Google AdSense

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет у лютому 2014-го року зросли в 1,3 рази у порівнянні з лютим минулого року. Упродовж лютого через Інтернет було оформлено понад 262 тис. квитків, а за відповідний період 2013-го – 206 тис. квитків. У цілому через Інтернет уже реалізується близько 9 % квитків від загального обсягу.

Також усе більшої популярності набирає послуга придбання електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року через інтернет-систему Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua – було реалізовано більше 375 тис. електронних квитків. У цілому з моменту впровадження послуги було продано майже 630 тис. електронних квитків.

Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі квитки пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Подивитися відеоінструкцію з придбання електронних квитків можна тут SaveFrom.net. Повний перелік поїздів, на які діють електронні квитки,  тут.

Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Також електронний квиток практично неможливо втратити – такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

Нагадаємо, що бронювання квитків на пасажирські поїзди через Інтернет (з подальшим оформленням у касах) Укрзалізниця ввела ще у 2008 році. За минулі роки спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків.

Посягання сторонніх осіб на майно залізниць України, незаконні втручання у роботу залізничного транспорту призводять до затримок у русі окремих поїздів, становлять загрозу для безпечних перевезень і завдають галузі чималих збитків.

З початку 2014 року в господарстві сигналізації та зв'язку Укрзалізниці зафіксовано 214 випадків навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ (сигналізації, централізації, блокування) та зв'язку, що на 23,7 % більше, ніж за відповідний період 2013 року, коли було сталося 173 такі випадки. За фактами крадіжок порушено 104 кримінальні справи, затримано  11 осіб.

Збільшення кількості навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ зафіксовано на Львівській залізниці – 29 проти 10, Придніпровській залізниці – 126 проти 101, Південно-Західній залізниці – 11 проти 2.

Сторонніми особами розкрадено та пошкоджено 52 дросель-трансформатори, 125 приладів СЦБ з 16 релейних шаф (РШ), 75 кабельних муфт, 20 лінзових комплектів, 6060,34 м кабелів СЦБ та зв’язку, а також інше обладнання.

Так, 19 лютого на перегоні Мануїлівка – Депрерадівка (ШЧ-8 Луганськ) з’явилась несправжня зайнятість 2-х ділянок віддалення на ст. Депрерадівка та 2-х ділянок наближення зі ст. Депрерадівка через викрадення невідомими особами 8 трансформаторів.

20 лютого на перегоні Запоріжжя 1 – Запоріжжя - Вантажне з’явилася несправжня зайнятість дільниці наближення та дільниці віддалення по парній колії через розкрадання невідомими особами з релейної шафи 25 приладів і пошкодження монтажу та плат реле.

Часті випадки розкрадання дросель-трансформаторів. Так 21 січня на ст. Рядова зламано захисний саркофаг, викрадені основні і додаткові обмотки. Схожа ситуація сталася 21 лютого на  перегоні Дніпробуд – б.п.159 км, а також 1 березня на ст. Сухачівка та 7 березня на ділянці роз’їзд Полівський.

Внаслідок розкрадання пристроїв у 8 випадках закривалась дія автоблокування (АБ). Це 7 випадків на Львівській залізниці і 1 випадок на Південно-Західній залізниці, коли сталося розкрадання приладів в релейних шафах та їх  пошкодження, викрадення кабельних муфт і пошкодження магістральних кабелів зв’язку.

Через крадіжки елементів верхньої будови колії сторонніми особами лише за два місяці 2014 року залізниці України зазнали збитків майже на 500 тис. грн. Розкрадання обладнання, від якого залежить безпечне курсування поїздів, становить не лише загрозу для руху, а й потребує відволікання людських та додаткового залучення матеріальних ресурсів на відновлення стану колій. Щодобово залізниці констатують масові посягання на державне майно, вживають заходів щодо відновлення пошкоджених або викрадених технічних засобів, матеріальних цінностей, несуть матеріальні збитки, - повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року на залізницях України через несанкціоноване втручання всього викрадено наступні матеріали верхньої будови колії: 417 клемних болтів, 30 рейкових накладок 290 рейкових підкладок; 943 костилі; рейки Р-50 – 100 м; рейки Р-65 – 7,5 м; рейки Р-43 – 100 м; протиугони Р-65- 31 шт.; рейкові з’єднувачі – 4 шт.; шайби 2-ох віткові – 92 шт.; клеми проміжні з гайкою – 92 шт. Більшість випадків розкрадання матеріалів верхньої будови колії було скоєно на Донецькій та Придніпровській залізницях (відповідно 57 та 59 випадків). Залізниці України направили для розслідування до правоохоронних органів відповідні матеріали про усі випадки розкрадання елементів верхньої будови колії. Також ініціювали цілий ряд організаційних, технічних, профілактичних та інших заходів, спрямованих на попередження та протидію злочинності на залізничному транспорті, але зусилля лише залізничників на даний час не дають належного ефекту. Проблема кримінальних посягань у діяльність залізничного транспорту набула загрозливих масштабів, для її вирішення необхідні постійні дійові заходи та підтримка з боку правоохоронних органів, - вважають у головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці. Крадіжки та демонтування верхньої будови колії усе частіше здійснюються організованими групами. Їх дії призводять до збоїв у русі поїздів та загрожують безпечному перевізному процесу, завдають значних матеріальних збитків не лише через потребу у відновленні колій, а й через прострочення часу доставки вантажів.

22 лютого об 11:15 на перегоні Ярмолинці – Вікторія машиніст вантажного електропоїзда № 5971 був вимушений екстрено зупинити поїзд оскільки сторонні особи поклали на колію дерев’яні колоди.

Локомотивна бригада самотужки очистила колії від сторонніх предметів та продовжила рух поїзда.

Нагадаємо, що за минулі дві доби сталося більше 16 випадків незаконних втручань сторонніх осіб у роботу Південно-Західної залізниці. Що спричинило затримку в русі поїздів.

Протягом січня-лютого 2014 року на Південно-Західній залізниці було зафіксовано 33 випадки несанкціонованих втручань сторонніх осіб. Внаслідок цього магістраль зазнала збитків на загальну суму 101 989 грн. Крім того, за вказаний період підрозділи служби воєнізованої охорони попередили 19 крадіжок вантажів та майна залізниці на суму 52 889 грн. При цьому за підозрою у скоєнні цих злочинів було затримано 27 осіб.
Сторінка 269 з 270«««265266267268269270»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту