На Федеральних залізницях Австрії (ÖBB) реалізується пілотний проект, під час якого відпрацьовують технологію запобігання температурним деформаціям рейок і викидам колії за спекотної погоди, пофарбувавши рейки в білий колір. Про це повідомляє zdmira.com.

За даними ÖBB, це дає змогу знизити їхню температуру на 5—8 °C. Устаткування для фарбування рейок встановлено на платформі, яка раніше використовувалася для виконання робіт з укладання колії. Перед випробуваннями, які почалися в середині липня 2019 р., були пофарбовані рейки на дільниці довжиною приблизно 5 км. Якщо випробування виявляться успішними, ÖBB розпочнуть фарбування рейок і на інших дільницях.

Цієї неділі, 29 березня, Україна переходить на “літній час”. Стрілки слід перевести вперед на годину о 3-й ранку – на 4:00.

Згідно з постановою Кабіміну на території України визначено такий порядок обчислення часу: час другого часового поясу (київський час) з переведенням щорічно годинникової стрілки:

в останню неділю березня о 3 годині на 1 годину вперед в останню неділю жовтня о 4 годині на 1 годину назад.

Через переведення годинників на літній час вставати доведеться раніше.

Експерти радять перевести механічні годинники вже увечері суботи 28 березня, перед сном, аби прокинутися вранці неділі вже за новим часом. Варто додати, що чимало гаджетів – мобільні телефони, планшети, ноутбуки тощо – переходять на зимовий час автоматично.
Фонд DB Digital Ventures залізниць Німеччини (DB) інвестує кошти в швейцарську компанію Teralytics, що займається аналізом мобільності населення на підставі даних про трафік операторів стільникового зв’язку. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, результати системи будуть відповідати європейському законодавству про захист персональних даних та дозволять оперативно прогнозувати потребу в пасажирських перевезеннях.

“DB має намір подвоїти пасажиропотік на далеких сполученнях, довівши його до 260 млн пасажирів, і залучити додатково 1 млрд осіб на місцевих сполученнях, а тому особливо зацікавлена в прогнозуванні попиту на перевезення. Аналітичні дані дозволять визначати потребу перевізної здатності на тих чи інших напрямках і своєчасно виділяти необхідні ресурси”, – йдеться у повідомленні.

Відзначається, що у разі збоїв у русі поїздів, наприклад, через падіння на шлях дерев, німецька залізниця, знаючи число пасажирів і їх пункти призначення, зможе оперативно реагувати на ситуацію, змінивши графік руху або призначивши інші рейсів.

Заснована в 2012 році компанія Teralytics виділилася з Швейцарської вищої технічної школи Цюріха і має в своєму розпорядженні 56 співробітників в 10 країнах. Поряд з DB Digital Ventures до складу її інвесторів, що вклали в компанію 17,5 млн дол. США, входять Robert Bosch Venture Capital та інші.
Іспанський виробник рухомого складу Talgo уклав у Мадриді угоду про співпрацю з SEMAF, дочірнім підприємством Арабської організації з індустріалізації (AOI), яка є одним з найбільших промислових конгломератів у Єгипті. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Угода охоплює спільну розробку проєктів з підвищення провізної здатності та ефективності національних залізниць країни. Передбачено вивчення варіантів спільного виробництва рухомого складу, який може бути задіяний у пасажирських перевезеннях як на далекі, так і на короткі відстані в межах планів зі скорочення часу в дорозі ц підвищення якості послуг рейкового транспорту Єгипту”, – йдеться в повідомленні.

Як зазначається, співпраця з AOI сприятиме розвитку комерційних відносин з Національними залізницями Єгипту (ENR), встановленими у квітні 2019 року, коли між ENR і компанією Talgo був укладений контракт на суму 158 млн євро, що передбачає постачання шести пасажирських поїздів на тепловозній тязі.

“Ці поїзди експлуатуватимуться на магістральній лінії, що зв’язує Каїр з Олександрією і Асуаном. Контракт також включає технічне обслуговування поїздів протягом 8 років”, – додали у повідомленні.
З китайського міста Іу (провінція Чжецзян) до столиці Іспанії Мадриду вирушив перший вантажний гуманітарний потяг, який 7 квітня має прибути до місця призначення. Про це повідомляє china.org.

Потяг має доставити 110 000 хірургічних масок та 766 комбінезонів на 50 тис. доларів. Юрособи, що здійснюють гуманітарні перевезення з Китаю до Іспанії наразі звільненні від транспортних зборів. Незабаром планується запускати два потяги по цьому напрямку на тиждень.

Зауважимо, що за останніми даними в Іспанії майже 56 тис. випадків зараження коронавірусом, з них 4 089 смертельні (7 015 осіб вилікувалось).

Раніше Національна комісія з розвитку та реформ Китаю (NDRC) повідомляла, що, попри пандемію коронавірусу, залізничний вантажний рух між Європою та Китаєм відновився на понад 90 %.

Нагадаємо, що Китай відновив будівництво великих інфраструктурних об’єктів на залізниці, які були зупинені внаслідок епідемії. Мова йде про 108 проєктів, де планується залучити 450 тис. робітників. Виключенням є лише провінція Хубей, яка стала епіцентром цієї епідемії.
Сторінка 5 з 383«««123456789»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту