Google AdSense

Незважаючи на снігопади та хурделиці на території України 30 листопада – 1 грудня, залізниця працює в штатному режимі. Укрзалізниця повністю контролює ситуацію з рухом пасажирських та вантажних поїздів.

Цієї ночі найбільше снігу випало на території Південно-Західної та Одеської залізниць. Також незначний сніг спостерігався на території Придніпровської та Південної залізниць. Так, до заходів зі снігоборотьби було залучено вже понад 2000 залізничників та одна снігоочисна колійна машина. По всій території України від льоду та снігу було очищено 4573 стрілочні переводи та 182 переїзди. Також від снігу залізничники очищають залізничні вокзали, станції та зупиночні платформи.

Завдяки злагодженій роботі залізничників затримок поїздів через негоду не було.

Для очищення станцій та платформ від снігу залізничники підготували 110 снігоочисних та 85 снігоприбиральних машин. Також Укрзалізниця підготувала до зимових перевезень 2812 вагонів, з них 2178 вагонів – на комбінованому опаленні та 634 – на вугільному. 
Укрзалізниця закликає пасажирів під час планування поїздок враховувати труднощі, що можуть виникнути через погодні умови. Також будьте обережні та уважно слухайте оголошення на вокзалах.

Тим, хто планує сьогодні подорожі до  Міжнародного аеропорту «Бориспіль» та зворотно радимо скористатися швидкісним залізничним експресом Kyiv Boryspil Express. У сьогоднішніх погодних умовах це чи не єдиний надійний транспорт, завдяки якому ви точно не запізнитеся на свій літак. Новий експрес відучора курсує зі станції Київ-Пасажирський до станції Бориспіль-аеропорт, із зупинкою на Дарниці.
Нагадаємо, що у разі недотримання норм температурного режиму в поїздах пасажир може оформити скаргу в письмовій формі у начальника поїзда або звернутися на гарячу лінію Укрзалізниці за безкоштовним номером 0800-50-3111.

Сьогодні Укрзалізниця відправляє в перший рейс швидкісний експрес Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Залізничне сполучення між столицею та головними повітряними воротами України функціонуватиме в режимі 24/7. На маршруті між Центральним залізничним вокзалом та аеропортом експрес робитиме зупинку на станції Дарниця.

 

Загальна вартість реалізованого проекту 480 млн грн. Якщо взяти до уваги ідею «Повітряного експресу» – аналогічного проекту, то на нього планували витратити понад 10 млрд грн.

У ході реалізації проекту добудовано до існуючої залізничної інфраструктури близько 4 км колії, зведено залізничну естакаду довжиною 272 м над трасою M03 Київ – Харків. Побудовано дві пасажирські платформи з павільйонами поблизу аеропорту та критий пішохідний перехід від платформ до терміналу D «Борисполя». Залізнична станція поблизу аеропорту отримала назву Бориспіль-аеропорт.

Окрім цього, на станції Київ-Пасажирський реконструйовано платформу біля 14-ої колії, з якої буде здійснюватися посадка та висадка пасажирів. Платформа модернізована: оновлено освітлення та оздоблення, враховано потреби людей з інвалідністю (тактильні показники, ліфт та інше).

Квитки на цей поїзд можна придбати в чотирьох кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією. Також поруч збудовані дві зали очікування для пасажирів цього експресу. Зала підвищеного комфорту облаштована кондиціонерами, тут встановлені сучасні телевізори, LED-освітлення, Wi-Fi. Зал очікування облаштований комфортними сидіннями, розетками для підзарядки мобільних пристроїв, також організована спеціальна зона для дітей. Вхід до зали буде здійснюватися за наявності квитків на поїзд.

Для придбання квитка за готівковий розрахунок будуть організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах.

Назву для швидкісного експресу було обрано шляхом відкритого голосування. Найбільше голосів отримала назва «Kyiv Boryspil Express».

На маршруті працюватиме 4 рейкові автобуси виробництва Pesa Bydgoszcz SA. Вони були модернізовані власними силами Укрзалізниці в локомотивному депо «Гречани». Зокрема, проведено ремонт основних вузлів рейкових автобусів, дизельних двигунів, систем опалення, вакуумних туалетів, модернізовано системи радіозв’язку та системи сповіщення пасажирів, оновлено інтер’єр кабіни машиніста, інформаційні табло, а також оновлено в корпоративному стилі інтер’єр та екстер’єр цього рухомого складу. Поїзди вміщають по 120 пасажирів, також облаштовано зони для перевезення багажу – для цього встановлені спеціальні стійкі.

Важливо, що платформи та рухомий склад на цій швидкісній лінії експлуатуватимуться з урахуванням усіх вимог безбар’єрного простору.

Також на цьому маршруті вперше на залізниці буде реалізована нова технологія оплати проїзду. Зокрема, на Центральному вокзалі в Києві та в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» буде встановлено спеціальні термінали для продажу квитків за безготівкові кошти. Також пасажири можуть розрахуватися за проїзд безпосередньо в поїздах за технологією, що вже вдало опрацьована в Київському метрополітені спільно з Ощадним банком України. Після тестування безконтактних систем оплати на поїздах до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» ця технологія буде розширена на інші поїзди – приміські та далекого сполучення.

Вартість проїзду становитиме 80 грн.

Також на базі залізничного експресу до аеропорту «Бориспіль» планується вперше впровадити єдиний квиток на різні види транспорту. Наприклад, клієнт зможе купити один квиток, що діятиме в поїзді, експресі та літаку.

Графік курсування поїзда складався таким чином, щоб поїзд міг конкурувати з іншими видами транспорту та враховував пікові навантаження МА «Бориспіль».

 

 

За жовтень місяць 2018 року регіональна філія Південно-Західна залізниця поповнила бюджети різного рівня та фонди соціального страхування на 219,8 млн грн.

Зокрема, до Державного бюджету країни залізниця спрямувала майже 38,2 млн.грн., до місцевих бюджетів понад 87,9 млн.грн. , до цільових фондів соцстрахування майже 93,7 млн.грн..


1 грудня 2018 року колишні працівники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» вирушать на двотижневий курс оздоровлення до лінійної лікарні с. Клубівки Хмельницької області.

 

Це завершальний у поточному році заїзд пенсіонерів Південної залізниці до оздоровчих закладів.

Так, упродовж року 360 колишніх працівників Південної залізниці відвідали санаторій «Медичний центр реабілітації залізничників у м. Хмільник», що на Вінниччині.

Ще 66 ветеранів-залізничників пройшли курс оздоровлення на базі лінійної лікарні села Клубівка Хмельницької області, 20 – у санаторії ім. Гоголя в Миргороді, а решта – у санаторії «Світязянка» в Трускавці.

Загалом упродовж 2018 року філія «Південна залізниця» організувала оздоровлення та відпочинок у спеціалізованих оздоровчих закладах України для майже 500 ветеранів-залізничників.

Завдяки дерегуляція вагонної складової тарифу зріс парк приватних та державних вагонів та завантажено роботою вагонобудівні заводи. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час щорічного інфраструктурного дня комітету з логістики EBA.

«Цього року був закладений гарний фундамент для оновлення залізничного рухомого складу. Зокрема, українські заводи, без урахування підприємств Укрзалізниці, побудували майже 9 тисяч вагонів, і до кінця року ця кількість сягне 10 тисяч. Це найбільший показник за всю історію України. Також запроваджена реформа позитивно вплинула на технічний стан вантажних вагонів», – зазначив керівник Укрзалізниці.

Крім того, на власних заводах Укрзалізниця збудувала вже понад 3 тис. вагонів. До кінця року цей показник сягне 3,5 тис. вагонів.

За словами Євгена Кравцова, у кінці листопада – на початку грудня цього року Укрзалізниця проведе в системі «Прозорро.Продажі» перший аукціон з продажу послуг надання в користування вагонів компанії: «Для початку будемо випробовувати технологію на вагонах-рефрижераторах, критих вагонах, зерновозах та певних групах піввагонів. На сьогодні ми вже відкрили реєстрацію до системи, для нас є важливим залучити до аукціону найширше коло учасників ринку та запропонувати цей механізм ринку. Бачимо великий потенціал у такому механізмі», – зазначив він.

Також Євген Кравцов розповів про можливе зменшення тарифу вагонної складової: «Ми розглядаємо можливість перегляду вагонної складової для певних категорій у бік зменшення, там, де цього вимагає ринок та є перспективи його розвитку. Наприклад, відправлення організованих контейнерних поїздів», – резюмував Євген Кравцов.

Сторінка 5 з 185«««123456789»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту