У Хмельницькій області посадові особи регіональної філії «Укрзалізниці» спільно з колишніми правоохоронцями займалися привласненням державного майна. Під час обшуків, проведених в учасників злочинної групи, працівники внутрішньої безпеки Нацполіції, обласної поліції, СБУ та прокуратури виявили чималу кількість готівки та майже півтори тонни дизпалива. Окрім цього, в банківській скриньці одного з фігурантів поліцейські виявили запаси іноземної валюти.

Хмельницьким управлінням Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України була отримана оперативна інформація щодо схеми розкрадання злочинною групою паливно-мастильних матеріалів на території області. Влітку 2017 року за матеріалами внутрішньої безпеки поліції прокуратурою Хмельницької області було розпочато кримінальне провадження за цим фактом. Встановлено, що серед змовників: посадовці локомотивного ДЕПО регіональної філії «Укрзалізниці» та екс-поліцейські обласного ГУНП. Зловживаючи службовим становищем, зловмисники систематично цупили тонни пального з місця роботи, збували його,  а виручку ділили між собою. Про заплановані працівниками правоохоронних органів перевірки ділків попереджали спільники, які раніше служили в поліції. У разі виниклих проблем колишні правоохоронці також вирішували питання з «потрібними» людьми.

Працівники внутрішньої безпеки Нацполіції, поліції області, УСБУ та прокуратури провели оперативну закупівлю дизельного палива на суму дві тисячі гривень у 35-річного фігуранта групи – співробітника ДЕПО. Відразу після цього, під час 18 санкціонованих обшуків у службових кабінетах викритих чиновників та за адресами проживання учасників ОЗГ, спільними діями правоохоронців було виявлено та вилучено бухгалтерську документацію і кошти. У них вилучено майже 40 тисяч гривень, 3,5 тисячі доларів США,  а також – 1,3 тонни дизпалива. Також у банківській скриньці одного з залізничників було виявлено «заощадження»: 62 тисячі доларів США та понад 23 тисячі євро, походження яких наразі встановлюється.

На теперішній час триває низка експертиз та підрахунок завданих збитків. За їхніми результатами слідчим відділом прокуратури Хмельниччини будуть оголошені підозри членам злочинної змови за ч. 3 ст. 191 (Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) та ч. 2 ст. 364 (Зловживання владою або службовим становищем) Кримінального кодексу України, а судом – обрана міра покарання.

Станом на початок травня Укрзалізниця завдяки використанню формульної ціни заощадила понад 118,5 млн грн за виконаними поставками дизельного пального для потреб залізничної галузі. До кінця поточного року буде проведено ще чотири електронні торги по 10 тис. тонн кожний із застосуванням принципів формульної зміни ціни. У результаті чого Укрзалізниця планує повністю перейти на формульну закупівлю пального. Про це повідомив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця оголосила та провела 9 електронних торгів на придбання дизельного пального загальним обсягом 120 тис. тонн із застосуванням принципів формульної зміни ціни, яка надає можливість змінювати закупівельну ціну дизельного пального, враховуючи цінові котирування Platts.

Перші аукціони на закупівлю дизелю з використанням формули відбулися 30 січня цього року. Загалом було оголошено три тендери на закупівлю дизельного пального загальним обсягом 60 тисяч тонн. У двох аукціонах переможцем стало ТОВ «Анвітрейд», у третьому перемогу здобуло ТОВ «Август Пром». Ціни переможців склали 28500 — 28847 грн за тонну при ринковій ціні, відповідно до даних Консалтингового агентства «А-95» на рівні 28 890 грн.

На сьогоднішній день завершено виконання двох з трьох укладених контрактів. Завдяки використанню формульного перерахунку ціни в залежності від зміни показників Platts Укрзалізниця заощадила кошти під час зниження ринкових цін. Загальна економія за цими контрактами склала понад 118,5 млн грн.

Окрім вищевказаних договорів, Укрзалізниця 20 квітня цього року уклала ще 5 договорів по 10 тис. тонн кожен із застосуванням принципів формульної зміни ціни на загальну суму понад 1,4 млрд грн з компаніями ТОВ «Август Пром», ТОВ «Анвітрейд» та ПП «ОККО контракт».

Через надзвичайну ситуацію на складі боєприпасів на околиці міста Балаклії Харківської області чотири пасажирські поїзди, що слідують через цю станцію (ділянка Букіно—Мереха), прослідують зміненим маршрутом — через ділянку Харків—Лозова.

Це поїзди № 96 Бахмут—Маріуполь, №2 Костянтинівка—Івано-Франківськ, №124 Костянтинівка—Київ та №787 Харків—Костянтинівка. Орієнтовний час запізнення зазначених поїздів – близько двох годин.

Просимо вибачення за тимчасові незручності та закликаємо пасажирів  уважно слухати оголошення на вокзалах та станціях.

На ліквідацію надзвичайної ситуації залізничники вже направили пожежний поїзд.

Укрзалізниця з травня цього року запровадила єдину ціну у 8 грн на всі напої, що продаються в поїздах далекого сполучення: чай, каву, кавовий напій (3 в 1) та воду.

 «Ми впевнені, що таке нововведення дасть пасажиру більше свободи у виборі напою. Можна скористатися послугою – сплатити за напій при продажу квитка, а який саме напій вибрати – визначити безпосередньо в поїзді», – прокоментував новацію в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Нагадаємо, що в березні ПАТ «Укрзалізниця» оголосило проведення відкритого та прозорого конкурсу на визначення єдиного постачальника продуктів харчування, які пропонуватимуться пасажирам поїздів далекого сполучення.

У конкурсі взяли участь чотири компанії: ТОВ «ВОГ РИТЕЙЛ», ТОВ «АЛЛЮР ЛТД», СП «ВІТМАРК-УКРАЇНА», ТОВ «Українська оптово-торгівельна компанія». Після уважного аналізу всіх пропозицій конкурсна комісія Укрзалізниці визнала пропозицію компанії ТОВ «АЛЛЮР ЛТД» найбільш економічно вигідною.

Отже, у поїздах далекого сполучення буде реалізовуватися така продукція: чай, кава натуральна та розчинна, вершки до кави, кавовий напій, цукор, печиво галетне та пісочне, вафлі й інші кондитерські вироби. Також у поїздах можна буде придбати сніданки (пакетовані каші), сік, воду солодку та мінеральну (газовану та негазовану).

Також Укрзалізниця планує надавати послугу гарячого харчування у пасажирських поїздах далекого сполучення.

Станом на початок травня парк вантажних вагонів Укрзалізниці збільшився на 1450 піввагонів, з яких тисяча – побудовані на власних вагонобудівних заводах ПАТ «Укрзалізниця» та 450 одиниць закуплено в інших виробників.

Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував «Панютинський ВРЗ» – 520 од., «Дарницький ВРЗ» виготовив 320 од., «Стрийський ВРЗ» – 160 од. Крім того, у цьому році Укрзалізниця придбала 450 піввагонів, з яких 250 одиниць – виробництва Крюківського та 200 одиниць – Попаснянського заводів. Всього в Україні у 2018 році вже побудовано 3327 вантажних вагонів.

«Укрзалізниця взяла достатньо високий темп оновлення парку вантажних вагонів. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі всіх філій Укрзалізниці та компаній, які постачають нам комплектуючи для будівництва вагонів», - прокоментував у Facebook в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Укрзалізниця вдячна своїм партнерам: ПАТ «Азовелектросталь», ТОВ «УПЕК ТРЕЙДІНГ», ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод», ТОВ «Інтерпайп» та іншим компаніям.

За словами Євгена Кравцова, Укрзалізниця в повному сенсі стає локомотивом економіки України, адже забезпечує розвиток багатьох суміжних галузей економіки. За попередніми підрахунками, завдяки реалізації програми капітальних інвестицій у цьому році в країні додатково створено понад 1200 робочих місць.

Загалом 2018 року на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, з яких 3 тисячі – за залучені кошти. Також планується оновити 100 фітингових платформ.

Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604 піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» в ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».

Сторінка 291 з 419«««287288289290291292293294295»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту