Google AdSense

Упродовж 10 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала в оновлення рухомого складу та модернізацію інфраструктури понад 6,8 млрд грн, що надійшли на спеціальний інвестиційний рахунок компанії від індексації тарифів на вантажні перевезення. Про це повідомив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

 «Упродовж 10 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала в закупівлю та ремонт вантажних вагонів, модернізацію та капітальний ремонт тягового рухомого складу, оновлення інфраструктури понад 6,8 млрд грн. Ці кошти, як ми й обіцяли нашим клієнтам, акумулювалися на окремому інвестиційному рахунку та всі були направлені на фінансування цілей, визначених інвестиційним планом компанії», – зазначив Андрій Рязанцев.

Зокрема, за його словами, за рахунок цих коштів у січні – жовтні 2018 року Укрзалізниця профінансувала закупівлю вантажних вагонів на суму 390,5 млн грн, модернізацію та капітальний ремонт тягового рухомого складу на суму понад 1,5 млрд грн, здійснила авансовий платіж для отримання в користування 30 магістральних вантажних тепловозів General Electric на суму понад 1,1 млрд грн. Також компанія придбала матеріали для виготовлення, модернізації та капітального ремонту вантажних вагонів на суму 2,1 млрд грн, матеріали верхньої будови колії для модернізації інфраструктури на суму близько 1,7 млрд грн.

Нагадаємо, що торік Укрзалізниця вперше в своїй історії задекларувала готовність публічно демонструвати бізнесу та громадськості рух коштів, які надходять на окремий інвестрахунок товариства від індексації тарифів на вантажні перевезення. Таким чином компанія підтверджує свою орієнтованість на ринок, відкритість та прозорість під час використання коштів на інвестиційну діяльність.

Також Андрій Рязанцев зазначив, що за останній рік, приміром, середня ціна дизельного пального зросла на 30%, вартість електроенергії в середньому на 15%, середня заробітна плата – майже на 25%, індекс цін товаровиробників промислової продукції зріс на 16,6%. «Таким чином, індексація тарифу, яка була здійснена наприкінці 2017 року вже знівельована зростанням цін на компоненти собівартості перевезень, відповідно, джерело для подальших інвестицій відсутнє. Саме тому ми пропонуємо переглянути існуючий рівень тарифу та здійснити його автоматичну прив’язку до індексу цін виробників», – зазначив він.

Перші розрахунки зі спеціального інвестиційного рахунку, на якому акумулюються кошти від індексації тарифів, Укрзалізниця здійснила 8 грудня 2017 року.

Індексація тарифів на вантажні перевезення на 15% відбулася 31 жовтня 2017 року.

На ринку послуг з перевезення у вантажних вагонах існує конкуренція між Укрзалізницею та приватними операторами. Це констатує Антимонопольний комітет України за результатами дослідження щодо ринку вантажних перевезень залізницею. Його попередні висновки презентували у середу, 5 грудня у Києві.

Ґрунтовне дослідження здійснено АМКУ у відповідь на заяви вантажовідправників щодо розподілу вагонів на ринку. У ньому, зокрема, зазначається, що частка Укрзалізниці у робочому парку піввагонів складає 43%, а приватного парку – 57%. І це, зауважують фахівці Укрзалізниці, без урахування вагонів іноземної власності, які використовуються для перевізного процесу в Україні. «АМКУ висловив зважену позицію. Дослідження ще раз підтверджує, що Укрзалізниця – не монополіст на ринку вагонів. До розрахунку ще мають бути включені іноземні вагони які здійснюють перевезення на території України. Тоді видно, що реальна частка УЗ на ринку лише 28,9%», - директор економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

Крім того, АМКУ зазначає, що плата за користування вагонами державної компанії розраховується за єдиною для всіх суб’єктів господарювання формулою, складові якої не викликають заперечень з точки зору економічного аналізу. При цьому вартість перевезення приватними піввагонами вища, ніж вагонами Укрзалізниці. Таким чином, за словами Андрія Рязанцева, вкотре засвідчено, що формула розрахунку вагонної складової, розроблена в Укрзалізниці, відповідає принципам економічної доцільності.

Він також нагадав, що запропонована товариством плата за користування вагонами національного перевізника розрахована на основі зрозумілої формули в рамках дерегуляції послуг. Вона враховує окупність вагона протягом терміну експлуатації. А це від 15 до 35 років. Формула, за якою розрахована плата за користування вагонами, враховує також вартість ремонтів упродовж терміну експлуатації вагона конкретного типу, рентабельність на рівні індексу цін виробників промислової продукції, дисконтування грошових потоків у часі та вартість нового вагону на ринку.

З аргументами Укрзалізниці щодо ринку залізничних перевезень можна ознайомитися тут.

Укрзалізниця минулої доби оформила рекордну навіть для пікових перевезень кількість проїзних документів – 347 тисяч. Понад 64% із загальної кількості реалізованих квитків - 221 тисячу пасажири придбали через інтернет. Роботу кас київського вокзалу було продовжено до кінця доби.

 Тривалість роботи 31 квиткової каси вокзалу станції Київ-Пасажирський 5 грудня була збільшена до кінця доби. Цього дня у касах вокзалу станції Київ-Пасажирський пасажири купили 14773 квитки на поїзди, а напередодні – 10229.

Залізничні квиткові каси та онлайн-система продажу квитків booking@uz.gov.ua працюють в умовах високого навантаження. Укрзалізниця й надалі визначатиме тривалість роботи залізничних кас залежно від попиту на послугу з боку пасажирів.

Відкрито продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця почне продаж проїзних документів на додаткові. Очікується, що цього святкового сезону таких буде призначено не менше 30 – це понад 20 тисяч додаткових місць.

Як вже повідомлялося, Укрзалізниця розраховує у новорічно-різдвяний період, порівняно з минулим роком, збільшити обсяги пасажирських перевезень на 7%.

8 грудня розпочнуть курсувати нові безпересадкові вагони Київ – Вроцлав. Загалом у новому графіку пасажирського руху у зв’язку зі збільшенням попиту курсуватиме 40 міжнародних поїздів, із них 20 до країн Європи.

Безпересадковий вагон Київ – Вроцлав у складі поїздів № 749/51-52/750 почне відправлятися зі столиці України з 8 грудня щоденно о 14:07 та прибуватиме до Вроцлава наступного дня об 11:25. У зворотному напрямку вагон відправлятиметься о 16:30 та прибуватиме до Києва наступного дня о 17:14. Нові безпересадкові вагони курсуватимуть із зупинками, зокрема на станціях Львів, Перемишль, Краків та Люблинець.

«Крім того, у новому графіку руху пасажирські поїзди курсуватимуть до низки важливих туристичних та бізнесових центрів Європи. Зокрема, до Варшави, Відня, Будапешта, Вільнюса, Риги, Бухареста, Кошице, Кракова, Дебрецена, Любліна та інших», - прокоментував в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця»  Євген Кравцов.

За його словами, попит на залізничні перевезення до країн ЄС зростає, тому Укрзалізниця розвиває міжнародне сполучення. «За 11 місяців цього року Укрзалізниця перевезла 389,1 тис. пасажирів до країн ЄС – це майже у 2 рази перевищує відповідні показники минулого року, загалом перевезли на 184 тис. пасажирів більше», – зазначив Євген Кравцов.

Найпопулярнішим напрямком залишається Київ – Перемишль. У напрямку Польщі поїзд № 715 курсує завантаженим на 63 %, а поїзд № 705 – на 77 %. Загалом за 11 місяців цього року Укрзалізниця перевезла майже 300 тисяч пасажирів до Перемишля проти 150 тис. пасажирів – показника 11 місяців минулого року.

Також великим попитом користується поїзд № 67 Київ – Варшава, яким за 11 місяців цього року скористалося майже 27,5 тис. пасажирів, а поїзд у середньому заповнений на 81 %, що на 14 тис. пасажирів більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Нагадаємо, що 28 вересня цього року Укрзалізниця запустила міжнародний поїзд «Чотири столиці» за маршрутом Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига.

Як повідомлялось раніше, на даний час навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження.

Наразі роботу онлайн-системі сервіс booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: 044 591 19, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14-00 до 20-00.

Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 години через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.

Сторінка 3 з 185«««1234567»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту