Укрзалізниця в ході розслідування факту небезпечної посадки пасажира під час руху поїзда Київ — Ужгород з’ясувала, що працівники залізниці діяли відповідно до інструкцій, а чоловік допустив низку порушень. 

Випадок стався 8 вересня на станції Київ-Пасажирський під час відправлення поїзда №81 сполученням Київ — Ужгород. Посадка пасажирів розпочалась за 30 хвилин до відправлення поїзда. Зокрема, до штабного вагона №9 здійснили посадку 30 пасажирів. За 5 хвилин до відправлення поїзда провідник цього вагона опустив площадку, після подачі машиністом сповіщального сигналу про відправлення продублював сигнал про відправлення згорнутим жовтим прапорцем.

Один пасажир спізнювався й намагався заскочити у відкриті двері штабного вагона №9 поїзда, який щойно рушив зі станції. Він наздогнав цей вагон і закинув багаж до тамбуру. У тамбурі на той час перебували начальник поїзда та провідник, який, відповідно до інструкції, проводжав станцію з відкритими дверима штабного вагона. Зрозумівши, що поїзд набирає швидкість і потрапити до вагона не вдасться, чоловік попросив провідника повернути йому багажну сумку. Провідник виконав прохання. Простягнувши руку за багажем, пасажир втратив рівновагу та впав на перон.

Начальник поїзда була свідком цих подій і, діючи за інструкцією, натиснула стоп-кран.

Після повної зупинки поїзда чоловік за проїзним документом зайшов до вагона, зайняв своє місце та проїхав до місця призначення — станції Воловець. Жодних претензій та зауважень до працівників поїзної бригади пасажир упродовж усього шляху прямування не мав, по медичну допомогу не звертався.

Принагідно Укрзалізниця нагадує правила безпеки громадян на залізничному транспорті: забороняється заходити у вагон і виходити з вагона під час руху потяга, бігти по платформі поруч із вагоном потяга, що прибуває або відходить, а також перебувати ближче, ніж 2 метри від краю платформи, під час руху потяга без зупинки.

Укрзалізниця відновлює курсування швидкісного поїзда Інтерсіті+ №724/723 Київ — Харків. Він вирушатиме в рейси щоденно з 25 вересня 2020 року й зупинятиметься на станціях Дарниця, Миргород та Полтава Київська. Пасажирів обслуговуватимуть електропоїзди Hyundai. Загалом між Києвом та Харковом  курсуватимуть три швидкісні поїзди.

Водночас звертаємо увагу пасажирів, що у зв’язку з плановими колійними роботами у період з 15 по 23 жовтня замість поїзда №724/723 Київ — Харків курсуватиме поїзд №720/719 Київ — Харків. Зі столиці він відправлятиметься 15, 16, 18, 22 та 23 жовтня, з Харкова — 16, 17, 19, 23 та 24 жовтня. Цей поїзд робитиме зупинки в Борисполі, Гребінці, Миргороді, Полтаві та на інших станціях. Після завершення ремонтних робіт Інтерсіті+ №724/723 Київ — Харків відновить курсування.

Ознайомитися з розкладом та придбати квитки на поїзд можна на офіційному сайті компанії та в залізничних касах.

Нагадаємо, що всі пасажирські поїзди проходять посилену дезінфекційну обробку перед та після рейсу. Швидкісні поїзди також обладнані бактерицидними опромінювачами, які здійснюють додаткову дезінфекцію повітря та знезараження поверхонь у салонах вагонів. Ці пристрої використовуються після прибуття поїзда в кінцевий пункт призначення на станцію Київ-Пасажирський, Дарниця або в пункт обороту — виключно після висадки пасажирів та закриття вхідних дверей.

Як повідомлялося раніше, пасажири швидкісних поїздів Інтерсіті+ можуть заощаджувати на своїх подорожах, скориставшись програмою лояльності для вагонів 1-го класу: купуй раніше — плати менше. 

За січень-серпень 2020 року у вагонних депо регіональної філії «Південна залізниця» оздоровлено 9022 вантажних вагонів, які знаходяться на балансі підприємств АТ «Укрзалізниця».

За 8 місяців 2020 року деповський ремонт при плановому завданні 923 одиниці виконано 946 одиницям (102,5%). Зокрема, деповським ремонтом оновлено 181 піввагон, 75 платформ універсальних, 139 платформ фітингових, 151 цистерна, 131 критий вагон для перевезення зерна, 72 криті вагони для перевезення цементу, 2 думпкари, 45 хопер-дозаторів і 150 вагонів спеціального рухомого складу та капітальним ремонтом — 24 вагони.

Укрзалізниця з початку року перевезла у пасажирських поїздах внутрішнього сполучення 11,8 млн пасажирів. Третина з них ( 3,9 млн) обрали потяги для подорожей у літні місяці.

 

Найпопулярнішими напрямками поїздок залишалися сполучення між обласними центрами. Так, із початку року в сполученні Київ — Харків — Київ перевезено 498,9 тис. пасажирів,   Київ — Львів — Київ — 437,7 тис., Київ — Дніпро — Київ — 388,9 тис., Київ — Одеса — Київ — 295,7 тис.

Поїздами приміського сполучення скористалися 33 млн громадян.

На сьогодні Україною курсує 842 приміських та 72 пари пасажирських поїздів.  5 пар сезонних потягів завершили курсування.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак ознайомився з виробничими потужностями Київського електровагоноремонтного заводу та оглянув модернізований на підприємстві електропоїзд. Уже незабаром він перевозитиме пасажирів у сполученні Київ —Фастів.

 

Модернізований електропоїзд складається з 8 вагонів. У ході виконання ремонту у вагонах було встановлено сучасні дивани з покращеними ергономічними властивостями, оновлено вікна та туалети. Крім того, облаштовано нову систему зв’язку між пасажиром та машиністом, встановлено прожектори й буферні ліхтарі на діодній основі. Високовольтні апарати, які раніше використовувалися виробництва Російської Федерації, замінені на продукцію українського виробника. Також встановлена сучасна пожежна сигналізація, відеонагляд тощо.

«Завдяки зусиллям працівників заводу вже сьогодні регіональна філія «Південно-Західна залізниця» отримала фактично новий електропоїзд. Загалом я задоволений якістю робіт, але ми маємо бути прогресивними та враховувати сучасні тенденції й потреби наших пасажирів. Також повинні покращувати зручності для машиністів рухомого складу. Це все має бути проаналізовано та враховано під час виконання подальших ремонтів електропоїздів», — зазначив Володимир Жмак.

Крім того, за словами керівника компанії, Укрзалізниця має детально вивчити питання виготовлення вітчизняних електропоїздів на потужностях КЕВРЗ. «Я знаю, що у заводу вже є напрацювання в цьому напрямку, і ми їх маємо детально вивчити. Компанія потребує масштабного оновлення парку приміських поїздів. Локалізація їх виробництва на нашому підприємстві дозволить розвивати машинобудівну галузь країни, збільшувати ВВП країни та забезпечити наших працівників роботою», — розповів Володимир Жмак.

У ході візиту на підприємство очільник компанії оглянув виробничі потужності заводу, проінспектував процес ремонту електропоїздів та ознайомився з продукцією виробництва заводу.

Сторінка 4 з 466«««12345678»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту