На сході Чехії поблизу міста Ронов-над-Дубравоу і станції "Жлеби" сталася залізнична аварія. Як повідомляє iRozhlas, там зіткнулися два потяги – пасажирський і вантажний.

Внаслідок цього травми отримали щонайменше п’ятеро осіб. За даними представника рятувальної служби Алеша Малі, в одного з постраждалий перелом ноги, ще одна людина дістала травму голови. Їх госпіталізовано до лікарні в Пардубицях. Пошкодження ще трьох осіб кваліфіковані, як легкі. 

На місце прибули екіпажі медичників та авіаційно-рятувальні служби, а також пожежники з прилеглих районів. Транспортування пасажирів із місця пригоди було здійснено за допомогою автобусів. Через інцидент рух на одноколійній ділянці залізничної дороги було заблоковано протягом п’яти годин. 

Збитки від інциденту попередньо оцінені в 1,55 млн крон. Причина зіткнення потягів на даний момент не встановлена. Прес-секретар Чеської залізниці Петр Шехавскі натякнув, що найбільш імовірною версією є людський фактор. "На даний момент не можна виключити, що аварія була пов'язана з людською помилкою", - заявив він. 

 

У Брюсселі припинили рух поїзди на шести напрямках через підпал безхатьком електрокабелів залізниці. Про це пише Brussels Times.

Безпритульний влаштував собі укриття поблизу залізничних шляхів. Він хотів зігрітися і розвів багаття. Однак полум’я швидко перекинувся на кабелі, а потім на електроапаратуру. У місці, де сталося загоряння, з'єднуються шість залізничних шляхів. За кілька годин оператору залізниць Бельгії Infrabel вдалося відновити рух на чотирьох напрямках, але поїзди встигли накопичитися на околицях міста. Деякі вимушені їхати на інші вокзали та робити зупинки там.

Щодня бельгійськими потягами користуються сотні пасажирів, щоб дістатися до роботи чи навчання. тому на станціях на посадку чекали великі скупчення людей. Infrabel розраховує повністю відновити рух якнайшвидше. 

"Катастрофічна" приватизація British Rail коштувала платникам податків країни £ 5 млрд. на рік, а також збільшення тарифів на 20%. На 25-ту річницю приватизації залізниці оприлюднили результати дослідження та нові цифри. Аналіз показав, що державні субсидії на залізницях збільшилися в чотири рази з 1993 року. А починаючи з 1995 року, після того як британська залізниця почала продаватися, тарифи зросли в середньому на 20 відсотків, тоді як деякі маршрути продемонстрували великий приріст.

Так, вартість одноразового квитка з Лондона в Манчестер зросла на 238%, з £ 50 до £ 169, що втричі перевищувало темпи інфляції за цей період. Один тариф з Лондона до Ексетер зріс з £ 37,50 до £ 129,50 - збільшення на 245%, а квиток з Лондона в Свіндон більше, ніж втричі, з £ 20 до £ 66.

Враховуючи такі показники у владі Великобританії стали поширюватися думки про можливу націоналізацію залізниці вже через п"ять років. Прихильник такої ідеї - Енді Макдональд, секретар транспорту, сказав: "Через двадцять п"ять років зрозуміло, що приватизація залізниць стала катастрофічною невдачею, а платники податків віддали приватизованій системі більше грошей, ніж тоді, коли вона була націоналізована. Щоб виправити ситуацію необхідно повернути залізницю у державну власність. Це б дало змогу поліпшити послуги: ввести безкоштовний Wi-Fi на поїздах та покращити доступність для людей з обмеженими можливостями, зафіксувати тарифи задля інтересів пасажирів, а не приватного власника".

Як повідомляється в independent, British Rail була приватизована урядом Джона Маджора в рамках Залізничного закону, який отримав королівську згоду 5 листопада 1993 року. Вона набрала чинності у квітні 1994 року та розпочала процес приватизації, який тривав кілька років.

Для перевезення пасажирів призначено рейси швидкісного поїзда №755/756 Київ – Львів – Київ. 21, 23, 28 лютого, 1, 6, 9, 13 та 15 березня поїзд курсуватиме зі Львова, 22, 24, 29 лютого, 2, 7, 10, 14 та 16 березня – з Києва.

 

Швидкісний поїзд Інтерсіті+ № 755 вирушатиме з Києва о 00:15 та прибуватиме до Львова о 05:47. На шляху прямування поїзд зупинятиметься на станції Коростень о 01:47-01:48.

Додатковий поїзд Інтерсіті № 756 відправлятиметься зі Львова о 23:00 та прибуватиме до Києва о 05:50 із зупинкою на станції Коростень о 03:56-03:57.

Квитки можна придбати у залізничних касах та у системі он-лайн продажу.

Сьогодні головному залізничному вокзалі столиці виповнилося 150 роківЗараз станція Київ-Пасажирський характеризується особливо інтенсивним рухом поїздів: у середньому за добу звідси відправляються та приймаються 269 пар поїздів.


Відлік історії свого створення ця станція веде з 1870 р. Перший вокзал у Києві було споруджено за проектом архітектора Івана Вишневського в 1868-70 роках в стилі староанглійської готики. Комплекс будівель пасажирської станції складався з двох триповерхових будиночків, з'єднаних одноповерховими галереями. Перед будівлею на привокзальній площі було обладнано стоянки для екіпажів, диліжансів, а пізніше автомобілів.

У 1877 році в будівлі залізничного вокзалу сталася пожежа. Споруду відновили, але з огляду на розширення залізничного сполучення було вирішено провести реконструкцію вокзалу та всієї станції.

До початку XX століття пасажиропотік значно виріс, тож перед Першою світовою війною було прийнято проект будівництва нового великого вокзалу. У 1907 році уряд виділив кошти на повну реконструкцію вокзалу. Через рік старий вокзальний комплекс було повністю розібрано.

У 1925 році розпочалася розробка схеми Київського залізничного вузла, був складений план будівництва вокзалу. У 1927 році було розпочато будівництво вокзалу за технічним проектом управління Південно-Західних залізниць і за проектом фасаду, розробленим архітекторами О.М. Вербицьким і П.Ф. Альошиним. У 1932 році розпочали експлуатацію нового вокзалу, спорудженого в стилі неоукраїнського барокко з елементами конструктивізму.

Під час Другої світової війни вокзал був повністю зруйнований. У 1945-1949 роках за проектом, розробленим під керівництвом архітектора Г.Ф. Домашенка, вокзал відновили (внутрішнє оздоблення — за проектом архітектора О.М.Вербицького).

Наймасштабніша реконструкція вокзалу відбулася у 2000-2001 роках. У ході цих робіт з’явилися будівлі Південного вокзалу, паркінгу, а біля Південного вокзалу утворилася нова привокзальна площа, що дозволило розвантажити від громадського транспорту Вокзальну площу. У такому вигляді вокзал функціонує і сьогодні.

Сторінка 7 з 352«««34567891011»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту