Google AdSense

Колектив Люботинської колійної машинної станції регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» днями відзначив 50-річний ювілей підрозділу.

 

Це єдиний структурний підрозділ Південної залізниці, який спеціалізується на укладанні стрілочних переводів (з 1995 р.). За 23 роки його зусиллями укладено 3382 стрілочних переводи на залізобетонному брусі на 241 станції в 15 дистанціях колії. Люботинці працювали не лише на Південній, а й на Львівській та Одеській залізницях.

З нагоди свята працівники колійної машинної станції отримали нагороди від керівництва регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та Дорпрофсожу.

У січні-червні 2019 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 16 млн 105 тис. тонн вантажів, що на 15% перевищує результати аналогічного періоду 2018 року. Середньодобове навантаження становить 88 тис. 977 тонн.

 

Так, упродовж шести місяців 2019 року на Південній магістралі навантажено 6 млн 382 тис. тонн зернових, що на 13% більше запланованого і на 58% перевищує минулорічні результати

Залізничники також навантажили 5 млн 539 тис. тонн залізної руди, що на 2% перевищує цьогорічний план і на 10% – показники аналогічного періоду 2018 року.

Традиційно, третьою та четвертою за обсягами навантажень номенклатурами Південної магістралі є будівельні вантажі (1 млн 797 тис. тонн ) та нафтопродукти (653 тис. тонн).

Суттєве перевищення плану залізничники також фіксують у навантаженні ще двох видів вантажів. Так, за 6 місяців 2019 року навантажено понад 335 тис. тонн шроту, що на 5% перевищує план, та 301 тис. тонн продовольчих товарів, що на 19% більше, ніж заплановано

З 8 липня пасажири можуть купувати квитки на поїзди за 60 діб до дати їх відправлення. Ця послуга доступна для низки популярних поїздів внутрішнього та міжнародного сполучення й безпересадкові вагони. Таким чином, пасажири можуть заздалегідь спланувати свою подорож та купити квитки на дати відправлення, починаючи з 5 вересня 2019 року.

 

Продаж проїзних документів з 8 липня, за 60 діб до відправлення поїзда, вже доступний для всіх поїздів категорії «Нічний експрес» (крім поїздів № 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка, № 10/9 Київ — Маріуполь, № 20/19 Київ – Лисичанськ) та поїздів міжнародного сполучення з країнами Заходу формування АТ «Укрзалізниця».  

Послуга доступна на поїзди:

№ 4/3 Запоріжжя — Ужгород;

№ 7/8 Київ — Івано-Франківськ;

№ 7/8 Харків — Одеса;

№ 12/11 Київ — Новоолексіївка;

№ 12/11 Львів — Одеса;

№ 15/16 Харків — Рахів;

№ 17/18 Харків — Ужгород;

№ 29/30 Київ — Ужгород;

№ 26/36-25/35 Одеса — Львів, Рахів, Пшемисль;

№ 38/37 Київ — Запоріжжя;

№ 51/52 Львів — Вроцлав;

№ 63/64 Харків — Київ;

№ 67/68 Київ — Варшава;

№ 79/80 Дніпро — Київ;

№ 81/82 Київ — Ужгород;

№ 89/90 Львів — Пшемисль;

№ 92/91 Львів — Київ;

№ 106/105 Одеса — Київ;

№ 117/118 Київ — Чернівці;

№ 738/737 Київ — Запоріжжя;

№ 749/750 Івано-Франківськ — Київ.

Продаж квитків за 60 днів поширюється і на міжнародні безпересадкові вагони:

№ 25/382 РІЦ Київ — Кошице, що курсує у складах поїздів 81/8861-8862/108/30;

№ 21/431, 22/432 Київ — Відень, які курсують у складах поїздів 749/145/32519/629/140-147/628/32510/146/750;

№ 24/350 Київ — Вроцлав, який курсує у складах поїздів 749/51-52/750;

№ 24/470 Київ — Бухарест, що курсує у складах поїздів 117/959/381-380/960/118.

Попередній продаж проїзних документів на всі інші поїзди внутрішнього сполучення поки що відкриватиметься, як і раніше, за 45 діб до дати відправлення, швидкісні поїзди Інтерсіті+ та Інтерсіті — за 30 діб до відправлення поїзда.

Однак попередній продаж квитків на поїзди, що курсують у напрямку Донецької та Луганської областей, теж здійснюється за 30 діб до відправлення поїзда:

№ 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка (через день);

№ 10/9 Маріуполь — Київ (через день);

№ 20/19 Київ — Лисичанськ (по датах);

№ 45/46 Ужгород — Лисичанськ (щоденно);

№ 70/69 Маріуполь — Львів (щоденно);

№ 84/83 Маріуполь — Київ (щоденно);

№ 92/91 Одеса — Костянтинівка (щоденно);

№ 96/95 Маріуполь — Харків/Бахмут (щоденно);

№ 104/103 Жмеринка, Київ — Маріуполь (по датах);

№ 116/136-135/115 Київ — Бердянськ, Покровськ (щоденно);

№ 124/123 Київ — Костянтинівка (щоденно);

№ 126/125 Київ — Костянтинівка (щоденно);

№ 138/137 Хмельницький — Лисичанськ (щоденно);

№ 140/139 Дніпро — Лисичанськ (щоденно);

№ 142/141 Львів — Бахмут (щоденно);

№ 142/141 Одеса — Маріуполь (через день);

№ 205/206 Покровськ — Харків (за вказівкою);

№ 215/216 Покровськ — Новоолексіївка (за вказівкою).

Від початку 2019 року у вагонах-автомобілевозах Укрзалізниця перевезла 3303 автомобілі. Цьогоріч послугу з перевезення автомобілів пасажири найчастіше замовляли в поїздах, які курсують на напрямках Дніпро — Львів, Дніпро — Київ та Львів — Харків.

 

Українці оцінили зручність перевезень автівок автомобілевозами Укрзалізниці. Спеціальні вагони Укрзалізниці для перевезення машин дозволяють доправити автомобіль до місця призначення за будь-якої погоди швидко й безпечно та зберегти при цьому його технічний ресурс, а власнику автівки — комфортно відпочити в дорозі.

Подорожувати з автомобілем Укрзалізниця наразі пропонує пасажирам поїздів №79/80 Дніпро — Київ, №41/42 Дніпро — Львів, №63/64 Дніпро — Одеса, №29 Київ — Ужгород, №49/50 Київ — Львів, №113/115 Харків — Львів, №114/116 Львів — Харків, №7/8 Харків — Одеса. Окрім цього, у літній період вагони-автомобілевози також курсують у складі поїзду №11/12 Одеса — Львів.

Вартість перевезення автомобіля залежить від його ваги та дальності поїздки. Оформлення автомобілів та отримання після перевезення здійснюється щоденно в багажних відділеннях вокзалів з 08:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00. Перевезення автомобіля та оформлення проїзних документів для пасажирів, які супроводжують автомобіль, можливо оформити одночасно в обох напрямках. З додатковою інформацію щодо замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

Для розвитку залізничних перевезень необхідно суттєво оновити локомотиви та вагони, а також розшити вузькі місця інфраструктури, що потребує чималих інвестицій. Оновлення парку тепловозів у наступні роки коштує більше 13 млрд грн. Зокрема, ці кошти потрібні напридбання 40 тепловозів ТЕ33АС — 5,2 млрд грн, капремонт 60 тепловозів 2ТЕ116 — 1,5 млрд грн, поточний ремонт локомотивів — 2,4 млрд грн та відновлення й ремонт маневрових локомотивів — 4,4 млрд грн. Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

 

За його словами, потреба у фінансуванні електровозів становить майже 60 млрд грн до 2025 року. Потенційний обсяг ринку виробництва вагонів у найближчі роки складає більше 64 тисяч вагонів, оскільки лише у власності АТ «Укрзалізниця» майже 64 тисяч вантажних вагонів віком понад 25 років. Серед них понад 17 тис. піввагонів, понад 11 тис. зерновозів, 6 тис. цистерн і близько 4 тис. фітингових платформ та інший рухомий склад. За словами Антона Саболевського, мультиплікатор інвестицій для економіки України у вагони — більше 3, а локалізація виробництва більше 90%. Компанія планує придбати 5 тис. піввагонів у рамках проекту з ЄБРР.

Для вдосконалення процесу перевезень вантажів, як розповів Антон Саболевський, компанія запроваджує концепцію організації маршрутних відправлень за графіком, який розробляється та погоджується з вантажовідправником, а послуги надають за додатковою угодою. «Ключова вимога: вантажовідправники мають відвантажувати продукцію за графіком. Уже проведено експеримент із зерновими вантажами — запущено 5 тестових поїздів за графіком», — розповів директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця».

Він також зауважив, що за умови електрифікації до 2025 року дільниць Ізов — Ковель, Долинська — Миколаїв — Колосівка зменшиться потреба в магістральних тепловозах та витрати на забезпечення перевізного процесу, оскільки собівартість перевезень теплотягою в 4,4 разу вища, ніж електротягою.

Сторінка 5 з 251«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту