17 Тра, 2019
Укрзалізниця враховує інтереси всіх учасників ринку під час продажу металобрухту, а не підлаштовується під його окремих учасників, — Артур Резнік

Укрзалізниця враховує інтереси всіх учасників ринку під час продажу металобрухту через систему ProZorro, а не підлаштовується під окремих учасників, що вимагають ексклюзивних вибіркових умов. Таку думку висловив директор з правових питань та майнової політики Укрзалізниці Артур Резнік у відповідь на звинувачення галузевого об’єднання «Укрметалургпром» у нібито ігноруванні позиції ринку з металургійних тендерів на ProZorro.

 

Більшість звинувачень галузевого об’єднання на адресу Укрзалізниці не витримує жодної критики. Зокрема, у компанії спростували заяви, що вартість компанія визначає на свій розсуд, оскільки вона встановлюється незалежним оцінювачем відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 № 1054 «Про затвердження Порядку розпорядження майном публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».

Артур Резнік повідомив, що фактичне відвантаження брухту за березневими контрактами розпочалося в травні 2019 року. «Процес перемовин з покупцем щодо процесу доставки брухту вимагав певного часу, але це є нормальним бізнес-процесом між контрагентами, які починають працювати вперше на нових умовах. Наразі всі домовленості виконуються в робочому порядку», — повідомив Артур Резнік.

За його словами, після перших великих продажів брухту та проведених консультацій з ринком Укрзалізниця розробила механізм, який дозволяє клієнту передбачати свої витрати з навантаження брухту у вагони ще на етапі проведення торгів. До того ж, зауважив Артур Резнік, не всі учасники аукціонів віддають перевагу вагонам у відвантаженні брухту, деякі з них вивозять металобрухт автомобільним транспортом.

Він наголосив, що за результатами проведених торгів Укрзалізниця пропонує укласти з переможцем лише один договір купівлі-продажу брухту, і він завантажений у системі ProZorro. «Після купівлі брухту покупці, які не мають власних ресурсів, щоб забрати цей брухт, звертаються до Укрзалізниці за послугою доставки, а це вже окрема послуга, і тому оформлення її відбувається вже поза системою ProZorro окремими договорами», — роз’яснив Артур Резнік. Він додав, що покупці, які мають свій транспорт або здійснюють доставку власними силами, не залучаючи до цього Укрзалізницю, відповідно, не укладають додаткові договори.

Артур Резнік також звернув увагу, що заклик Укрметалургпрому переглянути умови продажу металолому на умовах FCA дублює ідентичні вимоги одного з учасників ринку, який наполегливо намагається нав’язати Укрзалізниці ці умови вже впродовж кількох місяців. На ці заклики Укрзалізниця, як клієнтоорієнтоване підприємство, розробила механізм поставки брухту, найбільш наближений до побажань усіх зацікавлених учасників ринку. «Ідея ProZorro полягає в тому, що вказані лоти повинні бути запропоновані всьому ринку, а не лише окремим учасникам, які хочуть купувати брухт на особливих умовах. Разом з тим Укрзалізниця узагальнює, аналізує та враховує у своїй роботі всі побажання ринку», — підкреслив директор з правових питань та майнової політики Укрзалізниці.

Всі права захищені  ©  Депо «Гречани» - неофіційний сайт

Передрук матеріалів сайту дозволяється лише з письмового або усного дозволу адміністрації!

https://gr.troll.km.ua/news/a-1170.html