Локомотиворемонтні потужності Укрзалізниці будуть збережені, й наразі керівництво компанії розглядає всі можливі варіанти їх подальшого розвитку. Про це повідомив в.о голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час робочої поїздки до регіональної філії «Львівська залізниця», у ході якої він відвідав ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» та локомотивне депо Львів-Захід.

«Укрзалізниця — одна з найбільших державних компаній із великими виробничими потужностями. Наш пріоритет — збереження та розвиток цих потужностей, зокрема локомотиворемонтної бази», — наголосив він.

За словами керівника компанії, пандемія коронавірусу внесла негативні корективи в роботу галузі: скорочення обсягів перевезень та зменшення доходів. Але, попри це, керівництво Укрзалізниці робить усе можливе для збереження всіх виробничих потужностей, колективів філій та підприємств задля сталої та безперебійної роботи галузі.

«На сьогодні в рамках антикризового плану дій ми вже значно оптимізували низку процесів і витрат. Переконаний, що Укрзалізниця впевнено пройде цю кризу та перейде до подальшого розвитку й перетворення на сучасну залізничну компанію європейського зразка. До цієї мети у нас багато роботи попереду», — резюмував Іван Юрик.

Довідково

«Львівський ЛРЗ» спеціалізується на капітальному ремонті електровозів, їх модернізації, виробництві запасних частин до електровозів.

Локомотивне депо Львів-Захід спеціалізується на обслуговуванні вантажопасажирських поїздів. У його складі — цех експлуатації тепловозів станції Львів, цех експлуатації локомотивів станції Стрий та база відстою локомотивів на станції Мшана.

Фасад вокзалу станції Івано-Франківськ має бути відновлений вже найближчим часом. В іншому випадку будуть вжиті кадрові рішення. На цьому наголосив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» під час візиту на Західну Україну.

За словами керівника компанії, усі залізничні вокзали, які наразі функціонують, мають бути в належному стані, у тому числі й естетичному. «Івано-Франківський вокзал щороку зустрічає тисячі пасажирів, які прямують на відпочинок до українських Карпат, і має бути нашою візитівкою. Огріхи, які наразі є на вокзалі, недопустимі, тим більше що його ремонт проводився нещодавно», — зазначив Іван Юрик.

В.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» дав особисте доручення керівництву вокзалу та керівництву філіі «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» якнайшвидше якісно відновити всі пошкоджені частини фасаду будівлі вокзалу. «Усі роботи, які проводяться на залізничних об’єктах, мають бути виконані якісно, незважаючи на те, хто їх проводить — наші підрозділи або підрядники. В іншому випадку будуть вжиті серйозні заходи, включаючи кадрові рішення. Вокзал Івано-Франківська має повністю відповідати званню одного з найкращих», — наголосив він. 

Важливим кроком для приведення до єдиних стандартів усіх залізничних вокзалів було створення філії «Вокзальна компанія». «Ця філія допоможе нам централізувати управління вокзалами, вивести їх на беззбитковий рівень та зробити ефективними. Крім того, завдяки виділенню окремої філії на всіх вокзалах будуть запроваджені єдині стандарти якості, безпеки, а також посилено контроль за їх дотриманням», — резюмував Іван Юрик.

Залізничники завершують відновлення колій на Івано-Франківщині, пошкоджених внаслідок повені. Наразі на перегоні Заболотів — Видинів, який постраждав найбільше, проводиться капітальний ремонт 8 кілометрів колій. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час робочої поїздки до регіональної філії «Львівська залізниця».


«Вкотре переконався, що і в екстрених ситуаціях залізничники працюють швидко та якісно. Крок за кроком відновлюємо всі залізничні колії на заході України, що були пошкоджені внаслідок повені», — розповів Іван Юрик.

Він також зауважив, що через повені найбільше постраждав 224-й кілометр перегону Заболотів — Видинів, що на Івано-Франківщині. «Менш ніж на добу тут було призупинено рух поїздів та відновлено зруйнованих вщент 150 метрів колій. Це були критичні метри, які призупинили вантажні перевезення з Румунією. Наразі на ділянці триває капітальний ремонт 8 кілометрів колій, які теж були пошкоджені стихією», — пояснив керівник Укрзалізниці.

За словами Івана Юрика, роботи проводяться вдень, а вночі пропускаються вантажні поїзди. «До кінця наступного тижня завершимо. Основний план заходів для укріплення найбільш небезпечних ділянок на заході України теж окреслили. Щиро дякую залізничникам за самовіддану роботу», — резюмував керівник Укрзалізниці.

 

З 11 липня Укрзалізниця відновила  приміське пасажирське сполучення на напрямках Коростень — Овруч — Виступовичі та Бахмач — Сновськ. Загалом по всій території України вже вийшли на маршрути 666 приміських поїздів.

 

З 11 липня на напрямку Коростень — Овруч — Виступовичі курсуватимуть  наступні приміські поїзди: №6450 Коростень — Виступовичі (відправлення о 08:46, прибуття о 10:47, крім вівторка та четверга); №6455 Виступовичі — Коростень (відправлення о 15:16, прибуття о 17:27, крім вівторка, четверга та неділі); №6453 Виступовичі — Коростень (відправлення о 13:41, прибуття о 15:55, по неділях); №6454 Коростень — Бережесть (відправлення о 20:40, прибуття о 22:20, щоденно) та №6451 Бережесть — Коростень (відправлення о 05:14 та прибуття о 07:04, щоденно).

На напрямку Бахмач — Сновськ щоденно курсуватимуть: №6501 Бахмач — Сновськ (відправлення о 08:10, прибуття о 10:36), №6502 Сновськ — Бахмач (відправлення о 05:00, прибуття о 07:30), №6503 Бахмач — Сновськ (відправлення о 20:28, прибуття о 22:54) та №6504 Сновськ — Бахмач (відправлення о 16:59, прибуття о 19:28).

У зазначених поїздах діятимуть обмеження щодо кількості пасажирів — у межах кількості місць для сидіння. Також обов’язковим є використання пасажирами та залізничниками засобів індивідуального захисту. У разі виявлення порушень залізничники викликатимуть працівників Національної поліції України.

Обов’язковим є використання пасажирами та залізничниками засобів індивідуального захисту. Контроль за дотриманням протиепідемічних заходів буде здійснюватися поїзною бригадою. У разі виявлення порушень залізничники викликатимуть працівників Національної поліції України.

Нагадаємо, що призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень обласних регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.

Слідкуйте за зміною розкладу руху приміських поїздів на сайті Укрзалізниці.

З наступного тижня Укрзалізниця відновлює курсування 34 приміських та 3 регіональних поїздів, з яких 30 – територією обслуговування Південно-Західної залізниці та 4 — Придніпровської. У зазначених поїздах діятимуть обмеження щодо кількості пасажирів — у межах кількості місць для сидіння.

 

По регіональній філії «Південно-Західна залізниця»:

№ 6701 Терещенська — Новгород-Сіверський, 06:40 — 07:56;

№ 6703 Терещенська — Семенівка, 10:20 —13:05;

№ 6702 Новгород-Сіверський — Терещенська, 08:12 — 09:33;

№ 6704 Семенівка — Терещенська, 14:29 — 17:24;

№ 6249 Козятин-1 — Шепетівка, 04:17 — 07:24;

№ 6252 Шепетівка — Козятин-1,  08:25 — 11:30;

№ 6253 Козятин-1 — Шепетівка,  10:35 — 13:38;

№ 6254 Шепетівка — Козятин-1, 14:25 — 17:29;

№ 6255 Козятин-1 — Бердичів, 17:30 — 18:10;

№ 6256 Бердичів — Козятин-1,  18:20 — 18:54;

№ 6257 Козятин-1 — Бердичів, 19:05 — 19:45;

№ 6258 Бердичів — Козятин-1,  20:00 — 20:34;

№ 6259 Козятин-1 — Шепетівка, 20:52 — 23:57;

№ 6260 Шепетівка — Козятин-1, 20:25 — 23:28;

№ 6281 Шепетівка — Здолбунів, 04:10 — 06:03;

№ 6282 Здолбунів — Шепетівка, 06:22 — 07:58;

№ 6283 Шепетівка — Рівне, 08:52 — 11:04;

№ 6286 Рівне — Шепетівка, 17:36 — 19:36;

№ 6221 Шепетівка — Ланівці, 08:47 — 11:48;

№ 6222 Ланівці — Шепетівка, 03:38 — 06:55;

№ 6223 Шепетівка — Ланівці, 21:00 — 23:58;

№ 6224 Ланівці — Шепетівка, 13:20 — 16:39;

№ 6291 Погребище — Козятин-1,  04:21 — 06:33;

№ 6292/6293 Козятин-1 — Жашків, 09:40 — 14:16;

№ 6294/6295 Жашків — Козятин-1, 14:43 — 19:22;

№ 6296 Козятин-1 — Погребище,  20:52 — 23:03;

№ 6501 Коростень — Шепетівка, 09:35 — 12:52 крім неділі;

№ 6501 Коростень — Шепетівка, 09:35 — 13:58 по неділях;

№ 6502 Шепетівка — Коростень,  03:16 — 07:08 по понеділках, середах та суботах;

№ 6502 Новоград-Волинський — Коростень,  04:57 — 07:08 крім понеділка, середи та суботи;

№ 6503 Коростень — Шепетівка, 20:35 — 00:13 по вівторках, п’ятницях та неділях;

№ 6503 Коростень — Новоград-Волинський, 20:35 — 22:48 крім вівторка, п’ятниці та неділі;

№ 6504 Шепетівка — Коростень, 15:50 — 19:16;

№ 885 Київ — Рівне, 12:17 — 20:18 по 5, 6, 7 дням тижня;             

№ 886 Рівне — Шепетівка,  20:35 — 22:48 по 5, 6, 7 дням тижня;

№ 870 Шепетівка — Київ, 03:39 — 09:42 по 6, 7, 1 дням тижня.

 

По регіональній філії «Придніпровська залізниця»:

№ 6466 Тимкове — П’ятихатки, 05:58 — 10:35;

№ 6027 Дніпро-Головний — Кривий Ріг-Головний, 12:57 — 17:05;  

№ 6536 П’ятихатки — Дніпро-Головний, 18:45 — 21:02 крім суботи;

№ 6509 П’ятихатки — Тимкове, 17:03 — 21:57.

 

Також обов’язковим є використання пасажирами та залізничниками засобів індивідуального захисту. У разі виявлення порушень залізничники викликатимуть працівників Національної поліції України.

Обов’язковим є використання пасажирами та залізничниками засобів індивідуального захисту. Контроль за дотриманням протиепідемічних заходів буде здійснюватися поїзною бригадою. У разі виявлення порушень залізничники викликатимуть працівників Національної поліції України.

Нагадаємо, що призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень обласних регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.

Слідкуйте за зміною розкладу руху приміських поїздів на сайті Укрзалізниці.

Сторінка 8 з 445«««456789101112»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту