Укрзалізниця продовжує поступово відновлювати приміські пасажирські перевезення. Починаючи з 20 липня цього року, повернуться на маршрути приміські поїзди сполученням Здолбунів – Ковель, Луцьк – Здолбунів та Ковель – Луцьк. Крім того, продовжено маршрути ще 6 приміських поїздів.

 

Починаючи з 20 липня цього року, поїзд № 6353 Здолбунів – Ковель вирушатиме зі ст. Здолбунів о 08:30 год. та прибуватиме в Ковель о 12:05.

Зі вказаної дати поїзд № 6396/6395 Ковель – Луцьк вирушатиме зі ст. Ковель о 20:50 год. та прибуватиме на ст. Луцьк о 23:00.

Поїзд № 6352 Луцьк – Здолбунів, починаючи з 21 липня цього року, вирушатиме зі ст. Луцьк о 04:26 год. та прибуватиме на ст. Здолбунів о 07:07.

Починаючи з 20 липня, поїзд № 6307 Ковель – Іваничі курсуватиме до Червонограда (вирушатиме з Ковеля о 19:50 та прибуватиме у Червоноград о 22:35);

поїзд № 6319 Маневичі – Ковель вирушатиме зі ст. Сарни о 03:24 та прибуватиме в Ковель о 07:26;

поїзд № 6320 Ковель – Маневичі вирушатиме з Ковеля о 20:15 та прибуватиме на ст. Сарни о 23:58;

поїзд № 6470/6469 Коломия – Снятин курсуватиме до Чернівців (вирушатиме з Коломиї о 21:08 год. та прибуватиме у Чернівці о 23:12)

Починаючи з 21 липня цього року, поїзд № 6302 Іваничі – Ковель вирушатиме з Червонограда о 04:37 та прибуватиме в Ковель о 07:20;

поїзд № 6470/6469 Снятин – Коломия вирушатиме з Чернівців о 04:55 та прибуватиме в Коломию о 06:58.

Детальніше з розкладом руху поїздів на маршрутах прямування можна ознайомитися на офіційному сайті регіональної філії «Львівська залізниця.

Залізничники нагадують, що під час перебування на об’єктах інфраструктури, посадки в поїзд та безпосередньо в рухомому складі необхідно обов`язково одягнути захисну маску чи респіратор, користуватися іншими засобами індивідуального захисту, а також суворо дотримуватися усіх рекомендацій МОЗ для запобігання поширенню коронавірусної інфекції.

Укрзалізниця відкриває продаж квитків на три поїзди до Чернівців. Квитки можна буде придбати вже зараз, а здійснити подорож — з наступного тижня. Таким чином Укрзалізниця розширила перелік поїздів, завдяки яким українці можуть дістатися до місць відпочинку в Західній Україні.


З наступного тижня курсуватимуть такі поїзди:

— №136/135 Чернівці — Одеса щоденно з Чернівців з 21 липня, з Одеси з 22 липня;

— №702/701 Львів —Чернівці вирушатиме зі Львова з 20 липня (щоденно, крім середи), з Чернівців з 21 липня (щоденно, крім четверга);

— №7/8 Київ — Чернівці курсуватиме щоденно з Києва з 21 липня, з Чернівців з 22 липня.

Нагадаємо, що Укрзалізниця відновила курсування поїздів до Західної України для забезпечення попиту, у тому числі доставки туристів до місць відпочинку. Зокрема, у напрямку Львова курсує близько 20 поїздів, Івано-Франківська — 6 проїздів, Ужгорода — 5 поїздів. Також завдяки постанові Міністерства охорони здоров’я України від 03.07.2020 №39, якою дозволяється перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення в межах кількості місць, також збільшить кількість доступних для пасажирів квитків.

Квитки можна придбати через офіційний сайт компанії та в залізничних касах.

Укрзалізниця повністю готова до нового сезону вантажоперевезень та наголошує на необхідності повної взаємодії з морськими портами. Про це повідомив в.о. голови правління компанії Іван Юрик під час робочої поїздки в Одеську область, під час якої він відвідав ДП «Морський торговельний порт «Південний» та групу терміналів ТІС.

 

«Наші партнери обіцяють ритмічну та злагоджену роботу з Укрзалізницею в новому маркетинговому році. Тож, маємо спільне завдання – зробити все, щоб нові рекорди відбулись і цьогоріч», – наголосив він.

Також, за словами очільника компанії, залізниця постійно знаходиться у діалозі з усіма учасниками перевізного процесу.

Він також нагадав, що загалом, з прогнозованих 70 млн тонн врожаю зернових в цьому маркетинговому році, Укрзалізниця готова перевезти до 60% експорту.

«З огляду на минулі сезони, нам треба враховувати щорічне збільшення потреби у перевезенні зернових. Тут ми маємо продовжувати удосконалювати технології організації та координацію перевезень», – резюмував Іван Юрик.

До команди менеджерів Укрзалізниці долучається керівник із багаторічним досвідом роботи в державних органах влади. Дмитро Романюк очолив вертикаль управління взаємовідносинами з органами державної влади АТ «Укрзалізниця».

Дмитро Романюк має успішні кейси міжнародного співробітництва й інвестиційних проєктів.

«Зараз Укрзалізниця потребує покращення взаємодії з органами державної влади. Професійна координація роботи на цьому напрямку сприятиме розвитку компанії, підтримці важливих для Укрзалізниці законодавчих ініціатив, зокрема, схваленню нової редакції Закону України «Про залізничний транспорт». Саме тому ми підсилюємо нашу команду досвідченим фахівцем і сподіваємось на плідну спільну роботу та швидкі результати», — наголосив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

З жовтня 2019 року по теперішній час Дмитро Романюк займав посаду заступника голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації.

До цього, у 2018—2019 роках, очолював наглядову раду компанії з управління активами «MG Invest» та був радником з питань інвестицій компанії «Moris Group». У 2017 році — керівник по роботі з регіонами України ДУ «Офіс залучення та підтримки інвестицій «UkraineInvest».

З серпня 2015 р. по січень 2017 р. працював директором департаменту міжнародного співробітництва, евроінтеграції, інвестицій та розвитку туристичної інфраструктури Івано-Франківської обласної державної адміністрації. У 2010—2015 роках був асистентом, а згодом викладачем на кафедрі менеджменту і маркетингу економічного факультету Прикарпатського національного університету.

Дмитро Романюк закінчив у 2009 році Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника за спеціальністю «Менеджмент організацій», а згодом, у 2011 році, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю «Правознавство». У 2015 році — кандидат економічних наук.

Брав участь у багатьох проектах із залучення іноземних інвесторів. Має досвід викладання економічних дисциплін у вищих навчальних закладах, пройшов ряд спеціалізованих програм з управління персоналом, лідерства, управління змінами, стратегічного та процесного менеджменту, управління та контролю за ризиками тощо.

Ключовим завданням новопризначеного директора є забезпечення ефективної взаємодії з органами державної влади, стратегічний менеджмент.

Київський електровагоноремонтний завод (КЕВРЗ) завершує капітальний ремонт в об’ємі КР-2 електропоїзда серії ЕД-9м №100 для регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Хід робіт 16 липня проінспектував директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Артем Миронович та обговорив подальшу співпрацю з генеральним директором КЕВРЗ Романом Желізняком.


За три тижні вісім відремонтованих на заводі вагонів будуть прийняті в експлуатацію залізницею, повернуться в депо Фастів-1 та вийдуть на колію. У ході ремонту в вагонах встановлена нова сучасна пожежна сигналізація з датчиками на вогонь і задимлення, відеонагляд для попередження вандалізму, також вагон облаштований відеокамерами по зовнішньому периметру і в голові поїзда.

У салоні замінені дивани на такі, що мають покращенні ергономічні властивості, встановлені нові вікна та вікна аварійного виходу, нова система зв’язку між пасажиром та машиністом. У голові електропоїзда встановлено прожектори і буферні ліхтарі на діодній основі, оновлено туалети – вони виконані з нержавіючої сталі, а унітаз має нову спускну систему. Крім того, високовольтні апарати, які раніше використовувалися виробництва Російської Федерації, замінені на продукцію українського виробника.

 «Особисто проінспектували якість збірки і залишилися задоволені новими рішеннями, які нам продемонстрував директор КЕВРЗ. Ми обговорили можливості з модернізації електропоїздів, які дозволять зробити їх зовнішній вигляд більш естетично привабливим, а переміщення – комфортним для пасажирів. З новим керівництвом КЕВРЗ у нас повне взаєморозуміння, разом будемо рухатися в напрямку підтримки нашого рухомого складу і своєчасно забезпечувати пасажирів у приміському сполученні оновленими електричками. Маємо намір спільно опрацювати питання збільшення фінансування, щоб відремонтувати якомога більше рухомого складу і відповідно забезпечити робочими місцями як КЕВРЗ, так і виконати соціальні завдання в регіонах», - сказав Артем Миронович.

У цьому році на КЕВРЗ планується виконати капітально-відновлювальний ремонт (КРП) ще одного електропоїзда Південно-Західної залізниці. Це 10 вагонів електропоїзда серії ЕР-9м. Сторони домовилися, що цей потяг стане експерементальним і в ході його ремонту будуть застосовані нові рішення. Зокрема, встановлять сходи з нержавіючої сталі, звукову пожежну сигналізацію в тамбурі і салоні вагону. Також кабіну машиніста оснастять кондиціонерами, а в майбутньому - і вагони також, відповідно до завдання, що поставив Президент України Володимир Зеленський.

«КЕВР плідно та ефективно співпрацює з Південно-Західною залізницею. Наразі проводиться капітальний ремонт 2–го об’єму електропоїзда ЕД-9м, оскільки йому 17 років з моменту випуску. Наразі більшість вагонів вже на фінальній стадії – пройшли підготовчий етап малярних робіт та готові до фарбування. В процесі ремонтних робіт ми враховуємо план оригінального замовлення, поточні побажання депо і залізниці. Тобто можемо дообладнати поїзд додатковими засобами чи обладнанням на вимогу замовника», - зазначив керівник КЕВРЗ Роман Желізняк.

Електропоїзд серії ЕД-9м №100 – це вже третя електричка Південно-Західної залізниці, яку ремонтує КЕВРЗ з початку року. Наразі завод виконує ремонт 10 вагонів електропоїзда Одеської залізниці, 10 вагонів Придніпровської залізниці, а також вже готові 8 вагонів Південної залізниці.

Сторінка 6 з 445«««2345678910»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту