Упродовж літа 2019 року залізничним транспортом скористалося понад 13,2 млн пасажирів, що на рівні показників минулого року.

 

Загалом цьогоріч влітку було задіяно 2930 пасажирських вагонівВ одеському, херсонському, азовському, бердянському напрямках влітку курсувало 33 додаткові поїзди.

Цього літа Укрзалізниця перевезла більше маленьких відпочивальників, які подорожували в складах організованих груп до місць відпочинку. Зокрема, за 3 літні місяці залізниця перевезла понад 161 тис. дітлахів, або 3,3 тис. груп, що майже на 50 % більше, ніж минулого року.

Четвертого вересня на станції Мудрьона біля Кривого Рогу в гаражі, у 30 метрах від залізничної колії, працівники воєнізованої охорони залізниці виявили незаконний пункт прийому металобрухту. При огляді було знайдено близько 30 м порізаних рейок, маневровий карликовий світлофор, елементи вантажного вагона, 8 костилів та ін. У результаті затримані та передані правоохоронцям троє непрацюючих громадян.

 

У незаконних пунктах прийому металобрухту за вкрадені деталі грабіжники отримують кілька десятків гривень, а відновлення пошкодженого обладнання коштує залізниці в сотні разів більше. Окрім невиправданих фінансових витрат галузі, через такі дії зловмисників порушується графік пасажирського та вантажного руху, потерпають пасажири.

Так, вчора, 8 вересня, на перегоні Дачне — Усатове Одеської області крадії розграбували релейну шафу та викрали обладнання сигналізації та зв’язку, що забезпечували безпеку руху поїздів, зупинивши рух поїздів на півгодини. Раніше, 6 вересня, на перегоні Перехрестове — Затишшя (також на Одещині) через пограбування обладнання сигналізації та зв’язку було зупинено 8 поїздів на термін до години.

Воєнізована охорона Укрзалізниці з початку року перевірила 1985 пунктів прийому металобрухту, у 16 з яких виявлено вкрадені на залізниці деталі. Охоронці затримали 19 злочинців і спрямували до правоохоронних органів близько 3 тис. звернень.

Укрзалізниця сподівається на прискорення реагування правоохоронців на повідомлення про злочини, небезпечні для залізничників та пасажирів.

Найчастіше поїздами сполученням Кошице — Мукачево — Кошице подорожують іноземці. Як свідчить статистика, упродовж літа 55 % пасажирів були іноземцями, 45 % — українці.

 

Серед пасажирів, які подорожують зазначеними поїздами, громадяни Словаччини — 34 %, Чехії — 12 % та Угорщини — 4 %. Крім того, серед пасажирів були громадяни Аргентини, Парагваю та Південної Кореї. Загалом поїздами подорожували громадяни 39 країн світу.

Така статистика свідчить про успішність цього проекту та важливість станції Мукачево як міжнародного пересадочного центру. Залізничники сподіваються, що зазначений маршрут сприятиме подальшому розвитку в’їзного туризму в Україні.

Нагадаємо, наразі між Мукачево та Кошице курсують євроколією дві пари поїздів — № 960/961 та № 962/963.

Фахівці департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» виявили факти, які вказують на можливу корупційну схему під час закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання філією «Центр діагностики залізничної інфраструктури».

 

Зокрема, за даними службової перевірки, низка дій посадовців спричинила збитки Товариству на суму близько 15 млн грн. Перевіркою встановлено, що очікувану вартість закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання визначено на підставі однієї комерційної пропозиції, без залучення інших суб’єктів господарювання. Наслідком цього стало суттєве завищення вартості ремонту вказаного обладнання.

Крім того, до тендерної документації з капітального ремонту дефектоскопного обладнання було внесено дискримінаційні технічні умови, що призвели до обмеження кола учасників та до штучного створення умов для перемоги конкретної компанії. Наслідком таких дій стало не лише завищення вартості ремонту, але й порушення вимог чинного законодавства в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Укрзалізниця неодноразово наголошувала на рішучості боротьби з подібними порушеннями та сподівається на не менш рішучі дії правоохоронних органів у ході розслідування.

Варто зазначити, що фінансування на проведення вищезазначених робіт з розрахунку ремонту 6 вагонів у 2018 році становило 96 480 тис. грн з ПДВ, але фактично відремонтовано лише 5 вагонів. До слова, директор підприємства, яке проводило ремонт дефектоскопного обладнання вагонів-дефектоскопів, є донькою колишнього працівника АТ «Укрзалізниця», який з 1992 по 2017 рік займав керівні посади в головному управлінні колійного господарства (зараз департамент колії та споруд).

12 вересня Укрзалізниця запровадила новий онлайн-сервіс, який дозволяє оформити замовлення на перевезення у спеціально обладнаному вагоні для людей з інвалідністю. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Ми продовжуємо розширювати WEB-сервіс компанії та підтримуємо концепцію Президента — держава у смартфоні. Наразі через інтернет-сервіси ми реалізуємо вже 56% квитків. Онлайн-замовлення перевезення у спеціальних вагонах — це той сервіс, якого вже давно потребували  люди з інвалідністю. У найближчих планах — запровадити через онлайн-сервіси викуп квитків у такі вагони», — зазначив Євген Кравцов.

Наразі Укрзалізниця експлуатує 15 спеціальних вагонів, обладнаних для осіб з інвалідністю, 12 з яких надаються на замовлення, а 3 курсують за постійними маршрутами.

Щоб замовити поїздку в такому вагоні, потрібно на сайті Укрзалізниці (за посиланням http://www.uz.gov.ua/passengers/persons_with_disabilities/) зареєструватися в «кабінеті користувача», ввести особисті дані та інформацію про бажану поїздку.

Також клієнт вказує, чи потрібна йому допомога працівників вокзалу під час посадки та висадки з поїзда. Якщо людина з інвалідністю подорожує не сама, під час резерву спеціального вагона потрібно вказувати коректні дані супроводжуючої особи, адже змінити їх при викупі квитків буде неможливо.

Після розгляду заявки відповідальні працівники АТ «Укрзалізниця» визначатимуть можливість включення спеціального вагона до складу поїзда за замовленим маршрутом та повідомлятимуть про результати.

У разі погодження параметрів поїздки (номер поїзда, дата виїзду та інше) замовнику на вказану електронну пошту надходить номер бронь-замовлення. Після чого впродовж трьох діб замовник або його близькі мають викупити квиток у залізничній касі. При собі потрібно мати оригінал документа, що підтверджує право на пільгу.

«Розширення інтернет-сервісів як у пасажирських перевезеннях, так і у вантажних — це наше пріоритетне завдання. Вже у жовтні запрацює новий договір з вантажовідправниками, який буде оформлюватися онлайн. Також плануємо запровадити онлайн-замовлення вагонів-автомобілевозів та лист очікування при купівлі квитків», — резюмував керівник Укрзалізниці. 

Нагадаємо, з початку року Укрзалізниця запровадила послугу купівлі пільгових проїзних документів для осіб з інвалідністю онлайн. Даною послугою вже скористалося 5,5 тис. осіб.

Вагони, які обладнані для людей з інвалідністю, курсують постійно у поїздах №779/780 Київ – Суми – Вінниці, №782/783 Черкаси – Київ – Черкаси та №13/14/123/124 Київ — Костянтинівка.

 

Довідка

Під час бронювання спеціального вагона потрібно вказати:

  • прізвище та ім’я пасажира;
  • номер та серію посвідчення про право на пільгу, термін дійсності, ким і коли видане;
  • скан-копії пільгового документа та довідки органів праці та соціального захисту, медичного закладу, що особа пересувається на спеціальних засобах для пересування;
  • номер контактного телефону та електронну адресу для зворотного зв’язку;
  • дати виїзду «туди» та «зворотно», станції відправлення/призначення; бажаний номер поїзда; кількість місць тощо.
Сторінка 267 з 320«««263264265266267268269270271»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту