Уже в листопаді фахівці ПАТ «Укрзалізниця» запропонують на розгляд правління компанії стратегію оновлення тягового рухомого складу Укрзалізниці до 2025 року. Про це 27 жовтня 2016 року під час розширеного засідання науково-технічної ради Укрзалізниці, присвяченого питанню оновлення локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниця», повідомив член правління компанії Іренеуш Василевський. Засідання пройшло під головуванням директора з інженерно-технічного забезпечення ПАТ "Укрзалізниця" Володимира Крота. У нараді взяли участь представники галузевих підприємств, вітчизняні та іноземні виробники. Вони презентували Укрзалізниці свої можливості щодо виготовлення та модернізації залізничного рухомого складу.

За словами Іренеуша Василевського, для підготовки стратегії оновлення рухомого складу, в якій будуть відображені реальні потреби галузі в тяговому рухомому складі на наступні роки, нині необхідно зібрати максимальний спектр пропозицій від виробників цієї продукції та обговорити з ними технічні параметри рухомого складу, оптимального для українських магістралей. Саме тому Укрзалізниця сьогодні запрошує до співпраці представників галузевих підприємств, а також представників цілої низки вітчизняних та іноземних компаній, що здійснюють ремонт, модернізацію та будівництво залізничної техніки.

Фахівці Укрзалізниці зазначають, що нині спостерігається тенденція до збільшення обсягів перевезень залізничним транспортом, і прогнозують, що до 2025 року значно зросте потреба в локомотивному парку, зокрема, задіяного у перевезенні вантажів. Саме тому необхідно вже сьогодні визначити, який рухомий склад можна відремонтувати, який – потрібно модернізувати, а також визначити потреби у придбанні нових сучасних локомотивів, які відповідають вимогам надійності та безпеки руху.

Так, за підрахунками Укрзалізниці, потреба в парку магістральних вантажних, магістральних пасажирських та маневрових локомотивів на 2017 рік складає 2492 одиниці, тоді як на 2025 рік ці потреби зростуть орієнтовно на 16 % і складатимуть 2881 одиницю.

Зокрема, в Укрзалізниці підрахували, що до 2025 року орієнтовна потреба в придбанні нових магістральних тепловозів складає приблизно 90 одиниць, а нових локомотивів – близько 460 одиниць. Зокрема, галузі потрібно близько 230 одиниць вантажних електровозів постійного струму, 160 вантажних електровозів змінного струму, 20 електровозів подвійного живлення для пасажирських перевезень та 50 вантажних електровозів подвійного живлення.

Оновлення тягового рухомого складу дозволить Укрзалізниці, зокрема, збільшити продуктивність локомотивів, зменшити собівартість перевезень та витрати електроенергії, збільшити міжремонтні періоди та зменшити витрати на виконання ремонтів, а також збільшити швидкість руху пасажирських поїздів за рахунок скорочення зупинок, перш за все при використанні двосистемних пасажирських локомотивів.
Залізничники нагадують пасажирам, що 30 жовтня в Україні відміняється дія літнього часу. Відправлення та прибуття поїздів на квитках вказується з урахуванням цього переходу.

У зв'язку з переходом 30 жовтня 2016 року о 4 годині за київським часом відміняється дія літнього часу (стрілки годинника буде переведено на 1 годину назад) ПАТ «Укрзалізниця» відкоригований графік руху ряду пасажирських та приміських поїздів. Тому мандрівникам, які запланували поїздки на найближчі вихідні, а також тим, хто зустрічатиме на вокзалі гостей, варто бути уважними та вчасно перевірити свого годинника.

Усі зміни були заздалегідь внесені та узгоджені з залізничними адміністраціями. Таким чином, у квитках вказано час відправлення та прибуття з урахуванням коригувань графіка руху поїздів.

Нагадаємо, перехід на зимовий і літній час відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року № 509 «Про порядок обчислення часу на території України».

З графіком руху пасажирських поїздів можна ознайомитися на офіційному сайті Укрзалізниці у розкладі руху пасажирських поїздів.
28 вагонів-обкотишовозів, збудованих вперше за багато років на власних виробничих потужностях – на Панютинському вагоноремонтному заводі, сьогодні, 25 жовтня, ПАТ «Укрзалізниця» приймає в експлуатацію. Ці вагони необхідні для забезпечення перевезень вантажів гірничо-металургійного комплексу України. Загалом на вагоноремонтних заводах Укрзалізниці до кінця 2016 року планується виготовити 370 напіввагонів, а виробництво ще 650 вантажних вагонів компанія замовить зовнішнім підприємствам.

Наприкінці жовтня відбудеться низка відкритих торгів на постачання вантажних вагонів для потреб ПАТ «Укрзалізниця». Загалом ПАТ «Укрзалізниця» планує замовити зовнішнім підприємствам виробництво 650 напіввагонів.

«Ми сподіваємося, що невдовзі будуть підписані договори на будівництво вже до кінця цього року 650 напіввагонів для Укрзалізниці», - повідомив директор з інженерно-технічного забезпечення ПАТ «Укрзалізниця» Володимир Крот.

За його словами, завдяки розробленій в Укрзалізниці програмі, парк вантажних вагонів у 2016 році буде радикально поповнено – на 1048 нових одиниць. «Передбачається, що 650 вагонів поставлять Укрзалізниці зовнішні виробники, 370 напіввагонів буде виготовлено на власних вагоноремонтних заводах, зокрема, на Панютинському, Стрийському та Дарницькому заводах. Ще 28 обкотишовозів, виготовлених на Панютинському вагоноремонтному заводі, ми приймаємо в експлуатацію вже сьогодні», - підкреслив Володимир Крот.
У зв’язку із підвищенням попиту пасажирів на перевезення під час осінніх шкільних канікул Укрзалізниця призначила ще 2 додаткові поїзди: з Києва до Ковеля та з Одеси до Харкова. Загалом вже призначено 11 додаткових поїздів.

Так, у період з 27 жовтня по 7 листопада курсуватимуть такі додаткові поїзди:

1. №197/198 Київ – Ковель, відправлення туди та зворотно 29 жовтня.
2. №270/269 Одеса – Харків, відправлення з Одеси 28 жовтня, зворотно з Харкова 30 жовтня.
3. № 207 Київ – Ужгород, відправлення з Києва 28 жовтня та 4 листопада, зворотно з Ужгорода 30 жовтня та 6 листопада.
4. № 275/276 Київ – Хмельницький, вирушить туди та зворотно 6 листопада.
5. № 232/231 Запоріжжя – Івано-Франківськ, відправлення з Запоріжжя 28 жовтня та 4 листопада, зворотно з Івано-Франківська 29 жовтня, 5 листопада.
6. № 728/727 Київ – Харків, відправлення туди та зворотно 27 жовтня, 1, 2 листопада.
7. № 191/192 Київ – Львів, туди та зворотно вирушить 29 жовтня та 5 листопада.
8. № 228 Одеса – Львів, відправлення з Одеси 28 жовтня та 4 листопада, зворотно – 30 жовтня та 6 листопада.
9. № 249/250 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці, з Києва 28 жовтня та у зворотному напрямку 30 жовтня.
10. № 235 Харків – Ужгород, відправлення з Харкова 28 жовтня, 1, 4 листопада й у зворотному напрямку 30 жовтня, 2, 6 листопада.
11. № 209/210 Київ – Миколаїв, з Києва 28 жовтня, 7 листопада та зворотно 27 жовтня, 6 листопада.

Ознайомитися з графіком руху цих поїздів та придбати квитки можна на порталі booking.uz.gov.ua або в залізничних касах.

ПАТ «Укрзалізниця» продовжує вивчати попит пасажирів на перевезення за напрямками та в разі потреби призначатиме додаткові поїзди.
"Чергова трагедія на залізничному переїзді. Подробиці ви вже знаєте. Нерегульований залізничний переїзд 81 км перегону Уладівка – Хмільник. Зіткнення лісовоза «ЗІЛ» з дизель-поїздом № 805 Вінниця – Хмельницький. Двоє наших залізничників - у реанімації Хмільницької центральної районної лікарні. Машиніст Геннадій Підгурський отримав 50% опіків тіла. Помічник машиніста Володимир Коваль зазнав 30% враження поверхні тіла. Доручив організувати всю необхідну нашим співробітникам допомогу. Переконаний, члени правління підтримають рішення про виділення коштів на лікування та реабілітацію постраждалих залізничників. Маємо зробити все для одужання наших колег. Співпереживаємо родинам Геннадія і Володимира, і сподіваємось на краще.
P.S. Щойно доповіли: на лікування вже переказали 29 тисяч гривень."
Сторінка 269 з 323«««265266267268269270271272273»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту