Google AdSense

З технічних причин та для забезпечення перевезення пасажирів з 13 лютого 2019 року змінюється рухомий склад та категорія поїзда № 720/719 Київ – Харків – Київ, а також коригується його розклад руху.

Поїзд категорії «Регіональний експрес» № 720 Київ – Харків вирушатиме з Києва о 15:40 та прибуватиме до Харкова о 22:19. На шляху прямування поїзд робитиме зупинку на станціях Дарниця (15:58/16:00), Бориспіль (16:16/16:18), Гребінка (17:22/17:24), Лубни (17:51/17:53), Ромодан (18:18/18:20), Миргород (18:39/18:47), Полтава-Київська (19:44/20:15).

У зворотному напрямку з Харкова поїзд № 719 Харків – Київ відправлятиметься о 08:40 та прибуватиме на станцію Київ-Пасажирський о 15:10 із зупинками на станціях Полтава-Київська (10:46/11:06), Миргород (12:01/12:03), Ромодан (12:23/12:25), Лубни (12:49/12:51), Гребінка (13:20/13:22), Бориспіль (14:31/14:33), Дарниця (14:50/14:52).

Поїзд курсуватиме щоденно, окрім понеділків. Проїзні документи можна придбати в залізничних касах та системіонлайн-продажу.

Упродовж першого місяця 2019 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» попереджено 3 крадіжки матеріальних цінностей залізниці на суму майже 13 тисяч грн. За підозрою у скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 3 громадян.

 Крім того, за цей період під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 46 осіб. 42 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Щоб попередити розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

Упродовж січня 2019 року зареєстровано 2 випадки несанкціонованого втручання в діяльність регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», що удвічі менше ніж за аналогічний період минулого року. Загалом унаслідок дій сторонніх осіб було затримано 2 поїзди на 1 годину.

 

Так, у перший місяць року залізничники зафіксували 2 випадки розкрадання і пошкодження елементів інфраструктури із затримкою поїздів на понад 30 хвилин.

Залізничники Південної магістралі закликають громадян дотримуватися правил поведінки на залізниці, бути пильними й повідомляти правоохоронні органи про виявлення підозрілих предметів чи перебування та дії сторонніх осіб на об’єктах залізничної інфраструктури.

Ще один поїзд до Російської Федерації змінить періодичність курсування. З 31 березня двогрупний поїзд № 78/73, 74/73 Львів – Ковель – Москва курсуватиме по непарних числах місяця замість щодня.

 

Також з 25 лютого буде зменшено періодичність курсування поїзда № 20/19 Харків – Москва. Раніше, з 5 лютого, Укрзалізниця вже зменшила періодичність курсування поїздів № 24/23 Одеса – Москва та № 56/55 Хмельницький – Москва з групою вагонів Москва – Жмеринка.

Оптимізація графіка руху пасажирських поїздів між Україною та Росією пов’язана з постійним падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла в сполученні з Росією 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.

Як свідчить статистика, починаючи з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до країн Європи. Так, із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до європейських країн на 10% більше, ніж до РФ. Загалом до Європи із серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії – 329,4 тис. пасажирів.

Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку в європейському напрямку. До ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів. 

Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-Франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.

Укрзалізниця готова долучитися до розширення стратегічних транспортних коридорів ЄС із державами «Східного партнерства». У рамках проекту планується провести модернізацію та електрифікацію стратегічно важливих напрямків. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, упродовж останніх років Укрзалізниця інвестує  значну кількість власних коштів у розвиток інфраструктури. Водночас залучення коштів Євросоюзу на ці проекти дозволило б значно зміцнити транзитний потенціал нашої держави. Так, торік із 16,9 млрд грн капітальних інвестицій близько 5 млрд грн Укрзалізниця спрямувала саме на розвиток залізничної інфраструктури. «Укрзалізниця має висококваліфікованих фахівців, усі технічні та технологічні рішення. У разі виділення Єврокомісією коштів на залізничні проекти Укрзалізниця готова реалізувати їх якісно та в стислі терміни. І це ми довели минулого року під час прокладання швидкісної лінії до аеропорту «Бориспіль та будівництва Бескидського тунелю, завдяки якому ліквідували єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору», – зазначив Євген Кравцов.

Крім того, за його словами, минулого року на основних напрямках транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), що проходять територією України, було реконструйовано близько 300 км колій. Ще 530 кілометрів потребують поліпшення. «Завдяки залученню коштів, що виділить Єврокомісія, ми зможемо провести ці роботи», – зазначив Євген Кравцов.

Зокрема, відповідно до розробленого Єврокомісією плану передбачається реалізувати 9 залізничних проектів. Серед них модернізація дільниці Ковель – Ягодин – Держкордон з майбутньою електрифікацією, реконструкція колії на станції Підбірці, будівництво нової тягової підстанції на станції Роздільна, електрифікація дільниці Бердичів – Коростень – Бережесть, збільшення пропускної спроможності на дільниці Гребінка – Полтава.

Крім того, для України це важливий проект, що допоможе й надалі розвивати транзитні контейнерні перевезення. Так, якщо у 2017 році з Китаю і зворотно залізничним транспортом було перевезено 2,5 тис. контейнерів, то у 2018-му – вже 12 тис.  контейнерів.

Нагадаємо, що в січні 2019 року Єврокомісія прийняла рішення про виділення 13 млрд євро на розширення стратегічних транспортних коридорів ЄС із сусідніми з Євросоюзом державами «Східного партнерства». На залізничні проекти планується витратити 2 млрд євро. Відповідно до інвестиційного плану дій в країнах «Східного партнерства», Україна може отримати на інвестпроекти, що передбачають поліпшення залізничної інфраструктури, 850 мільйонів євро.

Проект інвестиційного плану розроблений Єврокомісією спільно зі Світовим банком. Він охоплює 4,8 тис. автомобільних і залізничних сполучень, шість портів та 11 логістичних центрів в Україні, Білорусі, Молдові, Вірменії, Азербайджані та Грузії. 

Сторінка 4 з 206«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту