Google AdSense

Вчора, 9 липня, Укрзалізниця спільно з Білоруською та Литовськими залізницями запустила новий регулярний контейнерний поїзд «Containerships Train» у сполученні Литва – Білорусь – Україна. Поїзд курсуватиме за маршрутом Драугісте (Литва) – Бровари (Україна) двічі на тиждень. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Останній рік можна йменувати «контейнерним бумом» в Укрзалізниці. «Containerships Train» — наш 22 контейнерний поїзд, що буде курсувати Україною. Конкурентна швидкість доставки незалежно від погодних умов, регулярність рейсів та зрозумілий графік. Додайте до цього зменшення логістичних витрат в середньому на 25%. Вигоди беззаперечні», — повідомив Євген Кравцов.

За  його словами, ринок транспортних послуг ставить перед перевізниками завдання зі створення нових конкурентних логістичних продуктів на транспортному ринку. Необхідно відповідати вимогам часу і створювати якісні й ефективні сервіси. «Раніше вантажі в цьому напрямі йшли автотранспортом, ми його переорієнтували на залізницю. ЄС робить акцент на скороченні частки автомобільних перевезень на користь більш екологічних – залізниці та водного транспорту. І тут Укрзалізниця якраз на передовій сучасних та якісних сервісів», — зазначив Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці також повідомив, у складі першого поїзда «Containerships Train»  65 контейнерів, на станцію Бровари вони прибудуть за 50 годин. У планах компанії – організація контейнерних перевезень до Одеського морського порту. «Драугісте знаходиться поруч з портом Клайпеда. Так що десь з осені плануємо ще один маршрут вже до Одеського морського порту. З огляду на переорієнтацію вітчизняного експорту до країн ЄС та збільшення вантажів, що адресовані на морські порти, саме контейнерні перевезення стануть у нагоді», — зауважив Євген Кравцов.

Нагадаємо, Угоду щодо організації перевезень контейнерів у складі контейнерного поїзда «Containerships Train» було підписано 28 травня 2019 року в Одесі в рамках проведення наради представників АТ «Укрзалізниця», Білоруської залізниці, АТ «LG CARGO» і компаній ТОВ «Containerships» та ЗАТ «Intermodal Container Service». Ініціаторами та операторами поїзда виступатимуть ТОВ «Сontainerships» та ЗАТ  «Intermodal Container Service».

Акціонерне товариство «Українська залізниця» 26 червня 2019 року в повному обсязі сплатило до державного бюджету 103,1 млн грн дивідендів — це 30% чистого прибутку компанії за 2018 рік. Як зазначив голова правління товариства Євген Кравцов, ця сума більш ніж утричі перевищила розмір дивідендів за результатами роботи компанії у 2017 році, коли було сплачено до держбюджету 33,2 млн грн.

 

«За підсумками діяльності компанії у 2018 році ми змогли суттєво збільшити як капітальні інвестиції, так і відрахування до держбюджету. Рік був ключовим, аби на практиці довести здатність товариства працювати з високою ефективністю. Наразі компанія має затверджену на 5 років стратегію, висококваліфіковану наглядову раду та правління. Тож у нас є всі передумови для виконання плану реалізації стратегії та покращення показників роботи, саме на цьому ми концентруємо всі зусилля»,  зазначив Євген Кравцов.

Окрім того, до держбюджету спрямовані і дивіденди ПрАТів, 100 відсотків акцій яких внесені до статутного капіталу АТ «Укрзалізниця», загалом у сумі 8,5 млн грн.

Розпорядженням КМУ від 24 квітня 2019 р. № 460-р затверджено річний звіт АТ  «Укрзалізниця» за 2018 рік, який включає консолідовану фінансову звітність зазначеного товариства разом із висновком незалежного аудитора ТзОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги», а також звіт наглядової ради та звіт правління АТ «Укрзалізниця» за 2018 рік. Роботу наглядової ради та правління АТ «Укрзалізниця» у 2018 році визнано задовільною.

Як свідчить статистика, зарплата працівників АТ «Укрзалізниця» за перший квартал 2019 року вища за середньомісячну майже по всій Україні. У середньому працівники регіональних філій в першому кварталі цього року заробляли 11032 грн на місяць, що на 14,6% більше середньої зарплати по Україні.

 

Найбільша різниця між зарплатами працівників регіональних філій та середньою по області в Херсонській — 46,4%, Луганській — 45,4%, Івано-Франківській — 40%, Вінницькій області — 38,4%. Майже на третину більша зарплата працівників Укрзалізниці у Львівській, Харківській, Одеській та інших областях. Найменша різниця між зарплатами залізничників та середньою по області — у Запорізькій, Дніпропетровській, Донецькій областях. Лише в Києві середня зарплата в регіоні випереджає зарплату залізничників більше ніж на 20%.

Нагадаємо, з 1 липня 2019 року годинні тарифні ставки та посадові (місячні) оклади підвищені за переважною більшістю професій на 10 відсотків — таке рішення прийняло правління АТ «Укрзалізниця» для вдосконалення оплати праці залізничників.

З 2014 по 2018 рік зарплата залізничників загалом зросла в 2,5 рази, причому в 2017 році зростання було максимальне — 35%. Також фонд оплати праці Укрзалізниці щороку зростає. Якщо у 2017 році він становив 26 млрд грн, то у 2018 році — вже 33 млрд грн. На зарплату працівників торік Укрзалізниця спрямувала понад 42% валового доходу компанії, тоді як інші галузі зазвичай на оплату праці витрачають значно менше.

Компанія планує провести повне оновлення залізничного приміського сполучення з Києвом і створити якісне приміське залізничне сполучення київського регіону зі столицею. Міська електричка має стати його частиною. Про це повідомив директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.

 

У 2012 році на баланс комунального підприємства «Київпастранс» для міської електрички було передано 10 електропоїздів. «Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний стан дев’ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо Київпастрансу повернути нам ці поїзди та виділити на їх відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт з подовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щороку на утримання цих поїздів. Подальші витрати та організацію роботи ми беремо на себе», — зазначив Роман Веприцький.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express Укрзалізниця планує реалізувати впродовж 2019-2021 років. «Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої та зручне поєднання між собою маршрутів. Загальна довжина проекту буде 343 км, що з’єднає між собою 46 залізничних станції Київського регіону. Зокрема, це броварський, білоцерківський, трипільський та бориспільський напрямки, що будуть з’єднані міською електричкою. Тож мешканці міст-сателітів Києва, приїхавши до столиці, зможуть швидко дістатися місця роботи або ж навчання», — додав директор філії.

За попередніми підрахунками завдяки такій організації залізничного сполучення Укрзалізниця зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або ж близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту наразі складає декілька мільярдів гривень. «Це має бути проект з фінансуванням з бюджету Києва та міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є нагальна потреба повного якісного оновлення приміського сполучення Київського вузла», — додають у компанії.

«Крім того, ми впровадимо сучасну систему контролю та обліку пасажирів, створимо нові робочі місця. Тож проект буде корисним як для Укрзалізниці, так і для Києва та регіонів», — резюмував Роман Веприцький

Нагадаємо, рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011-ого запущено рух кільцевим маршрутом протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.

150 років тому було запроваджено регулярне залізничне пасажирське сполучення Курськ — Харків.Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав колектив залізничників у Харкові з ювілеєм та зазначив, що Південна залізниця за своїм технічним і кадровим потенціалом посідає провідне місце в системі магістралей України. Керівник компанії взяв участь в урочистостях та вручив кращим працівникам регіональної філії галузеві відзнаки.

 

Вітаючи колег з ювілеєм, Євген Кравцов наголосив: «Для мене Південна залізниця завжди була точкою опори. Саме на працівників Південної залізниці в будь-якій ситуації, навіть найважчій, можна покластися, і буде зроблено все можливе й неможливе, щоб завдання було виконане. У цей день мені особливо приємно, що я маю честь бути керівником Укрзалізниці. Упевнений, що в майбутньому нас чекають роки процвітання, роки приємної, хоч і важкої праці. І колектив Південної залізниці завжди буде твердою опорою для всієї Укрзалізниці».

«Південна залізниця має майбутнє та перспективи для набуття статусу загальноєвропейського значення. Гарантом цього є професіоналізм колективу, його наполеглива праця задля оновлення й економічного зростання компанії. На сьогодні це більш ніж 30-тисячний колектив залізничників — 30 тисяч людей, які кожен день працюють на благо не тільки Укрзалізниці, а всієї країни Упевнено освоюючи нові маршрути, впроваджуючи нові технології, постійно підвищуючи культуру обслуговування пасажирів і клієнтів, колектив магістралі гідно витримує конкуренцію на ринку транспортних послуг, забезпечує потреби економіки та населення у перевезеннях і робить усе можливе, аби залізниця завжди залишалася найбільш зручним, доступним і надійним видом транспорту, а Укрзалізниця — лідером вітчизняної економіки», — зазначив голова правління Укрзалізниця.

Євген Кравцов розповів, що Південна залізниця є флагманом запровадження новітніх форм транспортного забезпечення та технологій: «Саме тут у 2002 році введено в експлуатацію прискорений потяг «Столичний експрес», у 2006 році почали курсувати рейкові автобуси — комфортний і економічний вид залізничного транспорту, у 2008 році було апробовано систему резервування квитків через інтернет».

Південна магістраль має унікальне географічне розташування та значні транзитні можливості. Залізниця поєднує Донбас і Слобожанщину з Києвом та складовою частиною національного транспортного коридору прискореного пасажирського руху на напрямку Гребінка — Полтава — Красноград — Лозова.

Нині Південна залізниця здійснює транспортне обслуговування понад 1000 промислових і більше 2000 комерційних підприємств, а також населення 6 областей України: Харківської, Полтавської, Сумської, Кіровоградської, Чернігівської та Луганської. Колії Південної залізниці простягнулися більш ніж на 3 тис км. Безперебійну роботу підприємства забезпечує 32-тисячний колектив залізничників Південної магістралі.

Сторінка 4 з 251«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту