Google AdSense
Через крадіжки елементів верхньої будови колії сторонніми особами лише за два місяці 2014 року залізниці України зазнали збитків майже на 500 тис. грн. Розкрадання обладнання, від якого залежить безпечне курсування поїздів, становить не лише загрозу для руху, а й потребує відволікання людських та додаткового залучення матеріальних ресурсів на відновлення стану колій. Щодобово залізниці констатують масові посягання на державне майно, вживають заходів щодо відновлення пошкоджених або викрадених технічних засобів, матеріальних цінностей, несуть матеріальні збитки, - повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року на залізницях України через несанкціоноване втручання всього викрадено наступні матеріали верхньої будови колії: 417 клемних болтів, 30 рейкових накладок 290 рейкових підкладок; 943 костилі; рейки Р-50 – 100 м; рейки Р-65 – 7,5 м; рейки Р-43 – 100 м; протиугони Р-65- 31 шт.; рейкові з’єднувачі – 4 шт.; шайби 2-ох віткові – 92 шт.; клеми проміжні з гайкою – 92 шт. Більшість випадків розкрадання матеріалів верхньої будови колії було скоєно на Донецькій та Придніпровській залізницях (відповідно 57 та 59 випадків). Залізниці України направили для розслідування до правоохоронних органів відповідні матеріали про усі випадки розкрадання елементів верхньої будови колії. Також ініціювали цілий ряд організаційних, технічних, профілактичних та інших заходів, спрямованих на попередження та протидію злочинності на залізничному транспорті, але зусилля лише залізничників на даний час не дають належного ефекту. Проблема кримінальних посягань у діяльність залізничного транспорту набула загрозливих масштабів, для її вирішення необхідні постійні дійові заходи та підтримка з боку правоохоронних органів, - вважають у головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці. Крадіжки та демонтування верхньої будови колії усе частіше здійснюються організованими групами. Їх дії призводять до збоїв у русі поїздів та загрожують безпечному перевізному процесу, завдають значних матеріальних збитків не лише через потребу у відновленні колій, а й через прострочення часу доставки вантажів.

Посягання сторонніх осіб на майно залізниць України, незаконні втручання у роботу залізничного транспорту призводять до затримок у русі окремих поїздів, становлять загрозу для безпечних перевезень і завдають галузі чималих збитків.

З початку 2014 року в господарстві сигналізації та зв'язку Укрзалізниці зафіксовано 214 випадків навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ (сигналізації, централізації, блокування) та зв'язку, що на 23,7 % більше, ніж за відповідний період 2013 року, коли було сталося 173 такі випадки. За фактами крадіжок порушено 104 кримінальні справи, затримано  11 осіб.

Збільшення кількості навмисного пошкодження та розкрадання сторонніми особами пристроїв СЦБ зафіксовано на Львівській залізниці – 29 проти 10, Придніпровській залізниці – 126 проти 101, Південно-Західній залізниці – 11 проти 2.

Сторонніми особами розкрадено та пошкоджено 52 дросель-трансформатори, 125 приладів СЦБ з 16 релейних шаф (РШ), 75 кабельних муфт, 20 лінзових комплектів, 6060,34 м кабелів СЦБ та зв’язку, а також інше обладнання.

Так, 19 лютого на перегоні Мануїлівка – Депрерадівка (ШЧ-8 Луганськ) з’явилась несправжня зайнятість 2-х ділянок віддалення на ст. Депрерадівка та 2-х ділянок наближення зі ст. Депрерадівка через викрадення невідомими особами 8 трансформаторів.

20 лютого на перегоні Запоріжжя 1 – Запоріжжя - Вантажне з’явилася несправжня зайнятість дільниці наближення та дільниці віддалення по парній колії через розкрадання невідомими особами з релейної шафи 25 приладів і пошкодження монтажу та плат реле.

Часті випадки розкрадання дросель-трансформаторів. Так 21 січня на ст. Рядова зламано захисний саркофаг, викрадені основні і додаткові обмотки. Схожа ситуація сталася 21 лютого на  перегоні Дніпробуд – б.п.159 км, а також 1 березня на ст. Сухачівка та 7 березня на ділянці роз’їзд Полівський.

Внаслідок розкрадання пристроїв у 8 випадках закривалась дія автоблокування (АБ). Це 7 випадків на Львівській залізниці і 1 випадок на Південно-Західній залізниці, коли сталося розкрадання приладів в релейних шафах та їх  пошкодження, викрадення кабельних муфт і пошкодження магістральних кабелів зв’язку.

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет у лютому 2014-го року зросли в 1,3 рази у порівнянні з лютим минулого року. Упродовж лютого через Інтернет було оформлено понад 262 тис. квитків, а за відповідний період 2013-го – 206 тис. квитків. У цілому через Інтернет уже реалізується близько 9 % квитків від загального обсягу.

Також усе більшої популярності набирає послуга придбання електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року через інтернет-систему Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua – було реалізовано більше 375 тис. електронних квитків. У цілому з моменту впровадження послуги було продано майже 630 тис. електронних квитків.

Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі квитки пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Подивитися відеоінструкцію з придбання електронних квитків можна тут SaveFrom.net. Повний перелік поїздів, на які діють електронні квитки,  тут.

Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Також електронний квиток практично неможливо втратити – такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

Нагадаємо, що бронювання квитків на пасажирські поїзди через Інтернет (з подальшим оформленням у касах) Укрзалізниця ввела ще у 2008 році. За минулі роки спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків.

У 2013 році Південно-Західна залізниця знизила рівень виробничого травматизму порівняно з 2012 роком. Загальна кількість травмованих у 2013 році – 14 осіб (проти 19 у 2012му). Протягом 12 місяців минулого року в структурних підрозділах залізниці проведено понад 24,8 тис. перевірок з питань охорони праці, видано понад 2,6 тис. приписів, зупинялась робота 2254 механізмів. Аби покращити ситуацію з охороною праці на підприємстві та підвищити рівень знань з цього питання на залізниці розроблені «Комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів з охорони праці на Південно-Західній залізниці на 2013 рік». В цілому на охорону праці, з урахуванням комплексних заходів, було спрямовано 66,3 млн. грн.. Наслідком цього стало покращення умов праці 26722 працівникам, у тому числі 7699 жінкам. На попередження нещасних випадків внаслідок наїзду рухомого складу, падіння з висоти та ураження електрострумом Південно-Західна магістраль витратила 3,4 млн. грн., на усунення впливу небезпечних і шкідливих факторів - 21,6 млн. грн., на заходи щодо попередження профзахворюваності - 19,6 млн. грн. Впродовж 2013 за порушення нормативних актів з охорони праці року було притягнуто до відповідальності 480 працівників, у тому числі 245 посадових осіб. Крім того, відбулася позачергова перевірка знань для 983 працівників, 117 з яких було відсторонено від роботи.
Перш ніж зайти на платформу, пасажиру потрібно подолати пристрій, який автоматично зчитує штрих-код на квитку. Таким чином турнікетні системи унеможливлюють прохід безквиткового пасажира на посадку в поїзд приміського сполучення. Для зручності людей, крім пасажирських турнікетів, передбачені також і багажні, які призначені для проходу на платформу пасажирів з візками.

Як розповіли в Головному управлінні приміських пасажирських перевезень, про доцільність встановлення турнікетів залізниці вирішують, враховуючи запланований пасажиропотік, очікуване збільшенням доходів та враховуючи фінансові можливості залізниці. Адже впровадження турнікетних систем потребує значних капітальних вкладень. Але, незважаючи на це, вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні збільшувати не планується.

Приміські електрички залишаються популярним видом транспорту серед пасажирів, адже вартість проїзду у них на 15-20% менша, ніж, приміром, в автотранспорті. А особливо вигідно подорожувати на дальні відстані, оскільки вартість квитків у таких випадках істотно відрізняється від альтернативних видів перевезення.

«Наші тарифи на приміські перевезення суттєво нижчі від економічно обґрунтованого рівня. Проте ми усвідомлюємо соціальну роль перевезення пасажирів: адже платоспроможність нашого населення доволі низька. Останній раз тарифи збільшувалися на Придніпровській залізниці у 2012 р.: на 9% — на перших семи зонах, тобто на відстань до 60 км», — зазначив начальник відділу тарифів Головного управління приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Олег Боков.

На інших 5 магістралях тарифи на приміські перевезення не змінювалися ще з 2011 р.



Довідково:

Турнікетні системи на встановлені на 43 вокзалах України, станціях та зупинних платформах. Найбільше таких систем — на Південно-Західній залізниці: на 27 вокзалах — 185 пасажирських та багажних турнікетів; на Південній ними облаштовано 7 вокзалів і станцій; на Придніпровській — 4, на Донецькій — 3.
Сторінка 2 з 268«««123456»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту