицій на глобальному ринку вантажних та пасажирських перевезень.

У заході беруть участь понад 1400 спеціалістів з більш ніж 30 країн. Аудиторію форуму складають провідні компанії транспортного сектору Росії, країн СНД та Євросоюзу: національні перевізні підприємства; компанії-оператори рухомого складу; виробники залізничної техніки; логістичні, лізингові, страхові та експедиторські підприємства.

Значний внесок у змістовний компонент заходу вносять керівники профільних міжнародних організацій, транспортного підрозділу Єврокомісії, а також широке коло експертів в сфері економічної політики, банківської діяльності та міжнародних відносин.
Уже в середині грудня 2016 року ПАТ «Укрзалізниця» проведе тестові випробування автоматизованої системи розподілу вантажних вагонів. Перший рухомий склад, що буде розподілятися автоматично, - цементовози та криті вагони. Це приблизно 10% від парку, що управляється філією «Центр транспортної логістики». У разі позитивного результату наступними стануть зерновози.

В умовах наявності дефіциту деяких видів вантажних вагонів, менеджмент ПАТ «Укрзалізниці» прийняв рішення про запровадження АС «Управління пересилкою порожніх вагонів» (АС «УППВ»). Ця система дозволить зробити розподіл порожніх вагонів між клієнтами справедливим та збільшить ефективність використання парку вантажних вагонів.

На думку розробників, розподіл вагонів буде здійснюватися із застосуванням наступних економічних критеріїв: мінімальна відстань порожнього пробігу від вивантаження до наступного навантаження; мінімальний термін забезпечення перевезення вантажу порожнім вагоном; витрати на забезпечення порожнім вагоном потенційного перевезення вантажу; максимальний дохід, який буде отриманий від перевезення вантажу та інших.

Окрім економічних, будуть передбачені організаційні критерії. Наприклад, першочергово вагонами будуть забезпечуватися перевезення, що здійснюються за державними програмами, або мають стратегічне значення для держави. Це перевезення вугілля для ТЕС, внутрішні потреби товариства, тощо.

Також система враховуватиме технічний та комерційний стан вагону. Зокрема, у якогось рухомого складу може бути обмежений район курсування (заборона на виїзд за кордон), необхідність проходження ремонту, тощо. У комерційному відношенні – придатність вагону під майбутній вантаж, необхідність проходження вагоном промивки (пропарки), тощо.

У разі, якщо у диспетчера виникнуть сумніви щодо пропозицій АС «УППВ», він може від них відмовитися та запропонувати свій варіант, але йому треба буде бути готовим згодом пояснити своє рішення на відповідність заявленим критеріям.

Доступ до АС «УППВ» здійснюватиметься з офіційного сайту ПАТ «Укрзалізниця». Також на сайті буде представлена статистика роботи системи та інформація про поточні заявки на перевезення і наявність порожніх вагонів з деталізацією.

У наступному, 2017 році, заплановано удосконалити алгоритми розрахунку задоволення заявок порожніми вагонами, розширити набір критеріїв. Також у залізничників є амбітні плани, щоб АС «УППВ», крім комерційного та технічного стану вагону, могла враховувати можливості та обмеження залізничної інфраструктури (в тому числі фронти вивантаження, наприклад в портах), що збільшить ефективність використання рухомого складу.

АС «УППВ», це досить складна система і розподіл вагонів буде здійснюватися на основі багатьох чинників та факторів. Фахівці Укрзалізниці вже вивчили досвід іноземних залізничників, що запроваджувати подібні системи, щоб уникнути помилок та врахувати кращий досвід.
ПАТ «Укрзалізниця» продовжує виконувати завдання Уряду із забезпечення вітчизняних теплових електростанцій енергетичним вугіллям. Загалом з початку 2016 року залізничним транспортом перевезено понад 25 млн тонн сировини, а за 16 днів листопада на адресу ТЕС відвантажено понад 1,2 млн тонн стратегічного вантажу.

При плануванні вантажних перевезень Укрзалізниця в першу чергу надає рухомий склад для перевезення енергетичного вугілля. Завдяки якісній операційній роботі Укрзалізниця впродовж року виконує замовлення на доставку вугілля до найбільших енергогенеруючих компанії України, що забезпечують життєдіяльність промислових підприємств та міст країни в цілому.

Зокрема, на адресу теплоелектростанцій компанії ДТЕК з початку року залізничним транспортом перевезено 17 млн тонн вугілля, Центренерго – близько 4 млн тонн, Укртеплоенерго – 0,7 млн тонн. Для перевезення з початку 2016 року понад 25 млн тонн пріоритетного вантажу Укрзалізниця задіяла всього близько 365 тисяч вантажних вагонів. За аналогічний період минулого року залізничним транспортом перевезено понад 24,9 тонн енергетичного вугілля.
Для збільшення обсягів перевезень та максимального задоволення потреб вантажовідправників у рухомому складі ПАТ «Укрзалізниця» на 23 % перевиконала план ремонту локомотивів. Цей показник також випередив минулорічний на 33 одиниці.

Так, в умовах залізничних депо охоплено поточним ремонтом 5353 електровози та 1435 тепловозів. Крім того, на підприємствах ВАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод», ВАТ «Запорізький електровозоремонтний завод», ВАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» капітально відремонтовано 56 локомотивів. Виконання ПАТ «Укрзалізниця» планових ремонтів локомотивів забезпечує необхідні обсяги перевезень вантажів, а також безпеки руху.

Наразі робочий парк тягового рухомого складу залізниць України складає 2101,5 секцій локомотивів, з них 279 магістральних тепловозів, 999,5 секцій магістральних електровозів та 822 маневрові тепловози. Понад нормативний термін експлуатації працює 95,4% локомотивів.
Сторінка 263 з 323«««259260261262263264265266267»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту