Google AdSense

Стрілецькою командою швидкого реагування Укрзалізниці разом із Національною поліцією вчора, 8 квітня, затримано групу неповнолітніх мешканців Трипілля, які підозрюються в зумисному пошкодженні майна залізниці. Підлітки передані до Обухівського відділу поліції. На думку Укрзалізниці, скоєні ними правопорушення на залізниці цілком обґрунтовано можуть розцінюватись як диверсійна діяльність.

 

8 квітня чергова по станції Трипілля-Дніпровське повідомила стрілецькій команді швидкого реагування, яка патрулювала на перегоні Трипілля-Дніпровське — Озерний, що група підлітків поблизу зупиночної платформи Щербанівка закидала камінням електропоїзд №6745 Київ — Миронівка. Працівники воєнізованої охорони залізниці негайно виїхали на місце й по гарячих слідах затримали неповнолітню дівчину. На місце події була викликана слідчо-оперативна група Обухівського відділу поліції.

Під час відпрацювання прилеглої території працівники поліції затримали групу з трьох хлопців 12, 16, 17 років та двох дівчат 15-річного віку. Встановлено, що вікна в поїзді Київ — Миронівка розбили двоє старших хлопців, жителі села Трипілля. Наразі, за даними поліції, обгрунтовано встановлюється їхня причетність до скоєння 18 фактів правопорушень на залізниці. Зокрема, злочинці кидали палаючі шини на залізничні колії, залишали там інші стороні предмети, розбивали камінням маневрові світлофори, що у свою чергу могло спричинити тяжкі наслідки, оскільки це обладнання відповідає за безпеку руху потягів. Такі дії, на думку Укрзалізниці, можуть бути розцінені як диверсійна діяльність. Крім того, підлітки кидали каміння у вікна пасажирських поїздів, чим наражали на небезпеку пасажирів.

Поліцейські продовжують встановлювати причетність неповнолітніх до скоєння інших аналогічних злочинів. За фактом хуліганських дій щодо двох неповнолітніх хлопців відкрито кримінальне провадження за ч. 2 ст. 296 Кримінального кодексу України.

акож нагадаємо, що 24 березня 2019 року невідомі особі на перегоні Озерний — Трипілля-Дніпровське розбили щоглу зі світлофором та наклали її на колію, якою мав через 15 хвилин прослідувати поїзд «Інтерсіті+» №738 Запоріжжя — Київ. Накладення було здійснено таким чином, що замкнення рейкового кола не відбулося, тобто прохідний світлофор горів зеленим кольором, а на табло поїзного диспетчера даний перегін відображався як вільний для руху поїздів. Лише завдяки своєчасному реагуванню небайдужого громадянина, який повідомив про перешкоду на колії черговому по найближчому переїзду, вдалося уникнути катастрофи з великою кількістю жертв.

Сукупність доказів, зібраних наразі правоохоронцями у справі затримання підлітків на Київщині, дають значні підстави говорити про саме їхню причетність до випадку з накладенням щогли на колію. Слідчі дії тривають.

Для покращення продуктивності тягового рухомого складу, зменшення обігу вагона та пришвидшення доставки вантажів Укрзалізниці впроваджує принципово нову схему організації руху вантажних поїздів — подовження тягових плечей на найбільш вантажонапружених дільницях. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

«Ми збільшили тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях: від Знам’янки до Клепарова, від Полтави до портів Одеси, від Волновахи до Миколаєва, а також від Волновахи до Запоріжжя, — розповів Вячеслав Єрьомін. — За нашими розрахунками, це зменшить термін доставки вантажів в середньому на 10-20% порівняно з існуючими технологіями».

Пробіг локомотива в результаті нової організації руху збільшився на 120 км/добу на тепловозній тязі та на 60 км/добу — на електротязі. Таки чином продуктивність електровоза виросла на 16% та тепловоза — на 54%.

На українських залізницях до сьогоднішнього дня накопичено достатньо великий досвід організації перевезень з використанням обслуговування поїздів локомотивними бригадами на подовжених тягових плечах. Цей підхід довів свою ефективність в оптимізації експлуатаційних витрат і скороченні термінів доставки вантажів.

Економічний ефект від такої роботи фахівці порівнюють з витратами на утримання 10 локомотивів щодоби. При цьому тривалі поїздки вигідні і самим локомотивним бригадам, які отримують можливість вироблення більшої кількості годин за меншу кількість поїздок, а також оплати праці за підвищеним тарифом та отримання премій.

Новий режим руху спочатку в тестовому, а потім у штатному режимі незабаром почне працювати на дільницях: Коростень — Конотоп, Козятин — Конотоп.

У квітні планується також початок проекту з доставки вантажів з Миколаєва до Дніпра одним локомотивом.

За словами директора операційного Вячеслава Єрьоміна, впровадження технології подовжених тягових плечей виконується після виваженої та всебічної оцінки всіх фінансових ризиків, прогнозного аналізу впливу на технологічний процес перевезень, підготовки ремонтної бази, навчання обслуговуючого персоналу, приведення у відповідність супровідних задач інформаційної складової тощо. «Подовження тягових плечей — інженерна задача, імплементація якої в перевізний процес дозволяє Укрзалізниці отримати позитивні фінансові результати», — наголосив Вячеслав Єрьомін.

Пасажири зіпсували обладнання 4-ого, 5-ого та 6-ого вагонів у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя. Подія сталася 6 квітня 2019 року. Тепер вагони потребують суттєвого ремонту й тому тимчасово виведені з обігу.

 

Зокрема, у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя пасажири розбили скло у вікнах та тамбурах вагонів – загалом 12 вікон, викинули з поїзда 21 матрац, 25 подушок, 25 постільних комплектів, одну зимову ковдру та три вогнегасники.

З огляду на скарги пасажирів та працівників поїзної бригади, винуватцями безладу виявилися 250 пасажирів — вболівальники ФК «Карпати», які сіли в поїзд на станції Львів. Правоохоронців викликали майже на кожну станцію по ходу слідування поїзда, але жоден із представників Нацполіції, які приїжджали на виклики, не вжив заходів для врегулювання ситуації та вгамування хуліганів.

Укрзалізниця вкотре звертається до МВС із проханням про супровід пасажирських поїздів працівниками поліції або Національної гвардії для забезпечення дотримання громадського порядку.

Пасажири мають зайняти свої місця в поїзді не пізніше як за 25 хвилин до його відправлення зі станції Київ-Пасажирський. Для покращення обслуговування пасажирів з 5 квітня 2019 року проходження прикордонного й митного контролю в поїзді № 67/68 Київ — Варшава переноситься зі станції Ягодин на станцію Київ-Пасажирський в обидва напрямки.

 

У зв’язку з вказаними змінами щодо проведення прикордонного й митного контролю в поїзді № 67/68 Київ — Варшава частково змінюється графік курсування цього поїзда. За оновленим графіком він курсуватиме з 5 квітня з Києва та з 4 квітня з Варшави.

У квитках пасажирів поїзда № 67/68 Київ — Варшава зі станції Київ-Пасажирський буде вказаний час відправлення 18:48 (замість 19:13 згідно з розкладом). Звертаємо увагу, що саме до цього часу пасажири поїзда повинні пройти митний контроль, який здійснять працівники Державної фіскальної служби у вестибюлі вокзалу Київ-Пасажирський на виході до перону першої колії. Митники перевірять наявність квитків, паспортів, оглянуть багаж пасажирів. Після проходження митного контролю пасажирам буде дозволено пройти на перон та здійснити посадку в поїзд. Просимо пасажирів уважно планувати трансфер до вокзалу, адже ті пасажири, які не здійснили посадку до 18:45, у поїзд № 67/68 Київ – Варшава не допускатимуться.

Прикордонний контроль здійснюватиметься безпосередньо у вагонах, на це передбачений технологічний час — 25 хвилин — до відправлення поїзда.

Дізнатися більше про зміни в графіку курсування цього поїзда можна на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця».

Графік курсування територією Польщі поїзда № 67/68 Київ — Варшава залишається без змін.

Вже понад тисяча пасажирів придбали квитки на новий поїзд № 9/10 Київ – Маріуполь категорії «Нічний експрес». Він розпочинає курсувати з 30 березня.

«Значною перевагою цього поїзда є, те, що він долатиме маршрут на кілька годин швидше ніж інші у цьому напрямку. У складі поїзда вагони всіх цінових категорій. Важливо також, що його обслуговуватиме пасажирське вагонне депо Маріуполь і поїзні бригади цього депо. Це забезпечить створення в місті додаткових робочих місць», - зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Поїзд № 10/9 Київ – Маріуполь вирушатиме зі станції Київ-Пасажирський о 19:03 та прибуватиме на кінцеву станцію о 09:47. У зворотному напрямку відправлення о 16:30, прибуття до Києва о 07:14. Поїзд зупинятиметься на станціях Дніпро-Головний, Запоріжжя-1, Комиш-Зоря та Волноваха.

Усі вагони поїзда, плацкартні, купейні та СВ, після капітального ремонту – сучасні та комфортабельні, обладнані системами кондиціонування повітря, вакуумними туалетами та мають достатню кількість розеток.

Квитки можна придбати в залізничних касах або системі онлайн-продажу.

Сторінка 4 з 223«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту