Вперше за 17 років ціни на проїзд залізничним транспортом на великі відстані у Німеччині знизилися. Таким чином заохочують пасажирів більше користуватися послугами залізниці.

Компанія поїздів Intercity Express Deutsche Bahn зменшує тарифи на 10% для пасажирів, які подорожують на відстані понад 50 км. Про це повідомляє The Guardian.

Квитки подешевшали через зменшення податку на додану вартість – за поїздку залізницею потрібно буде заплатити 7% замість 19%.

Також подешевшала вартість спеціальних пропозицій і додаткових послуг, зокрема транспортування велосипедів.

У залізниці вважають, що зниження цін допоможе компанії отримати ще 5 мільйонів пасажирів у 2020 році.

Чому екологічніше користуватися громадським транспортом? У багатьох країнах світу пересідати із власного авто на громадський транспорт через кліматичні зміни давно уже звична справа. Залізничний транспорт, метро, трамваї і тролейбуси значно екологічніші за автівку. Окрім цього громадський транспорт за одну поїздку перевозить значно більше людей, цим мінімізує викиди за проїзд одного пасажира.

Саме тому сьогодні у багатьох європейських містах прагнуть зробити громадський транспорт зручним і сучасним, щоб заохотити людей залишати автівки вдома.

 

Обсяг вантажних залізничних перевезень у США в 2019 році впав на 4,9 %. Про це повідомляє Асоціація американських залізниць (Association of American Railroads), передає progressiverailroading.com

Зазначається, що з початку 2019 року по 21 грудня включно обсяг вантажних перевезень на залізницях США склав 26 331 246 повагонних відправок та мультимодальних одиниць (контейнерів і напівпричепів), що на 4,9% нижче,  порівнюючи з тим же періодом минулого року.

Також повідомляється, що обсяг вантажних залізничних перевезень також впав у Канаді (на 0,4%) та в Мексиці (на 2,9%)

У Норвегії вирішили відмовитися від дизельної тяги на неелектрифікованих лініях задля зменшення викидів вуглецю. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як альтернативу Дирекція залізниць Норвегії (Jernbanedirektoratet, координатор у сфері залізничного транспорту країни) розглядала водневе паливо, біогаз, біодизель та тягові акумуляторні батареї – з частковою електрифікацією або без неї.

Зазначається, що за результатами дослідження щодо можливостей відмови від дизельної тяги вирішено, що найбільш зручним є використання залізничного транспорту з тяговими акумуляторними батареями у поєднанні з частковою електрифікацією.

Дослідження виконано спільно з оператором залізничної інфраструктури Bane NOR і державною компанією Norske Tog, що надає поїзди в оренду пасажирським операторам.

Як відомо, Норвегія має намір скоротити викиди вуглекислого газу на 45% до 2030 року. Наразі третина таких викидів в країні припадає на транспорт.

Естонська компанія Operail придбала у CZ LOKO (Чехія) ще шість пакетів для виконання комплексної модернізації американських тепловозів C30, які будуть оновлені на тип C30-M. Про це повідомляє railexpoua.

Як зазначається, це вже другий контракт, укладений менш ніж за рік. Попередній договір на поставку чотирьох пакетів для виконання модернізації був укладений у січні 2019 року. Компанія вже доставила три такі модернізовані локомотиви в країну. Усього буде 13 машин.

Директор комерційної команди CZ LOKO Любомир Длабик повідомив, що всі пакети для виконання модернізації тепловозів будуть поставлені до 1-го кварталу 2021 року. Комплексні пакети для виконання модернізації проводить чеський завод CZ LOKO. Ідеться про блоки ДВЗ з генераторами змінного струму, системи охолодження, гальмівні системи тощо. У цехах компанії Operail у місті Тапа старий тепловоз буде розібраний, виконано капітальний ремонт візків, відремонтована головна рама, виконана фінальна збірка, після чого новий тепловоз буде відрегульований і запущений в експлуатацію. Усі роботи будуть виконуватися під наглядом техніків компанії CZ LOKO.

Попередником нового шестивісного дизель-електровоза C30-M є первісна американська модель тепловоза C30 виробництва компанії General Electric. Машина призначена для важких маневрових робіт на залізницях і шляхах з шириною колії 1520 мм. Рух забезпечує двигун CAT 3512C потужністю 1 550 кВт.
Упродовж наступних 10 років у Німеччині мають намір інвестувати в розвиток інфраструктури залізниці 86 мільярдів євро. Відповідну угоду у вівторок, 14 січня, у Берліні підписали міністр транспорту ФРН Андреас Шоєр, міністр фінансів Олаф Шольц, керівник державної компанії Deutsche Bahn Ріхард Лутц та відповідальний у компанії за питання розвитку інфраструктури Рональд Пофалла, повідомляє DW.

Як зазначається, федеральний уряд країни виділить 62 мільярди євро, а Deutsche Bahn із власних коштів – 24 мільярди. Таким чином, щорічна сума інвестицій у розвиток інфраструктури залізниці становитиме 8,6 мільярда євро. Тим часом у профспілці залізничників і працівників сфери транспорту EVG вважають таку суму інвестицій у розвиток залізниці недостатньою, оскільки вона не дозволить навіть зупинити зношення інфраструктури.

Як відомо, у Німеччині Deutsche Bahn часто критикують через запізнення потягів, а залізничну інфраструктуру вважають відносно зношеною. Розвиток залізничного транспорту є одним з головних інструментів у програмі уряду ФРН щодо захисту клімату.
Сторінка 1 з 5512345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту