Google AdSense

Укрзалізниця підготувала помісячний план обсягів перевезень вантажів на 2019 рік з урахуванням отриманої від ринку інформації. Порівняно з минулими роками ситуація з плануванням покращилась, хоча загалом учасники ринку та асоціації надали лише 23 % від загальних прогнозованих обсягів перевезення. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Він зазначив, що під час формування прогнозу обсягів перевезень вантажів на поточний рік враховувалися наступні фактори: прогноз економічного й соціального розвитку України на 2019-2021 роки, історичні тренди зміни обсягів перевезень, сезонність перевезень основних видів вантажів та інше. «Цей план буде надіслано до галузевих асоціацій, органів влади та найбільших вантажовідправників для вивчення та пропозицій. Ми намагаємось бути максимально клієнтоорієнтованими, але без бажання працювати над цим клієнтів очікуваного результату не досягнемо», – розповів Андрій Рязанцев.

За його словами, надані учасниками ринку та асоціаціями прогнози загалом становлять 23% від загальних прогнозованих обсягів перевезення. «Наступним етапом спробуємо деталізувати його до рівня станцій, як ми це робили в листопаді-грудні 2018-го при плануванні перевезень зернових, що дало свій позитивний ефект у вигляді збільшення обсягів перевезень», – наголосив Андрій Рязанцев.

У майбутньому Укрзалізниця прагне планувати обсяги можливих перевезень, з урахуванням потреби в них учасників ринку в середньостроковій перспективі до трьох років. Це дасть можливість бізнесу розуміти реалістичність своїх виробничих планів та збільшити обсяги перевезень на існуючих потужностях, у тому числі шляхом маршрутизації та максимального зворотного навантаження, зменшити непродуктивні витрати й оптимізувати малодіяльну інфраструктуру, налагодити з клієнтурою ритмічну взаємовигідну співпрацю.

Нагадаємо, що у 2017 році Укрзалізниця стала ініціатором роботи з розробки та консолідації плану вантажоперевезень на наступні три роки, що є продовженням ініціативи Кабінету Міністрів України в частині запровадження в Україні середньострокового бюджетного планування на 3 роки. На жаль, ринок виявився непідготовленим і план перевезень на 2018 рік компанія розробляла самостійно, незважаючи на те, що відповідні пропозиції були направлені учасникам ринку. «Протягом 4 кварталу 2018 року Укрзалізниця, продовжуючи започатковану реформу планування, надсилала запити до галузевих союзів, асоціацій, спілок і окремих вантажовідправників, які становлять понад 60-70 % у загальних обсягах відправлень вантажів залізничним транспортом, щодо надання інформації з обсягів перевезень на 2019 рік, проте повної інформації ми не отримали. І хоча розуміння проблематики з боку бізнесу покращилось, сподіваємось наступного року отримати 93 % замість 23 %», – розповів Андрій Рязанцев

Також менеджер Укрзалізниці зазначив, що виконання заявленого прогнозу можливе лише за умови впровадження автоматичної індексації залізничного тарифу на індекс цін промислових виробників, зближення класів вантажів, уніфікації вартості порожнього пробігу вагонів та інших змін у тарифоутворенні, які дозволять підприємству відновлювати та утримувати локомотивний парк та інфраструктуру в належному стані.

Загалом у 2019 році прогнозується перевезти 334,2 млн тонн вантажів, що більше звіту 2018 року на 3,7 % (на 11,9 млн тонн).

До чотирьох столиць поїзда №31/32 вже цієї весни може приєднається і п’ята – Таллінн. Практичні рішення щодо цього вироблені після чергового раунду переговорів представників залізниць України, Литви та Естонії, які днями пройшли в Києві.

 

Під час зустрічі сторони обговорили умови, на яких можливе продовження маршруту цього міжнародного поїзда до столиці Естонії. «Свого часу естонська сторона, розглядаючи свою участь у проекті, взяла час на аналіз економічної складової проекту, зокрема його рентабельності. Зі свого боку можемо доповісти, що за період курсування поїзд уже перевіз майже 5 тис. пасажирів, а його населеність складає майже 60 %, що наочно демонструє привабливість нового проекту», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, з огляду на достатньо гарні показники цього поїзда, з 30 січня цього року збільшено періодичність його курсування. Так, замість одного разу на тиждень тепер поїзд курсує раз на чотири дні.

Наразі Укрзалізниця, Естонська залізниця та залізниці, через які проходить маршрут цього міжнародного поїзда, вийшли на фінальну стадію переговорів. «У нас є всі технічні можливості для продовження до Таллінна маршруту поїзда Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига. Розраховуємо, що в перший рейс за таким, подовженим, маршрутом цей поїзд вирушить уже навесні», – розповів Євген Кравцов.

Як зазначали раніше представники Естонської залізниці, продовження лінії поїзда чотирьох столиць до Таллінна стане в пригоді клієнтам, зокрема і українським пасажирам, котрі подорожують, зокрема, до скандинавських країн. У перспективі вона прислужиться пасажирам, які планують подорожі швидкісною залізничною магістраллю Rail Baltica, що наразі будується.

Нагадаємо, що поїзд № 31/32 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига почав курсувати з 28 вересня 2018 року. Наразі в складі поїзда курсує 10 вагонів, з них 9 купе та 1 вагон класу люкс, у 6-ому вагоні купе діляться на чоловічі та жіночі.

У 2018 році на об’єктах інфраструктури Укрзалізниці отримали травми 580 сторонніх громадян (у 2017 р. – 586 осіб), з них 338 осіб загинули (у позаминулому році - на 40 осіб менше). При цьому серед травмованих – 24 дитини віком до 16 років, з них 7 загинули (у 2017 році було травмовано 26 дітей, з них 9 – смертельно).

Фахівці АТ «Укрзалізниця» постійно проводять профілактичну роботу щодо попередження травматизму невиробничого характеру. Зокрема, минулого року воєнізована охорона затримала за ходіння по коліях та проїзд у вантажних поїздах понад 6 тис. громадян, з яких 5,5 тис. осіб притягнуто до адміністративної відповідальності. Крім того, спільно з правоохоронцями проведено 4,5 тис. рейдів з перевірки стану залізничних переїздів та виконання водіями автотранспорту правил їх проїзду.

Для профілактики травматизму у 2018 році були виконані також технічні заходи: майже 10 тис. перевірок рівня освітлення територій станцій та маршрутів проходу пасажирів; відремонтовано 35 залізничних переїздів, 50 пішохідних доріжок на залізничних переїздах; майже 1,6 тис. під’їздів та підходів до переїздів; 103 настили проїжджої частини переїздів; відновлено 95 пасажирських платформ, перонів та перехідних настилів; понад 400 сходів, настилів пішохідних мостів, тунелів.

Залізничники встановили 3,5 тис. попереджувальних інформаційних стендів та покажчиків безпечного проходу; відновили майже 20 тис. попереджувальних плакатів з електробезпеки на щитах мостів, біля тягових підстанцій та опор ЛЕП.

Крім того, залізничники в засобах масової інформації оприлюднили 177 статей із роз’ясненням Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, провели 347 радіо- та 50 телевізійних виступів із наданням статистики травмування громадян і зверненням уваги населення до цієї актуальної проблеми.

Молодь продовжує легковажити власним життям на поїздах під час руху. Вчора, 4 лютого, о 16:30 на станції Сухоліси Білоцерківського району Київської області машиніст вантажного поїзда помітив сторонніх осіб між вагонами зустрічного поїзда. Після зупинки на станції Сухоліси працівник станції разом охоронцем та поліцією зняли з поїзда та затримали трьох хлопців віком близько 20 років. У зв’язку із цим було затримано два вантажні поїзди. Випадок розслідується.

Раніше повідомлялося, що впродовж 2018 року на об’єктах залізничної інфраструктури травми отримали 580 сторонніх осіб, у тому числі 338 – зі смертельним наслідком. За відповідний період 2017 року було травмовано 586 сторонніх осіб, з них 378 – смертельно. Серед травмованих 24 неповнолітніх віком до 16 років, з них 7 загинули (у 2017 році було травмовано 26 неповнолітніх, з них 9 – смертельно).

Укрзалізниця зменшує періодичність курсування поїздів до Російської Федерації. Так, з 5 лютого 2019 року поїзди № 24/23 Одеса – Москва – Одеса та № 20/19 Харків – Москва – Харків курсуватимуть через день замість щоденно.

 Зменшення рейсів поїздів до Росії пов’язане зі стрімким падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла до Росії 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.

Як свідчить статистика, з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до Європейського Союзу. Так, за період із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до ЄС на 10 % більше, ніж до РФ. Загалом до ЄС та зворотно з серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії та зворотно – 329,4 тис. пасажирів. Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку на європейський напрямок. Так, до ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.

Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.

Сторінка 5 з 206«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту