Google AdSense

Організацію нового контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна обговорили представники Укрзалізниці, Білоруської залізниці, Литовських залізниць та компаній «Containerships» (Україна), «Intermodal Container Service» (Литва) під час робочої зустрічі, що відбулася в Мінську. Передбачається, що вже найближчим часом учасники проекту мають узгодити технологію роботи нового сервісу, тарифи та графік руху, а наприкінці травня — підписати відповідну угоду щодо реалізації проекту.

 

За підсумками зустрічі, як повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, до 1 травня 2019 року триватиме робота з підготовки підсумкового проекту угоди з організації нового контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна, розроблятиметься технологія та графік руху поїзда. До 18 травня сторони планують розглянути можливість застосування для нового проекту тарифних умов, що діють у рамках поїзда «Вікінг». «Розраховуємо, що підсумкові документи за новим проектом контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна будуть підписані під час проведення Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту 29-31 травня 2019 року в Одесі», — розповів Вячеслав Єрьомін.

Для впровадження нового контейнерного сервісу в сполученні Литва — Білорусь — Україна, Укрзалізниця, зокрема, пропонує використовувати технологію поїзда комбінованого транспорту «Вікінг», асоційованим оператором якого є литовська компанія «Intermodal Container Service».

«Поїзд «Вікінг» курсує з 2003 року в рамках транспортного коридору Північ — Південь і зарекомендував себе як брендовий продукт зі своїм ім’ям, тарифною політикою та сервісом. Досвід, набутий під час організації перевезень цим поїздом, безумовно, стане надійним підґрунтям у реалізації нових проектів», — зазначив під час зустрічі директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков. Білоруська сторона пропонує реалізувати новий проект на території Білорусі через офіційного експедитора Білоруської залізниці — ДП «Білоруський транспортний логістичний центр». А представники української компанії «Containerships», яка є потужним логістичним оператором у Європі, зі свого боку висловили пропозицію організувати контейнерний сервіс у напрямку порту Клайпеда (станція Драугісте) — Київ (станція Бровари)/порт Одеса (станція Одеса Порт-експ.).

Учасники робочої зустрічі, за словами представника Укрзалізниці, також обговорили періодичність і графік руху контейнерного поїзда в сполученні Литва — Білорусь — Україна. Зокрема, компанія «Intermodal Container Service» вбачає за доцільне на початковому етапі забезпечити роботу контейнерного сервісу з періодичністю одна пара поїздів на тиждень. Адже ідея сервісу полягає саме в регулярності контейнерних перевезень, курсуванні поїзда в повному складі (не менше 57 умовних вагонів) і дотриманні графіка руху поїздів.

Коментуючи подію, директор операційний Укрзалізниці підкреслив, що зараз компанія має стратегію розвитку контейнерних перевезень для доставки вантажів на великі відстані. І бачить у такому сервісі великий потенціал, оскільки він є більш конкурентоспроможним порівняно з автомобільним та іншими видами транспорту. «Залізничні контейнерні перевезення дозволяють збільшити вантажопотоки, переорієнтувати їх з інших видів транспорту, суттєво скоротити термін доставки вантажів та забезпечити регулярність перевезень», — зазначив Вячеслав Єрьомін.

Нагадаємо, днями Укрзалізниця запустила вже 19-й контейнерний поїзд — новий регулярний контейнерний поїзд до Польщі, який скоротив швидкість доставки контейнерів до кордону України з Польщею до 40 годин замість кількох діб.

 9 квітня 2019 року, у Харкові почала свою роботу HR-школа для працівників з кадрів підрозділів регіональної філії «Південна залізниця». Мета навчань – удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів підрозділів філії, а також опанування новими методами та інструментами роботи з підбору, оцінки та розвитку персоналу.

 У період реформування галузі відбуваються зміни й у напрямку роботи з персоналом. HR-школа — це унікальна можливість удосконалити знання працівників з кадрів регіональної філії «Південна залізниця», розвиватися та обмінюватися досвідом.

Робота HR-школи передбачає зустрічі з яскравими особистостями, цікавими та успішними людьми, досвідченими фахівцями в різних галузях.

Навчання розраховано на вісім модулів (один модуль на місяць). Після кожного модуля буде проведено контроль знань, умінь та навичок слухачів.

Це дозволить сформувати системні знання щодо побудови стратегії бізнесу та визначення місця HR-стратегії, ролі функції управління персоналом у підвищенні ефективності для досягнення високих результатів.

АТ «Укрзалізниця» проводить значну роботу щодо забезпечення розвитку та поширення професійної експертизи працівників кадрової вертикалі, формування групи лідерів змін. Фахівці служби кадрової та соціальної політики Південної магістралі організували заняття HR-школи в межах виконання цілого комплексу заходів з удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів, розроблених Укрзалізницею.

У січні-лютому 2019 року Укрзалізниця збільшила реалізацію квитків у приміському сполученні на 14%. Це забезпечило на 10,6 млн грн більше надходжень, ніж за відповідний період минулого року. «Крок за кроком ми переконуємо пасажирів, що за квиток потрібно платити», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


«За два місяці 2019 року ми фіксуємо зростання на 150 тис. кількості відправлених пасажирів у приміському сполученні порівняно з минулим роком. Цей «плюс» насправді означає збільшення кількості тих, хто просто почав платити за проїзд. Робота з безбілетниками дозволила нам збільшити виручку від реалізації квитків у приміському сполученні на 10,6 млн грн, якщо порівнювати з таким же періодом торік», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, пасажири почали активніше купувати квитки завдяки посиленню Укрзалізницею контролю за безквитковим проїздом пасажирів та роботою квиткових касирів, проведенню інформаційної кампанії щодо запобігання безквитковому проїзду, оптимізації графіка руху поїздів.

Тим часом приміські пасажирські перевезення залишаються збитковими і здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів. Так, лише за 2018 рік збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні склали 6,3 млрд грн. Тому, наголошують в Укрзалізниці, кожен придбаний квиток — це кошти, які будуть спрямовані на ремонти, модернізацію, оновлення та поповнення рухомого складу для забезпечення приміських перевезень.

В Укрзалізниці також відзначають покращення взаємодії з місцевою владою в питанні виплати компенсацій за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні. За два місяці цього року з місцевими органами виконавчої влади укладено на 68 договорів більше на компенсацію за перевезення пільговиків, ніж торік. Проте, як підкреслив Євген Кравцов, це абсолютно незначні кошти порівняно з сумами, які компанія недоотримує за надані послуги.

«Лише за два місяці 2019 року за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні органи місцевої влади заборгували нам понад 54 млн грн. А загалом за останні три роки — вже понад 1 млрд грн! Ці кошти, які ми не отримали, вкрай необхідні для придбання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту моторвагонного рухомого складу», — зазначив голова правління Укрзалізниці.

Нагадаємо, згідно зі статтею 9 Закону України «Про залізничний транспорт» тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлюються відповідними регіональними філіями за погодженням з обласними державними адміністраціями. При рівні тарифів, що не забезпечують рентабельності цих перевезень, збитки залізничного транспорту повинні компенсуватися з місцевих бюджетів. Зазначена стаття закону місцевими органами виконавчої влади не виконується

Укрзалізниця практично завершила роботи з модернізації рейкового автобуса виробництва польської компанії PESА, які використовується для Kyiv Boryspil Express, що курсує з Києва в Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Про це повідомив голова правління компанії Євген Кравцов у Facebook.

 

«Шоста PESА для експресу фактично готова. Максимальну модернізацію автобусів польського виробництва Укрзалізниця проводить у власних депо. Компанії досить часто закидають, що ми не купуємо нові. Тут головне — питання фінансування. Ефективність і необхідність проекту швидкісного сполучення з аеропортом ми довели у перші місяці його реалізації», — написав Євген Кравцов.

Під час модернізації оновили не тільки ліврею поїзда, а і його салон. Зокрема, встановлені зручні крісла, обладнані полиці для перевезення багажу, облаштовано системи кондиціювання повітря та оповіщення пасажирів.

Також керівник товариства анонсував плани компанії щодо оновлення рухомого складу для Kyiv Boryspil Express: «Змінювати рухомий склад ми будемо крок за кроком. На черзі — новий поїзд українського виробництва, який компанія отримає до кінця року».

Нагадаємо, що залізничне сполучення станція Київ-Пасажирський – станція Бориспіль-Аеропорт було відкрите 30 листопада минулого року. За цей час за було здійснено 7104 рейсів та перевезено 232 046 пасажирів

Укрзалізниця запустила новий регулярний контейнерний поїзд від ст. Нижньодніпровськ-Вузол (Україна) — ст. Славкув (Польща). Щосуботи він збиратиме контейнери зі станцій Запоріжжя, Маріуполь-Сортувальний та Нікополь. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, швидкість доставки контейнерів до кордону України з Польщею значно скорочено — до 40 годин замість кількох діб. Крім того, завдяки збільшенню швидкості доставки вартість перевезення контейнерів на фітингових платформах власності АТ «Укрзалізниця», які знаходяться на балансі філії «Центр транспортного сервісу «Ліски», знижено від 20 до 25 відсотків.

«Укрзалізниця в рамках нового підходу до організації контейнерних перевезень гарантує якість комплексного сервісу. Адже прямий контейнерний поїзд, який прямує з суворим дотриманням графіку без жодних маневрових операцій на шляху та з прискореною технологією перетину кордону, — це цілорічна всепогодна альтернатива автомобільним перевезенням», — прокоментував Євген Кравцов.

Загалом це вже 19-ий контейнерний поїзд Укрзалізниці, що курсуватиме на постійній основі, з них 8 транзитних. «Наразі розглядаємо можливість організації нових контейнерних поїздів за маршрутом Литва — Україна — Литва. Наші фахівці з логістики контейнерних перевезень уже домовляються про співпрацю з колегами АТ «Литовські залізниці», ДО «Білоруська залізниця» та ТОВ «Containerships»», — повідомив Євген Кравцов.

Сторінка 3 з 223«««1234567»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту