Google AdSense

Станом на 1 квітня 2019 року вже призначено 8 додаткових поїздів, додаткові рейси на 5 графікових поїздів на Великодні та травневі свята. Загалом призначено 41 додатковий рейс.

 

№ 191/192 Київ — Львів курсуватиме 26, 27 квітня 1 та 5 травня відправленням з Києва о 07:42 та прибуттям до Львова о 17:59. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме об 11:54 та прибуватиме до Києва о 21:47.

№ 197/198 Київ — Ковель вирушить у рейс 26 та 30 квітня. Відправлення з Києва о 06:17 та прибуття до Ковеля о 15:11. Зворотно з Ковеля поїзд вирушить о 11:27 та прибуде до Києва о 20:45.

№ 162/161 Київ — Миколаїв курсуватиме 1 та 5 травня до Миколаєва, відправлення з Києва о 14:35, прибуття до Миколаєва о 04:53. Відправлення з Миколаєва 30 квітня та 4 травня о 21:47 та прибуття до Києва о 12:28.

№ 223/224 Київ — Одеса курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення з Києва о 08:35 та прибуття до Одеси 17:51. У зворотному напрямку відправлення з Одеси о 11:08 та прибуття о 20:31.

№ 179 Київ — Дніпро курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня, відправлення з Києва о 08:03 та прибуття до Дніпра о 17:57. Відправлення з Дніпра о 12:20 та прибуття до Києва о 22:04.

№ 164/163 Київ — Харків курсуватиме 27 квітня та 1 травня. Відправлення з Києва о 05:37 та прибуття до Харкова о 13:45. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 14:05 та прибуде до Києва о 21:37.

№ 168 Львів — Одеса курсуватиме 27, 30 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення зі Львова о 09:16 та прибуття до Одеси о 20:39. З Одеси поїзд вирушатиме о 10:18 та прибуватиме до Львова о 21:05.

№ 205 Покровськ — Харків курсуватиме щоденно з 24 квітня по 1 травня. Відправлення з Покровська о 09:20 та прибуття до Харкова о 14:49. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 16:44 та прибуде до Покровська о 22:07.

Також призначені додаткові рейси для поїздів № 670 Кременчук — Бахмач, № 774 Київ — Шостка, № 782/781 Київ — Черкаси, № 779/780 Суми — Київ — Вінниця та № 111/112 Харків — Львів.

Квитки на додаткові поїзди можна придбати онлайн або в залізничних касах.

Цьогоріч українці матимуть п’ять вихідних днів поспіль з 27 квітня по 1 травня. Укрзалізниця заздалегідь готується до днів підвищеного попиту на перевезення у великодні та травневі свята і вже призначила 7 додаткових поїздів та додаткові рейси графікових поїздів.

 

№ 191/192 Київ – Львів курсуватиме 26, 27 квітня 1 та 5 травня відправленням з Києва о 07:42 та прибуттям до Львова о 17:59. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме об 11:54 та прибуватиме до Києва о 21:47.

№ 197/198 Київ – Ковель вирушить у рейс 26 та 30 квітня. Відправлення з Києва о 06:17 та прибуття до Ковеля о 15:11. Зворотно з Ковеля поїзд вирушить о 11:27 та прибуде до Києва о 20:45.

№ 162/161 Київ – Миколаїв курсуватиме 1 та 5 травня до Миколаєва, відправлення з Києва о 14:35, прибуття до Миколаєва о 04:53. Відправлення з Миколаєва 30 квітня та 4 травня о 21:47 та прибуття до Києва о 12:28.

№ 223/224 Київ – Одеса курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення з Києва о 08:35 та прибуття до Одеси 17:51. У зворотному напрямку відправлення з Одеси о 11:08 та прибуттям о 20:31.

№ 179 Київ – Дніпро курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня, відправлення з Києва о 08:03 та прибуття до Дніпра о 17:57. Відправлення з Дніпра о 12:20 та прибуття до Києва о 22:04.

№ 164/163 Київ – Харків курсуватиме 27 квітня та 1 травня. Відправлення з Києва о 05:37 та прибуття до Харкова о 13:45. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 14:05 та прибуде до Києва о 21:37.

№ 168 Львів – Одеса курсуватиме 27, 30 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення зі Львова о 09:16 та прибуття до Одеси о 20:39. З Одеси поїзд вирушатиме о 10:18 та прибуватиме до Львова о 21:05.

Також призначені додаткові рейси для поїздів № 670 Кременчук – Бахмач, № 774 Київ – Шостка, № 782 Київ – Черкаси, № 779 Суми – Київ – Вінниця.

Квитки на додаткові поїзди можна придбати онлайн або в залізничних касах.

У перший рейс 30 березня вирушив фірмовий поїзд 1 класу категорії «нічний експрес» №10/9 Київ – Маріуполь. Його урочисто відправили міністр інфраструктури України Володимир Омелян, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та Маріупольський міський голова Вадим Бойченко.

За словами міністра інфраструктури, цей проект став можливим завдяки координації зусиль вищого керівництва держави, міністерства, Укрзалізниці та місцевої влади Маріуполя. У подальших планах – реконструкція залізничного вокзалу у Маріуполі та електрифікація ділянки між Маріуполем та Запоріжжям.

Новий поїзд складається із 10 вагонів різних типів: СВ, купе та плацкарт. У поїзді загалом 354 місця. «Це найшвидший поїзд на цьому маршруті, він долає відстань на 2 години швидше ніж інші поїзди. Ми змогли оптимізувати рух поїзда завдяки удосконаленню залізничної інфраструктури та склали його графік рух таким чином, щоб не заважати вантажним поїздам, які прямують до багатьох підприємств регіону», - розповів Євген Кравцов.

За його словами, у вагонах, окрім металевого корпусу, все повністю нове. Купейні вагони капітально-відремонтовані у двох депо Укрзалізниці, а вагони СВ та плацкарт – на двох українських заводах. Усі комплектуючі майже 100% українського виробництва. «Оновити вагон купе таким ремонтом коштує 9,5 млн грн – це у два 2,5 раза дешевше, ніж купити новий», - зауважив керівник Укрзалізниці.

Також Євген Кравцов зазначив, що цей поїзд приклад найвищого рівня стандарту обслуговування, який може на сьогодні запропонувати пасажирам Укрзалізниця. «У квітні запровадимо нову класифікацію поїздів з розподілом на категорії: комфорт, стандарт та економ. Таким чином, пасажири зможуть обирати рівень сервісу за відповідну ціну», - резюмував Євген Кравцов.

За словами Маріупольського міського голови, проект має велике значення для розвитку промислового та економічного потенціалу регіону для покращення логістики.

Нагадаємо, пасажиропотік у сполученні Київ-Маріуполь-Київ постійно зростає. У 2018 році залізничним транспортом перевезено з Києва до Маріуполя майже 570 тис. пасажирів, зворотно  – понад 606 тис., тоді як у 2017 р. було перевезено 422 тис. та 487 тис. та відповідно. У 2019 році з Києва до Маріуполя подорожували 120 тис., зворотно –140 тис. пасажирів. Наразі прямі пасажирські поїзди до Маріуполя курсують не лише з Києва, а й з Харкова, Львова та Бахмута.

 

Довідково: Поїзд № 10/9 Київ – Маріуполь відправляється зі станції Київ-Пасажирський о 19:03 та прибуває на кінцеву станцію о 09:47. Із Маріуполя він вирушає о 16:30 і прибуває до Києва о 07:14. Поїзд зупиняється на станціях Дніпро-Головний, Запоріжжя-1, Комиш-Зоря та Волноваха. Він долатиме маршрут за 14 годин 47 хвилин у напрямку Маріуполя та за 14 годин 44 хвилини у напрямку Києва. Інші поїзди  перебувають в дорозі за цим маршрутом майже за 17 годин (№104/103 Київ – Маріуполь) та майже 18 годин (№84/83 Київ – Маріуполь).

У вагонах поїзда створені комфортні умови для пасажирів та використані сучаогосні елементи і матеріали. Багато запчастин імпортозаміщені. Встановлена надійна система дахового кондиціонування повітря та обладнані екологічні вакуумні туалети вітчизняного виробництва, а також збільшено кількість розеток. Оновлено інтер’єр салонів: використане шумоізоляційне покриття підлоги, на вікнах встановлені ролетні системи із вогнетривкої тканини, пасажири отримають нову постіль, гіпоалергенні подушки, ковдри та матраци.

2 квітня на Південній магістралі розпочалися роботи з ремонту, оновлення та модернізації колії. Упродовж 2019 року залізничники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» планують виконати комплекс заходів з оздоровлення колії.

 

Зокрема, передбачено здійснити реконструкцію 23,5 км колії, капітальний ремонт 9 км колії на старопридатних матеріалах та середній ремонт 160 км колії.

Також планується проведення реконструкції 20 комплектів нових стрілочних переводів, капітального ремонту 12 комплектів стрілочних переводів старопридатними та середнього ремонту 110 комплектів стрілочних переводів.

Нагадаємо, 26 березня на базі Основ'янської колійної машинної станції регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відбувся комісійний огляд колійної техніки.

 

Укрзалізниця збільшує пропозиції для ринку зернових маршрутів у системі ProZorro. У березні на аукціони виставлено загалом 24 зернові маршрути  це 1296 вагонів, тоді як у лютому на торгах реалізовано 8 маршрутів — 432 зерновози. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

Один із трьох запланованих у березні аукціонів відбувся, на ньому було виставлено 8 маршрутів на 432 вагони, наступні заплановано провести 21 та 29 березня із такою ж кількістю рухомого складу.

За словами Вячеслава Єрьоміна, реалізовані через майданчик ProZorro послуги мають для компанії пріоритетне значення. Рухомий склад скеровується першочергово і без зволікань до переможців торгів. Існує чітка взаємна відповідальність як переможців торгів перед компанією, так самої компанії перед переможцями торгів.

«Для Укрзалізниці це демонстрація нових правил і сучасного ринкового підходу у взаєминах із клієнтами, де доцільність організації перевезення та реальної комерційноі вигоди вдало поєднуються. Це чітка демонстрація орієнтованості компанії на ефективні форми управління власним майном», — зазначив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

Також у березні, з 15 по 25, здійснюється навантаження в ті зерновози, які були реалізовані в лютому на аукціоні в системі ProZorro для маршрутних відправок. Саме в лютому Укрзалізниця провела перші аукціони з реалізації маршрутних відправок зернових на електронній платформі ProZorro.

Сторінка 5 з 223«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту