Google AdSense

Четвертого вересня на станції Мудрьона біля Кривого Рогу в гаражі, у 30 метрах від залізничної колії, працівники воєнізованої охорони залізниці виявили незаконний пункт прийому металобрухту. При огляді було знайдено близько 30 м порізаних рейок, маневровий карликовий світлофор, елементи вантажного вагона, 8 костилів та ін. У результаті затримані та передані правоохоронцям троє непрацюючих громадян.

 

У незаконних пунктах прийому металобрухту за вкрадені деталі грабіжники отримують кілька десятків гривень, а відновлення пошкодженого обладнання коштує залізниці в сотні разів більше. Окрім невиправданих фінансових витрат галузі, через такі дії зловмисників порушується графік пасажирського та вантажного руху, потерпають пасажири.

Так, вчора, 8 вересня, на перегоні Дачне — Усатове Одеської області крадії розграбували релейну шафу та викрали обладнання сигналізації та зв’язку, що забезпечували безпеку руху поїздів, зупинивши рух поїздів на півгодини. Раніше, 6 вересня, на перегоні Перехрестове — Затишшя (також на Одещині) через пограбування обладнання сигналізації та зв’язку було зупинено 8 поїздів на термін до години.

Воєнізована охорона Укрзалізниці з початку року перевірила 1985 пунктів прийому металобрухту, у 16 з яких виявлено вкрадені на залізниці деталі. Охоронці затримали 19 злочинців і спрямували до правоохоронних органів близько 3 тис. звернень.

Укрзалізниця сподівається на прискорення реагування правоохоронців на повідомлення про злочини, небезпечні для залізничників та пасажирів.

Найчастіше поїздами сполученням Кошице — Мукачево — Кошице подорожують іноземці. Як свідчить статистика, упродовж літа 55 % пасажирів були іноземцями, 45 % — українці.

 

Серед пасажирів, які подорожують зазначеними поїздами, громадяни Словаччини — 34 %, Чехії — 12 % та Угорщини — 4 %. Крім того, серед пасажирів були громадяни Аргентини, Парагваю та Південної Кореї. Загалом поїздами подорожували громадяни 39 країн світу.

Така статистика свідчить про успішність цього проекту та важливість станції Мукачево як міжнародного пересадочного центру. Залізничники сподіваються, що зазначений маршрут сприятиме подальшому розвитку в’їзного туризму в Україні.

Нагадаємо, наразі між Мукачево та Кошице курсують євроколією дві пари поїздів — № 960/961 та № 962/963.

Фахівці департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» виявили факти, які вказують на можливу корупційну схему під час закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання філією «Центр діагностики залізничної інфраструктури».

 

Зокрема, за даними службової перевірки, низка дій посадовців спричинила збитки Товариству на суму близько 15 млн грн. Перевіркою встановлено, що очікувану вартість закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання визначено на підставі однієї комерційної пропозиції, без залучення інших суб’єктів господарювання. Наслідком цього стало суттєве завищення вартості ремонту вказаного обладнання.

Крім того, до тендерної документації з капітального ремонту дефектоскопного обладнання було внесено дискримінаційні технічні умови, що призвели до обмеження кола учасників та до штучного створення умов для перемоги конкретної компанії. Наслідком таких дій стало не лише завищення вартості ремонту, але й порушення вимог чинного законодавства в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Укрзалізниця неодноразово наголошувала на рішучості боротьби з подібними порушеннями та сподівається на не менш рішучі дії правоохоронних органів у ході розслідування.

Варто зазначити, що фінансування на проведення вищезазначених робіт з розрахунку ремонту 6 вагонів у 2018 році становило 96 480 тис. грн з ПДВ, але фактично відремонтовано лише 5 вагонів. До слова, директор підприємства, яке проводило ремонт дефектоскопного обладнання вагонів-дефектоскопів, є донькою колишнього працівника АТ «Укрзалізниця», який з 1992 по 2017 рік займав керівні посади в головному управлінні колійного господарства (зараз департамент колії та споруд).

Після електрифікації дільниці Потоки — Золотнишине обсяги перевезень вантажів за напрямом зросли на 13,6%, вони склали 176,2 млн тонно-км. Електрифікацію зазначеної дільниці було завершено минулого року, і перший поїзд під електротягою пройшов тут 6 вересня 2018 року.

 

Найбільше на станції Золотнишине навантажується залізорудної сировини, що переробляється на Полтавському гірничозбагачувальному комбінаті та прямує залізницею до морських портів і західних прикордонних переходів.

Зокрема, за останні 12 місяців на станції Золотнишине навантажено понад 11 млн тонн вантажів, що більше показника попереднього аналогічного періоду на понад 277 тис. тонн. Зокрема, руди навантажено 154,5 тис. вагонів або понад 10 млн тонн.

Наразі на дільниці Потоки — Золотнишине працюють електровози ВЛ80к,т. Чотири тепловози, які працювали тут до електрифікації, тепер задіяні в перевезеннях на інших напрямках.

 

Довідково: станція Золотнишине — одна з найбільших станцій України з генерації експортного вантажопотоку залізорудної сировини, за характером роботи віднесена до вантажної станції, за обсягами — до позакласної станції

Керівництву регіональної філії «Південно-Західна залізниця» поставлене завдання у найкоротші терміни стабілізувати роботу цього структурного підрозділу. Через накопичення вагонів на території Південно-Західної залізниці Укрзалізниця вимушена ввести тимчасову конвенцію щодо відправлення вантажів призначенням на станції цієї регіональної філії.


Як зазначають фахівці Укрзалізниці, ситуація зі скупченням вагонів на території залізниці та збоями в її роботі пов’язана з неефективним плануванням та використанням ресурсів менеджментом зазначеної регіональної філії.

Наразі, зазначена регіональна філія має достатньо ресурсів, зокрема локомотивів та паливно-мастильних матеріалів для відновлення ритмічної роботи, а головне – всі важелі впливу для вирішення та недопущення подібних ситуацій.

Сторінка 267 з 268«««263264265266267268»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту