Google AdSense

Днями Укрзалізниця реалізувала майже 63 тис. тонн металобрухту через електронний майданчик Prozorro.Продажі. Кінцева ціна проданих лотів складала 348 млн грн, що більше очікуваної на 5 млн грн. 

 

Найбільшими покупцями металобрухту стали вітчизняні лідери виробництва металопрокату — «Інтерпайп» та «Метінвест». В Укрзалізниці задоволені результатом торгів і зазначають, що продаж металобрухту позитивно позначиться на фінансових результатах компанії та стані вітчизняного профільного ринку.

У товаристві пішли назустріч потенційним покупцям — врахували пропозиції та здійснили продаж металобрухту за новими умовами. Зокрема, металобрухт уже завантажено у вагони. Також до 50 % зменшено передплату, після якої починається відвантаження брухту.

Представники однієї з компаній — переможців конкурсу — схвально оцінили запроваджені Укрзалізницею нові умови організації продажу брухту та вже виявили бажання брати участь у наступних торгах.

Укрзалізниця завершує будівництво нового пішохідного мосту на станції Київ-Деміївський. Наразі проводяться оздоблювальні роботи, після чого буде встановлено огородження та облаштовано освітлення.

 

Новий залізобетонний міст зводиться на місці старого, у якого закінчився термін експлуатації. Він був збудований з рейкової сталі та прослугував півсторіччя.

Термін експлуатації нового мосту — 50 років, його загальна довжина — 108,15 м, а ширина — 3 м. Відкрити цей об’єкт планується восени цього року.

Роботи з будівництва мосту були розпочаті у 2018 році. У ході будівництва забито 72 палі, забетоновано 11 ростверків опор, встановлено фундаменти та стійки з ригелями для 15 опор, змонтовано 6 прогонових споруд та змонтовано сходи.

Крім того, оновлені станційні залізничні колії, контактну мережу, лінії електропостачання.

Наразі будівельники встановлюють і фарбують перила на прогонових спорудах, проводиться гідроізоляція прогонових споруд та сходів мосту, облаштовуються майданчики біля мосту.

Найбільш дієвим механізмом залучення інвестицій у галузь в найближчому майбутньому є саме IPO. Таку думку голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов висловив у колонці для «Економічної правди».

 

Як зазначає Євген Кравцов, при існуючому масштабі бізнесу та зношеності інфраструктури й рухомого складу, а також беручи політичні та економічні ризики, недосконале законодавство та інші стоп-фактори, продаж усієї компанії чи великого сегменту бізнесу Укрзалізниці одному стратегічному партнеру у найближчій перспективі навряд чи можливий.

За словами керівника Укрзалізниці, у світі залізниці мають різні форми власності. Наприклад, у Франції, Італії та Німеччині вони на 100% належать державі. У США, Канаді, Бразилії, Південній Африці – це повністю приватна власність. У деяких країнах, як наприклад, у Данії чи Нідерландах, у приватні руки передані лише вантажні перевезення. Існує й не дуже вдалий прецедент продажу залізниці невеликими частинами у Великій Британії.

Ще один механізм залучення приватного капіталу – це розміщення частини акцій на біржі з можливістю участі широкого кола інвесторів. Один із останніх таких успішних кейсів – це вихід на IPO польської PKP Сargo.

Саме ІРО*, на думку Кравцова, є оптимальним варіантом для залучення приватного капіталу в залізничну галузь.

 «Окрім недорогих довгих грошей,  IPO дає компанії унікальну можливість поліпшити ефективність роботи та якість корпоративного управління в процесі його підготовки.  IPO – це чудове щеплення від корупції та неефективності, яке зробить Укрзалізницю сильнішою і привабливішою для іноземних інвесторів,- впевнений голова правління компанії.

«У будь-якому разі, коли, навіщо і в який спосіб здійснюватиметься приватизація Укрзалізниці, вирішуватиме її власник – держава», - резюмував Євген Кравцов.

Повну версію колонки читайте тут.

 

*перший публічний продаж частини акцій

«Замінував» залізничний вокзал, бо без черги не пускали до каси. Так пояснив свій вчинок чоловік, який минулої неділі повідомив про начебто закладену вибухівку на залізничному вокзалі станції Дарниця в Києві. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Києва.

 

Вокзал обстежила слідчо-оперативна група, кінологи та вибухотехніки. Жодних небезпечних пристроїв не виявлено. Поліції вдалося затримати зловмисника. Ним виявився мешканець Київської області 1989 року народження, який раніше вже притягувався до кримінальної відповідальності.

Слідчим Дарницького управління поліції розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 259  (Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об'єктів власності).

Санкція статті передбачає до шести років позбавлення волі.

Понад 10 тисяч першокласників  дітей працівників Укрзалізниці отримають подарунки до 1 вересня. Напередодні Дня знань Укрзалізниця приготувала кожному з них шкільний ранець, у якому є все необхідне приладдя для навчання та творчості.

 

Дарувати до 1 вересня шкільне приладдя першокласникам в Укрзалізниці стало традицією. Третій рік поспіль правління товариства ухвалює рішення підтримувати своїх працівників у період підготовки дітей до школи, аби зменшити витрати родин на навчальні потреби.

У рюкзаках, що відрізняються за кольором і оформленням для хлопчиків та дівчат, діти знайдуть усе необхідне для навчання. Працівники Укрзалізниці, які незабаром поведуть своїх дітей у перший клас, уже почали отримувати подарунки.

Закупівлю подарунків на суму 12,7 млн грн філія «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» здійснила через систему ProZorro. Для прискорення закупівлі було оголошено п’ять тендерів на загальну очікувану вартість 13 млн грн. За результатами проведених аукціонів компанії вдалося зекономити 300 тис. грн. Середня вартість одного подарунка склала 1155 грн.

Сторінка 5 з 270«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту