Укрзалізниця здійснила виплату купону за єврооблігаціями, що були розміщені в 2019 році на загальну суму 594,9 млн доларів США терміном на 5 років (відповідно до умов основної позики в розмірі 500 млн доларів США та додаткової позики в розмірі 94,9 млн доларів США).


Виплата за зовнішніми зобов’язаннями вчергове здійснена без затримок та в повному обсязі, доводячи статус компанії як надійного позичальника перед міжнародними партнерами. При цьому в 2019 році Укрзалізниця погасила частину основної заборгованості у сумі 300 млн доларів США по єврооблігаціях, дебютний випуск яких відбувся у 2013 році, та виплатила черговий купонний дохід за ними. Решта, 200 млн доларів США за цим випуском, залишаються до погашення в наступні 2 роки.

Нагадуємо, що в минулому році Укрзалізниця вперше після шестирічної перерви залучила фінансування з міжнародного ринку капіталу через випуск єврооблігацій на суму 594,9 млн доларів США з кінцевим терміном погашення у 2024 році зі ставкою купону 8,25% річних. Провідним агентством Global Capital визнано угоду кращим випуском 2019 року у номінації CEEMEA Corporate bond of the year.

З початку 2020 року у виробничому підрозділі пасажирського вагонного депо Гребінка Укрзалізниці запрацювала нова майстерня, де формуватимуться та ремонтуватимуться колісні пари. Її потужність становить 12 колісних пар за зміну, а річна – 4248 одиниць.

 

У запуск нової майстерні Укрзалізниця інвестувала понад 37 млн грн. Левова частина коштів – 36 млн грн спрямована на придбання нового високотехнологічного виробничого та контрольно-випробовуваного обладнання, решта – на ремонт приміщення та навчання персоналу.

Запуск виробничого підрозділу – частина стратегії Укрзалізниці з формування єдиної вертикалі обслуговування пасажирських вагонів власними силами. У компанії впевнені, що це дозволить посилити контроль над якістю проведених робіт та заощадити кошти, адже раніше доводилося звертатися до сторонніх організацій.

У подальших планах створення на базі майстерні відділення з ремонту редукторів середньої частини колісної осі. Раніше ця робота також виконувалася сторонніми організаціями.

Верховна Рада України може розглянути питання скасування оподаткування земель залізничного транспорту платою за землю. Відповідний законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду особливостей оподаткування платою за землю» за №2566-1 вже зареєстрований у парламенті.


Так, новою редакцією статті Податкового кодексу №284 пропонується скасувати стягнення податку на землі залізничного транспорту.

Нагадаємо, що з 1 січня 2019 року з п. 284.4 ст. 284 Податкового кодексу України було виключено слова «надані для залізниць в межах смуг відведення», залізнична галузь повністю була позбавлена пільги зі сплати земельного податку в розмірі 25% нарахованого податку. Це призвело до того, що за підсумками 2019 року Укрзалізниця сплатить 4,2 млрд грн податку на землю, що у 3,5 раза більше сплаченої суми за 2018 рік.

«Слід зазначити, що в розвинених європейських країнах, таких як Німеччина, Франція, Великобританія, Іспанія, Польща, Литва, Латвія тощо, землі залізничного транспорту звільнені від оподаткування платою за землю. Такої ж практики дотримуються і в країнах колишнього СНГ: Казахстані, Білорусі тощо. У такий спосіб створюються привабливі умови для розвитку інфраструктури країни, а відповідно, для економічного зростання. Водночас Укрзалізниця, навпаки, окрім сплати земельного податку витрачає додаткові кошти на утримання земель у належному стані, ремонт земляного полотна та його споруд, утримання захисних лісонасаджень тощо», — наголосив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Комісія Укрзалізниці почала розслідування випадку задимлення поїзда № 6268 Суми — Мерчик, що сталося 12 січня 2020 року поблизу станції Боромля, що на Сумщині. Постраждалих немає. Обставини з'ясовуються.

 

Так, о 15:47 машиніст поїзда № 6268 Суми — Мерчик повідомив про виявлення задимлення в веденому моторному вагоні. Залізничники одразу викликали ДСНС, зі станції Смородино було направлено пожежний поїзд.

Моторний вагон було відчеплено від складу дизель-поїзда, а пасажирів пересаджено до інших вагонів. Уже о 16:35 пожежу локалізували за допомогою пожежних автомобілів ДСНС. О 16:42 поїзд №6268 з допоміжним локомотивом вирушив за призначенням. Затримка цього поїзда склала 1 годину 27 хвилин. Також було затримано три поїзди: №6855 на 51 хвилин, №4961 на 29 хвилин, № 6038 на 26 хвилин

Українські машиністи локомотивів General Electric проходять навчання на спеціальному тренажері, який встановлено у Волноваському локомотивному депо. Свою професійну майстерність на симуляторі вже вдосконалили 26 залізничників.

Це перший тренажер, який було встановлено минулого року в Україні для навчання локомотивних бригад магістрального вантажного локомотива серії ТЕ33АС виробництва General Electric. Обладнання моделює динаміку руху поїзда до 120 км/год. Сучасна комп’ютерна програма повністю імітує робоче місце машиніста — пульт керування. На ньому відображається реальне розташування сигналів, станцій, переїздів, знаків та інших елементів інфраструктури та верхньої будови колії на дільницях, де курсують сучасні локомотиви.

Під час роботи на тренажері машиністи також бачать аналіз даних про роботу локомотива, зокрема, силової електричної схеми, тягового приводу та гальмівного обладнання. Окрім цього, на тренажері залізничники відпрацьовують і нестандартні ситуації, що можуть виникати під час руху. 

Наразі в рамках договору з General Electric, підписаного 23 лютого 2018 року, Укрзалізниця отримала в експлуатацію 30 тепловозів ТЕ33АС. Як повідомлялося раніше, у 2020 році Укрзалізниця планує придбати ще 40 локомотивів виробництва General Electric.

Нагадаємо, на станції Дарниця в навчальному центрі встановлено тренажер для локомотивних бригад електропоїздів Hyundai Rotem.

 

 

Сторінка 3 з 321«««1234567»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту